Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з повірки, калібрування засобів вимірювальної техніки
Очікувана вартість
983 897,88 UAH
UA-2024-04-30-007351-a a0d22b462c8d4be482c09a9395f22ebd
Відкриті торги з особливостями    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Скопінцев Юрій Юрійович

380951124373 izmmtpwork@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство «Ізмаїльський морський торговельний порт»
Код ЄДРПОУ: 01125815
Вебсайт: https://www.izmport.com.ua
Місцезнаходження: 68600, Україна , Одеська обл., Ізмаїл, вул. Портова, 7, Одеська обл., м. Ізмаїл
Контактна особа: Скопінцев Юрій Юрійович
380951124373
izmmtpwork@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 квітня 2024 15:11
Звернення за роз’ясненнями: до 12 травня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 травня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 травня 2024 16:00
Початок аукціону: 16 травня 2024 11:11
Початок аукціону: 16 травня 2024 11:11
Очікувана вартість: 983 897,88 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 838,98 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


умови закупівлі визначені у тендерній документації та додатках до неї

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1514 послуга
Послуги з повірки, калібрування засобів вимірювальної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2025
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг на підставі підписаного акту здавання-приймання наданих послуг протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту отримання виставленого Виконавцем рахунку. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 квітня 2024 15:11
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 квітня 2024 15:11
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 квітня 2024 15:11
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 квітня 2024 15:11
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 квітня 2024 15:11
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 квітня 2024 15:11
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 квітня 2024 15:11
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 квітня 2024 15:11
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 квітня 2024 15:11
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 квітня 2024 15:11
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 квітня 2024 15:11
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 квітня 2024 15:11
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 квітня 2024 15:11
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 квітня 2024 15:11
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 квітня 2024 15:11
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 квітня 2024 15:11
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 квітня 2024 15:11
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 квітня 2024 15:11
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 квітня 2024 15:11
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 квітня 2024 15:11
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 квітня 2024 15:11
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 квітня 2024 15:11

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

10 травня 2024 15:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 травня 2024 15:10
Протокол ЗМІНИ ТД.docx
10 травня 2024 15:10
перелік ЗМІН до ТД.doc
10 травня 2024 15:10
Додаток 4.doc
10 травня 2024 15:10
ТД.docx
10 травня 2024 15:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 травня 2024 16:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 квітня 2024 15:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 травня 2024 15:10
Протокол ЗМІНИ ТД.docx
07 травня 2024 16:10
Протокол ЗМІНИ ТД.docx
10 травня 2024 15:10
перелік ЗМІН до ТД.doc
07 травня 2024 16:10
перелік ЗМІН до ТД.doc
10 травня 2024 15:10
Додаток 4.doc
07 травня 2024 16:10
Додаток 4.doc
30 квітня 2024 15:11
Додаток 4.doc
10 травня 2024 15:10
ТД.docx
07 травня 2024 16:10
ТД.docx
30 квітня 2024 15:11
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

усунення порушення під час проведення тендеру
Дата подання: 03 травня 2024 20:03
Дата відповіді: 06 травня 2024 15:03
1. За п.п. 6 п.3 Тендерної документації зазначено «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі викладена у Додатку № 3. Факт подання тендерної пропозиції свідчить, що Учасник ознайомлений з вимогами до послуг (робіт), викладених у Додатку 3 тендерної документації та підтверджує, що послуги (роботи) будуть виконані у повному обсязі та у відповідності до вимог, викладених у Додатку 3 тендерної документації.» В таблицю Додатку 3 до Тендерної документації включені наступні засоби вимірювальної техніки (ЗВТ): амперметри (поз.1), вольтметри (поз.27), гирі (поз.30), кіловаттметр (поз.37), кіловольтметр (поз.38), кілоамперметр (поз. 39), лінійка вимірювальна металева (поз.43), лічильник паливний (поз.45), люксметр (поз. 46), мановакууметри (поз.47), манометри техн. (поз. 48, поз. 55, поз. 56), манометр ел. контактний (поз. 49), манометр самописний (поз. 54), мегаомметр (поз. 57), метрошток (поз. 60), міліамперметр (поз. 63), міст постійного струму (поз.65), напоромір (поз.68), осцилограф цифровий (поз. 71), паливо-роздавальна колонка (поз.72), резервуар (поз.75), стрічка мірна (поз. 79), термометр (поз.85), термометр біметалічний (поз.86), термометр манометричний (поз.87), термометр самописний (поз.88), тягонапоромір (поз.93), частотомір (поз.94). При цьому в колонці 4 таблиці стосовно цих ЗВТ зазначений вид послуги, яку слід надати: калібрування. Але, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.06.2015 р. № 374 «Про затвердження переліку категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці», вищезазначені ЗВТ є такими, стосовно яких здійснюється державне регулювання згідно статті 3 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» (далі – Закон), і які належать до сфери законодавчо регульованої метрології. Згідно статті 17 Закону законодавчо регульовані ЗВТ, що перебувають в експлуатації, підлягають періодичній повірці та повірці після ремонту. При цьому міжповірочні інтервали законодавчо регульованих ЗВТ встановлені та визначені наказом Мінекономрозвитку від 13.10.2016 р. № 1747. А згідно статті 8 Закону законодавчо регульовані ЗВТ дозволяється застосовувати лише за умови їх відповідності Закону та іншим нормативно-правовим актам, що містять вимоги до таких ЗВТ. Порушення правил застосування ЗВТ, які використовуються у сфері законодавчо регульованої метрології, згідно з Кодексом України про адміністративні порушення є адміністративним порушенням та тягне за собою накладення штрафних санкцій. Враховуючи вищезазначене вважаємо, що в даному випадку вимога п.п. 6 п.3 Тендерної документації, а саме: «Факт подання тендерної пропозиції свідчить, що Учасник ознайомлений з вимогами до послуг (робіт), викладених у Додатку 3 тендерної документації та підтверджує, що послуги (роботи) будуть виконані у повному обсязі та у відповідності до вимог, викладених у Додатку 3 тендерної документації.» може бути розцінена як спонукання Учасника (Виконавця) до порушення чинного законодавства в сфері метрології. Вимагаємо привести інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі в таблиці Додатку № 3 у відповідність до чинного законодавства та внести відповідні зміни в тендерну документацію. 2. За поз. 73 та поз. 81 таблиці Додатку № 3 вказані показник навантаження та табло інформаційне відповідно, при цьому в колонці 4 зазначений вид послуги, яку слід надати: повірка. Відповідно до чинного законодавства (див. Постанову Кабінету Міністрів України від 04.06.2015 р. № 374) зазначене устаткування не є законодавчо регульованими ЗВТ та не може бути повірене. Враховуючи вищезазначене вважаємо, що в даному випадку вимога п.п. 6 п.3 Тендерної документації, а саме: «Факт подання тендерної пропозиції свідчить, що Учасник ознайомлений з вимогами до послуг (робіт), викладених у Додатку 3 тендерної документації та підтверджує, що послуги (роботи) будуть виконані у повному обсязі та у відповідності до вимог, викладених у Додатку 3 тендерної документації.» може бути розцінена як спонукання Учасника (Виконавця) до порушення чинного законодавства в сфері метрології. Вимагаємо привести інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі в таблиці Додатку № 3 у відповідність до чинного законодавства та внести відповідні зміни в тендерну документацію. 3. В таблиці Додатку № 3 за поз. 89 в колонці 2 зазначено ЗВТ «Тестер (прилад комбінований)», в колонці 3 вказані умовні позначення М1603, Ц4352 та невідом., в колонці 4 зазначений вид послуги «повірка». За поз. 32 в колонці 2 зазначено «Динамометр», в колонці 3 умовне позначення не вказано, в колонці 4 зазначено «повірка». Відповідно до Закону повірка законодавчо регульованих ЗВТ здійснюється науковими метрологічними центрами, метрологічними центрами та повірочними лабораторіями, уповноваженими на проведення повірки, що засвідчується свідоцтвом про уповноваження, яке, відповідно до Закону України «Про перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності», є дозвільним документом, з галуззю/сферою уповноваження у невід’ємному додатку за формою, встановленою наказом Мінекономрозвитку від 30.06.2020 р. № 1242 «Деякі питання щодо видачі свідоцтва про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології», яка містить найменування саме тих категорій законодавчо регульованих ЗВТ (та їх метрологічні характеристики), на повірку яких уповноважена конкретна повірочна лабораторія. Враховуючи вищезазначене, для визначення можливості проведення повірки з дотриманням вимог чинного законодавства, підготовки тендерної пропозиції відповідно до вимог п.п. 6 п.3 Тендерної документації, просимо внести зміни в Тендерну документацію та вказати повну назву, умовне позначення та метрологічні характеристики (діапазон вимірювань, похибку або клас точності) тестеру (приладу комбінованого) з умовним позначенням «невідом.» та динамометру, що включені в таблицю Додатку № 3 за поз. 89 та поз. 32 відповідно. 4. За поз. 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 20, 29, 36, 95, 96, 99 в колонці 4 таблиці Додатку № 3 зазначений вид послуги «калібрування», але при цьому включено обладнання/устаткування, яке, згідно експлуатаційної документації підприємств-виробників, не є ЗВТ (тобто засобами вимірювальної техніки). Крім того, згідно експлуатаційної документації підприємств-виробників калібрування цього обладнання/устаткування також не передбачено. Натомість регламентовано обов‘язкове проведення таких робіт як «Перевірка працездатності», «Періодичний контроль технічного стану», «Перевірка вихідних параметрів» тощо, визначений порядок їх проведення та періодичність. Відповідно до ст. 27 Закону «1. Калібруванню в добровільному порядку можуть підлягати засоби вимірювальної техніки, які застосовуються у сфері та/або поза сферою законодавчо регульованої метрології. Калібруванню також підлягають вторинні та робочі еталони.» Згідно статті 1 Закону «…10) калібрування - сукупність операцій, за допомогою яких за заданих умов на першому етапі встановлюється співвідношення між значеннями величини, що забезпечуються еталонами з притаманними їм невизначеностями вимірювань, та відповідними показами з пов’язаними з ними невизначеностями вимірювань, а на другому етапі ця інформація використовується для встановлення співвідношення для отримання результату вимірювання з показу». Враховуючи вищезазначене, просимо привести інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі в таблиці Додатку № 3 у відповідність до чинного законодавства та внести відповідні зміни в тендерну документацію. 5. Згідно статті 1 Закону «…10) калібрування - сукупність операцій, за допомогою яких за заданих умов на першому етапі встановлюється співвідношення між значеннями величини, що забезпечуються еталонами з притаманними їм невизначеностями вимірювань, та відповідними показами з пов’язаними з ними невизначеностями вимірювань, а на другому етапі ця інформація використовується для встановлення співвідношення для отримання результату вимірювання з показу». Для реалізації зазначених положень Закону просимо вказати в таблиці Додатку 3 стосовно тих ЗВТ, які потребують калібрування, вимоги до його проведення: зазначити необхідні точки калібрування, невизначеність вимірювання, потрібну Замовнику для здійснення виробничих завдань, умови калібрування (зокрема температуру, за якої слід відкалібрувати ЗВТ тощо) та внести в Тендерну документацію відповідні зміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації
Внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 08 травня 2024 16:05
Дата відповіді: 10 травня 2024 10:06
1. За п.п. 6 п.3 Тендерної документації (далі – ТД) зазначено «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі викладена у Додатку № 3. Факт подання тендерної пропозиції свідчить, що Учасник ознайомлений з вимогами до послуг (робіт), викладених у Додатку 3 тендерної документації та підтверджує, що послуги (роботи) будуть виконані у повному обсязі та у відповідності до вимог, викладених у Додатку 3 тендерної документації.» В таблицю Додатку 3 до ТД включені наступні засоби вимірювальної техніки (ЗВТ): амперметри (поз.1), вольтметри (поз.27), гирі (поз.30), кіловаттметр (поз.37), кіловольтметр (поз.38), кілоамперметр (поз. 39), лінійка вимірювальна металева (поз.43), лічильник паливний (поз.45), люксметр (поз. 46), мановакууметри (поз.47), манометри техн. (поз. 48, поз. 55, поз. 56), манометр ел. контактний (поз. 49), манометр самописний (поз. 54), метрошток (поз. 60), міліамперметр (поз. 63), міст постійного струму (поз.65), напоромір (поз.68), осцилограф цифровий (поз. 71), резервуар (поз.75), стрічка мірна (поз. 79), термометр (поз.85), термометр біметалічний (поз.86), термометр манометричний (поз.87), термометр самописний (поз.88), тягонапоромір (поз.93), частотомір (поз.94). При цьому в колонці 4 таблиці стосовно цих ЗВТ зазначений вид послуги, яку слід надати: калібрування. Але, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.06.2015 р. № 374 «Про затвердження переліку категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці», вищезазначені ЗВТ є такими, стосовно яких здійснюється державне регулювання згідно статті 3 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» (далі – Закон), і які належать до сфери законодавчо регульованої метрології. Згідно статті 17 Закону законодавчо регульовані ЗВТ, що перебувають в експлуатації, підлягають періодичній повірці та повірці після ремонту. При цьому міжповірочні інтервали законодавчо регульованих ЗВТ встановлені та визначені наказом Мінекономрозвитку від 13.10.2016 р. № 1747. А згідно статті 8 Закону законодавчо регульовані ЗВТ дозволяється застосовувати лише за умови їх відповідності Закону та іншим нормативно-правовим актам, що містять вимоги до таких ЗВТ. Порушення правил застосування ЗВТ, які використовуються у сфері законодавчо регульованої метрології, згідно з Кодексом України про адміністративні порушення є адміністративним порушенням та тягне за собою накладення штрафних санкцій. Враховуючи вищезазначене вважаємо, що в даному випадку вимога п.п. 6 п.3 ТД, а саме: «Факт подання тендерної пропозиції свідчить, що Учасник ознайомлений з вимогами до послуг (робіт), викладених у Додатку 3 тендерної документації та підтверджує, що послуги (роботи) будуть виконані у повному обсязі та у відповідності до вимог, викладених у Додатку 3 тендерної документації.» може бути розцінена як спонукання Учасника (Виконавця) до порушення чинного законодавства в сфері метрології. Вимагаємо привести інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі в таблиці Додатку № 3 у відповідність до чинного законодавства та внести відповідні зміни в ТД. 2. В таблиці Додатку № 3 за поз. 89 в колонці 2 зазначено ЗВТ «Тестер (прилад комбінований)», в колонці 3 вказані умовні позначення М1603, Ц4352 та невідом., в колонці 4 зазначений вид послуги «повірка». За поз. 32 в колонці 2 зазначено «Динамометр», в колонці 3 умовне позначення не вказано, в колонці 4 зазначено «повірка». Відповідно до Закону повірка законодавчо регульованих ЗВТ здійснюється науковими метрологічними центрами, метрологічними центрами та повірочними лабораторіями, уповноваженими на проведення повірки, що засвідчується свідоцтвом про уповноваження, яке, відповідно до Закону України «Про перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності», є дозвільним документом, з галуззю/сферою уповноваження у невід’ємному додатку за формою, встановленою наказом Мінекономрозвитку від 30.06.2020 р. № 1242 «Деякі питання щодо видачі свідоцтва про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології», яка містить найменування саме тих категорій законодавчо регульованих ЗВТ (та їх метрологічні характеристики), на повірку яких уповноважена конкретна повірочна лабораторія. Враховуючи вищезазначене, для визначення можливості проведення повірки з дотриманням вимог чинного законодавства, підготовки тендерної пропозиції відповідно до вимог п.п. 6 п.3 Тендерної документації, просимо внести зміни в ТД та вказати повну назву, умовне позначення та метрологічні характеристики (діапазон вимірювань, похибку або клас точності) тестеру (приладу комбінованого) з умовним позначенням «невідом.» та динамометру, що включені в таблицю Додатку № 3 за поз. 89 та поз. 32 відповідно. 3. За поз. 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 20, 29, 36, 73, 81, 95, 96, 99 в колонці 4 таблиці Додатку № 3 до ТД зазначений вид послуги «калібрування», але при цьому включено обладнання/устаткування, яке, згідно експлуатаційної документації (далі – ЕД) підприємств-виробників, не є ЗВТ (тобто засобами вимірювальної техніки). Наприклад, відповідно до ЕД табло інформаційне ІТ-09 – це засіб відображення інформації, який не є самостійним засобом вимірювальної техніки (нічого не вимірює) і може застосовуватись як складова автоматизованої системи моніторингу для відображення інформації від вимірювальних приладів на відстані. Крім того, згідно ЕД підприємств-виробників калібрування цього обладнання/устаткування також не передбачено. Натомість регламентовано обов‘язкове проведення таких робіт як «Перевірка працездатності», «Періодичний контроль технічного стану», «Перевірка вихідних параметрів» тощо, визначений порядок їх проведення та періодичність. Відповідно до ст. 27 Закону «1. Калібруванню в добровільному порядку можуть підлягати засоби вимірювальної техніки, які застосовуються у сфері та/або поза сферою законодавчо регульованої метрології. Калібруванню також підлягають вторинні та робочі еталони.» Згідно статті 1 Закону «…10) калібрування - сукупність операцій, за допомогою яких за заданих умов на першому етапі встановлюється співвідношення між значеннями величини, що забезпечуються еталонами з притаманними їм невизначеностями вимірювань, та відповідними показами з пов’язаними з ними невизначеностями вимірювань, а на другому етапі ця інформація використовується для встановлення співвідношення для отримання результату вимірювання з показу». Враховуючи вищезазначене, просимо привести інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі в таблиці Додатку № 3 у відповідність до чинного законодавства та внести відповідні зміни в ТД. 4. Згідно статті 1 Закону «…10) калібрування - сукупність операцій, за допомогою яких за заданих умов на першому етапі встановлюється співвідношення між значеннями величини, що забезпечуються еталонами з притаманними їм невизначеностями вимірювань, та відповідними показами з пов’язаними з ними невизначеностями вимірювань, а на другому етапі ця інформація використовується для встановлення співвідношення для отримання результату вимірювання з показу». Для реалізації зазначених положень Закону просимо вказати в таблиці Додатку 3 до ТД стосовно тих ЗВТ, які потребують калібрування, вимоги до його проведення: зазначити необхідні точки калібрування, невизначеність вимірювання, потрібну Замовнику для здійснення виробничих завдань, умови калібрування (зокрема температуру, за якої слід відкалібрувати ЗВТ тощо) та внести в ТД відповідні зміни. 5. Види послуг, вказані в колонці 4 таблиці Технічного завдання Додатку 4 до ТД не відповідають зазначеним в таблиці Додатку 3 до ТД. Пропонуємо внести відповідні зміни в ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Найближчим часом будуть внесені зміни до ТД
вимога щодо запобігання порушення законодавства
Дата подання: 11 травня 2024 17:24
Дата відповіді: 13 травня 2024 15:38
У зв'язку з неодноразовим зверненням, які не були враховані замовником, переконливо просимо врахувати наступні наші вимоги. 1. За п.п. 6 п.3 Тендерної документації (далі – ТД) зазначено «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі викладена у Додатку № 3. Факт подання тендерної пропозиції свідчить, що Учасник ознайомлений з вимогами до послуг (робіт), викладених у Додатку 3 тендерної документації та підтверджує, що послуги (роботи) будуть виконані у повному обсязі та у відповідності до вимог, викладених у Додатку 3 тендерної документації.» В таблицю Додатку 3 до ТД включені наступні засоби вимірювальної техніки (ЗВТ): амперметри (поз.1), вольтметри (поз.27), гирі (поз.30), кіловаттметр (поз.37), кіловольтметр (поз.38), кілоамперметр (поз. 39), лінійка вимірювальна металева (поз.43), лічильник паливний (поз.45), люксметр (поз. 46), мановакууметри (поз.47), манометри техн. (поз. 48, поз. 55, поз. 56), манометр ел. контактний (поз. 49), манометр самописний (поз. 54), метрошток (поз. 60), міліамперметр (поз. 63), міст постійного струму (поз.65), напоромір (поз.68), осцилограф цифровий (поз. 71), резервуар (поз.75), стрічка мірна (поз. 79), термометр (поз.85), термометр біметалічний (поз.86), термометр манометричний (поз.87), термометр самописний (поз.88), тягонапоромір (поз.93), частотомір (поз.94). При цьому в колонці 4 таблиці стосовно цих ЗВТ зазначений вид послуги, яку слід надати: калібрування. Але, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.06.2015 р. № 374 «Про затвердження переліку категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці», вищезазначені ЗВТ є такими, стосовно яких здійснюється державне регулювання згідно статті 3 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» (далі – Закон), і які належать до сфери законодавчо регульованої метрології. Згідно статті 17 Закону законодавчо регульовані ЗВТ, що перебувають в експлуатації, підлягають періодичній повірці та повірці після ремонту. При цьому міжповірочні інтервали законодавчо регульованих ЗВТ встановлені та визначені наказом Мінекономрозвитку від 13.10.2016 р. № 1747. А згідно статті 8 Закону законодавчо регульовані ЗВТ дозволяється застосовувати лише за умови їх відповідності Закону та іншим нормативно-правовим актам, що містять вимоги до таких ЗВТ. Порушення правил застосування ЗВТ, які використовуються у сфері законодавчо регульованої метрології, згідно з Кодексом України про адміністративні порушення є адміністративним порушенням та тягне за собою накладення штрафних санкцій. Враховуючи вищезазначене вважаємо, що в даному випадку вимога п.п. 6 п.3 ТД, а саме: «Факт подання тендерної пропозиції свідчить, що Учасник ознайомлений з вимогами до послуг (робіт), викладених у Додатку 3 тендерної документації та підтверджує, що послуги (роботи) будуть виконані у повному обсязі та у відповідності до вимог, викладених у Додатку 3 тендерної документації.» може бути розцінена як спонукання Учасника (Виконавця) до порушення чинного законодавства в сфері метрології. Вимагаємо привести інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі в таблиці Додатку № 3 у відповідність до чинного законодавства та внести відповідні зміни в ТД. 2. В таблиці Додатку № 3 за поз. 89 в колонці 2 зазначено ЗВТ «Тестер (прилад комбінований)», в колонці 3 вказані умовні позначення М1603, Ц4352 та невідом., в колонці 4 зазначений вид послуги «повірка». За поз. 32 в колонці 2 зазначено «Динамометр», в колонці 3 умовне позначення не вказано, в колонці 4 зазначено «повірка». Відповідно до Закону повірка законодавчо регульованих ЗВТ здійснюється науковими метрологічними центрами, метрологічними центрами та повірочними лабораторіями, уповноваженими на проведення повірки, що засвідчується свідоцтвом про уповноваження, яке, відповідно до Закону України «Про перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності», є дозвільним документом, з галуззю/сферою уповноваження у невід’ємному додатку за формою, встановленою наказом Мінекономрозвитку від 30.06.2020 р. № 1242 «Деякі питання щодо видачі свідоцтва про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології», яка містить найменування саме тих категорій законодавчо регульованих ЗВТ (та їх метрологічні характеристики), на повірку яких уповноважена конкретна повірочна лабораторія. Враховуючи вищезазначене, для визначення можливості проведення повірки з дотриманням вимог чинного законодавства, підготовки тендерної пропозиції відповідно до вимог п.п. 6 п.3 Тендерної документації, просимо внести зміни в ТД та вказати повну назву, умовне позначення та метрологічні характеристики (діапазон вимірювань, похибку або клас точності) тестеру (приладу комбінованого) з умовним позначенням «невідом.» та динамометру, що включені в таблицю Додатку № 3 за поз. 89 та поз. 32 відповідно. 3. За поз. 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 20, 29, 36, 73, 81, 95, 96, 99 в колонці 4 таблиці Додатку № 3 до ТД зазначений вид послуги «калібрування», але при цьому включено обладнання/устаткування, яке, згідно експлуатаційної документації (далі – ЕД) підприємств-виробників, не є ЗВТ (тобто засобами вимірювальної техніки). Наприклад, відповідно до ЕД табло інформаційне ІТ-09 – це засіб відображення інформації, який не є самостійним засобом вимірювальної техніки (нічого не вимірює) і може застосовуватись як складова автоматизованої системи моніторингу для відображення інформації від вимірювальних приладів на відстані. Крім того, згідно ЕД підприємств-виробників калібрування цього обладнання/устаткування також не передбачено. Натомість регламентовано обов‘язкове проведення таких робіт як «Перевірка працездатності», «Періодичний контроль технічного стану», «Перевірка вихідних параметрів» тощо, визначений порядок їх проведення та періодичність. Відповідно до ст. 27 Закону «1. Калібруванню в добровільному порядку можуть підлягати засоби вимірювальної техніки, які застосовуються у сфері та/або поза сферою законодавчо регульованої метрології. Калібруванню також підлягають вторинні та робочі еталони.» Згідно статті 1 Закону «…10) калібрування - сукупність операцій, за допомогою яких за заданих умов на першому етапі встановлюється співвідношення між значеннями величини, що забезпечуються еталонами з притаманними їм невизначеностями вимірювань, та відповідними показами з пов’язаними з ними невизначеностями вимірювань, а на другому етапі ця інформація використовується для встановлення співвідношення для отримання результату вимірювання з показу». Враховуючи вищезазначене, просимо привести інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі в таблиці Додатку № 3 у відповідність до чинного законодавства та внести відповідні зміни в ТД. 4. Згідно статті 1 Закону «…10) калібрування - сукупність операцій, за допомогою яких за заданих умов на першому етапі встановлюється співвідношення між значеннями величини, що забезпечуються еталонами з притаманними їм невизначеностями вимірювань, та відповідними показами з пов’язаними з ними невизначеностями вимірювань, а на другому етапі ця інформація використовується для встановлення співвідношення для отримання результату вимірювання з показу». Для реалізації зазначених положень Закону просимо вказати в таблиці Додатку 3 до ТД стосовно тих ЗВТ, які потребують калібрування, вимоги до його проведення: зазначити необхідні точки калібрування, невизначеність вимірювання, потрібну Замовнику для здійснення виробничих завдань, умови калібрування (зокрема температуру, за якої слід відкалібрувати ЗВТ тощо) та внести в ТД відповідні зміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Стосовно зауваження щодо засобів вимірювальної техніки (ЗВТ): амперметри (поз.1), вольтметри (поз.27), гирі (поз.30), кіловаттметр (поз.37), кіловольтметр (поз.38), кілоамперметр (поз. 39), лінійка вимірювальна металева (поз.43), лічильник паливний (поз.45), люксметр (поз. 46), мановакууметри (поз.47), манометри техн. (поз. 48, поз. 55, поз. 56), манометр ел. контактний (поз. 49), манометр самописний (поз. 54), метрошток (поз. 60), міліамперметр (поз. 63), міст постійного струму (поз.65), напоромір (поз.68), осцилограф цифровий (поз. 71), резервуар (поз.75), стрічка мірна (поз. 79), термометр (поз.85), термометр біметалічний (поз.86), термометр манометричний (поз.87), термометр самописний (поз.88), тягонапоромір (поз.93), частотомір (поз.94).
Повідомляємо Вам, що відповідно до ст.3 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» (далі – Закон), до сфери законодавчо регульованої метрології відносяться не засоби вимірювальної техніки, а сфери діяльності, при цьому відповідно до ПКМУ від 04.06.2015 р. № 374 «Про затвердження переліку категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці» засоби вимірювальної техніки підлягають повірці лише у тому випадку, якщо вони застосовуються у визначеній ПКМУ від 04.06.2015 р. № 374 відповідній сфері законодавчо регульованої метрології. Наприклад, зазначений Вами осцилограф цифровий (поз. 71) підлягає повірці лише у випадку його застосування під час робіт, із забезпечення технічного захисту інформації згідно із законодавством – ДП «ІМТП» не застосовує зазначений ЗВТ у цій сфері діяльності; лінійка вимірювальна металева (поз.43) підлягає повірці під час торговельно-комерційних операції та розрахунків між покупцем (споживачем) і продавцем (постачальником, виробником, виконавцем), у тому числі під час надання транспортних, побутових, комунальних, електронних комунікаційних послуг, послуг поштового зв’язку, постачання та/або споживання енергетичних і матеріальних ресурсів (електричної і теплової енергії, газу, води, нафтопродуктів тощо - ДП «ІМТП» не застосовує зазначений ЗВТ у цій сфері діяльності та таке інше.
Таким чином, ДП «ІМТП», відповідно до сфери застосування визначив необхідний вид послуги – повірка відповідно до ст.17 або калібрування відповідно до ст.27 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність».

2. Стосовно зауваження за поз. 89 в колонці 2 зазначено ЗВТ «Тестер (прилад комбінований)», в колонці 3 вказані умовні позначення М1603, Ц4352 та невідом., в колонці 4 зазначений вид послуги «повірка». За поз. 32 в колонці 2 зазначено «Динамометр», в колонці 3 умовне позначення не вказано, в колонці 4 зазначено «повірка», повідомляємо Вам, що інформація щодо повної назви, умовного позначення та метрологічних характеристик (діапазон вимірювань, похибка або клас точності) не впливає на вартість або будь які інші умови тендерної пропозиції.

3. Відповідно до зауваження стосовно поз. 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 20, 29, 36, 73, 81, 95, 96, 99 в колонці 4 таблиці Додатку № 3 зазначений вид послуги «калібрування», але при цьому включено обладнання/устаткування, яке, згідно експлуатаційної документації підприємств-виробників, не є ЗВТ (тобто засобами вимірювальної техніки) повідомляємо Вам, що Законом України «Про метрологію та метрологічну діяльність» встановлено тільки дві норми стосовно контролю метрологічних характеристик, а саме повірка або калібрування. Інші види робіт, а саме Перевірка працездатності», «Періодичний контроль технічного стану», «Перевірка вихідних параметрів» діючим законодавством не передбачені.

4. Стосовно зауваження щодо необхідності зазначення необхідних точок калібрування, невизначеності вимірювання, потрібну Замовнику для здійснення виробничих завдань, умови калібрування (зокрема температуру, за якої слід відкалібрувати ЗВТ тощо) повідомляємо Вам, що згідно вимог та умов Тендерної документації калібрування здійснюється згідно Додатку 1 – на підставі атестату про акредитацію на право проведення калібрування відповідно до ДСТУ ISO/IEC 17025 відповідно до методик калібрування, зазначених у сфері акредитації.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 травня 2024 11:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ДП "ПОЛТАВАСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ" 814 000,00
UAH
547 300,00
UAH
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ЛАБ-ТЕСТ" 787 118,00
UAH
600 000,00
UAH
Відповіді учасника Документи
ДП "Одеський регіональний центр стандартизації, метрології та сертифікації" 983 800,00
UAH
983 800,00
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

15 травня 2024 11:42
Електронний підпис
15 травня 2024 11:42
Електронний підпис
15 травня 2024 11:41
6.1 ВИПИСКА 2024 new.pdf
15 травня 2024 11:41
3 Статут 2023 ориг..pdf
15 травня 2024 11:41
7.1 Наказ Котляр М.О..pdf
15 травня 2024 11:41
6 ВИТЯГ ЄДРПОУ 2024 new.pdf
15 травня 2024 11:41
4 Довідка ПДВ.pdf
15 травня 2024 11:41
1 Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

31 травня 2024 15:56
Електронний підпис
31 травня 2024 15:55
довідка працівники.pdf
23 травня 2024 15:32
Електронний підпис
15 травня 2024 13:58
Електронний підпис
15 травня 2024 13:58
Електронний підпис
15 травня 2024 13:56
9 Статут.pdf
15 травня 2024 13:56
9 Статут.pdf.p7s

Публічні документи

10 червня 2024 12:53
Електронний підпис
10 червня 2024 12:51
Витяг МВС-Гарбар-2024-05-27.pdf
10 червня 2024 12:51
Довідка назк Габар.zip
10 червня 2024 12:51
відомості.pdf
10 червня 2024 12:51
контракт В.П. Гарбар.pdf
10 червня 2024 12:51
наказ В.П. Гарбар.pdf
10 червня 2024 12:51
статут 2024.pdf
06 червня 2024 10:29
Електронний підпис
06 червня 2024 10:26
довідка аналогіч дог.pdf
15 травня 2024 14:41
Електронний підпис
15 травня 2024 14:38
sfera_01.10.2019.pdf
15 травня 2024 14:38
Атестат 01.10.2019.pdf
15 травня 2024 14:38
галузь уповноваження.pdf
15 травня 2024 14:38
наказ В.П. Гарбар.pdf
15 травня 2024 14:38
Аналогічний договір.zip
15 травня 2024 14:38
довідка аналог дог.pdf
15 травня 2024 14:38
довідка обладн.pdf
15 травня 2024 14:38
довідка працівники.pdf
15 травня 2024 14:38
техн.опис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП "ПОЛТАВАСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "ЛАБ-ТЕСТ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ДП "Одеський регіональний центр стандартизації, метрології та сертифікації"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ДП "ПОЛТАВАСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ"
#04725987
Відхилено 547 300,00
UAH
23 травня 2024 10:20
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 травня 2024 14:06
ТОВ "ЛАБ-ТЕСТ"
#38575071
Відхилено
600 000,00
UAH
03 червня 2024 16:14
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 травня 2024 16:17
Обґрунтування аномально низької ціни
до 25 травня 2024 00:00
ДП "Одеський регіональний центр стандартизації, метрології та сертифікації"
#04725970
Переможець 983 800,00
UAH
10 червня 2024 09:21
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 червня 2024 09:12

Вимога про усунення невідповідностей

Розгляд та оцінка тендерної пропозиції відбулась відповідно до пункту 41 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією (далі - ТД): 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1 Учасником надано довідку про досвід надання послуг від 15.05.2024 №17-05/1500 в якій не зазначено ЄДРПОУ контрагента. 1.2 Учасником не надано атестат про акредитацію на право проведення калібрування, виданий Учаснику відповідно до ДСТУ ISO/IEC 17025 в чинній редакції, або Договір про співпрацю з лабораторією, що акредитована відповідно до ДСТУ ISO/IEC 17025. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1 Відповідно до п. 1 Додатку 1 до ТД Учасник у складі пропозиції надає Довідку у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника з інформацією про виконання аналогічних договорів (не менше одного) з аналогічним предметом закупівлі. Довідка має містити номер договору, дату укладення, назву контрагента (із зазначенням коду ЄДРПОУ/РНОКПП), короткий опис предмету закупівлі та відомості про виконання договору. 2.2 Відповідно до вимог п. 2 Додатку 1 до ТД учасник у складі пропозиції надає атестат про акредитацію на право проведення калібрування, виданий Учаснику відповідно до ДСТУ ISO/IEC 17025 в чинній редакції, або Договір* про співпрацю з лабораторією, що акредитована відповідно до ДСТУ ISO/IEC 17025. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1 Надати Довідку у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника з інформацією про виконання аналогічного договору із зазначенням коду ЄДРПОУ/РНОКПП контрагента. 3.2 Надати атестат про акредитацію на право проведення калібрування, виданий Учаснику відповідно до ДСТУ ISO/IEC 17025 в чинній редакції, або Договір* про співпрацю з лабораторією, що акредитована відповідно до ДСТУ ISO/IEC 17025.

Документи

23 травня 2024 10:20
Електронний підпис
23 травня 2024 10:20
відхилення.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1 Учасником у складі тендерної пропозиції надано Свідоцтво про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються в сфері законодавчо регульованої метрології, видане на ДП «ОДЕСАСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ». Додатково надано довідку від 15.05.2024 № ЛТ 15/05-24-7 в якій зазначається, що для надання послуг повірки Учасником планується залучати у якості субпідрядника ДП Одеський регіональний центр стандартизації, метрології та сертифікації. Однак, договір між ТОВ ЛАБ-ТЕСТ» та ДП «ОДЕСАСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ» не надано. Крім того, у складі тендерної пропозиції не надано довідку про наявність у субпідрядника / співвиконавця працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг (за формою, визначеною п. 3 Додатку 1 до ТД). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1 Відповідно до вимог пункту 2 Додатку 1 до ТД учасник у складі пропозиції надає Довідка у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про наявність матеріально-технічної бази необхідної для надання послуг, що є предметом закупівлі. В довідці зазначається перелік та кількість механізмів, обладнання та інформація про їх володіння чи користування: на балансі підприємства або орендоване, або інше право користування (у разі відсутності власного обладнання та матеріально-технічної бази, та використання їх на договірних умовах вказується № і дата договору). До довідки надається: - належним чином завірена копія свідоцтва про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються в сфері законодавчо регульованої метрології відповідно до ЗУ «Про метрологію та метрологічну діяльність» від 05.06.2014 № 1314-VII зі змінами), або Договір* про співпрацю з науково метрологічним центром/ метрологічним центром/ територіальним метрологічним центром/ повірочною лабораторією на повірку засобів вимірювальної техніки. * якщо Учасник планує для надання послуг залучити субпідрядника/співвиконавця, для підтвердження спроможності субпідрядника / співвиконавця надавати послуги додатково надається довідка про наявність у субпідрядника / співвиконавця працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг (за формою, визначеною п. 3 цього додатку). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1 Належним чином завірену копію свідоцтва про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються в сфері законодавчо регульованої метрології відповідно до ЗУ «Про метрологію та метрологічну діяльність» від 05.06.2014 № 1314-VII зі змінами), або Договір про співпрацю з науково метрологічним центром/ метрологічним центром/ територіальним метрологічним центром/ повірочною лабораторією на повірку засобів вимірювальної техніки. Якщо Учасник планує для надання послуг залучити субпідрядника/співвиконавця, для підтвердження спроможності субпідрядника / співвиконавця надавати послуги додатково надається довідка про наявність у субпідрядника / співвиконавця працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг (за формою, визначеною п. 3 Додатку 1 до ТД).

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

03 червня 2024 16:14
Електронний підпис
03 червня 2024 16:14
Відхилення Лаб-Тест.pdf
29 травня 2024 15:29
Електронний підпис
29 травня 2024 15:29
протокол ЛАБ ТЕСТ.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку про досвід виконання аналогічного договору від 15.05.2024 № 602-26/30 в якій зазначено договір МД-1181 від 23.09.2023, а також акт № МА-4599 від 23.10.2023, що підтверджує виконання договору. На підтвердження відомостей про виконання договору надано акт № МА-4599 від 23.10.2023 з посиланням на договір МД-1481 від 22.09.2023 року. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до вимог пункту 1 Додатку 1 до ТД учасником у складі тендерної пропозиції надається довідка у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника з інформацією про виконання аналогічних договорів (не менше одного) з аналогічним предметом закупівлі. Довідка має містити номер договору, дату укладення, назву контрагента (із зазначенням коду ЄДРПОУ/РНОКПП), короткий опис предмету закупівлі та відомості про виконання договору. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: У довідці про виконання аналогічних договорів привести у відповідність інформацію про договір та відомості про його виконання.

Документи

10 червня 2024 09:21
Довідка НАЗК
10 червня 2024 09:21
Електронний підпис
03 червня 2024 16:15
Звіт з ЄДР (скасовано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 червня 2024 09:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП "Одеський регіональний центр стандартизації, метрології та сертифікації"
#04725970
983 800,00
UAH
Документи

Документи

10 червня 2024 09:21
Довідка НАЗК
10 червня 2024 09:21
Електронний підпис
03 червня 2024 16:15
Звіт з ЄДР (скасовано)