Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Фарба
Очікувана вартість
242 420,00 UAH
UA-2024-04-30-008478-a ● 7dd415246ad444d3a82b120a4b1b483d
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ М. БІЛА ЦЕРКВА |
Код ЄДРПОУ: | 08167863 |
Місцезнаходження: | 09117, Україна , Київська обл., Біла Церква, Київська обл., місто Біла Церква, ВУЛИЦЯ ЯРМАРКОВА, будинок 1 |
Контактна особа: |
Пащенко Карина Сергіївна 380456353000 kevbc-tender@post.mil.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 квітня 2024 16:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 травня 2024 15:00 |
Початок аукціону: | 10 травня 2024 14:38 |
Початок аукціону: | 10 травня 2024 14:38 |
Очікувана вартість: | 242 420,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 212,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору на суму, яка дорівнює 5 (п’яти) відсоткам вартості договору. Перерахування коштів здійснюється на: р/р UA 978201720355169004000005318, Державна казначейська служба України у м. Києві. Одержувач: Квартирно-експлуатаційний відділ міста Біла Церква, код ЄДРПОУ 08167863. У призначенні платежу вказати: «Забезпечення виконання договору, предмет закупівлі Фарба, 44810000-1 Фарби за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник». Усі витрати, пов’язані з поданням забезпеченням виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника-переможця. Внесення забезпечення виконання договору не припиняє виконання зобов’язань Учасника-переможця за договором. Документ, який підтверджує внесення Учасником забезпечення виконання договору, надається Замовнику не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1680 кілограм
Фарба інтер’єрна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09100, Україна, Київська область, Біла Церква
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 44812220-3 — Водні фарби
140 кілограм
Емаль ПФ-115 (сірий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09100, Україна, Київська область, Біла Церква
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
140 кілограм
Емаль ПФ-115 (блакитний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09100, Україна, Київська область, Біла Церква
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
224 кілограм
Емаль ПФ-115 (червоно-коричневий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09100, Україна, Київська область, Біла Церква
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
70 кілограм
Емаль ПФ-115 (червоний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09100, Україна, Київська область, Біла Церква
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
140 кілограм
Емаль ПФ-115 (жовтий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09100, Україна, Київська область, Біла Церква
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
224 кілограм
Емаль ПФ-115 (білий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09100, Україна, Київська область, Біла Церква
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
140 кілограм
Емаль ПФ-115 (зелений)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09100, Україна, Київська область, Біла Церква
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
140 кілограм
Емаль ПФ-115 (бежевий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09100, Україна, Київська область, Біла Церква
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
140 кілограм
Емаль ПФ-115 (чорний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09100, Україна, Київська область, Біла Церква
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлений Товар здійснюється у розмірі 100% вартості такого Товару, упродовж 30 (тридцяти) робочих днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданих товаросупровідних документів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється упродовж 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 квітня 2024 16:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 квітня 2024 16:02 |
обгрунтування 710.pdf | |
30 квітня 2024 16:02 |
Тендерна документація за Особливостями ФАРБА.docx | |
30 квітня 2024 16:02 |
додаток №4 до ТД проєкт договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 04 травня 2024 18:12
Дата відповіді: 07 травня 2024 11:50
У п.2.3. зазначено, що У разі неприйняття Товару Замовником, якість якого не відповідає умовам Договору, Постачальник зобов’язується за власний рахунок доставити Товар, належної якості протягом 24 годин з моменту неприйняття товару на склад.
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» заміна неякісного товару відбувається протягом чотирнадцяти календарних днів. Строк заміни протягом 24 годин з дати отримання відповідного повідомлення не є недостатнім для вчасної заміни продукції та є абсолютно невиконуваним в умовах воєнного стану. Просимо внести наступні зміни у п.2.3:
2.3. У разі неприйняття Товару Замовником, якість якого не відповідає умовам Договору, Постачальник зобов’язується за власний рахунок доставити Товар, належної якості протягом 3 робочих днів з моменту неприйняття товару на склад.
За аналогією просимо внести зміни до п.6.3.4, зазначивши “протягом 3 робочих днів з моменту неприйняття товару на склад”.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Ваші прохання викладені у питанні, нами розглянуті та не можуть бути задоволеними з наступних причин:
Відповідно ст. 627 Цивільного Кодексу України сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Згідно ч.9 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» у разі придбання товару неналежної якості при пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк.
Таким чином, в п. 2.3. Договору визначено інший строк.
Відповідно ст. 627 Цивільного Кодексу України сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Згідно ч.9 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» у разі придбання товару неналежної якості при пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк.
Таким чином, в п. 2.3. Договору визначено інший строк.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 04 травня 2024 18:13
Дата відповіді: 07 травня 2024 11:50
У п.6.2.7. зазначено, що Відмовитися від приймання Товару у разі невідповідності якості Товару, що поставляється за цим Договором, вимогам стандартів, технічних умов, інших нормативних актів, що встановлюють вимоги до їх якості, умовам цього Договору.
Уся лакофарбова продукція, що виготовляється на території виготовляється за ТУ. ТУ розроблюється із використанням положень ДСТУ. ДСТУ на лакофарбові матеріали не визначають конкретних якісних (нормативних) показників товару, а включає загальну методологію проведення досліджень якості, класифікацію, визначення понять, тощо. У кожного виробника є власне ТУ, а документ, що підтверджує відповідність товару вимогам ТУ має різну назву (сертифікат якості або паспорт якості або технічний паспорт, тощо). Таким чином, коректним формулюванням щодо якості запропонованого товару є його відповідність за якістю саме ТУ заводу-виробника. Також у п.2.1 проєкту договору зазначено наступне: “Технічні та якісні характеристики Товару повинні відповідати чинним нормативним актам (державним стандартам / технічним умовам / нормам)”. Тобто предмет закупівлі має відповідати АБО ДСТУ АБО ТУ АБО нормам. Просимо внести наступні зміни:
У п.6.2.7. зазначено, що Відмовитися від приймання Товару у разі невідповідності якості Товару, що поставляється за цим Договором, вимогам стандартів/ технічних умов/ інших нормативних актів, що встановлюють вимоги до їх якості, умовам цього Договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Ваші прохання викладені у питанні, нами розглянуті та не можуть бути задоволеними з наступних причин:
Пунктом 6.2.7. Договору передбачено, що Замовник має право відмовитися від приймання Товару у разі невідповідності якості Товару, що поставляється за цим Договором, вимогам стандартів, технічних умов, інших нормативних актів, що встановлюють вимоги до їх якості, умовам цього Договору.
Формулювання відповідного пункту не зазначає виключний перелік документів, які підтверджують якість Товару та не обмежує можливого постачальника, оскільки у кожного виробника є власне ТУ, а документ, що підтверджує відповідність товару вимогам ТУ має різну назву.
Пунктом 6.2.7. Договору передбачено, що Замовник має право відмовитися від приймання Товару у разі невідповідності якості Товару, що поставляється за цим Договором, вимогам стандартів, технічних умов, інших нормативних актів, що встановлюють вимоги до їх якості, умовам цього Договору.
Формулювання відповідного пункту не зазначає виключний перелік документів, які підтверджують якість Товару та не обмежує можливого постачальника, оскільки у кожного виробника є власне ТУ, а документ, що підтверджує відповідність товару вимогам ТУ має різну назву.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 04 травня 2024 18:17
Дата відповіді: 07 травня 2024 11:50
У п.7.2. зазначено, що За непоставку, несвоєчасну поставку або недопоставку Товару Постачальник сплачує Замовнику пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ, що діяла на момент прострочення від вартості непоставленого, несвоєчасно поставленого або недопоставленого Товару за кожний день прострочення поставки, а за прострочення понад 30 (тридцять) днів додатково стягується штраф у розмірі 30 % від вказаної суми.
Шановний Замовник, умови договору повинні базуватися на засадах рівності та справедливості для сторін. Санкції, що передбачені для Постачальника пунктом 7.2 є надмірно великою, що може значно перевищувати розміри заподіяної шкоди Замовнику. Умови договору є такими, що звужує коло прав Постачальника та ставить його у нерівне правове положення із Замовником.
Згідно зі ст.233 ГКУ у разі якщо належні до сплати штрафні санкції надмірно великі порівняно із збитками кредитора, суд має право зменшити розмір санкцій. При цьому повинно бути взято до уваги: ступінь виконання зобов'язання боржником; майновий стан сторін, які беруть участь у зобов'язанні; не лише майнові, але й інші інтереси сторін, що заслуговують на увагу. Якщо порушення зобов'язання не завдало збитків іншим учасникам господарських відносин, суд може з урахуванням інтересів боржника зменшити розмір належних до сплати штрафних санкцій. Відповідно до частини третьої ст. 551 ЦКУ розмір неустойки може бути зменшений за рішенням суду, якщо він значно перевищує розмір збитків, та за наявності інших обставин, які мають істотне значення.
До прикладу, відповідно до ч.2 ст.231 ГК України зазначено, що:
- за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості;
- за порушення умов зобов'язання щодо якості (комплектності) товарів (робіт, послуг) стягується штраф у розмірі двадцяти відсотків вартості неякісних (некомплектних) товарів (робіт, послуг).
Враховуючи вище викладене, просимо внести зміни до пунктів 7.2:
7.2. За непоставку, несвоєчасну поставку або недопоставку Товару Постачальник сплачує Замовнику пеню в розмірі 0,1 % від вартості непоставленого, несвоєчасно поставленого або недопоставленого Товару за кожний день прострочення поставки, а за прострочення понад 30 (тридцять) днів додатково стягується штраф у розмірі 7 % від вказаної суми.
За аналогією просимо внести зміни до п.7.12, зазначивши “пеню в розмірі 0,1 % від вартості непоставленого, несвоєчасно поставленого або недопоставленого Товару за кожний день прострочення поставки”.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Ваші прохання викладені у питанні, нами розглянуті та не можуть бути задоволеними з наступних причин:
Статтею 233 Господарського кодексу встановлено ПРАВО СУДУ, щодо зменшення розміру санкцій. Відповідно таке ж ПРАВО СУДУ передбачено статтею 551 Цивільного кодексу України. Зазначені норми можуть примінятися саме судом у процесі розгляду справи, а не є зобов'язанням для сторін при укладанні договору.
Зменшення розміру заявленої до стягнення неустойки є правом суду.
При цьому підстави для зменшення розміру неустойки у кожному спорі про її стягнення є відмінними, оскільки кожного разу суд, застосовуючи дискрецію для вирішення цього питання, виходить з конкретних обставин, якими обумовлене зменшення штрафних санкцій.
Статтею 231 Господарського кодексу передбачено, що Договором може бути встановлено розмір штрафних санкцій.
Статтею 233 Господарського кодексу встановлено ПРАВО СУДУ, щодо зменшення розміру санкцій. Відповідно таке ж ПРАВО СУДУ передбачено статтею 551 Цивільного кодексу України. Зазначені норми можуть примінятися саме судом у процесі розгляду справи, а не є зобов'язанням для сторін при укладанні договору.
Зменшення розміру заявленої до стягнення неустойки є правом суду.
При цьому підстави для зменшення розміру неустойки у кожному спорі про її стягнення є відмінними, оскільки кожного разу суд, застосовуючи дискрецію для вирішення цього питання, виходить з конкретних обставин, якими обумовлене зменшення штрафних санкцій.
Статтею 231 Господарського кодексу передбачено, що Договором може бути встановлено розмір штрафних санкцій.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 04 травня 2024 18:17
Дата відповіді: 07 травня 2024 11:51
У п.8.3. зазначено, що Сторона, для якої склались форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили), зобов’язана надати іншій Стороні документ, виданий Торгово-промисловою палатою України, яким засвідчене настання форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили).
Законом України про ТПП визначається не лише право ТПП видавати подібні документи. При цьому, жоден нормативно-правовий акт України не встановлює, що документи ТПП (регіональних ТПП) є єдиними та виключними документами, що можуть засвідчувати такі обставини, такі обставини можуть засвідчуватися будь-якими доказами. Аналогічна правова позиція наведена у Постанові Верховного Суду у складі колегій судів Касаційного господарського суду від 21 липня 2021 року, справа N 912/3323/20. До того Сертифікат ТПП для більшості учасників є платним. Вартість сертифікату становить наразі при нетерміновому оформленні 6405.00 грн. з ПДВ (інформація з офіційної сторінки ТПП України https://ucci.org.ua/tarifi-rakhunok-akti), при терміновому оформленні 12810.00 грн.з ПДВ. Отже, вартість сертифікату ТПП є неспівмірною з очікуваною вартістю Закупівлі. Просимо внести наступні зміни до пункту п.8.3 проєкту договору:
8.3. Сторона, для якої склались форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили), зобов’язана надати іншій Стороні документ, виданий Торгово-промисловою палатою України або іншим компетентним органом, яким засвідчене настання форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Ваші прохання викладені у питанні, нами розглянуті та не можуть бути задоволеними з наступних причин:
Правила засвідчення форс-мажорних обставин можна знайти в Законі України «Про торгово-промислові палати в Україні» (далі – Закон) та Регламенті засвідчення Торгово-промисловою палатою України та регіональними торгово промисловими палатами форс-мажорних обставин (обставини непереборної сили) (далі – Регламент).
Згідно п.4.1. Регламенту передбачено, що відповідно до ст. 14 ЗУ «Про торгово-промислові палати ів Україні» ТПП здійснює засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) з усіх питань договірних відносин.
Згідно ст. 14 Закону, Торгово-промислова палата України засвідчує форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили), а також торговельні та портові звичаї, прийняті в Україні, за зверненнями суб’єктів господарської діяльності та фізичних осіб.
Таким чином, пункт 8.3. Договору викладено з дотриманням вимог Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні»
Правила засвідчення форс-мажорних обставин можна знайти в Законі України «Про торгово-промислові палати в Україні» (далі – Закон) та Регламенті засвідчення Торгово-промисловою палатою України та регіональними торгово промисловими палатами форс-мажорних обставин (обставини непереборної сили) (далі – Регламент).
Згідно п.4.1. Регламенту передбачено, що відповідно до ст. 14 ЗУ «Про торгово-промислові палати ів Україні» ТПП здійснює засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) з усіх питань договірних відносин.
Згідно ст. 14 Закону, Торгово-промислова палата України засвідчує форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили), а також торговельні та портові звичаї, прийняті в Україні, за зверненнями суб’єктів господарської діяльності та фізичних осіб.
Таким чином, пункт 8.3. Договору викладено з дотриманням вимог Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні»
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 04 травня 2024 18:18
Дата відповіді: 07 травня 2024 11:51
У п.10.4. зазначено, що Строк дії Санкції визначає Замовник, але він не буде перевищувати 3 (трьох) років з моменту початку її застосування. Замовник повідомляє Постачальника про застосування до нього Санкції та строк її дії шляхом направлення повідомлення на електронну адресу Постачальника, зазначену в цьому Договорі, та/або шляхом направленням цінним листом з описом вкладення та повідомленням на поштову адресу Постачальника ______________, передбачену в Договорі.
Усі документи (листи, повідомлення, інша кореспонденція), що будуть відправлені Замовником на адресу Постачальника, вказану у цьому Договорі, вважаються такими, що були відправлені належним чином належному отримувачу до тих пір, поки Постачальник письмово не повідомить Замовника про зміну свого місцезнаходження, поштової адреси, електронної адреси (з доказами про отримання Замовником такого повідомлення).
Уся кореспонденція, що направляється Замовником, вважається отриманою Постачальником не пізніше 14 (чотирнадцяти) днів з моменту її відправки Замовником на адресу Постачальника, зазначену в Договорі.
Правила направлення кореспонденції, що наведені у п. 10.4 є відмінними для Сторін договору, що унеможливлює рівність сторін. До того на території України триває повномасштабне вторгнення, дії та/або наслідки якого, можуть призвести до часткового або повного зупинення отримання кореспонденції поштою, або ж відсутність у отримувача кореспонденції з об'єктивних причин може затримати/унеможливити відправку кореспонденції. До прикладу, під час бойових дій на території Сумської області, жоден поштовий оператор не працював до квітня 2022 року, будь-які поштові відправлення не надходили, тощо. При цьому, жоден суб'єкт не захищений від втрати поштового відправлення поштовим оператором. Вважаємо за необхідне урівняти сторони у порядку направлення кореспонденції та зробити його однаковим для кожної сторони та пропонуємо наступну редакцію п. 10.4:
10.4. Строк дії Санкції визначає Замовник, але він не буде перевищувати 3 (трьох) років з моменту початку її застосування. Замовник повідомляє Постачальника про застосування до нього Санкції та строк її дії шляхом направлення повідомлення на електронну адресу Постачальника, зазначену в цьому Договорі, та/або шляхом направленням цінним листом з описом вкладення та повідомленням на поштову адресу Постачальника ______________, передбачену в Договорі.
Усі документи (листи, повідомлення, інша кореспонденція та т.і.), що будуть відправлені Сторонами на адреси, що вказані у цьому договорі про закупівлю, вважаються такими, що були відправлені належним чином належному отримувачу до тих пір, поки Сторони письмово не повідомить одна одну про зміну свого місцезнаходження (із доказами про отримання такого повідомлення).
Уся кореспонденція, що направляється Сторонами, вважається отриманою Стороною з моменту отримання, а у випадках відмови від отримання Стороною – з моменту відмови.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Ваші прохання викладені у питанні, нами розглянуті та не можуть бути задоволеними з наступних причин: 1. Принцип свободи договору є одним з провідних у зобов’язальних відносинах та є однією з фундаментальних засад цивільно-правового принципу диспозитивності, через який суб’єкти цивільного права набувають і здійснюють свої цивільні права вільно, на свій розсуд, відповідно ч. 1 ст. 12 ЦК України. У загальному зміст свободи договору розкривається в ст. 627 ЦК України, яка з посиланням на ст. 6 ЦК України встановлює співвідношення актів цивільного законодавства і договору, визначає ті елементи принципу свободи договору, щодо яких сторони є вільними. Отже, зміст даного принципу проявляється, зокрема, у свободі особи вільно вступати у договірні відносини; самостійно обирати контрагента; самостійно визначати структуру і вид договірного зв’язку. Принцип свободи договору також полягає у тому, що сторони самостійно визначають умови (зміст) договору. Відповідно до ст. 628 ЦК України це означає, що сторони договору мають право на волевиявлення. Згідно з цією статтею, умови договору поділяються на такі, що віднесені на розсуд сторін і узгоджені ними, і такі, що є обов’язковими згідно з актами цивільного законодавства.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 травня 2024 15:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРО ФАРБА ТРЕЙД" |
137 107,32
UAH з ПДВ
|
137 107,32
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Епіцентр К" |
153 185,76
UAH з ПДВ
|
153 185,76
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ""ТД "ПРОМФАРБА"" |
169 848,00
UAH з ПДВ
|
169 848,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МІРАЙГРУП" |
205 809,00
UAH з ПДВ
|
205 809,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН" |
210 060,48
UAH з ПДВ
|
210 060,48
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО-БУД БЦ" |
240 000,00
UAH з ПДВ
|
240 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРО ФАРБА ТРЕЙД" #40529883 |
Відхилено |
137 107,32
UAH з ПДВ
|
17 травня 2024 13:31
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 травня 2024 17:46
|
ТОВ "Епіцентр К" #32490244 |
Переможець |
153 185,76
UAH з ПДВ
|
21 травня 2024 13:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 травня 2024 16:13
|
Договір №278 Фарба.PDF | укладений |
30 травня 2024 16:13
|