Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ АНДРІЯШІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ РОМЕНСЬКОГО РАЙОНУ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 42466050 |
Вебсайт: | https://andr-osvita.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 42087, Україна , Сумська обл., Роменський р-н, с. Андріяшівка, вул. Соборна, буд. 11 |
Контактна особа: |
Олена Сідакова +380953096571 sidakova.l@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 квітня 2024 16:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 травня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 4 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 42 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 квітня 2024 16:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 квітня 2024 16:09 |
Тендерна документація.docx | |
30 квітня 2024 16:09 |
Додаток 5 Тендерна пропозиція.docx | |
30 квітня 2024 16:09 |
Додаток 4 Проект Договору.docx | |
30 квітня 2024 16:09 |
Додаток 2 Пункт 47 Особливостей.docx | |
30 квітня 2024 16:09 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.docx | |
30 квітня 2024 16:09 |
Додаток 3 Інформація про ТЯКХ.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-03-000059 ● 5c61226c85d549b9940f8f68aa65a5e0
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 червня 2024 10:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.06.2024 №25-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ігор КОРОТКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 03.06.2024 №25-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 10 UA-2024-04-30-008549-a 30.04.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-04 14:42:07
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Придбання захисної фортифікаційної споруди (найпростішого укриття) цивільного захисту для Андріяшівського ліцею - ЗЗСО І - ІІІ ступенів Андріяшівської сільської ради Роменського району Сумської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-30-008549-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-06 14:19:11
Відповідь на запитання.
У відповідь на запит Північно-східного офісу Державної аудиторської служби в рамках моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015: 44210000-5 «Конструкції та їх частини», у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Придбання захисної фортифікаційної споруди (найпростішого укриття) цивільного захисту для Андріяшівського ліцею - ЗЗСО І - ІІІ ступенів Андріяшівської сільської ради Роменського району Сумської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-30-008549-a) надаю наступну інформацію:
щодо питання: «Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість»
Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована замовником на підставі пошуку та аналізу загальнодоступної інформації про ціни на товар, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в електронній системі закупівель «ProZorro» щодо аналогічного предмету закупівлі та комерційні пропозиції на закупівлю захисної фортифікаційної споруди (найпростішого укриття) цивільного захисту, на підставі яких нами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (додаються).
Необхідність проведення закупівлі полягає в забезпеченні організації безпечного навчання на території громади. Надання якісних освітніх послуг передбачає собою організацію комфортного перебування усіх учасників освітнього процесу в закладі освіти, що включає безпеку життя та здоров’я в період воєнного стану, який діє на території України. Під час проведення моніторингу цін враховано потребу замовника з урахуванням кількості осіб, що можуть одночасно перебувати в укритті, вимог державних стандартів до найпростіших укриттів, рекомендацій щодо облаштування та використання найпростіших укриттів:
https://nus.org.ua/questions/yakym-maye-buty-ukryttya-v-shkoli-roz-yasnennya-osvitnogo-ombudsmena/
щодо питання: «Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)»
Сторінка веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами):
https://andr-osvita.gov.ua/zakupivli-2024-roku
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-06 16:41:50
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Придбання захисної фортифікаційної споруди (найпростішого укриття) цивільного захисту для Андріяшівського ліцею - ЗЗСО І - ІІІ ступенів Андріяшівської сільської ради Роменського району Сумської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-30-008549-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати пояснення щодо розгляду тендерної пропозиції ПП «Юлком-Сервіс» (далі – учасник) з огляду на те, що на вимогу пункту 2 додатку 1 до тендерної документації учасником не надано копію свідоцтва про реєстрацію автокрану, який буде залучений учасником для навантажувально-розвантажувальних робіт на підставі договору про надання послуг технікою від 26.04.2024 №02-04/2024, укладеного між учасником та товариством з обмеженою відповідальністю «С.Р.БРИТТЕХ».
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-11 15:52:19
Відповідь на запитання.
У відповідь на запит Північно-східного офісу Державної аудиторської служби в рамках моніторингу закупівлі ДК 021:2015 44210000-5 «Конструкції та їх частини», у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Придбання захисної фортифікаційної споруди (найпростішого укриття) цивільного захисту для Андріяшівського ліцею - ЗЗСО І - ІІІ ступенів Андріяшівської сільської ради Роменського району Сумської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-30-008549-a) надаю наступну інформацію:
щодо питання: «Просимо надати пояснення щодо розгляду тендерної пропозиції ПП «Юлком-Сервіс» (далі – учасник) з огляду на те, що на вимогу пункту 2 додатку 1 до тендерної документації учасником не надано копію свідоцтва про реєстрацію автокрану, який буде залучений учасником для навантажувально-розвантажувальних робіт на підставі договору про надання послуг технікою від 26.04.2024 №02-04/2024, укладеного між учасником та товариством з обмеженою відповідальністю «С.Р.БРИТТЕХ».
Відповідно до рішення уповноваженої особи Відділу освіти, молоді та спорту Андріяшівської сільської ради Роменського району Сумської області № 18 від 09.05.2024 року переможцем закупівлі визначене ПП «Юлком-Сервіс». Проте, через об’єктивні обставини (нагальність проведення закупівлі, аварійні відключення електричної енергії, нестабільний доступ до мережі Інтернет) уповноваженою особою своєчасно не було виявлено відсутності у тендерній пропозиції ПП «Юлком-Сервіс» копії свідоцтва про реєстрацію автокрану, який буде залучений учасником для навантажувально-розвантажувальних робіт на підставі договору про надання послуг технікою від 26.04.2024 №02-04/2024, укладеного між учасником та товариством з обмеженою відповідальністю «С.Р.БРИТТЕХ»).
У день визначення переможця, а саме 09.05.2024 року, уповноваженою особою направлений лист № 01-22/20 ПП «Юлком-Сервіс» про надання в найкоротший термін відсутнього у тендерній пропозиції документу (у разі його наявності) (додається).
У відповідь на звернення, 09.05.2024 року, ПП «Юлком-Сервіс» надало лист №26/05/24 від 09.05.2024 року та копію свідоцтва про реєстрацію машини Серія ОМ № 151167 Крану самохідного LIEBHERR LTM 1035, затверджене власником ТОВ «С.Р. БРИТТЕХ» (додається).
Виходячи з вищенаведеного, ПП «Юлком-Сервіс» має необхідні документи, що вимагалися тендерною документацією. На підтвердження спроможності провести навантажувально-розвантажувальні роботи та для ознайомлення з основними технічними характеристиками та на підтвердження вантажопідйомності автокрана надані Паспорт з інформацією про проходження повного технічного огляду та часткового технічного огляду з відміткою експерта технічного з промислової безпеки та охорони праці, договір про надання послуг технікою від 26.04.2024 №02-04/2024, укладений між ПП «Юлком-Сервіс» та ТОВ «С.Р.БРИТТЕХ».
Додатково наголошую на терміновості проведення даної закупівлі, оскільки місцерозташування навчального закладу – територія, що межує з прифронтовою. Придбання захисної фортифікаційної споруди (найпростішого укриття) цивільного захисту здійснюється за кошти місцевого бюджету та спрямоване на збереження життя учасників навчального процесу в період воєнного стану, який діє на території України. Скасування даної закупівлі привело б до недотримання термінів придбання та встановлення даного укриття через велике навантаження на виробників даного виду укриття у зв’язку з високою конкуренцією на ринку через прийняттям Постанови КМУ №1331 від 19.12.2023 року.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 травня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП Юлком-Сервіс |
4 200 000,00
UAH з ПДВ
|
4 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП Юлком-Сервіс #34856197 |
Переможець |
4 200 000,00
UAH з ПДВ
|
09 травня 2024 08:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 травня 2024 13:15
|
Договір Укриття.pdf | укладений |
20 травня 2024 12:59
|