Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт дороги по вул. Хуторська (від буд. № 54 до кінцевої зупинки автобусів) в м.Павлоград
Очікувана вартість
9 267 998,51 UAH
UA-2024-04-30-008359-a ● aada00e555454bebaba26222eb7fa741
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26137720 |
Місцезнаходження: | 51400, Україна , Дніпропетровська обл., м. Павлоград, вул. Соборна, будинок 115 |
Контактна особа: |
Владислава Ягодка +380508802388, +380508806445 zakupkiukgb@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 квітня 2024 15:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 травня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 13 травня 2024 12:16 |
Початок аукціону: | 13 травня 2024 12:16 |
Очікувана вартість: | 9 267 998,51 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 92 679,99 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції забезпечення тендерної пропозиції у формі гарантії виданої банком. Забезпечення тендерної пропозиції згідно з умовами цієї тендерної документації повинно бути надане банком, щодо якого Національним банком України не приймалось рішення про віднесення такого банку до категорії неплатоспроможних у порядку, передбаченому згідно ст. 76 Закону України «Про банки і банківську діяльність». Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Зміст та вимоги щодо оформлення наданої учасником гарантії повинні відповідати положенням наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Розмір забезпечення тендерної пропозиції – 100000,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не менший ніж строк дії тендерної пропозиції. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), а саме списання коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії та в розмірі, не меншому ніж це передбачено цією тендерною документацією або так само внесення учасником відповідної суми коштів на рахунок, що відкритий в установі банку – гаранта на якому обліковуватимуться кошти гарантії. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено довідкою, виданою банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту (або її електронним/кваліфікованим електронним підписом), яка повинна містити реквізити гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено пунктом 14.3. цього розділу із зазначенням номеру рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти гарантії. Копія чинної банківської ліцензії, або витягу з Державного реєстру банків, що видані Національним банком України для банківської установи, що надає гарантію, копія документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний підпис, який накладено на файл гарантії, мають бути надані у складі тендерної пропозиції. Гарантія, яка надається в електронній формі, повинна бути у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис уповноваженої посадової особи банку-гаранта у порядку, передбаченому цією тендерною документацією, а так само переглянути зміст документу такої гарантії. Подання, отримання гарантії в електронній формі здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Пропозиції, що не містять забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до п. п. 1 п. 44 Особливостей. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону. Забезпечення тендерної пропозиції повертається у випадках, що визначені згідно ч. 4 ст. 25 Закону. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 100000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТД Хуторська", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Очікувана вартість закупівлі визначена згідно кошторисної частини проектної документації, щодо якої здійснено державну експертизу, а так само з урахуванням обсягів фінансування видатків замовника, відповідно до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.
Назва послуг кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, та код послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: згідно п. п. 1-16 підрозділу «Відомість обсягів робіт (локальний кошторис)» розділу 1 - 45233142-6 – Ремонт доріг
Розгорнути
Згорнути
Назва послуг кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, та код послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: згідно п. п. 1-16 підрозділу «Відомість обсягів робіт (локальний кошторис)» розділу 1 - 45233142-6 – Ремонт доріг
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт дороги по вул. Хуторська (від буд. № 54 до кінцевої зупинки автобусів) в м.Павлоград
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51400, Україна, Дніпропетровська область, м. Павлоград, вул. Хуторська (від буд. № 54 до кінцевої зупинки автобусів)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 грудня 2024
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник щомісячно, протягом 10 календарних днів, після підписання акту виконаних послуг здійснює розрахунки за виконані послуги. Акт виконаних послуг надається за формою КБ-3, КБ-2в. Спочатку акт виконаних послуг підписується Технаглядом, а потім надається на розгляд Замовника. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 травня 2024 16:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 травня 2024 16:03 |
ТД Хуторська нова редакція 4.doc | |
06 травня 2024 16:03 |
Перелік змін Хуторська 4.doc | |
06 травня 2024 14:10 |
Перелік змін Хуторська 3.doc | |
06 травня 2024 14:10 |
ТД Хуторська нова редакція 3.doc | |
03 травня 2024 13:26 |
Перелік змін Хуторська 2.doc | |
03 травня 2024 13:26 |
ТД Хуторська нова редакція 2.doc | |
02 травня 2024 11:42 |
Перелік змін Хуторська.doc | |
02 травня 2024 11:42 |
ТД Хуторська нова редакція.doc | |
30 квітня 2024 15:57 |
ТД Хуторська.doc |
06 травня 2024 16:32 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
06 травня 2024 16:03 |
ТД Хуторська нова редакція 4.doc
|
||||||||||||
06 травня 2024 16:03 |
Перелік змін Хуторська 4.doc
|
||||||||||||
06 травня 2024 14:10 |
Перелік змін Хуторська 3.doc
|
||||||||||||
06 травня 2024 14:10 |
ТД Хуторська нова редакція 3.doc
|
||||||||||||
03 травня 2024 13:26 |
Перелік змін Хуторська 2.doc
|
||||||||||||
03 травня 2024 13:26 |
ТД Хуторська нова редакція 2.doc
|
||||||||||||
02 травня 2024 11:42 |
Перелік змін Хуторська.doc
|
||||||||||||
02 травня 2024 11:42 |
ТД Хуторська нова редакція.doc
|
||||||||||||
30 квітня 2024 15:57 |
ТД Хуторська.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Шановний Замовник!
Дата подання: 04 травня 2024 23:18
Дата відповіді: 06 травня 2024 13:23
1) В примітці до п.п.1.4. п.1. Додатку 3 до Тендерної документації зазначається: «* У разі відсутності власного чи залученого асфальтобетонного заводу учасник зобов’язаний надати довідку, складену в довільній формі та завірену підписом уповноваженої особи учасника, з інформацією про придбання сумiшi асфальтобетонної у кількості, не меншій ніж це потрібно для виконання робіт згідно інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. На підтвердження учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копію відповідного договору (ів) купівлі-продажу (або придбання) сумiшi асфальтобетонної (в правочині повинно бути зазначено усі типи, марки сумiшi асфальтобетонної, що будуть застосовуватись учасником під час виконання робіт і які вказані ним в наданій в складі пропозиції ВІДОМОСТІ РЕСУРСІВ ДО ЛОКАЛЬНОГО КОШТОРИСУ, разом з поданням копії діючого на дату розкриття пропозицій дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, щодо асфальтобетонного заводу та атестату виробництва, отриманих суб’єктом господарювання. З яким учасником укладено відповідний договір.
В тендерній документації та додатках до неї відсутня вимога щодо надання у складі тендерної пропозиції Договірної ціни з розрахунками. Тільки у вищезазначеній примітці згадується ВІДОМІСТЬ РЕСУРСІВ ДО ЛОКАЛЬНОГО КОШТОРИСУ. Натомість, в Розділі 1 Додатку 1 до тендерної документації міститься ВІДОМІСТЬ РЕСУРСІВ ДО ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ.
Враховуючи вищевикладене, просимо замовника пояснити, чи ПОТРІБНО УЧАСНИКУ У СКЛАДІ СВОЄЇ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ НАДАВАТИ ДОГОВІРНУ ЦІНУ З РОЗРАХУНКАМИ? Якщо не потрібно, а, відповідно, примітка містить невірну назву документу (таблиці), який є у складі тендерної документації, просимо замовника внести відповідні зміни для виправлення виявленої невідповідності.
2) П. «г)» п.п.1.1. п.1. Додатку 3 до тендерної документації встановлена наступна вимога: «г) інформація про наявність власної випробувальної лабораторії або залученої на договірних засадах (договір про надання послуг лабораторії, тощо), яка має атестат про акредитацію, виданий Національним агентством з акредитації України на відповідність вимогам міжнародного стандарту ДСТУ ISO/IEC 17025:2019 на випробування матеріалів, які використовуються при ремонтах автомобільних доріг, здійснення відбору зразків – кернів асфальтобетонного покриття. На підтвердження наявності вказаної лабораторії у складі тендерної пропозиції надається копія атестата про акредитацію з додатком, де вказано сферу акредитації, яка має відповідати виду послуг, передбачених предметом закупівлі, та у випадку залучення такої лабораторії на договірних засадах – додатково надати копію діючого договору.».
Вважаємо, що дана вимога НЕОБҐРУНТОВАНА, ОБМЕЖУЄ КОНКУРЕНЦІЮ ТА ПРИЗВОДИТЬ ДО ДИСКРИМІНАЦІЇ УЧАСНИКІВ. Прийняти участь у даній закупівлі зможуть тільки ті учасники, які мають власну або залучену випробувальну лабораторію, яка має атестат про акредитацію, виданий Національним агентством з акредитації України на відповідність вимогам міжнародного стандарту ДСТУ ISO/IEC 17025:2019 на випробування матеріалів, які використовуються при ремонтах автомобільних доріг, здійснення відбору зразків – кернів асфальтобетонного покриття, що дискримінаційним до інших учасників, зокрема і до нас.
Просимо замовника враховувати в своїй роботі принципи здійснення публічних закупівель, що встановлені в ст.5. Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VIII (далі – Закон №922-VIII):
«Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) ДОБРОСОВІСНА КОНКУРЕНЦІЯ СЕРЕД УЧАСНИКІВ;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ;
4) НЕДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ ТА РІВНЕ СТАВЛЕННЯ ДО НИХ;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЙНИМ ДІЯМ І ЗЛОВЖИВАННЯМ.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. ЗАМОВНИКИ НЕ МАЮТЬ ПРАВА ВСТАНОВЛЮВАТИ ЖОДНИХ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ВИМОГ ДО УЧАСНИКІВ.
5. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.».
Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону №922-VIII, ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НЕ ПОВИННА МІСТИТИ ВИМОГ, ЩО ОБМЕЖУЮТЬ КОНКУРЕНЦІЮ ТА ПРИЗВОДЯТЬ ДО ДИСКРИМІНАЦІЇ УЧАСНИКІВ, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Отже, щодо дискримінаційної зазначеної вимоги:
Законом України «Про метрологію та метрологічну діяльність» (надалі – Закон), що вступив в дію з 01.01.2016, проведення атестації вимірювальних лабораторій у державній метрологічній системі не передбачено.
Крім того, згідно з Законом до сфери законодавчо регульованої метрології не належить оцінка відповідності продукції, процесів, послуг.
Водночас, згідно з частиною 4 статті 7 Закону повноваження центральних органів виконавчої влади, інших державних органів уповноважувати підприємства та організації, їх відокремлені підрозділи та фізичних осіб - підприємців на проведення певних вимірювань, не пов’язаних з оцінкою відповідності продукції, процесів та послуг, у сфері законодавчо регульованої метрології визначаються законом.
На даний час, більшість центральних органів виконавчої влади не реалізувало цю норму Закону. Тобто, на даний час, для певних видів діяльності органи із зазначеного уповноваження відсутні, оскільки відповідні повноваження центральних органів виконавчої влади не визначені у законах.
Діяльність випробувальних лабораторій, що здійснюють роботи з оцінки відповідності продукції, процесів, послуг, підпадає під сферу дії Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124-VIIІ.
Згідно з Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» ЗА НАЯВНОСТІ ТЕХНІЧНОГО РЕГЛАМЕНТУ на продукцію випробувальні лабораторії, які проводять оцінку відповідності вимогам технічного регламенту, ПІДЛЯГАЮТЬ АКРЕДИТАЦІЇ.
За відсутності технічних регламентів проводиться добровільна оцінка відповідності продукції. ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ДОБРОВІЛЬНОЇ ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ продукції АКРЕДИТАЦІЯ ВИПРОБУВАЛЬНИХ ЛАБОРАТОРІЙ НЕ Є ОБОВ’ЯЗКОВОЮ.
Для інших видів діяльності повноваження центральних органів виконавчої влади уповноважувати підприємства та організації на проведення певних вимірювань, не пов’язаних з оцінкою відповідності продукції, процесів та послуг, законами не визначені.
Різні метрологічні центри відповідно до розроблених програм і методик продовжують займатися перевіркою компетентності лабораторій на добровільних засадах.
У зв’язку з тим, що на сьогоднішній день єдиний законодавчо визначений порядок сертифікації лабораторій відсутній, лабораторії отримують різні документи для засвідчення технічної компетенції вимірювальних лабораторій (свідоцтво про технічну компетентність, сертифікат визнання вимірювальних можливостей, атестат про акредитацію, рішення про визнання вимірювальних можливостей, свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005, тощо).
Предметом даної закупівлі є «Поточний ремонт дороги по вул. Хуторська (від буд. № 54 до кінцевої зупинки автобусів) в м.Павлоград», а не оцінка відповідності товарів, робіт чи послу. Таким чином, вимога щодо наявності у учасника власної випробувальної лабораторії або залученої на договірних засадах, яка має САМЕ «АТЕСТАТ ПРО АКРЕДИТАЦІЮ, ВИДАНИЙ НАЦІОНАЛЬНИМ АГЕНТСТВОМ З АКРЕДИТАЦІЇ УКРАЇНИ НА ВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ МІЖНАРОДНОГО СТАНДАРТУ ДСТУ ISO/IEC 17025:2019» є НЕОБҐРУНТОВАНОЮ, ОБМЕЖУЄ КОНКУРЕНЦІЮ ТА ПРИЗВОДИТЬ ДО ДИСКРИМІНАЦІЇ УЧАСНИКІВ, особливо тих, які по незалежним від них причин не мають змоги залучити відповідні лабораторії (наприклад, лабораторії відмовляються укладати договори).
Наше підприємство має великий досвід у виконанні робіт/наданні послуг з будівництва, реконструкції, капітального ремонту, поточного та поточного середнього ремонту автомобільних доріг. Для здійснення вхідного та операційного контролю (випробування матеріалів, які використовуються при ремонтах автомобільних доріг, здійснення відбору зразків – кернів асфальтобетонного покриття) ми маємо власну вимірювальну (випробувальну) лабораторію, яка має свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005.
Аналогічна вимога міститься в п.п. 5.2.1. Проєкті договору про закупівлю (Додаток 2 до тендерної документації): «5.2.1 Виконавець забезпечує наявність власної випробувальної лабораторії або залученої на договірних засадах (договір про надання послуг лабораторії, тощо), яка має атестат про акредитацію, виданий Національним агентством з акредитації України на відповідність вимогам міжнародного стандарту ДСТУ ISO/IEC 17025:2019 на випробування матеріалів, які використовуються при ремонтах автомобільних доріг, здійснення відбору зразків – кернів асфальтобетонного покриття.»
Враховуючи викладене, просимо замовника внести відповідні зміни до тендерної документації та додатків до неї, а саме видалити вимогу щодо наявності у учасника (Виконавця) власної випробувальної лабораторії або залученої на договірних засадах, яка має САМЕ «АТЕСТАТ ПРО АКРЕДИТАЦІЮ, ВИДАНИЙ НАЦІОНАЛЬНИМ АГЕНТСТВОМ З АКРЕДИТАЦІЇ УКРАЇНИ НА ВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ МІЖНАРОДНОГО СТАНДАРТУ ДСТУ ISO/IEC 17025:2019», або надати можливість залучати і інші лабораторії, а НЕ ТІЛЬКИ ТІ, що мають «АТЕСТАТ ПРО АКРЕДИТАЦІЮ, ВИДАНИЙ НАЦІОНАЛЬНИМ АГЕНТСТВОМ З АКРЕДИТАЦІЇ УКРАЇНИ НА ВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ МІЖНАРОДНОГО СТАНДАРТУ ДСТУ ISO/IEC 17025:2019». У ІНШОМУ ВИПАДКУ, просимо замовника належним чином обґрунтувати вищезазначену дискримінаційну вимогу, а саме: ВКАЗАТИ НАЗВУ, НОМЕР СТАТТІ, ПУНКТУ НОРМАТИВНО-ПРАВОВОГО АКТУ, ЯКИМ передбачено залучення як учасником на стадії проведення закупівлі, так і підрядником під час надання послуг з поточного ремонту доріг лабораторії, яка має САМЕ «АТЕСТАТ ПРО АКРЕДИТАЦІЮ, ВИДАНИЙ НАЦІОНАЛЬНИМ АГЕНТСТВОМ З АКРЕДИТАЦІЇ УКРАЇНИ НА ВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ МІЖНАРОДНОГО СТАНДАРТУ ДСТУ ISO/IEC 17025:2019».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення! Замовником прийнято рішення про внесення відповідних змін до тендерної документації!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 травня 2024 12:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" |
8 084 546,64
UAH з ПДВ
|
8 084 546,64
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
8 758 258,60
UAH з ПДВ
|
8 758 258,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" #34898640 |
Переможець |
8 084 546,64
UAH з ПДВ
|
20 травня 2024 12:53
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 травня 2024 12:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 серпня 2024 11:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 червня 2024 09:48
|
ДУ № 1 від 14.06.24.pdf | зміни до договору |
14 червня 2024 09:46
|
Електронний підпис | укладений |
30 травня 2024 13:21
|
Договір № 51 від 30.05.2024.PDF | укладений |
30 травня 2024 13:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 14 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | "Відповідно до п.п.1 п.19 Постанови № 1178 «1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;» Внести зміни до договору № 51 від 30.05.2024 р.: Зменшити фінансування по КПКВКМБ 1217461 на 84 889,62 грн. (Вісімдесят чотири тисячі вісімсот вісімдесят дев’ять грн. 62 коп.), у тому числі ПДВ 14 148,27 грн. (Чотирнадцять тисяч сто сорок вісім грн. 27 коп.) та встановити фінансування по КПКВКМБ 1217461 в сумі 7 406 957,02 грн. (Сім мільйонів чотириста шість тисяч дев’ятсот п’ятдесят сім грн. 02 коп.), у т. ч. ПДВ 1 234 492,84 грн. (Один мільйон двісті тридцять чотири тисячі чотириста дев’яносто дві грн. 84 коп.). Зменшити фінансування по КПКВКМБ 1217691 на 105 300,00 грн. (Сто п’ять тисяч триста грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ 17 550,00 грн. (Сімнадцять п’ятсот п’ятдесят грн. 00 коп.), та встановити фінансування по КПКВКМБ 1217691 в сумі 487 400,00 грн. (Чотириста вісімдесят сім тисяч чотириста грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ 81 233, 33 грн. (Вісімдесят одна тисячі двісті тридцять три грн. 33 коп.). Зменшити фінансування за договором на 190 189,62 грн. (Сто дев’яносто тисяч сто вісімдесят дев’ять грн. 62 коп.), у тому числі ПДВ 31 698,27 грн. (Тридцять одна тисяча шістсот дев’яносто вісім грн. 27 коп.) та встановити фінансування в сумі 7 894 357,02 (Сім мільйонів вісімсот дев’яносто чотири тисячі триста п’ятдесят сім грн. 02 коп.), у тому числі ПДВ 1 315 726,17 (Один мільйон триста п’ятнадцять тисяч сімсот двадцять шість грн. 17 коп.). 1.2. Внести зміни та викласти в новій редакції п. 2.1. Договору: «2.1. Договірна ціна робіт є динамічною для надання послуг, доручених для виконання Виконавцю за договором та складає 7 894 357,02 (Сім мільйонів вісімсот дев’яносто чотири тисячі триста п’ятдесят сім грн. 02 коп.), у тому числі ПДВ 1 315 726,17 (Один мільйон триста п’ятнадцять тисяч сімсот двадцять шість грн. 17 коп.). Фінансування по КПКВКМБ 1217461 в сумі 7 406 957,02 грн. (Сім мільйонів чотириста шість тисяч дев’ятсот п’ятдесят сім грн. 02 коп.), у т. ч. ПДВ 1 234 492,84 грн. (Один мільйон двісті тридцять чотири тисячі чотириста дев’яносто дві грн. 84 коп.). Фінансування по КПКВКМБ 1217691 в сумі 487 400,00 грн. (Чотириста вісімдесят сім тисяч чотириста грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ 81 233, 33 грн. (Вісімдесят одна тисячі двісті тридцять три грн. 33 коп.). Викласти в новій редакції додаток до договору: договірна ціна, дефектний акт. У зв’язку зі зміною банківських реквізитів Виконавця Сторони погодили Розділ 15 Договору викласти в новій редакції" |
Номер договору про закупівлю: | 51 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |