Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комплекс послуг з вирощування та збирання насіння сої на земельних ділянках Замовника площею 354,5 га
Очікувана вартість
4 300 002,00 UAH
UA-2024-04-30-008386-a ● bb62f7689f6e43e3b2357c97f7a77a67
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Борщівський агротехнічний фаховий коледж |
Код ЄДРПОУ: | 00728799 |
Місцезнаходження: | 48702, Україна , Тернопільська обл., м. Борщів, вул. Грушевського, 15 |
Контактна особа: |
Тетяна Кошута +380977753651 batkbyh@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 квітня 2024 15:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 травня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 21 травня 2024 14:49 |
Початок аукціону: | 21 травня 2024 14:49 |
Очікувана вартість: | 4 300 002,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 500,01 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 3.3.1. Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, та постанови Правління Національного банку України зі змінами від 25.01.2018 року №5), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 3.4.2. пункту 3.4. цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок Замовника - кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції. 3.3.2. Електронна банківська гарантія та усі документи банківської гарантії, видані банком-гарантом та передбачені в тендерної документації мають містити кваліфікований електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку з обов’язковим зазначенням кваліфікованої електронної позначки часу. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче "uaAA"; у випадку відсутності рейтингу за національною школою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P не нижче підвищеного інвестиційного класу (А- , або вищий) та її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи. 3.3.3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 129 000, 00 грн. (сто двадцять дев’ять тисяч гривень, 00 копійок) 3.3.4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше строку, протягом якого тендерна пропозиція вважається дійсною, але не менше ніж 90 днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій. 3.3.5. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» затвердженого МІНІСТЕРСТВОМ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ. 3.3.6. Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. Разом із банківською гарантією як невід’ємна частина надаються у електронному форматі *.pdf або *.jpg: - копія ліцензії, виданої банку чи ін. документу, що свідчить про внесення банку до переліку ліцензіатів. - копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. - довідку довільної форми, видану банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих учасником на рахунок під покриття банківської гарантії. 3.3.7. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. 3.3.8. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону та Постанови КМУ №1178. Згідно п. 3 Особливостей: Під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей замовники застосовують положення: статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 цих Особливостей. Зважаючи на те, що до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» та до ч.3 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» зміни не було внесено, під означенням «ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;» слід розуміти «ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений п.47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених п.47 Особливостей. Реквізити: Борщівський агротехнічний фаховий коледж код за ЄДРПОУ: 00728799 Україна, 48702, Україна, Тернопільська обл, Чортківський район, місто Борщів, вулиця Грушевського, будинок 15 р/р: UA608201720344251003200004385 в УДКСУ в м. Київ МФО 820172 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 129000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Вимагається Розмір забезпечення 4% від вартості договору, в якості депозиту на рахунок Замовника. Депозит на рахунок Замовника повинен бути внесений після публікації рішення про визнання переможця, і до підписання договору. Депозит вноситься виключно в гривнях. Постачальник повинен надати підтверджуючі документи про внесення депозиту на рахунок замовника. Порушення умов договору, постачання продукції, автоматично призводить до зарахування забезпечення в дохід Замовника. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77110000-4: Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Комплекс послуг з вирощування та збирання насіння сої на земельних ділянках Замовника площею 354,5 га
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
48702, Україна, Тернопільська область, Борщів, вул.Грушевського, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 77110000-4 — Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата наданих послуг здійснюється у 2024р замовником у безготівковій формі протягом 10 банківських днів після продажу замовником зібраного врожаю. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення вимоги
Дата подання: 02 травня 2024 17:57
Дата відповіді: 03 травня 2024 10:19
Відповідно до останнього речення підпункту 6 пункту 5.2.1. розділу 5 Тендерної документації Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі або відповідно до взірця, що наведений в Додатку №3 до даної тендерної документації. Не зрозумілим є, якого змісту повинна бути ця довідка. Водночас Додатком 3 до Тендерної документації визначено проєкт договору. Прошу надати роз'яснення, якого змісту та що повинна підтверджувати довідка, яка вимагається за умовою останнього речення підпункту 6 пункту 5.2.1. розділу 5 Тендерної документації
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником буде враховано ваше зауваження та внесено відповідні зміни до Тендерної документації
Щодо забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 02 травня 2024 18:05
Дата відповіді: 03 травня 2024 10:19
Відповідно до оголошення про проведення цієї процедури закупівлі та пункту 3.3. розділу 3 Тендерної документації Вимагається розмір забезпечення 4% від вартості закупівлі, і складає: 172 000,00 грн. Відповідно до абзацу 3 частини 1 статті 25 Закону України "Про публічні закупівлі" розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 3 відсотків у разі проведення тендеру на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією. Тим самим Замовником визначено розмір забезпечення тендерної пропозиції в порушення приписів абзацу 3 частини 1 статті 25 Закону України "Про публічні закупівлі". Таким чиному прошу внести зміни до оголошення і тендерної документації та привести забезпечення у розмір, що не перевищує 3 % від очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме 129 000,06
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником буде враховано ваше зауваження та внесено відповідні зміни до Тендерної документації
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-04-30-008386-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОРПОРАЦІЯ "КОЛОС-ВС", Код ЄДРПОУ:34035633
Дата подання: 04 травня 2024 15:18
Дата подання: 04 травня 2024 15:18
Скарга
№ 01 від 04.05.2024 р.
До Антимонопольного комітету України
Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035
Замовник: БОРЩІВСЬКИЙ АГРОТЕХНІЧНИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ
Адреса: 48702, ТЕРНОПІЛЬСЬКА область, БОРЩІВСЬКИЙ район, місто БОРЩІВ, вулиця ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 15
Код ЄДРПОУ: 00728799
Суб`єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОРПОРАЦІЯ "КОЛОС-ВС"
Адреса: 48733, ТЕРНОПІЛЬСЬКА область, БОРЩІВСЬКИЙ район, село БІЛЬЧЕ-ЗОЛОТЕ
Код ЄДРПОУ: 34035633
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-30-008386-a
СКАРГА
про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
30.04.2024 р. Замовник оприлюднив Оголошення про заплановану закупівлю: UA-2024-04-30-008386-a процедури закупівлі – відкриті торги з особливостями, предмет закупівлі є: ДК 021:2015:77110000-4: Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції.
03.04.2024 року були внесені зміни до тендерної документації, кінцевий строк подання тендерних пропозиції не змінився.
Ми маємо намір взяти участь у відповідному тендері, однак ознайомившись з ТД, ми, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОРПОРАЦІЯ "КОЛОС-ВС" (далі - Скаржник) виявили в ній вимоги, які не відповідають чинному законодавству, обмежують конкуренцію, та не дають нам можливості прийняти участь у відповідній закупівлі а саме:
1. Відповідно до п. 1 додатку 1 до тендерної документації встановлено спосіб підтвердження кваліфікаційного критерію, а саме:
Учасник має надати довідку за формою, наведеною нижче про наявність у нього технічних можливостей, обладнання та матеріально-технічної бази (власної чи орендованої техніки (обладнання), необхідних для виконання договору, який буде укладений за результатами цієї процедури закупівлі та правових підстав використання техніки (обладнання) іншого суб’єкта господарювання, що використовуватиметься при виконанні послуг:
Підтвердити наявність:
- Трактор колісний JOHN DEERE 8370R
- Сівалка причіпна точного висіву Mzuri Pro
- Сідловий тягач MAN TGX 18.440
- Автомобіль вантажний ЗИЛ 133 ГЯ (кран)
- Обприскувач самохідний JOHN DEERE 4830
- Комбайн зернозбиральний CLAAS LEXION 780 TT
- Сідловий тягач MAN TGX 18.440 - 4 шт
- Перевантажувальний бункер -накопичувач ПБН-40
- Трактор в агрегаті з сівалкою точного висіву.
- Бункер перегручик
- Вантажний самоскид
- Кран вантажопідйомністю 6Т.
Скаржник має можливість виконати умови технічного завдання, проте встановлення конкретної марки та моделі, кількості та завищених показників до матеріально-технічної бази, позбавляє нас можливості подати пропозицію, яка повністю буде відповідати вимогам тендерної документації.
Скаржник має можливість залучити еквівалентну матеріально-технічну базу для виконання умов договору, а саме:
№ Матеріально-технічна база, що вимагається умовами тендерної документації Матеріально-технічна база, що може бути залучена учасником для виконання вимог тендерної документації та умов договору
1 Трактор колісний JOHN DEERE 8370R Трактор гусеничний JOHN DEERE 9560RT
(свідоцтво про реєстрацію машини серія ОМ № 248277)
2 Сівалка причіпна точного висіву Mzuri Pro Сівалка точного висіву Vaderstad Tempo TPL16 або сівалка Vedenstad Rapid A800C 8м та глибокорозпушувач Diablo 600/13 з подвійними дисками
(свідоцтва про реєстрацію машин серія ОМ №008604 та договір купівлі-продажу №26-04 від 26.04.2021р. та договір 181/005897 від 22.03.2019р.)
3 Сідловий тягач MAN TGX 18.440 Сідловий тягач VOLVO FH12
(свідоцтво про реєстрацію машини серія СТТ №480135)
4 Автомобіль вантажний ЗИЛ 133 ГЯ (кран) МАЗ 500 Автокран
(свідоцтво про реєстрацію машини серія САА №691808)
5 Обприскувач самохідний JOHN DEERE 4830 Обприскувач самохідний NITRO-3275 НТ
(свідоцтво про реєстрацію машини серія ЕА № 079441)
6 Комбайн зернозбиральний CLAAS LEXION 780 TT Комбайн зернозбиральний CLAAS LEXION 760ТТ
(свідоцтво про реєстрацію машини серія ОМ № 074471)
7 Сідловий тягач MAN TGX 18.440 - 4 шт Сідловий тягач TGX 26.440 - 2 шт
Сідловий тягач TGX 26.480 - 2 шт
(свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів СТТ №909587, СТТ № 702239, СТР № 219554, СХС 925938)
8 Перевантажувальний бункер -накопичувач ПБН-40 Причіп зерновий Kinze модель 640
(договір купівлі-продажу №581 від 27.10.2020р.)
9 Трактор в агрегаті з сівалкою точного висіву. Трактор гусеничний CASE IH Quadtrac 535 STX разом з сівалкою точного висіву Vaderstad Tempo TPL16 або сівалка Vedenstad Rapid A800C 8м
(свідоцтво про реєстрацію машин серія ЕЕ № 140675, серія ОМ №008604 та договір купівлі-продажу №26-04 від 26.04.2021р.)
10 Бункер перегручик Причіп зерновий Kinze модель 640
(договір купівлі-продажу №581 від 27.10.2020р.)
11 Вантажний самоскид КАМАЗ 55111
(свідоцтво про реєстрацію машин САА 522174)
12 Кран вантажопідйомністю 6Т. МАЗ 500 Автокран
(свідоцтво про реєстрацію машини серія САА №691808)
Окремої уваги потребує позиція 1 та 2, оскільки вони повʼязані між собою так як до трактору кріпиться сівалка. Сівалка причіпна точного висіву Mzuri Pro розпушує землю і паралельно сієм Ми маємо можливість використати сівалку точного висіву Vaderstad Tempo TPL16 або сівалку Vedenstad Rapid A800C 8м та глибокорозпушувач Diablo 600/13 з подвійними дисками, що виконає ту саму функцію але декількома заходам (спочатку розпушимо, а потім – посіємо) з дотриманням строків та якості надання послуг.
За пунктом 9 позиція дублюється з позиціями 1 та 2 разом взятими, різниця в тому, що в першому випадку вони об’єднані в один пункт а в другому – по окремим пунктам, проте в обох випадках виконують однакову функцію.
При цьому, позиції 10 та 8 теж дублюються, а вказана матеріально-технічна база виконує однакову функцію. Встановлюючи вимоги окремими позиціями замовник штучно збільшує кількість залученої техніки. Ми маємо в наявності причіп зерновий Kinze модель 640. Вказаної техніки достатньо для виконання умов договору в такій кількості без порушення строків та якості надання послуг.
Додатково інформуємо, що за 12 позицією треба надати кран з вантажопідйомністю 6т. Ми маємо в наявності МАЗ 500 Автокран. Окремо звертаємо увагу, що вимогами технічного завдання не передбачено одночасного підіймання вантажу 6т, менше з тим, продукція яка потребує завантаження може бути розділена на декілька частин для завантаження декількома позиціями матеріально-технічної бази з меншою вантажопідйомністю.
Отже, встановлення конкретної марки та моделі матеріально-технічної бази, а також не обґрунтованої її кількості із завищеними технічними характеристиками є дискримінаційним по відношенню до учасників процедури закупівлі, в тому числі і до Скаржника.
Таким чином, Замовник повинен усунути дискримінаційні вимоги та наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині.
2. Відповідно до п. 3 додатку 1 до тендерної документації встановлено спосіб підтвердження кваліфікаційного критерію, а саме:
На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
1. Довідка в довільній формі про підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, при цьому, аналогічним договором в розумінні цієї Документації є договір на надання послуг, аналогічного до предмету закупівлі (передпосівні, посівні, збилальні послуги), що укладений із замовниками (контрагентами), що повністю або частково фінансуються за рахунок коштів бюджету (державного чи місцевого).
1.2 не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі,
1.3 лист-відгук або рекомендаційний лист який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору.
Скаржник має досвід виконання аналогічних договорів в сукупності щодо надання передпосівних, посівних та збиральних послуг за декількома договорами, а саме: договір №01/05-1 від 27.05.2021 року та договір №01-10/2021 року від 01.10.2021, що укладений із замовником оскаржуваної процедури закупівлі.
Додатково інформуємо, що обмолот посівів це збиральні послуги, культивація та дискування – передпосівні послуги, посів – посівні послуги.
З метою виконання оскаржуваної вимоги ми відправили лист- запит № 48 від 03.05.2024 року з проханням надати такі документи. Станом на дату подання скарги за вказаними договорами ми не отримували відгук або рекомендаційний лист.
Надати інші договори не маємо можливості, оскільки замовник максимально звузив коло тих, хто може бути контрагентом за наданим аналогічним договором, а саме з контрагентами, що укладений із замовниками (контрагентами), що повністю або частково фінансуються за рахунок коштів бюджету (державного чи місцевого).
За таких обставин, отримання відгуку або рекомендаційного листа, за наявними в Скаржника договорами, залежить саме від замовника вказаної закупівлі, а тому є потенційна ймовірність упередженого підходу замовника до розгляду тендерних пропозицій учасників, оскільки замовник може не надати такі документи до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Отже, замовник штучно звузив коло контрагентів за аналогічними договорами. Зазначене призвело до того, що Скаржник потенційно може отримати відгук або рекомендаційний лист лише від замовника вказаної закупівлі. Станом на дату подання цієї скарги відгук або рекомендаційний лист нами не отримано, проте були вчинені всі необхідні дії щоб його отримати.
Таким чином, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом їх видалення або внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині.
3. Відповідно до розділу 4 тендерної документації:
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій — 08.05.2024 р. до 01:00 год.
Відповідно до інформації, що розміщена в електронній системі закупівель:
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій — 08.05.2024 р. до 00:00 год.
Вказана інформація не співвідноситься між собою, що може в подальшому призвести до спірних ситуацій. На підтвердження додаємо тендерну документацію.
Таким чином, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом їх внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині.
4. Відповідно до п. 5 додатку 2 до тендерної документації:
№ Предмет закупівлі, найменування послуг Од. виміру Обсяг послуг, га
5 Посів Технологія STRIP-TILL від MZURI PRO-TIL (з добрив.) га 354.5
- добрива
- посів
Аналогічна вимога зазначена і в проекті договору.
Таким чином, замовник встановив обовʼязкове застосування технології посіву STRIP-TILL від MZURI PRO-TIL, яку можливо виконати лише сівалкою причіпною точного висіву Mzuri Pro яка розпушує землю і паралельно сіє. Виконання вказаної технології посіву технікою конкретного виробника жодним чином не впливає на якість надання послуг. Тобто, вказана технологія передбачає застосування обладнання лише одного виробника.
Ми маємо можливість використати сівалку точного висіву Vaderstad Tempo TPL16 або сівалку Vedenstad Rapid A800C 8м та глибокорозпушувач Diablo 600/13 з подвійними дисками, що виконає ту саму функцію але декількома заходам (спочатку розпушимо, а потім – посіємо) з дотриманням строків та якості надання послуг.
Окремо звертаємо увагу, що матеріально-технічна база конкретної марки та моделі оскаржується в п.1 цієї скарги.
Отже, вказана вимога розрахована на тих, хто має можливість використати технологію посіву STRIP-TILL від MZURI PRO-TIL за допомогою обладнання цього ж виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників, в тому числі і до Скаржника.
Таким чином, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом їх видалення або внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, -
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду
2. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Копія свідоцтва про реєстрацію машини серія ОМ № 248277;
2. Копія свідоцтва про реєстрацію машин серія ОМ №008604;
3. Копія договору купівлі-продажу №26-04 від 26.04.2021р;
4. Копія договору 181/005897 від 22.03.2019р;
5. Копія свідоцтво про реєстрацію машини серія СТТ №480135;
6. Копія свідоцтво про реєстрацію машини серія САА №691808;
7. Копія свідоцтво про реєстрацію машини серія ЕА № 079441;
8. Копія свідоцтво про реєстрацію машини серія ОМ № 074471;
9. Копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу СТТ №909587;
10. Копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу СТТ № 702239;
11. Копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу СТР № 219554;
12. Копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу СХС 925938;
13. Копія договору №581 від 27.10.2020р;
14. Копія свідоцтва про реєстрацію машин серія ЕЕ № 140675;
15. Копія договору №581 від 27.10.2020;
16. Копія свідоцтва про реєстрацію машин САА 522174;
17. Копія договору №01/05-1 від 27.05.2021р;
18. Копія договору №01-10/2021р.
19. Копія тендерної документації без додатків до неї
20. Копія листа-запиту № 48 від 03.05.2024 року.
З повагою,
Директор
ТОВ "КОРПОРАЦІЯ "КОЛОС-ВС" Галина ІВАНИШИН
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 07 травня 2024 16:17
рішення від 07.05.2024 № 8027.pdf
Дата публікації: 07 травня 2024 16:16
Інформація про резолютивну частину рішення від 13.05.2024 № 8426.pdf
Дата публікації: 14 травня 2024 15:46
рішення від 13.05.2024 № 8426.pdf
Дата публікації: 16 травня 2024 11:13
Коментар замовника щодо усунення порушення: рішення№8426-р/пк-пз від 13.05.2024 р виконано в повному обсязі
Дата виконання рішення замовником: 16 травня 2024 17:24
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 травня 2024 15:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОРПОРАЦІЯ "КОЛОС-ВС" |
3 789 036,35
UAH з ПДВ
|
2 778 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ АГРОПРОМИСЛОВЕ ПІДПРИЄМСТВО " ДЗВІН " |
4 011 082,42
UAH з ПДВ
|
2 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОРПОРАЦІЯ "КОЛОС-ВС" #34035633 |
Переможець |
2 778 000,00
UAH з ПДВ
|
23 травня 2024 15:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 травня 2024 13:30
|
Договір.PDF | укладений |
31 травня 2024 13:28
|
Додаток 1.PDF | укладений |
31 травня 2024 13:28
|
Додаток 2.PDF | укладений |
31 травня 2024 13:28
|
Додаток 3.PDF | укладений |
31 травня 2024 13:28
|
Додаток 4.PDF | укладений |
31 травня 2024 13:28
|