Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Збірно-розбірна модульна споруда «Продовольчий склад»
Очікувана вартість
13 500 000,00 UAH
UA-2024-04-30-005975-a 72e9cbd2fc084e48b22a777134a7d7aa
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

БУЛОВАЦЬКИЙ БОГДАН

380674846081 b.bulovatskyi@ngu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3102 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 45120935
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: БУЛОВАЦЬКИЙ БОГДАН
380674846081
b.bulovatskyi@ngu.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 квітня 2024 14:09
Звернення за роз’ясненнями: до 04 травня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 травня 2024 00:00
Очікувана вартість: 13 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 67 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Замовником вимагається внесення учасником забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії відповідно до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі - Вимоги), а саме: Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 5 до цього Оголошення з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії, окрім посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. Посилання на програмний комплекс здійснюється відповідно до оголошення. Разом з електронною банківською гарантією Учасники завантажують в електронну систему закупівель: - оригінал або копію документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію (копія даного документа повинна бути завірена особою, що видала зазначений документ). Якщо в документі про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію містяться умови щодо обмеження повноважень вказаної особи з приводу видачі, підписання банківських гарантій, учасник завантажує в електронну систему закупівель сканований документ у кольоровому вигляді: - оригінал або копію документа банку (копія даного документа повинна бути завірена банком), що підтверджує правомірність підписання банківської гарантії підписантом (особою, яка підписала банківську гарантію). 12.1. Розмір забезпечення пропозиції: - 1 (один) відсоток від суми очікуваної вартості: 135 000,00 (сто тридцять пять тисяч грн.) 00 коп. 12.2. Строк дії забезпечення пропозиції: 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення пропозиції, відхиляються Замовником. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження, поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: - повне найменування - для юридичної особи; - прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи – резидента; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження. 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: - повне найменування юридичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія**; - адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і веб сайту інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначаються: - дата оголошення про проведення спрощеної закупівлі; - назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення спрощеної закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: - вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. **Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Отримувач: Військова частина 3102 НГУ 52051 Дніпропетровська обл., Дніпровський р-н, територіальна громада Миколаївська IBAN: UA618201720343100001000004529 UA888201720343131001600004529 UA748201720343181001100004529 в ДКСУ в м. Києві МФО 820172 код ЄДРПОУ 45120935
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 135000 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Учасник-переможець повинен внести на розрахунковий рахунок замовника, не пізніше дати укладення договору про закупівлю, забезпечення виконання такого договору у вигляді грошової застави(сума коштів) у розмірі 3% (три відсотка) вартості (ціни) договору. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів Учасника. 2. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі»; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі невиконання (часткового виконання) умов договору, але це не стосується часткового виконання, що обумовлене не повним фінансуванням договору. Якщо переможець спрощеної закупівлі не надав забезпечення виконання договору про закупівлю після того, як отримає повідомлення про намір укласти договір, це буде підставою не повертати йому забезпечення пропозиції. Учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист про те, що у разі визначення його переможцем даної закупівлі, гарантує надання Замовнику забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді та у порядку вказаному у Оголошенні на проведення спрощеної закупівлі. Реквізити Замовника: Військова частина 3102 НГУ 52051 м. Дніпропетровська обл., Дніпровський р-н, територіальна громада Миколаївська IBAN: UA618201720343100001000004529 UA888201720343131001600004529 UA748201720343181001100004529 в ДКСУ в м. Києві МФО 820172 код ЄДРПОУ 45120935 Призначення : «Забезпечення виконання договору згідно спрощеної закупівлі UA-*» Документ, що підтверджує внесення на рахунок замовника забезпечення виконання договору про закупівлю, необхідно подати учаснику-переможцю разом із заповненим і підписаним договором про закупівлю в 2 екземплярах.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Збірно-розбірна модульна споруда «Продовольчий склад»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2024
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за Товар здійснюється 100 % перерахуванням грошових коштів на поточний рахунок Продавця протягом 90 календарних днів з моменту поставки товару згідно видаткової накладної. Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Замовником вимагається внесення учасником забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії відповідно до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі - Вимоги), а саме: Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 5 до цього Оголошення з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії, окрім посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. Посилання на програмний комплекс здійснюється відповідно до оголошення. Разом з електронною банківською гарантією Учасники завантажують в електронну систему закупівель: - оригінал або копію документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію (копія даного документа повинна бути завірена особою, що видала зазначений документ). Якщо в документі про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію містяться умови щодо обмеження повноважень вказаної особи з приводу видачі, підписання банківських гарантій, учасник завантажує в електронну систему закупівель сканований документ у кольоровому вигляді: - оригінал або копію документа банку (копія даного документа повинна бути завірена банком), що підтверджує правомірність підписання банківської гарантії підписантом (особою, яка підписала банківську гарантію). 12.1. Розмір забезпечення пропозиції: - 1 (один) відсоток від суми очікуваної вартості: 135 000,00 (сто тридцять пять тисяч грн.) 00 коп. 12.2. Строк дії забезпечення пропозиції: 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення пропозиції, відхиляються Замовником. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження, поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: - повне найменування - для юридичної особи; - прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи – резидента; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження. 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: - повне найменування юридичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія**; - адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і веб сайту інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначаються: - дата оголошення про проведення спрощеної закупівлі; - назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення спрощеної закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: - вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. **Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Отримувач: Військова частина 3102 НГУ 52051 Дніпропетровська обл., Дніпровський р-н, територіальна громада Миколаївська IBAN: UA618201720343100001000004529 UA888201720343131001600004529 UA748201720343181001100004529 в ДКСУ в м. Києві МФО 820172 код ЄДРПОУ 45120935

Сума забезпечення: 135000 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Учасник-переможець повинен внести на розрахунковий рахунок замовника, не пізніше дати укладення договору про закупівлю, забезпечення виконання такого договору у вигляді грошової застави(сума коштів) у розмірі 3% (три відсотка) вартості (ціни) договору. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів Учасника. 2. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі»; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі невиконання (часткового виконання) умов договору, але це не стосується часткового виконання, що обумовлене не повним фінансуванням договору. Якщо переможець спрощеної закупівлі не надав забезпечення виконання договору про закупівлю після того, як отримає повідомлення про намір укласти договір, це буде підставою не повертати йому забезпечення пропозиції. Учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист про те, що у разі визначення його переможцем даної закупівлі, гарантує надання Замовнику забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді та у порядку вказаному у Оголошенні на проведення спрощеної закупівлі. Реквізити Замовника: Військова частина 3102 НГУ 52051 м. Дніпропетровська обл., Дніпровський р-н, територіальна громада Миколаївська IBAN: UA618201720343100001000004529 UA888201720343131001600004529 UA748201720343181001100004529 в ДКСУ в м. Києві МФО 820172 код ЄДРПОУ 45120935 Призначення : «Забезпечення виконання договору згідно спрощеної закупівлі UA-*» Документ, що підтверджує внесення на рахунок замовника забезпечення виконання договору про закупівлю, необхідно подати учаснику-переможцю разом із заповненим і підписаним договором про закупівлю в 2 екземплярах.
30 квітня 2024 14:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 квітня 2024 14:11
Додаток 5 форма забезпечення пропозиції.docx
30 квітня 2024 14:11
Додаток 4 Договір.docx
30 квітня 2024 14:11
Оголошення.doc
30 квітня 2024 14:11
Додаток 3 Технічні вимоги.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-06-04-000073 ● b663e5901fad4a77a6d22328e5b490fb
  • Статус: здійснення моніторингу
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 червня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 червня 2024 12:00
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


03.06.2024 № 111

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
55 UA-2024-04-30-005975-a 30.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-06-07 09:44:45

про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі збірно-розбірної модульної споруди «Продовольчий склад» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-30-005975-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Просимо пояснити з наданням документального підтвердження, яким чином переможцем спрощеної закупівлі під час укладання договору виконано вимоги частини другої статті 41 Закону?
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-06-12 17:21:26

ПОЯСНЕННЯ на запит Державної аудиторської служби України у межах проведення моніторингу UA-M-2024-06-04-000073 закупівлі:UA-2024-04-30-005975-a

На виконання вимог, викладених у запиті Державної аудиторської служби України від 07 червня 2024 року, відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (надалі по тексту - Закон) надаємо пояснення на вищезазначений Запит від 07 червня 2024 року:
Стосовно питання 1 «Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.» Уповноважена особа Військової частини 3102 Національної гвардії України повідомляє, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості здійснювалось відповідно до чинних нормативно-правових актів.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення: відповідно до кошторисних призначень загального фонду в/ч 3102 НГУ за КЕКВ 3110 на 2024 рік. Закупівля здійснюється з метою забезпечення потреб структурних підрозділів та служб військової частини 3102 для належного безперебійного виконання службово-бойових завдань.
Визначення очікуваної вартості предмету закупівлі: З урахуванням наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 №275, замовником було обрано варіант розрахунку очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної цінової інформації та направлення не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (до пояснення додаються запити комерційних пропозицій).
У відповідь на запити цінових пропозицій, Замовником було отримано 3 комерційні пропозиції (до пояснення додаються комерційні пропозиції), що були враховані під час визначення очікуваної вартості методом порівняння ринкових цін, а саме
1. ТОВ «БК ГАРАНТІНВЕСТ» 13 500 000,00 грн за 1 комплект;
2. ТОВ «ПСК ФЛАГМАН» 14 784 000,00 грн за 1 комплект;
3. ТОВ «СК ТАРСТРОЙ» 14 350 000,00 грн за 1 комплект
Розглянувши комерційні пропозиції підприємств було встановлено, що пропозиція ТОВ «БК ГАРАНТІНВЕСТ» є найбільш економічно вигідною. Розрахунок очікуваної вартості здійснювався методом порівняння цін та визначення найнижчої ціни.
Очікувана вартість визначена відповідно наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 №275 та становить 13 500 000,00 з ПДВ. Кількість - 1 комплект.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Закупівля здійснюється з метою забезпечення потреб структурних підрозділів та служб військової частини 3102 для належного безперебійного виконання службового-бойових завдань. Продовольча служба Національної гвардії України потребує Збірно-розбірну модульну споруду (продовольчий склад) для зберігання продуктів харчування та майна. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі (додаються) визначені відповідно до потреб замовника та вимог чинних стандартів якості до предмету закупівлі:
Модульна споруда (продовольчий склад) повинна забезпечувати зберігання продуктів харчування та майна продовольчої служби Національної гвардії України з метою забезпечення потреб структурних підрозділів та служб військової частини 3102 для належного безперебійного виконання службового-бойових завдань. Конструкція повинна передбачати можливість відносно швидкого монтажу на підготовленому майданчику замовника, здійснення демонтажу та перебазування в польових умовах за потреби. Конструкція повинна бути обладнана системами: електроживлення, освітлення.
Стосовно питання 2 «Просимо пояснити з наданням документального підтвердження, яким чином переможцем спрощеної закупівлі під час укладання договору виконано вимоги частини другої статті 41 Закону?» Уповноважена особа Військової частини 3102 Національної гвардії України повідомляє, що вимоги частини другої статті 41 Закону були виконані шляхом надання Учасником необхідних документів через електронну систему закупівель під час надання пропозиції відповідно до пункту 1 та 6 додатку №2 до Оголошення. Також вказані документи були надані Учасником переможцем в паперовому вигляді безпосередньо під час укладання договору на закупівлю згідно пункту 15 (Інша інформація) Оголошення. Копії зазначених документів додаються до пояснення.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-06-10 16:41:55

про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі збірно-розбірної модульної споруди «Продовольчий склад» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-30-005975-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Яким чином переможець закупівлі ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ГАРАНТІНВЕСТ» виконана вимога пункту 13 оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення) в частині внесення на розрахунковий рахунок замовника, не пізніше дати укладення договору про закупівлю, забезпечення виконання такого договору у вигляді грошової застави (сума коштів) у розмірі 3% (три відсотка) вартості (ціни) договору.
Реквізити Замовника: Військова частина 3102, НГУ 52051, м. Дніпропетровська обл., Дніпровський р-н, територіальна громада Миколаївська IBAN:
UA618201720343100001000004529, UA888201720343131001600004529 UA748201720343181001100004529 в ДКСУ в м. Києві МФО 820172 код ЄДРПОУ 45120935.
Позаяк, ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ГАРАНТІНВЕСТ» завантажено платіжну інструкцію від 15.05.2024 № 426, призначення платежу – забезпечення виконання договору згідно спрощеної закупівлі UA-2024-04-30-005975-a, однак реквізити розрахункового рахунку, не відповідає вимогам пункту 13 Оголошення.
2. Надайте посилання на назву файлу (із зазначенням номеру сторінки у файлі) відповідно до якого учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ГАРАНТІНВЕСТ» підтверджено виконання вимог підпункту 7.2 пункту 7 додатку 2 Оголошення, в частині надання учасником оригіналу або завіреної учасником копії виконаного аналогічного договору за предметом закупівлі договору** (з усіма додатками, що є невід’ємною частиною договору (у разі наявності).
Оскільки, ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ГАРАНТІНВЕСТ» надав копію аналогічного договору поставки від 08.11.2024 № 493, відповідно до п.1.1 якого, «товар, повне найменування якого, його загальна кількість та ціна зазначаються у відповідній Специфікації, що є невід’ємною частиною договору».
3. Причини відсутності в проекті договору купівлі-продажу (додаток 4) та відповідно в укладеному договорі від 23.05.2024 № 37/КЕС строку поставки товару визначеного в пункті 6 Оголошення до 31.07.2024.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-06-13 17:12:32

ПОЯСНЕННЯ на запит Державної аудиторської служби України у межах проведення моніторингу UA-M-2024-06-04-000073 закупівлі:UA-2024-04-30-005975-a

На виконання вимог, викладених у запиті Державної аудиторської служби України від 07 червня 2024 року, відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (надалі по тексту - Закон) надаємо пояснення на вищезазначений Запит від 10 червня 2024 року:
Стосовно питання 1 «Яким чином переможець закупівлі ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ГАРАНТІНВЕСТ» виконана вимога пункту 13 оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення) в частині внесення на розрахунковий рахунок замовника, не пізніше дати укладення договору про закупівлю, забезпечення виконання такого договору у вигляді грошової застави (сума коштів) у розмірі 3% (три відсотка) вартості (ціни) договору. Реквізити Замовника: Військова частина 3102, НГУ 52051, м. Дніпропетровська обл., Дніпровський р-н, територіальна громада Миколаївська IBAN: UA618201720343100001000004529, UA888201720343131001600004529 UA748201720343181001100004529 в ДКСУ в м. Києві МФО 820172 код ЄДРПОУ 45120935. Позаяк, ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ГАРАНТІНВЕСТ» завантажено платіжну інструкцію від 15.05.2024 № 426, призначення платежу – забезпечення виконання договору згідно спрощеної закупівлі UA-2024-04-30-005975-a, однак реквізити розрахункового рахунку, не відповідає вимогам пункту 13 Оголошення.» уповноважена особа Військової частини 3102 Національної гвардії України повідомляє, що переможцем закупівлі ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ГАРАНТІНВЕСТ» забезпечення виконання договору у вигляді грошової застави (сума коштів) у розмірі 3% (три відсотка) вартості (ціни) договору внесено на розрахунковий рахунок замовника UA148201720355249002000004529 в ДКСУ в м. Києві МФО 820172 код ЄДРПОУ 45120935. Забезпечення виконання договору у вигляді грошової застави було внесено переможцем 15.05.2024 р. На підтвердження надаємо виписку з рахунка UA148201720355249002000004529 за 15.05.2024 р. та платіжну інструкцію № 426 від 15.05.2024.
Стосовно питання 2 «Надайте посилання на назву файлу (із зазначенням номеру сторінки у файлі) відповідно до якого учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ГАРАНТІНВЕСТ» підтверджено виконання вимог підпункту 7.2 пункту 7 додатку 2 Оголошення, в частині надання учасником оригіналу або завіреної учасником копії виконаного аналогічного договору за предметом закупівлі договору** (з усіма додатками, що є невід’ємною частиною договору (у разі наявності). Оскільки, ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ГАРАНТІНВЕСТ» надав копію аналогічного договору поставки від 08.11.2024 № 493, відповідно до п.1.1 якого, «товар, повне найменування якого, його загальна кількість та ціна зазначаються у відповідній Специфікації, що є невід’ємною частиною договору»» Уповноважена особа Військової частини 3102 Національної гвардії України повідомляє, що файл який містить документ в вигляді копії договору поставки від 08.11.2024 № 493 відсутній в складі пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ГАРАНТІНВЕСТ». Натомість в складі пропозиції ТОВ «БК ГАРАНТІНВЕСТ» міститься файл з копією аналогічного договору поставки від 08.11.2023 № 493. Замовник, 11.06.2024 направив ТОВ «БК ГАРАНТІНВЕСТ» запит стосовно наявності відповідної Специфікації до вказаного аналогічного договору. 11.06.2023 Замовником була отримана відповідь від ТОВ «БК ГАРАНТІНВЕСТ» про те, що під час укладання аналогічного договору поставки від 08.11.2023 № 493 Специфікація вказана п.1.1 договору не складалась та не підписувалась контрагентами даного договору, тобто вказаної Специфікації не має в наявності. В той же час зазначаємо, що вся підтверджуюча інформація стосовно виконання аналогічного договору міститься в наданому договорі поставки від 08.11.2023 № 493 та в видатковій накладній №3 від 18.12.2023 р. яка підписана обома сторонами договору і свідчить про належне виконання обов’язків сторонами договору. Також в складі документів пропозиції ТОВ «БК ГАРАНТІНВЕСТ» міститься позитивний лист-відгук від ТОВ «БУДВЕНДОР» №23 від 03.05.2024 р. стосовно виконання договору поставки № 493 від 08.11.2023. Таким чином у Замовника було достатньо підтверджуючої інформації, яка вимагалась згідно пункту 7 додатку 2 до Оголошення, про позитивний досвід ТОВ «БК ГАРАНТІНВЕСТ» стосовно виконання аналогічного договору.
Стосовно питання 3 «Причини відсутності в проекті договору купівлі-продажу (додаток 4) та відповідно в укладеному договорі від 23.05.2024 № 37/КЕС строку поставки товару визначеного в пункті 6 Оголошення до 31.07.2024.» Уповноважена особа Військової частини 3102 Національної гвардії України повідомляє, що 12.06.2024 р. Між ТОВ «БК ГАРАНТІНВЕСТ» та Військовою частиною 3102 Національної гвардії України була укладена додаткова угода №1 до договору № 37/КЕС від 23.05.2024 р. згідно якої, внесено зміни в пункт 2.1 Договору шляхом зазначення строку поставки товару до 31.07.2024 р.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 травня 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ГАРАНТІНВЕСТ" 13 495 000,00
UAH з ПДВ
13 495 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

15 травня 2024 13:37
Електронний підпис
07 травня 2024 16:24
Електронний підпис
07 травня 2024 16:24
Електронний підпис
07 травня 2024 16:24
3 Цінова пропозиція.pdf
07 травня 2024 16:24
3 Цінова пропозиція.pdf.p7s
07 травня 2024 16:24
Статут Гарантінвест.pdf.p7s
07 травня 2024 16:24
Довідка Міхальов НАЗК.pdf
07 травня 2024 16:24
Проєкт Договору.pdf
07 травня 2024 16:24
Акт огляду.pdf
07 травня 2024 16:24
Статут Гарантінвест.pdf
07 травня 2024 16:24
Проєкт Договору.pdf.p7s
07 травня 2024 16:24
Акт огляду.pdf.p7s
07 травня 2024 16:24
Банківська гарантія.zip.p7s
07 травня 2024 16:24
Банківська гарантія.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ГАРАНТІНВЕСТ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ГАРАНТІНВЕСТ"
#44955626
Переможець 13 495 000,00
UAH з ПДВ
10 травня 2024 11:32

Документи

10 травня 2024 11:32
Електронний підпис
10 травня 2024 11:30
Протокол 147.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 травня 2024 11:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ГАРАНТІНВЕСТ"
#44955626
13 495 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 травня 2024 11:32
Електронний підпис
10 травня 2024 11:30
Протокол 147.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 травня 2024 16:21
23.05.2024 37_КЕС.PDF укладений
23 травня 2024 16:18