Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт дороги по вул. Нова для благоустрою населеного пункту с. Жирівка Львівського району Львівської області (ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
396 345,60 UAH
UA-2024-04-30-006657-a 097d7486eebc40fc87b62dbe024ce31e
Відкриті торги з особливостями    Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Корда

+380508039155 korda.iryna@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СОЛОНКІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04369699
Місцезнаходження: 81131, Україна , Львівська обл., с. Солонка, вул. Центральна, 3
Контактна особа: Ірина Корда
+380508039155
korda.iryna@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 квітня 2024 14:42
Звернення за роз’ясненнями: до 22 травня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 травня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 травня 2024 01:00
Початок аукціону: 27 травня 2024 14:50
Початок аукціону: 27 травня 2024 14:50
Очікувана вартість: 396 345,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 981,73 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Під кількістю 1 послуга слід розуміти обсяг визначений додатком 2 Технічна специфікація.

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт дороги по вул. Нова для благоустрою населеного пункту с. Жирівка Львівського району Львівської області (ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81138, Україна, Львівська область, с. Жирівка , вул. Нова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги здійснюються на підставі акту виконаних робіт, шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 15 робочих днів з дати їх підписання. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 квітня 2024 14:42
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 квітня 2024 14:42
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 квітня 2024 14:42
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 квітня 2024 14:42
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 квітня 2024 14:42
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 квітня 2024 14:42
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 квітня 2024 14:42
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 квітня 2024 14:42
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 квітня 2024 14:42
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 квітня 2024 14:42
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 квітня 2024 14:42
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 квітня 2024 14:42
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 квітня 2024 14:42
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 квітня 2024 14:42
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 квітня 2024 14:42
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 квітня 2024 14:42
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 квітня 2024 14:42
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 квітня 2024 14:42
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 квітня 2024 14:42
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 квітня 2024 14:42
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 квітня 2024 14:42
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 30 квітня 2024 14:42
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 квітня 2024 14:42
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 30 квітня 2024 14:42
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 квітня 2024 14:42
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 30 квітня 2024 14:42

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2024-04-30-006657-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ", Код ЄДРПОУ:37306789
Дата подання: 03 травня 2024 14:15
СКАРГА щодо неправомірних вимог тендерної документації
Підстави подання скарги, посилання на неправомірні вимоги тендерної документації, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати. 30.04.2024 року в системі публічних закупівель "PROZORRO" опубліковано оголошення про початок проведення відкритих торгів на надання послуг: «Поточний ремонт дороги по вул. Нова для благоустрою населеного пункту с. Жирівка Львівського району Львівської області (ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» за процедурою відкритих торгів з особливостями (у порядку, визначеному Особливостями) (надалі - Закупівля), а також оприлюднено Тендерну документацію на закупівлю послуг із додатками, що затверджена протоколом уповноваженої особи Замовника від 30.04.2024 року (надалі - Тендерна документація). Період оскарження умов закупівлі по 05.05.2024, 00:00. За нормами ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» процедура закупівлі має здійснюватися за принципами добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівне ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. За результатами вивчення Тендерної документації, суб’єкт оскарження дійшов висновку, що її окремі положення містять вимоги, що обмежують конкуренцію, призводять до дискримінації учасників процедури Закупівлі та заздалегідь створюють загрозу зловживання з боку Замовника, а отже суперечать вимогам частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі по тексту - Закон) та порушують інтереси скаржника. Статтею 18 Закону встановлений механізм поновлення права учасника шляхом подання відповідної скарги до органу оскарження. Статтею 18 Закону встановлені вимоги щодо форми, змісту та порядку подання скарги. Серед іншого у відповідності до частини 5 статті 18 Закону скарга повинна містити обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. 1. Щодо акту обстеження об’єкту. Дискримінаційна вимога щодо надання акту обстеження об’єкту, що встановлена пп. 2, п. 3.7 (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) розділу 3 (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) Тендерної документації, а саме: «2. Детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, викладено у Додатку №2 до цієї Тендерної документації. Учасники для більш ефективної підготовки тендерної пропозиції повинен в період звернення за роз’ясненнями відвідати об’єкт на якому буде здійснюватися даний поточний ремонт, і скласти та надати в складі тендерної пропозиції акт обстеження об’єкту, завірений представником замовника та представником від учасника.». Встановлення такої дискримінаційної вимоги щодо надання акту обстеження об’єкту, за підписом сторони учасника та замовника є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам, які встановлені статтею 5 Закону, якою передбачено об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім того Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, а також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі в тендері необхідно отримувати акт огляду об’єкту, за підписом замовника об’єкта, в додаток до вищеперерахованого за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, зокрема учасника, замовник може не надати наведений вище акт, що в подальшому може стати з незалежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої тендерної пропозиції. Замовник має можливість погодити та підписати відповідні акти лише обраним безпосередньо ним учасникам, та встановити, таким чином додаткові бар'єри для участі у Процедурі закупівлі. В тому числі Замовником порушується право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Для нас, як для потенційного Учасника, дані вимоги є дискримінаційною, неґрунтові та такими, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі. За таких умов, суб’єкт оскарження вважає, що Замовник встановивши відповідні вимоги вимагає здійснення дій, які не впливають на порядок здійснення предмету закупівлі, не належать до предмета закупівлі, а лише створює додаткові умови для учасників, що в кінцевому підсумку призводять до обмеження конкуренції під час закупівель. Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону. Для нас, як для потенційного Учасника, дана вимога є дискримінаційною, необґрунтованою, а також такою, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо надання Актів оглядів/обстежень об’єктів, погоджених підписом Замовника є зловживанням для отримання інформації про те, які саме учасники будуть приймати участь в процедурі закупівлі, і зазначаємо, що дана вимога була визнана як дискримінаційна рядом рішень Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Для нас, як для потенційного Учасника, дані вимоги є дискримінаційною, необґрунтовані та такі, що обмежують коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушують наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі. За таких умов, суб’єкт оскарження вважає, що Замовник встановивши відповідні вимоги вимагає здійснення дій, які не впливають на порядок здійснення предмету закупівлі, не належать до предмета закупівлі, а лише створює додаткові умови для учасників, що в кінцевому підсумку призводять до обмеження конкуренції під час закупівель. Звертаємо увагу, що аналогічні вимоги були визнані колегією Антимонопольного комітету України дискримінаційними та такими, що не відповідають вимогам Закону. У відповідності до практики колегії Антимонопольного комітету України, зокрема викладених у рішеннях, а саме: Рішення АМКУ №5252-р/пк-пз від 28.07.2022; Рішення АМКУ №3768-р/пк-пз від 23.02.2022, Рішення №12090-р/пк-пз від 03.08.2023, Рішення №8798-р/пк-пз від 15.06.2023, вимоги Замовників щодо надання в складі тендерної пропозиції акту огляду об’єкту за підписом Замовника визнаються дискримінаційними та такими, що не відповідають вимогам Закону. Згідно вимог статті 18 Закону та пункту 56 Особливостей у додатку до даної скарги долучаємо повний перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника щодо встановлення даної вимоги, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі. 2. Щодо грунтозмішувальної установки. Додаток №1 до вищезазначеної тендерної документації встановлені кваліфікаційні критерії. Відповідно до пп. 1.2. Додатку 1 до тендерної документації, Замовником вимагається підтвердження Учасником в складі тендерної пропозиції наявності грунтозмішувальної установки для виробництва щебенево-піщаних сумішей. На підтвердження наявності власної або залученої на умовах договорів оренди/надання послуг грунтозмішувальної установки з виробництва щебенево-піщаних сумішей та/або поставки ЩПС, тощо учасник в складі тендерної пропозиції надає: - Атестат виробництва на виготовлення щебенево-піщаних сумішей відповідно до вимог ДСТУ 9177-2:2022 «Матеріали щебеневі та гравійні для дорожнього будівництва. Технічні умови. Частина 2. Матеріали неукріплені», ДСТУ 9177-3:2022 «Матеріали щебеневі та гравійні для дорожнього будівництва. Технічні умови. Частина 3. Матеріали, укріплені мінеральними в’яжучими», що виданий компетентним органом та дійсний на дату його подання; - оригінал документу, що підтверджує наявність власної грунтозмішувальної установки з виробництва щебенево-піщаних сумішей або оригінал договору оренди/надання послуг установки з виробництва щебенево-піщаних сумішей або договір поставки ЩПС, тощо, які укладені на весь строк надання послуг за предметом закупівлі та оригінал документу підтверджуючого право власності (обліку) орендодавця/надавача послуг/виробника (постачальника) на установку з виробництва щебенево-піщаних сумішей; - у разі залучення грунтозмішувальної установки за договором оренди/надання послуг/поставки ЩПС, тощо, учасник додатково подає оригінал (и) листа(ів) - підтвердження від орендодавця/надавача послуг/постачальника про можливість постачання учаснику щебенево - піщаних сумішей в потрібній кількості для виконання робіт за предметом закупівлі протягом усього строку виконання робіт/ надання послуг. Перш за все хочемо акцентувати увагу, що з даної вимоги однозначно випливає необхідність підтвердити учасником виробництва та / або закупівлі щебенево-піщаних сумішей виготовлених безпосередньо з використанням грунтозмішувальної установки. Виклавши дану вимогу в такій редакції замовником допущено порушення одного із найважливіших принципів здійснення публічних закупівель, а саме принципу не дискримінації учасників та рівне ставлення до них, з огляду нижче викладене. Виготовлення щебенево-піщаних сумішей здійснюється не лише на грунтозмішувальних установках, а й з використанням іншого різного роду обладнання та устаткування, виробничих потужностей спеціалізованих підприємств, кар’єрів і т.п., а замовник як уже зазначалося вимагає підтвердження виробництва щебенево - піщаних сумішей лише грунтозмішувальною установкою. Виклавши дану вимогу в такій редакції Замовник цілеспрямовано обмежує коло потенційних учасників закупівлі, які хоч і матимуть можливість закупляти або виготовляти якісні щебенево – піщані суміші, але не з використанням грунтозмішувальної установки, не зможуть взяти участь у даній закупівлі. По-друге звертаємо Вашу увагу щодо дискримінаційної вимоги про надання Атестату виробництва на виготовлення щебенево-піщаних сумішей відповідно до вимог ДСТУ 9177-3:2022 «Матеріали щебеневі та гравійні для дорожнього будівництва. Технічні умови. Частина 3. Матеріали, укріплені мінеральними в’яжучими», що виданий компетентним органом та дійсний на дату його подання. Відповідно до п. 1.2 Додатку №1 до тендерної документації Замовник зазначає, що на підтвердження наявності власної або залученої на умовах договорів оренди/надання послуг грунтозмішувальної установки з виробництва щебенево-піщаних сумішей та/або поставки ЩПС, тощо учасник в складі тендерної пропозиції зокрема надає атестат виробництва на виготовлення щебенево-піщаних сумішей відповідно до вимог ДСТУ 9177-3:2022 «Матеріали щебеневі та гравійні для дорожнього будівництва. Технічні умови. Частина 3. Матеріали, укріплені мінеральними в’яжучими», що виданий компетентним органом та дійсний на дату його подання. Звертаємо увагу Колегії на той факт, що замовником відповідно до Додатку №2 до тендерної документації встановлена технічна специфікації до предмету закупівлі, яка містить дефектний акт із ПЕРЕЛІКОМ ТА НАЙМЕНУВАННЯМ РОБІТ, ЩО МАЮТЬ ВИКОНУВАТИСЯ ПРИ НАДАННІ ПОСЛУГ за предметом закупівлі. Однак вказаний перелік не передбачає використання «МАТЕРІАЛІВ, УКРІПЛЕНИХ МІНЕРАЛЬНИМИ В’ЯЖУЧИМИ». Дефектний акт № лк Найменування робiт і витрат Одиниця виміру Кількість 1 2 3 4 2-1-1 - Поточний ремонт дороги по вул. Нова для благоустрою населеного пункту с. Жирівка Львівського району Львівської області 1 Виправлення профілю основ щебеневих з додаванням нового матеріалу 100 м2 основи 3,6 2 Добавлення піску, гравію або піщано-гравійної суміші 100 м3 0,1235 3 Улаштування покриттів товщиною 4 см із гарячих асфальтобетонних сумішей 100 м2 покриття 3,6 4 На кожні 0,5 см зміни товщини шару додавати або виключати (зміна на 1 см, приведення до товщини 5 см) 100 м2 покриття 3,6 5 Укріплення узбіччя щебенево-піщаною сумішшю товщиною 10 см 100 м2 покриття смуги або узбіччя 1,0 Враховуючи, що дефектний акт з обсягами надання послуг, викладені у технічній специфікації до предмету закупівлі у додатку №2 до тендерної документації, не передбачають надання послуг з використанням МАТЕРІАЛІВ, УКРІПЛЕНИХ МІНЕРАЛЬНИМИ В’ЯЖУЧИМИ, Замовником незаконно встановлено вимогу про надання атестату виробництва на виготовлення щебенево-піщаних сумішей відповідно до вимог ДСТУ 9177-3:2022 «Матеріали щебеневі та гравійні для дорожнього будівництва. Технічні умови. Частина 3. Матеріали, укріплені мінеральними в’яжучими». З огляду на викладене встановлення в тендерній документації зазначеної у пп. 1.2 Додатку №1 до тендерної документації вимоги щодо необхідності надання атестату виробництва на виготовлення щебенево-піщаних сумішей відповідно до вимог ДСТУ 9177-3:2022 «Матеріали щебеневі та гравійні для дорожнього будівництва. Технічні умови. Частина 3. Матеріали, укріплені мінеральними в’яжучими» є порушенням вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників. Аналогічна позиція була викладена Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у Рішенні №10873-р/пк-пз від 18.07.2023р. Оскільки окремі умови Тендерної документації не відповідають вимогам законодавства з питань здійснення публічних закупівель і призводять до обмеження конкуренції та дискримінації учасників потенційних учасників, які мають бажання та можливість прийняти участь у вказаній процедурі закупівлі, на підставі вищезазначеного, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі». ПРОСИМО: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду та задовільнити її. 2. Зобов’язати СОЛОНКІВСЬКУ СІЛЬСЬКУ РАДУ усунути дискримінаційну вимогу щодо надання акту обстеження об’єкту шляхом виключення такої вимоги із п. 3.7 (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) розділу 3 (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) Тендерної документації. 3. Зобов’язати СОЛОНКІВСЬКУ СІЛЬСЬКУ РАДУ усунути дискримінаційну вимогу щодо надання підтвердження виготовлення щебенево-піщаних сумішей виключно на грунтозмішувальних установках, передбаченої Додатком 1 тендерної документації. 4. Зобов’язати СОЛОНКІВСЬКУ СІЛЬСЬКУ РАДУ усунути дискримінаційну вимогу щодо надання атестату виробництва на виготовлення щебенево-піщаних сумішей відповідно до вимог ДСТУ 9177-3:2022 «Матеріали щебеневі та гравійні для дорожнього будівництва. Технічні умови. Частина 3. Матеріали, укріплені мінеральними в’яжучими», передбаченої додатком 1 до тендерної документації. Додатки: - Тендерна Документація; - Додаток 1 Кваліфікаційні критерії; - Додаток 2 Технічна специфікація; - рішення від 03.08.2023 № 12090; - рішення від 15.06.2023 № 8798; - рішення від 23.02.2022 № 3768; - рішення від 28.07.2022 № 5252. - рішення від 18.07.2023 №10873
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 травня 2024 15:28
рішення від 06.05.2024 № 7973.pdf
Дата публікації: 06 травня 2024 15:27
рішення від 14.05.2024 № 8492.pdf
Дата публікації: 17 травня 2024 13:17
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником виконано рішення АМКУ та внесено зміни в Тендерну документацію.
Дата виконання рішення замовником: 20 травня 2024 14:06

Документи Органу Оскарження

06 травня 2024 15:27
рішення від 06.05.2024 № 7973.pdf
17 травня 2024 13:17
рішення від 14.05.2024 № 8492.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 травня 2024 15:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" 302 259,96
UAH з ПДВ
302 259,96
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т" 344 516,40
UAH з ПДВ
344 516,40
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

01 червня 2024 16:14
Електронний підпис
01 червня 2024 16:13
9.7.1.трудова Бурак.pdf
01 червня 2024 16:13
9.8. трудова Кандилюк.pdf
01 червня 2024 16:13
Лист АБЗ.pdf
01 червня 2024 16:13
9.5. трудова Лешак.pdf
01 червня 2024 16:13
9.9.Наказ Хоміцький.pdf
01 червня 2024 16:13
9.8.трудова Пастущин.pdf
01 червня 2024 16:13
9.6. трудова Поцілуйко.pdf
01 червня 2024 16:13
9.3. трудова Кавун.pdf
01 червня 2024 16:13
9.4. трудова Ревенко.pdf
01 червня 2024 16:13
6.15. Трактор колісний.pdf
01 червня 2024 16:13
6. довідка про МТБ нова.pdf
01 червня 2024 16:13
6.5. Коток 9т.pdf
01 червня 2024 16:13
6.2. Асфальтоукладач Bomag.pdf
01 червня 2024 16:13
6.6 коток Bomag 13 т.pdf
24 травня 2024 18:10
Електронний підпис
24 травня 2024 18:07
6.4. атестат в-ва ЩПС.pdf.p7s
24 травня 2024 18:07
9.2 дипломи ІТР.pdf.p7s
24 травня 2024 18:07
21. ДОГОВІРНА ЦІНА.pdf.p7s
24 травня 2024 18:07
8.6. Лист АБЗ.pdf.p7s
24 травня 2024 18:07
Сертифікат ISO 37001.pdf.p7s
24 травня 2024 18:07
Опис до Статуту.pdf.p7s
24 травня 2024 18:07
4. персональні дані.pdf.p7s
24 травня 2024 18:07
Витяг ПДВ.pdf.p7s
24 травня 2024 18:07
6. довідка про МТБ.pdf.p7s
24 травня 2024 18:06
6.6.свідоцтва на ТЗ.pdf.p7s
24 травня 2024 18:06
Статут.pdf.p7s
24 травня 2024 18:05
8.6. Лист АБЗ.pdf
24 травня 2024 18:05
Статут.pdf
24 травня 2024 18:05
6.4. атестат в-ва ЩПС.pdf
24 травня 2024 18:05
12. тендерна пропозиція.pdf
24 травня 2024 18:05
9.2 дипломи ІТР.pdf
24 травня 2024 18:05
6. довідка про МТБ.pdf
24 травня 2024 18:05
21. ДОГОВІРНА ЦІНА.pdf
24 травня 2024 18:05
6.6.свідоцтва на ТЗ.pdf
24 травня 2024 18:05
Сертифікат ISO 37001.pdf
24 травня 2024 18:05
Опис до Статуту.pdf
24 травня 2024 18:05
8.7. Договір АБЗ Давидів.pdf
24 травня 2024 18:05
25. Локальний кошторис.pdf
24 травня 2024 18:05
4. персональні дані.pdf
24 травня 2024 18:05
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

24 травня 2024 23:11
Електронний підпис
24 травня 2024 23:10
Платіжка 1023963.60_дог.№740.pdf
24 травня 2024 23:10
Статут 07.11.2022.pdf
24 травня 2024 23:10
Довідка п.47_Нова.pdf
24 травня 2024 23:10
Фінансова звітність 23.pdf
24 травня 2024 23:10
Директор повноваження.pdf
24 травня 2024 23:10
Платіжка 949432.80_дог.№746.pdf
24 травня 2024 23:10
Лист ТЗ-ТДВ ШРБУ №88.pdf
24 травня 2024 23:10
Накази працівники.pdf
24 травня 2024 23:10
Розрахунок ЗП.pdf
24 травня 2024 23:10
Дозвіл Держпраці.pdf
24 травня 2024 23:10
Витяг ПДВ 04.2024.pdf
24 травня 2024 23:10
Свідоцтва ТЗ_.pdf
24 травня 2024 23:10
Дипломи посвідчення.rar
24 травня 2024 23:10
Розрахунок ДЦ вул.Нова.pdf
24 травня 2024 23:10
Паспорт Карпець М.І..pdf
24 травня 2024 23:10
Виписка ЄДР.pdf
24 травня 2024 23:10
Лист ТЗ-МПП НАРА.pdf
24 травня 2024 23:10
ISO.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"
#37306789
Очікує рішення 302 259,96
UAH з ПДВ
27 травня 2024 15:13
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 червня 2024 16:15

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" в процедурі відкритих торгів з особливостями виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності та перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Згідно п. 2 Розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації: Для документального підтвердження наявності в учасника працівників та інформації, зазначеної в Довідці, такий учасник подає в складі тендерної пропозиції: оригінали трудових книжок та/або оригінали наказів про призначення. Учасником на документальне підтвердження наявності наступних працівників Струж Ярослав – надано Наказ про переведення, а не наказ про призначення, Кавун Олег - надано наказ про переведення, а не наказ про призначення, Беркита Роман - надано наказ про переведення, а не наказ про призначення, Ревенко Микола - надано наказ про переведення, а не наказ про призначення, Лешак Володимир - надано наказ про переведення, а не наказ про призначення, Поцілуйко Петро - надано наказ про переведення, а не наказ про призначення, Бурак Роман - надано наказ про переведення, а не наказ про призначення, Сивульський Ярослав - надано наказ про переведення, а не наказ про призначення, Кандилюк Василь - надано наказ про переведення, а не наказ про призначення, Пастущин Михайло - надано наказ про переведення, а не наказ про призначення. На усунення невідповідностей необхідно для документального підтвердження наявності в учасника вище вказаних працівників та інформації, зазначеної в Довідці, подати в складі тендерної пропозиції: оригінали трудових книжок та/або оригінали наказів про призначення. Згідно п. 2 Розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації Учасник включає в довідку працівників, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі з дотриманням діючих норм і правил, а саме інженерно-технічні працівники (головний інженер, виконавець робіт, майстер, інженер з охорони праці), водії механізмів (механізатори), що вказані в Довідці (Таблиця А) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які є необхідними для надання послуг згідно предмету закупівлі з розрахунку один водій на один механізм, дорожні робітники в кількості не менше п’яти осіб та інші працівники, які є необхідними для надання послуг згідно предмету закупівлі. Згідно пп.9 п. 3.7. Розділу 3 Тендерної документації Учасник повинен надати в складі пропозиції сертифікат внутрішнього аудитора системи менеджменту якості відповідно до ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2019. Учасник дає такі сертифікати, видані Хоміцькому Володимиру. Однак, учасник не зазначає такого працівника в довідці про працівників та не надає оригіналу трудової книжки та/або оригіналу наказу про призначення. На усунення невідповідностей необхідно привести у відповідності довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, шляхом зазначення інформації про Хоміцького Володимира та надати надає оригінал трудової книжки та/або оригіналу наказу про призначення. Згідно пп.1.4. Розділу 1 Додатку№1 до Тендерної документації: В підтвердження інформації щодо договору поставки учасник надає: - оригінал(и) договору(ів) (договір поставки асфальтобетону та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону тощо), чинного(их) протягом всього строку надання послуг, що є предметом закупівлі; - дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря. - гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону адресований учаснику про безперебійне постачання учаснику асфальтобетону протягом всього строку виконання робіт. В наданому листі від ТОВ "ЄВРОСЕРВІСТРАНС" не вказано саме про безперебійне постачання учаснику асфальтобетону протягом всього строку виконання робіт. На усунення невідповідностей необхідно надати гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону адресований учаснику про безперебійне постачання учаснику асфальтобетону протягом всього строку виконання робіт. Відповідно до п.1.4. Додатку №1 до Тендерної документації учасники повинні підтвердити наявність асфальтобетонного заводу. В підтвердження інформації щодо договору поставки учасник надає: - оригінал(и) договору(ів) (договір поставки асфальтобетону та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону тощо), чинного(их) протягом всього строку надання послуг, що є предметом закупівлі; - дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря. - гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону адресований учаснику про безперебійне постачання учаснику асфальтобетону протягом всього строку виконання робіт. Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови», про що учасником додатково надаються підтверджуючі документи (оригінал(и) атестату виробництва, що виданий компетентним органом та дійсний на дату його подання). Місце виготовлення асфальтобетонної суміші, яке вказано у наданому атестаті виробництва Учасником, має співпадати із місцем проведення діяльності щодо викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, яке вказано у наданих у складі пропозиції дозвільних документах. Учасником ТОВ «АВАКС-ПРОФ» в складі Тендерної пропозиції надано - Атестат виробництва ТОВ «ЄВРОСЕРВІСТРАНС» від 30.06.2023 на АБЗ «КДМ 2016» - Дозвіл № 4623682401-4 на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами. (Відповідно до додатку дозволу джерелами викидів є: 2) Асфальтозмішувальна установка КДМ 201 (сушильний агрегат) ПГОУ, 3) Змішувач КДМ-201 (пальник) Димова труба, 4) Асфальтозмішувальна установка ДС-158 (сушильний агрегат) ПГОУ. В даному дозволі Асфальтозмішувальна установка КДМ 2016. незазначена, однак Атестат виробництва ТОВ «ЄВРОСЕРВІСТРАНС» від 30.06.2023 надано на «КДМ 2016». - Лист-пояснення. згідно змісту якого ТОВ “ЄВРОСЕРВІСТРАНС ”орендує асфальтозмішувальну установку КДМ-201 у власника - ДП “Львівський облавтодор” ВАТ “Державна акціонерна компанія “Автомобільні дороги України”, у якого наявний дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітрі та копію якого подано у складі пропозиції. - Відповідно до п.7 Порядку проведення робіт, пов’язаних з видачею дозволів на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, обліку суб’єктів господарювання, які отримали такі дозволи, затвердженого постановою КМУ від 13.03.2002 №302 У разі зміни параметрів стаціонарних джерел, їх кількості, кількісного та якісного складу забруднюючих речовин, впровадження заходів щодо скорочення викидів до дозволів вносяться відповідні зміни шляхом отримання нового дозволу на викиди з урахуванням змін, що сталися на об’єкті. Відтак, Учасником не надано такого дозволу в складі Тендерної пропозиції. Відтак, зважаючи на те, що учасником подано Атестат виробництва ТОВ «ЄВРОСЕРВІСТРАНС» від 30.06.2023 на АБЗ «КДМ 2016» на усунення невідповідностей необхідно надати дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря на відповідний АБЗ «КДМ 2016», що відповідає Постанові КМУ від 13.03.2002 №302 або атестат виробництва Атестат виробництва на АБЗ «КДМ 201», про яку Учасник зазначає в складі Тендерної пропозиції . Окрім того, відповідно до наданого Учасником Атестату виробництва місце здійснення діяльності: вул. Б. Лепкого, 2А, с. Давидів, Львівська обл.., а відповідно до Дозволу на викиди – Львівська обл., Пустомитівський р-н., с. Давидів. Зазначене не відповідає п.1.4. Додатку №1 до Тендерної документації, згідно якого Місце виготовлення асфальтобетонної суміші, яке вказано у наданому атестаті виробництва Учасником, має співпадати із місцем проведення діяльності щодо викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, яке вказано у наданих у складі пропозиції дозвільних документах. Відтак, на усунення невідповідностей необхідно привести у відповідність Дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря чи надати інший дозвіл, який відповідатиме вимогам п.1.4. Додатку №1 до Тендерної документації. Згідно пп. 1.1. Додатку №1 до Тендерної документації На підтвердження інформації, зазначеної в Довідці (Таблиця А) учасник надає: - Сканкопії свідоцтв про реєстрацію, ВІДПОВІДНО ДО ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА, транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин, механізмів. - Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми, тощо не підлягають державній реєстрації - інший документ, що підтверджує право власності (обліку). - У разі, якщо техніка не є власністю учасника, а залучена за договором оренди/лізингу/надання послуг, тощо, то учасники в складі тендерної пропозиції додатково надають сканкопії договорів (з усіма додатками) оренди/лізингу/ надання послуг тощо, на кожну одиницю техніки, вказану учасником у довідці. Договори повинні бути укладені на строк, не менший ніж строк надання послуг за предметом закупівлі. Також обов’язково надається лист-підтвердження орендодавця (надавача послуг, тощо), щодо не заперечення використання його машин та механізмів для виконання робіт/ надання послуг учасником за предметом закупівлі, а також з підтвердженням, що договір є діючий. Відповідно до пп.1 п.5.2.1 Розділу 5 тендерної документації Учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій та повинні дотримуватись норм чинного законодавства України. Порядок відомчої реєстрації та зняття з обліку тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів, затверджений постановою КМУ від 08.07.2009 №694 (далі Порядок 694) визначає процедуру відомчої реєстрації, перереєстрації, тимчасової реєстрації (далі - реєстрація) та зняття з обліку тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів (далі - машини), здійснення інших заходів, пов'язаних з реєстрацією та веденням обліку машин, та застосовується з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про адміністративну процедуру" (п.1 Порядку) Реєстрація та зняття з обліку машин проводяться територіальними органами Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (далі - територіальні органи Держпродспоживслужби) (п.2 Порядку) Експлуатація машини, не зареєстрованої в територіальному органі Держпродспоживслужби, або без номерного знака "Транзит" забороняється (п.27 Порядку). Відповідно до абз.13 ч.8 ст.34 Закону України «Про дорожній рух» відомчу реєстрацію та облік тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів - центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі. Відповідно до ч.1 ст.37 Закону Забороняється експлуатація незареєстрованих (неперереєстрованих) транспортних засобів Порядок відомчої реєстрації та ведення обліку великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, затверджений постановою КМУ від 06.01.2010 №8 визначає процедуру відомчої реєстрації (далі - реєстрація) та ведення обліку великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування (п.1 Порядку). Великотоннажний та інший технологічний транспортний засіб (далі - технологічний транспортний засіб) - великотоннажний автомобіль, який за своєю конструкцією та обладнанням призначений для перевезення вантажів, транспортування розкривних порід і корисних копалин на відкритих гірничих розробках чи ґрунту на будівництві, а також інший механічний транспортний засіб, у тому числі обладнаний спеціальними пристроями чи механізмами, або транспортний засіб, призначений для руху тільки у поєднанні з іншим транспортним засобом, який керується машиністом (оператором, водієм) і використовується власником для забезпечення виробничих процесів під час провадження ним господарської діяльності (виготовлення продукції, виконання робіт, надання послуг), а також для переміщення сировини (матеріалів), що обробляється, і відходів виробництва (пп.1 п.2 Порядку). В наданій Учасником Довідці про наявність обладнання №6 від 21.05.2024 зазначено наступне: п.2 Довідки (п.7 відом. ресурс.) Асфальтоукладач – зареєстрований Управлінням Держпраці. п.4 (п.6 в/р) Автогрейдер – зареєстрований Управлінням Держпраці. п.5 (п.5 в/р) Коток 8т. – зареєстрований Управлінням Держпраці. п.6 (п.4 в/р) Коток 13 т. – Однак учасником надано свідоцтво про реєстрацію на Коток дорожній маса машини 12500 кг, відтак, учасником не надано свідоцтво про реєстрацію на коток дорожній 13 т. п.7 (п.8 в/р) Екскаватор колісний – зареєстрований Управлінням Держпраці. п.15 (п.10 в/р) Самохідн. шасі із змін. обладн. – зареєстровано Управлінням Держпраці. Відтак, на усунення невідповідностей необхідно надати - Сканкопії свідоцтв про реєстрацію, ВІДПОВІДНО ДО ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА, транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин, механізмів. які учасник зазначив в підсумковій відомості ресурсів та відповідно Довідці про наявність обладнання №6 від 21.05.2024.: Асфальтоукладач, Автогрейдер, Коток 8т.,Коток 13 т., Екскаватор колісний, Самохідн. шасі із змін. обладн. Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.