Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з повірки, калібрування засобів вимірювальної техніки
Очікувана вартість
983 897,88 UAH
UA-2024-04-30-007351-a ● a0d22b462c8d4be482c09a9395f22ebd
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство «Ізмаїльський морський торговельний порт» |
Код ЄДРПОУ: | 01125815 |
Вебсайт: | https://www.izmport.com.ua |
Місцезнаходження: | 68600, Україна , Одеська обл., Ізмаїл, вул. Портова, 7, Одеська обл., м. Ізмаїл |
Контактна особа: |
Скопінцев Юрій Юрійович 380951124373 izmmtpwork@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 квітня 2024 15:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 травня 2024 16:00 |
Початок аукціону: | 16 травня 2024 11:11 |
Початок аукціону: | 16 травня 2024 11:11 |
Очікувана вартість: | 983 897,88 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 838,98 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
умови закупівлі визначені у тендерній документації та додатках до неї
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1514 послуга
Послуги з повірки, калібрування засобів вимірювальної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2025
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | на підставі підписаного акту здавання-приймання наданих послуг протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту отримання виставленого Виконавцем рахунку. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 травня 2024 15:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 травня 2024 15:10 |
Протокол ЗМІНИ ТД.docx | |
10 травня 2024 15:10 |
перелік ЗМІН до ТД.doc | |
10 травня 2024 15:10 |
Додаток 4.doc | |
10 травня 2024 15:10 |
ТД.docx |
10 травня 2024 15:10 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
10 травня 2024 15:10 |
Протокол ЗМІНИ ТД.docx
|
||||||
10 травня 2024 15:10 |
перелік ЗМІН до ТД.doc
|
||||||
10 травня 2024 15:10 |
Додаток 4.doc
|
||||||
10 травня 2024 15:10 |
ТД.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
усунення порушення під час проведення тендеру
Дата подання: 03 травня 2024 20:03
Дата відповіді: 06 травня 2024 15:03
1. За п.п. 6 п.3 Тендерної документації зазначено
«Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі викладена у Додатку № 3.
Факт подання тендерної пропозиції свідчить, що Учасник ознайомлений з вимогами до послуг (робіт), викладених у Додатку 3 тендерної документації та підтверджує, що послуги (роботи) будуть виконані у повному обсязі та у відповідності до вимог, викладених у Додатку 3 тендерної документації.»
В таблицю Додатку 3 до Тендерної документації включені наступні засоби вимірювальної техніки (ЗВТ): амперметри (поз.1), вольтметри (поз.27), гирі (поз.30), кіловаттметр (поз.37), кіловольтметр (поз.38), кілоамперметр (поз. 39), лінійка вимірювальна металева (поз.43), лічильник паливний (поз.45), люксметр (поз. 46), мановакууметри (поз.47), манометри техн. (поз. 48, поз. 55, поз. 56), манометр ел. контактний (поз. 49), манометр самописний (поз. 54), мегаомметр (поз. 57), метрошток (поз. 60), міліамперметр (поз. 63), міст постійного струму (поз.65), напоромір (поз.68), осцилограф цифровий (поз. 71), паливо-роздавальна колонка (поз.72), резервуар (поз.75), стрічка мірна (поз. 79), термометр (поз.85), термометр біметалічний (поз.86), термометр манометричний (поз.87), термометр самописний (поз.88), тягонапоромір (поз.93), частотомір (поз.94).
При цьому в колонці 4 таблиці стосовно цих ЗВТ зазначений вид послуги, яку слід надати: калібрування.
Але, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.06.2015 р. № 374 «Про затвердження переліку категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці», вищезазначені ЗВТ є такими, стосовно яких здійснюється державне регулювання згідно статті 3 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» (далі – Закон), і які належать до сфери законодавчо регульованої метрології. Згідно статті 17 Закону законодавчо регульовані ЗВТ, що перебувають в експлуатації, підлягають періодичній повірці та повірці після ремонту. При цьому міжповірочні інтервали законодавчо регульованих ЗВТ встановлені та визначені наказом Мінекономрозвитку від 13.10.2016 р. № 1747. А згідно статті 8 Закону законодавчо регульовані ЗВТ дозволяється застосовувати лише за умови їх відповідності Закону та іншим нормативно-правовим актам, що містять вимоги до таких ЗВТ.
Порушення правил застосування ЗВТ, які використовуються у сфері законодавчо регульованої метрології, згідно з Кодексом України про адміністративні порушення є адміністративним порушенням та тягне за собою накладення штрафних санкцій.
Враховуючи вищезазначене вважаємо, що в даному випадку вимога п.п. 6 п.3 Тендерної документації, а саме:
«Факт подання тендерної пропозиції свідчить, що Учасник ознайомлений з вимогами до послуг (робіт), викладених у Додатку 3 тендерної документації та підтверджує, що послуги (роботи) будуть виконані у повному обсязі та у відповідності до вимог, викладених у Додатку 3 тендерної документації.»
може бути розцінена як спонукання Учасника (Виконавця) до порушення чинного законодавства в сфері метрології.
Вимагаємо привести інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі в таблиці Додатку № 3 у відповідність до чинного законодавства та внести відповідні зміни в тендерну документацію.
2. За поз. 73 та поз. 81 таблиці Додатку № 3 вказані показник навантаження та табло інформаційне відповідно, при цьому в колонці 4 зазначений вид послуги, яку слід надати: повірка.
Відповідно до чинного законодавства (див. Постанову Кабінету Міністрів України від 04.06.2015 р. № 374) зазначене устаткування не є законодавчо регульованими ЗВТ та не може бути повірене.
Враховуючи вищезазначене вважаємо, що в даному випадку вимога п.п. 6 п.3 Тендерної документації, а саме:
«Факт подання тендерної пропозиції свідчить, що Учасник ознайомлений з вимогами до послуг (робіт), викладених у Додатку 3 тендерної документації та підтверджує, що послуги (роботи) будуть виконані у повному обсязі та у відповідності до вимог, викладених у Додатку 3 тендерної документації.»
може бути розцінена як спонукання Учасника (Виконавця) до порушення чинного законодавства в сфері метрології.
Вимагаємо привести інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі в таблиці Додатку № 3 у відповідність до чинного законодавства та внести відповідні зміни в тендерну документацію.
3. В таблиці Додатку № 3 за поз. 89 в колонці 2 зазначено ЗВТ «Тестер (прилад комбінований)», в колонці 3 вказані умовні позначення М1603, Ц4352 та невідом., в колонці 4 зазначений вид послуги «повірка».
За поз. 32 в колонці 2 зазначено «Динамометр», в колонці 3 умовне позначення не вказано, в колонці 4 зазначено «повірка».
Відповідно до Закону повірка законодавчо регульованих ЗВТ здійснюється науковими метрологічними центрами, метрологічними центрами та повірочними лабораторіями, уповноваженими на проведення повірки, що засвідчується свідоцтвом про уповноваження, яке, відповідно до Закону України «Про перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності», є дозвільним документом, з галуззю/сферою уповноваження у невід’ємному додатку за формою, встановленою наказом Мінекономрозвитку від 30.06.2020 р. № 1242 «Деякі питання щодо видачі свідоцтва про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології», яка містить найменування саме тих категорій законодавчо регульованих ЗВТ (та їх метрологічні характеристики), на повірку яких уповноважена конкретна повірочна лабораторія.
Враховуючи вищезазначене, для визначення можливості проведення повірки з дотриманням вимог чинного законодавства, підготовки тендерної пропозиції відповідно до вимог п.п. 6 п.3 Тендерної документації, просимо внести зміни в Тендерну документацію та вказати повну назву, умовне позначення та метрологічні характеристики (діапазон вимірювань, похибку або клас точності) тестеру (приладу комбінованого) з умовним позначенням «невідом.» та динамометру, що включені в таблицю Додатку № 3 за поз. 89 та поз. 32 відповідно.
4. За поз. 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 20, 29, 36, 95, 96, 99 в колонці 4 таблиці Додатку № 3 зазначений вид послуги «калібрування», але при цьому включено обладнання/устаткування, яке, згідно експлуатаційної документації підприємств-виробників, не є ЗВТ (тобто засобами вимірювальної техніки).
Крім того, згідно експлуатаційної документації підприємств-виробників калібрування цього обладнання/устаткування також не передбачено. Натомість регламентовано обов‘язкове проведення таких робіт як «Перевірка працездатності», «Періодичний контроль технічного стану», «Перевірка вихідних параметрів» тощо, визначений порядок їх проведення та періодичність.
Відповідно до ст. 27 Закону
«1. Калібруванню в добровільному порядку можуть підлягати засоби вимірювальної техніки, які застосовуються у сфері та/або поза сферою законодавчо регульованої метрології. Калібруванню також підлягають вторинні та робочі еталони.»
Згідно статті 1 Закону
«…10) калібрування - сукупність операцій, за допомогою яких за заданих умов на першому етапі встановлюється співвідношення між значеннями величини, що забезпечуються еталонами з притаманними їм невизначеностями вимірювань, та відповідними показами з пов’язаними з ними невизначеностями вимірювань, а на другому етапі ця інформація використовується для встановлення співвідношення для отримання результату вимірювання з показу».
Враховуючи вищезазначене, просимо привести інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі в таблиці Додатку № 3 у відповідність до чинного законодавства та внести відповідні зміни в тендерну документацію.
5. Згідно статті 1 Закону
«…10) калібрування - сукупність операцій, за допомогою яких за заданих умов на першому етапі встановлюється співвідношення між значеннями величини, що забезпечуються еталонами з притаманними їм невизначеностями вимірювань, та відповідними показами з пов’язаними з ними невизначеностями вимірювань, а на другому етапі ця інформація використовується для встановлення співвідношення для отримання результату вимірювання з показу».
Для реалізації зазначених положень Закону просимо вказати в таблиці Додатку 3 стосовно тих ЗВТ, які потребують калібрування, вимоги до його проведення: зазначити необхідні точки калібрування, невизначеність вимірювання, потрібну Замовнику для здійснення виробничих завдань, умови калібрування (зокрема температуру, за якої слід відкалібрувати ЗВТ тощо) та внести в Тендерну документацію відповідні зміни.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації
Внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 08 травня 2024 16:05
Дата відповіді: 10 травня 2024 10:06
1. За п.п. 6 п.3 Тендерної документації (далі – ТД) зазначено
«Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі викладена у Додатку № 3.
Факт подання тендерної пропозиції свідчить, що Учасник ознайомлений з вимогами до послуг (робіт), викладених у Додатку 3 тендерної документації та підтверджує, що послуги (роботи) будуть виконані у повному обсязі та у відповідності до вимог, викладених у Додатку 3 тендерної документації.»
В таблицю Додатку 3 до ТД включені наступні засоби вимірювальної техніки (ЗВТ): амперметри (поз.1), вольтметри (поз.27), гирі (поз.30), кіловаттметр (поз.37), кіловольтметр (поз.38), кілоамперметр (поз. 39), лінійка вимірювальна металева (поз.43), лічильник паливний (поз.45), люксметр (поз. 46), мановакууметри (поз.47), манометри техн. (поз. 48, поз. 55, поз. 56), манометр ел. контактний (поз. 49), манометр самописний (поз. 54), метрошток (поз. 60), міліамперметр (поз. 63), міст постійного струму (поз.65), напоромір (поз.68), осцилограф цифровий (поз. 71), резервуар (поз.75), стрічка мірна (поз. 79), термометр (поз.85), термометр біметалічний (поз.86), термометр манометричний (поз.87), термометр самописний (поз.88), тягонапоромір (поз.93), частотомір (поз.94).
При цьому в колонці 4 таблиці стосовно цих ЗВТ зазначений вид послуги, яку слід надати: калібрування.
Але, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.06.2015 р. № 374 «Про затвердження переліку категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці», вищезазначені ЗВТ є такими, стосовно яких здійснюється державне регулювання згідно статті 3 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» (далі – Закон), і які належать до сфери законодавчо регульованої метрології. Згідно статті 17 Закону законодавчо регульовані ЗВТ, що перебувають в експлуатації, підлягають періодичній повірці та повірці після ремонту. При цьому міжповірочні інтервали законодавчо регульованих ЗВТ встановлені та визначені наказом Мінекономрозвитку від 13.10.2016 р. № 1747. А згідно статті 8 Закону законодавчо регульовані ЗВТ дозволяється застосовувати лише за умови їх відповідності Закону та іншим нормативно-правовим актам, що містять вимоги до таких ЗВТ.
Порушення правил застосування ЗВТ, які використовуються у сфері законодавчо регульованої метрології, згідно з Кодексом України про адміністративні порушення є адміністративним порушенням та тягне за собою накладення штрафних санкцій.
Враховуючи вищезазначене вважаємо, що в даному випадку вимога п.п. 6 п.3 ТД, а саме:
«Факт подання тендерної пропозиції свідчить, що Учасник ознайомлений з вимогами до послуг (робіт), викладених у Додатку 3 тендерної документації та підтверджує, що послуги (роботи) будуть виконані у повному обсязі та у відповідності до вимог, викладених у Додатку 3 тендерної документації.»
може бути розцінена як спонукання Учасника (Виконавця) до порушення чинного законодавства в сфері метрології.
Вимагаємо привести інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі в таблиці Додатку № 3 у відповідність до чинного законодавства та внести відповідні зміни в ТД.
2. В таблиці Додатку № 3 за поз. 89 в колонці 2 зазначено ЗВТ «Тестер (прилад комбінований)», в колонці 3 вказані умовні позначення М1603, Ц4352 та невідом., в колонці 4 зазначений вид послуги «повірка».
За поз. 32 в колонці 2 зазначено «Динамометр», в колонці 3 умовне позначення не вказано, в колонці 4 зазначено «повірка».
Відповідно до Закону повірка законодавчо регульованих ЗВТ здійснюється науковими метрологічними центрами, метрологічними центрами та повірочними лабораторіями, уповноваженими на проведення повірки, що засвідчується свідоцтвом про уповноваження, яке, відповідно до Закону України «Про перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності», є дозвільним документом, з галуззю/сферою уповноваження у невід’ємному додатку за формою, встановленою наказом Мінекономрозвитку від 30.06.2020 р. № 1242 «Деякі питання щодо видачі свідоцтва про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології», яка містить найменування саме тих категорій законодавчо регульованих ЗВТ (та їх метрологічні характеристики), на повірку яких уповноважена конкретна повірочна лабораторія.
Враховуючи вищезазначене, для визначення можливості проведення повірки з дотриманням вимог чинного законодавства, підготовки тендерної пропозиції відповідно до вимог п.п. 6 п.3 Тендерної документації, просимо внести зміни в ТД та вказати повну назву, умовне позначення та метрологічні характеристики (діапазон вимірювань, похибку або клас точності) тестеру (приладу комбінованого) з умовним позначенням «невідом.» та динамометру, що включені в таблицю Додатку № 3 за поз. 89 та поз. 32 відповідно.
3. За поз. 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 20, 29, 36, 73, 81, 95, 96, 99 в колонці 4 таблиці Додатку № 3 до ТД зазначений вид послуги «калібрування», але при цьому включено обладнання/устаткування, яке, згідно експлуатаційної документації (далі – ЕД) підприємств-виробників, не є ЗВТ (тобто засобами вимірювальної техніки).
Наприклад, відповідно до ЕД табло інформаційне ІТ-09 – це засіб відображення інформації, який не є самостійним засобом вимірювальної техніки (нічого не вимірює) і може застосовуватись як складова автоматизованої системи моніторингу для відображення інформації від вимірювальних приладів на відстані.
Крім того, згідно ЕД підприємств-виробників калібрування цього обладнання/устаткування також не передбачено. Натомість регламентовано обов‘язкове проведення таких робіт як «Перевірка працездатності», «Періодичний контроль технічного стану», «Перевірка вихідних параметрів» тощо, визначений порядок їх проведення та періодичність.
Відповідно до ст. 27 Закону
«1. Калібруванню в добровільному порядку можуть підлягати засоби вимірювальної техніки, які застосовуються у сфері та/або поза сферою законодавчо регульованої метрології. Калібруванню також підлягають вторинні та робочі еталони.»
Згідно статті 1 Закону
«…10) калібрування - сукупність операцій, за допомогою яких за заданих умов на першому етапі встановлюється співвідношення між значеннями величини, що забезпечуються еталонами з притаманними їм невизначеностями вимірювань, та відповідними показами з пов’язаними з ними невизначеностями вимірювань, а на другому етапі ця інформація використовується для встановлення співвідношення для отримання результату вимірювання з показу».
Враховуючи вищезазначене, просимо привести інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі в таблиці Додатку № 3 у відповідність до чинного законодавства та внести відповідні зміни в ТД.
4. Згідно статті 1 Закону
«…10) калібрування - сукупність операцій, за допомогою яких за заданих умов на першому етапі встановлюється співвідношення між значеннями величини, що забезпечуються еталонами з притаманними їм невизначеностями вимірювань, та відповідними показами з пов’язаними з ними невизначеностями вимірювань, а на другому етапі ця інформація використовується для встановлення співвідношення для отримання результату вимірювання з показу».
Для реалізації зазначених положень Закону просимо вказати в таблиці Додатку 3 до ТД стосовно тих ЗВТ, які потребують калібрування, вимоги до його проведення: зазначити необхідні точки калібрування, невизначеність вимірювання, потрібну Замовнику для здійснення виробничих завдань, умови калібрування (зокрема температуру, за якої слід відкалібрувати ЗВТ тощо) та внести в ТД відповідні зміни.
5. Види послуг, вказані в колонці 4 таблиці Технічного завдання Додатку 4 до ТД не відповідають зазначеним в таблиці Додатку 3 до ТД.
Пропонуємо внести відповідні зміни в ТД.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Найближчим часом будуть внесені зміни до ТД
вимога щодо запобігання порушення законодавства
Дата подання: 11 травня 2024 17:24
Дата відповіді: 13 травня 2024 15:38
У зв'язку з неодноразовим зверненням, які не були враховані замовником, переконливо просимо врахувати наступні наші вимоги.
1. За п.п. 6 п.3 Тендерної документації (далі – ТД) зазначено
«Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі викладена у Додатку № 3.
Факт подання тендерної пропозиції свідчить, що Учасник ознайомлений з вимогами до послуг (робіт), викладених у Додатку 3 тендерної документації та підтверджує, що послуги (роботи) будуть виконані у повному обсязі та у відповідності до вимог, викладених у Додатку 3 тендерної документації.»
В таблицю Додатку 3 до ТД включені наступні засоби вимірювальної техніки (ЗВТ): амперметри (поз.1), вольтметри (поз.27), гирі (поз.30), кіловаттметр (поз.37), кіловольтметр (поз.38), кілоамперметр (поз. 39), лінійка вимірювальна металева (поз.43), лічильник паливний (поз.45), люксметр (поз. 46), мановакууметри (поз.47), манометри техн. (поз. 48, поз. 55, поз. 56), манометр ел. контактний (поз. 49), манометр самописний (поз. 54), метрошток (поз. 60), міліамперметр (поз. 63), міст постійного струму (поз.65), напоромір (поз.68), осцилограф цифровий (поз. 71), резервуар (поз.75), стрічка мірна (поз. 79), термометр (поз.85), термометр біметалічний (поз.86), термометр манометричний (поз.87), термометр самописний (поз.88), тягонапоромір (поз.93), частотомір (поз.94).
При цьому в колонці 4 таблиці стосовно цих ЗВТ зазначений вид послуги, яку слід надати: калібрування.
Але, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.06.2015 р. № 374 «Про затвердження переліку категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці», вищезазначені ЗВТ є такими, стосовно яких здійснюється державне регулювання згідно статті 3 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» (далі – Закон), і які належать до сфери законодавчо регульованої метрології. Згідно статті 17 Закону законодавчо регульовані ЗВТ, що перебувають в експлуатації, підлягають періодичній повірці та повірці після ремонту. При цьому міжповірочні інтервали законодавчо регульованих ЗВТ встановлені та визначені наказом Мінекономрозвитку від 13.10.2016 р. № 1747. А згідно статті 8 Закону законодавчо регульовані ЗВТ дозволяється застосовувати лише за умови їх відповідності Закону та іншим нормативно-правовим актам, що містять вимоги до таких ЗВТ.
Порушення правил застосування ЗВТ, які використовуються у сфері законодавчо регульованої метрології, згідно з Кодексом України про адміністративні порушення є адміністративним порушенням та тягне за собою накладення штрафних санкцій.
Враховуючи вищезазначене вважаємо, що в даному випадку вимога п.п. 6 п.3 ТД, а саме:
«Факт подання тендерної пропозиції свідчить, що Учасник ознайомлений з вимогами до послуг (робіт), викладених у Додатку 3 тендерної документації та підтверджує, що послуги (роботи) будуть виконані у повному обсязі та у відповідності до вимог, викладених у Додатку 3 тендерної документації.»
може бути розцінена як спонукання Учасника (Виконавця) до порушення чинного законодавства в сфері метрології.
Вимагаємо привести інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі в таблиці Додатку № 3 у відповідність до чинного законодавства та внести відповідні зміни в ТД.
2. В таблиці Додатку № 3 за поз. 89 в колонці 2 зазначено ЗВТ «Тестер (прилад комбінований)», в колонці 3 вказані умовні позначення М1603, Ц4352 та невідом., в колонці 4 зазначений вид послуги «повірка».
За поз. 32 в колонці 2 зазначено «Динамометр», в колонці 3 умовне позначення не вказано, в колонці 4 зазначено «повірка».
Відповідно до Закону повірка законодавчо регульованих ЗВТ здійснюється науковими метрологічними центрами, метрологічними центрами та повірочними лабораторіями, уповноваженими на проведення повірки, що засвідчується свідоцтвом про уповноваження, яке, відповідно до Закону України «Про перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності», є дозвільним документом, з галуззю/сферою уповноваження у невід’ємному додатку за формою, встановленою наказом Мінекономрозвитку від 30.06.2020 р. № 1242 «Деякі питання щодо видачі свідоцтва про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології», яка містить найменування саме тих категорій законодавчо регульованих ЗВТ (та їх метрологічні характеристики), на повірку яких уповноважена конкретна повірочна лабораторія.
Враховуючи вищезазначене, для визначення можливості проведення повірки з дотриманням вимог чинного законодавства, підготовки тендерної пропозиції відповідно до вимог п.п. 6 п.3 Тендерної документації, просимо внести зміни в ТД та вказати повну назву, умовне позначення та метрологічні характеристики (діапазон вимірювань, похибку або клас точності) тестеру (приладу комбінованого) з умовним позначенням «невідом.» та динамометру, що включені в таблицю Додатку № 3 за поз. 89 та поз. 32 відповідно.
3. За поз. 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 20, 29, 36, 73, 81, 95, 96, 99 в колонці 4 таблиці Додатку № 3 до ТД зазначений вид послуги «калібрування», але при цьому включено обладнання/устаткування, яке, згідно експлуатаційної документації (далі – ЕД) підприємств-виробників, не є ЗВТ (тобто засобами вимірювальної техніки).
Наприклад, відповідно до ЕД табло інформаційне ІТ-09 – це засіб відображення інформації, який не є самостійним засобом вимірювальної техніки (нічого не вимірює) і може застосовуватись як складова автоматизованої системи моніторингу для відображення інформації від вимірювальних приладів на відстані.
Крім того, згідно ЕД підприємств-виробників калібрування цього обладнання/устаткування також не передбачено. Натомість регламентовано обов‘язкове проведення таких робіт як «Перевірка працездатності», «Періодичний контроль технічного стану», «Перевірка вихідних параметрів» тощо, визначений порядок їх проведення та періодичність.
Відповідно до ст. 27 Закону
«1. Калібруванню в добровільному порядку можуть підлягати засоби вимірювальної техніки, які застосовуються у сфері та/або поза сферою законодавчо регульованої метрології. Калібруванню також підлягають вторинні та робочі еталони.»
Згідно статті 1 Закону
«…10) калібрування - сукупність операцій, за допомогою яких за заданих умов на першому етапі встановлюється співвідношення між значеннями величини, що забезпечуються еталонами з притаманними їм невизначеностями вимірювань, та відповідними показами з пов’язаними з ними невизначеностями вимірювань, а на другому етапі ця інформація використовується для встановлення співвідношення для отримання результату вимірювання з показу».
Враховуючи вищезазначене, просимо привести інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі в таблиці Додатку № 3 у відповідність до чинного законодавства та внести відповідні зміни в ТД.
4. Згідно статті 1 Закону
«…10) калібрування - сукупність операцій, за допомогою яких за заданих умов на першому етапі встановлюється співвідношення між значеннями величини, що забезпечуються еталонами з притаманними їм невизначеностями вимірювань, та відповідними показами з пов’язаними з ними невизначеностями вимірювань, а на другому етапі ця інформація використовується для встановлення співвідношення для отримання результату вимірювання з показу».
Для реалізації зазначених положень Закону просимо вказати в таблиці Додатку 3 до ТД стосовно тих ЗВТ, які потребують калібрування, вимоги до його проведення: зазначити необхідні точки калібрування, невизначеність вимірювання, потрібну Замовнику для здійснення виробничих завдань, умови калібрування (зокрема температуру, за якої слід відкалібрувати ЗВТ тощо) та внести в ТД відповідні зміни.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Стосовно зауваження щодо засобів вимірювальної техніки (ЗВТ): амперметри (поз.1), вольтметри (поз.27), гирі (поз.30), кіловаттметр (поз.37), кіловольтметр (поз.38), кілоамперметр (поз. 39), лінійка вимірювальна металева (поз.43), лічильник паливний (поз.45), люксметр (поз. 46), мановакууметри (поз.47), манометри техн. (поз. 48, поз. 55, поз. 56), манометр ел. контактний (поз. 49), манометр самописний (поз. 54), метрошток (поз. 60), міліамперметр (поз. 63), міст постійного струму (поз.65), напоромір (поз.68), осцилограф цифровий (поз. 71), резервуар (поз.75), стрічка мірна (поз. 79), термометр (поз.85), термометр біметалічний (поз.86), термометр манометричний (поз.87), термометр самописний (поз.88), тягонапоромір (поз.93), частотомір (поз.94).
Повідомляємо Вам, що відповідно до ст.3 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» (далі – Закон), до сфери законодавчо регульованої метрології відносяться не засоби вимірювальної техніки, а сфери діяльності, при цьому відповідно до ПКМУ від 04.06.2015 р. № 374 «Про затвердження переліку категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці» засоби вимірювальної техніки підлягають повірці лише у тому випадку, якщо вони застосовуються у визначеній ПКМУ від 04.06.2015 р. № 374 відповідній сфері законодавчо регульованої метрології. Наприклад, зазначений Вами осцилограф цифровий (поз. 71) підлягає повірці лише у випадку його застосування під час робіт, із забезпечення технічного захисту інформації згідно із законодавством – ДП «ІМТП» не застосовує зазначений ЗВТ у цій сфері діяльності; лінійка вимірювальна металева (поз.43) підлягає повірці під час торговельно-комерційних операції та розрахунків між покупцем (споживачем) і продавцем (постачальником, виробником, виконавцем), у тому числі під час надання транспортних, побутових, комунальних, електронних комунікаційних послуг, послуг поштового зв’язку, постачання та/або споживання енергетичних і матеріальних ресурсів (електричної і теплової енергії, газу, води, нафтопродуктів тощо - ДП «ІМТП» не застосовує зазначений ЗВТ у цій сфері діяльності та таке інше.
Таким чином, ДП «ІМТП», відповідно до сфери застосування визначив необхідний вид послуги – повірка відповідно до ст.17 або калібрування відповідно до ст.27 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність».
2. Стосовно зауваження за поз. 89 в колонці 2 зазначено ЗВТ «Тестер (прилад комбінований)», в колонці 3 вказані умовні позначення М1603, Ц4352 та невідом., в колонці 4 зазначений вид послуги «повірка». За поз. 32 в колонці 2 зазначено «Динамометр», в колонці 3 умовне позначення не вказано, в колонці 4 зазначено «повірка», повідомляємо Вам, що інформація щодо повної назви, умовного позначення та метрологічних характеристик (діапазон вимірювань, похибка або клас точності) не впливає на вартість або будь які інші умови тендерної пропозиції.
3. Відповідно до зауваження стосовно поз. 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 20, 29, 36, 73, 81, 95, 96, 99 в колонці 4 таблиці Додатку № 3 зазначений вид послуги «калібрування», але при цьому включено обладнання/устаткування, яке, згідно експлуатаційної документації підприємств-виробників, не є ЗВТ (тобто засобами вимірювальної техніки) повідомляємо Вам, що Законом України «Про метрологію та метрологічну діяльність» встановлено тільки дві норми стосовно контролю метрологічних характеристик, а саме повірка або калібрування. Інші види робіт, а саме Перевірка працездатності», «Періодичний контроль технічного стану», «Перевірка вихідних параметрів» діючим законодавством не передбачені.
4. Стосовно зауваження щодо необхідності зазначення необхідних точок калібрування, невизначеності вимірювання, потрібну Замовнику для здійснення виробничих завдань, умови калібрування (зокрема температуру, за якої слід відкалібрувати ЗВТ тощо) повідомляємо Вам, що згідно вимог та умов Тендерної документації калібрування здійснюється згідно Додатку 1 – на підставі атестату про акредитацію на право проведення калібрування відповідно до ДСТУ ISO/IEC 17025 відповідно до методик калібрування, зазначених у сфері акредитації.
Повідомляємо Вам, що відповідно до ст.3 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» (далі – Закон), до сфери законодавчо регульованої метрології відносяться не засоби вимірювальної техніки, а сфери діяльності, при цьому відповідно до ПКМУ від 04.06.2015 р. № 374 «Про затвердження переліку категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці» засоби вимірювальної техніки підлягають повірці лише у тому випадку, якщо вони застосовуються у визначеній ПКМУ від 04.06.2015 р. № 374 відповідній сфері законодавчо регульованої метрології. Наприклад, зазначений Вами осцилограф цифровий (поз. 71) підлягає повірці лише у випадку його застосування під час робіт, із забезпечення технічного захисту інформації згідно із законодавством – ДП «ІМТП» не застосовує зазначений ЗВТ у цій сфері діяльності; лінійка вимірювальна металева (поз.43) підлягає повірці під час торговельно-комерційних операції та розрахунків між покупцем (споживачем) і продавцем (постачальником, виробником, виконавцем), у тому числі під час надання транспортних, побутових, комунальних, електронних комунікаційних послуг, послуг поштового зв’язку, постачання та/або споживання енергетичних і матеріальних ресурсів (електричної і теплової енергії, газу, води, нафтопродуктів тощо - ДП «ІМТП» не застосовує зазначений ЗВТ у цій сфері діяльності та таке інше.
Таким чином, ДП «ІМТП», відповідно до сфери застосування визначив необхідний вид послуги – повірка відповідно до ст.17 або калібрування відповідно до ст.27 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність».
2. Стосовно зауваження за поз. 89 в колонці 2 зазначено ЗВТ «Тестер (прилад комбінований)», в колонці 3 вказані умовні позначення М1603, Ц4352 та невідом., в колонці 4 зазначений вид послуги «повірка». За поз. 32 в колонці 2 зазначено «Динамометр», в колонці 3 умовне позначення не вказано, в колонці 4 зазначено «повірка», повідомляємо Вам, що інформація щодо повної назви, умовного позначення та метрологічних характеристик (діапазон вимірювань, похибка або клас точності) не впливає на вартість або будь які інші умови тендерної пропозиції.
3. Відповідно до зауваження стосовно поз. 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 20, 29, 36, 73, 81, 95, 96, 99 в колонці 4 таблиці Додатку № 3 зазначений вид послуги «калібрування», але при цьому включено обладнання/устаткування, яке, згідно експлуатаційної документації підприємств-виробників, не є ЗВТ (тобто засобами вимірювальної техніки) повідомляємо Вам, що Законом України «Про метрологію та метрологічну діяльність» встановлено тільки дві норми стосовно контролю метрологічних характеристик, а саме повірка або калібрування. Інші види робіт, а саме Перевірка працездатності», «Періодичний контроль технічного стану», «Перевірка вихідних параметрів» діючим законодавством не передбачені.
4. Стосовно зауваження щодо необхідності зазначення необхідних точок калібрування, невизначеності вимірювання, потрібну Замовнику для здійснення виробничих завдань, умови калібрування (зокрема температуру, за якої слід відкалібрувати ЗВТ тощо) повідомляємо Вам, що згідно вимог та умов Тендерної документації калібрування здійснюється згідно Додатку 1 – на підставі атестату про акредитацію на право проведення калібрування відповідно до ДСТУ ISO/IEC 17025 відповідно до методик калібрування, зазначених у сфері акредитації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 травня 2024 11:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ДП "ПОЛТАВАСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ" |
814 000,00
UAH
|
547 300,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЛАБ-ТЕСТ" |
787 118,00
UAH
|
600 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ДП "Одеський регіональний центр стандартизації, метрології та сертифікації" |
983 800,00
UAH
|
983 800,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ДП "ПОЛТАВАСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ" #04725987 |
Відхилено |
547 300,00
UAH
|
23 травня 2024 10:20
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 травня 2024 14:06
|
ТОВ "ЛАБ-ТЕСТ" #38575071 |
Відхилено |
600 000,00
UAH
|
03 червня 2024 16:14
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 травня 2024 16:17
Обґрунтування аномально низької ціни
до 25 травня 2024 00:00
|
ДП "Одеський регіональний центр стандартизації, метрології та сертифікації" #04725970 |
Переможець |
983 800,00
UAH
|
10 червня 2024 09:21
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 червня 2024 09:12
|