Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Фарба в асортименті
Очікувана вартість
145 768,22 UAH
UA-2024-04-30-005101-a ● ec20b68c6dab4ea4afed7e50c60a4107
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Сумський національний аграрний університет |
Код ЄДРПОУ: | 04718013 |
Місцезнаходження: | 40021, Україна , Сумська обл., м.Суми, вул.Герасима Кондратьева, 160 |
Контактна особа: |
Ганна КОЛОДЧЕНКО +380970005642 hannakolodchenko83@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 квітня 2024 13:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 травня 2024 13:52 |
Очікувана вартість: | 145 768,22 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 728,84 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 штука
Фарба водоемульсійна для внутрішніх робіт (14 кг.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40021, Україна, Сумська область, м.Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 160
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
30 штука
Фарба фасадна 10 л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40021, Україна, Сумська область, м.Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 160
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
33 штука
Фарба емаль алкідна ПФ-115 2,8 кг біла
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40021, Україна, Сумська область, м.Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 160
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
80 штука
Фарба емаль алкідна ПФ-115 2,8 кг чорна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40021, Україна, Сумська область, м.Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 160
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
36 штука
Фарба емаль алкідна ПФ-115 2,8 кг сіра
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40021, Україна, Сумська область, м.Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 160
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
30 штука
Фарба емаль алкідна ПФ-115 2,8 кг зелена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40021, Україна, Сумська область, м.Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 160
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
6 штука
Фарба емаль алкідна ПФ-115 2,8 кг синя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40021, Україна, Сумська область, м.Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 160
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
3 штука
Фарба емаль алкідна ПФ-115 2,8 кг блакитна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40021, Україна, Сумська область, м.Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 160
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
2 штука
Фарба емаль алкідна ПФ-115 2,8 кг червона
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40021, Україна, Сумська область, м.Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 160
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
8 штука
Фарба емаль алкідна ПФ-115 2,8 кг коричнева
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40021, Україна, Сумська область, м.Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 160
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
4 штука
Фарба емаль алкідна ПФ-115 2,8 кг хакі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40021, Україна, Сумська область, м.Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 160
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 травня 2024 13:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 травня 2024 13:54 |
Перелік змін 09.05.2024.docx | |
09 травня 2024 13:54 |
ТД зі змінами 09.05.2024.docx | |
09 травня 2024 13:54 |
Додаток 5 зі змінами _09.05.2024.docx | |
09 травня 2024 13:54 |
Додаток 2 зі змінами 09.05.2024.docx | |
07 травня 2024 16:23 |
Перелік змін 07.05.2024.docx | |
07 травня 2024 16:23 |
ТД зі змінами від 07.05.2024.docx | |
07 травня 2024 16:23 |
Додаток 5 зі змінами _07.05.2024.docx | |
07 травня 2024 16:23 |
Додаток 2 зі змінами від 07.05.2024.docx | |
30 квітня 2024 13:13 |
ТД.docx | |
30 квітня 2024 13:13 |
Додаток 5.docx | |
30 квітня 2024 13:13 |
Додаток 2.docx |
09 травня 2024 13:55 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
09 травня 2024 13:54 |
Перелік змін 09.05.2024.docx
|
||||||
09 травня 2024 13:54 |
ТД зі змінами 09.05.2024.docx
|
||||||
09 травня 2024 13:54 |
Додаток 5 зі змінами _09.05.2024.docx
|
||||||
09 травня 2024 13:54 |
Додаток 2 зі змінами 09.05.2024.docx
|
||||||
07 травня 2024 16:23 |
Перелік змін 07.05.2024.docx
|
||||||
07 травня 2024 16:23 |
ТД зі змінами від 07.05.2024.docx
|
||||||
07 травня 2024 16:23 |
Додаток 5 зі змінами _07.05.2024.docx
|
||||||
07 травня 2024 16:23 |
Додаток 2 зі змінами від 07.05.2024.docx
|
||||||
30 квітня 2024 13:13 |
ТД.docx
|
||||||
30 квітня 2024 13:13 |
Додаток 5.docx
|
||||||
30 квітня 2024 13:13 |
Додаток 2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 03 травня 2024 16:32
Дата відповіді: 07 травня 2024 15:59
У п.2.2. зазначено, що Ціна за одиницю Товару визначається у національній валюті України та вказується з урахуванням податків і зборів, що сплачені або мають бути сплачені, витрат на транспортування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, усіх інших витрат, та відповідно до цін, діючих на ринку на дані товари, з урахуванням норм діючого законодавства.
У Статті 289 Митного кодексу України визначено, коли сплата митних платежів є обов'язковим. Наприклад, для потенційних учасників цієї закупівлі, що є виробниками лакофарбової продукції, не передбачено сплачувати митні платежі. Просимо внести наступні зміни до п.2.2:
2.2. Ціна за одиницю Товару визначається у національній валюті України та вказується з урахуванням податків і зборів, що сплачені або мають бути сплачені, витрат на транспортування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів (при ввезені товару на митну територію України), усіх інших витрат, та відповідно до цін, діючих на ринку на дані товари, з урахуванням норм діючого законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Запитувач, повідомляємо, що ваші зауваження враховані та будуть оприлюднені в новій редакції. Дякуємо за звернення!
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 03 травня 2024 16:32
Дата відповіді: 07 травня 2024 15:59
У п.3.1. зазначено, що Якість Товару, що постачають за цим Договором, має відповідати стандартам та підтверджуватися сертифікатами відповідності (якості) і технічними паспортами, що видані компетентними органами або заводом-виробником. Постачальник гарантує високу якість матеріалів, що використані для виготовлення Товару, які постачають за цим Договором.
Уся лакофарбова продукція, що виготовляється на території виготовляється за ТУ. ТУ розроблюється із використанням положень ДСТУ. ДСТУ на лакофарбові матеріали не визначають конкретних якісних (нормативних) показників товару, а включає загальну методологію проведення досліджень якості, класифікацію, визначення понять, тощо. У кожного виробника є власне ТУ, а документ, що підтверджує відповідність товару вимогам ТУ має різну назву (сертифікат якості або паспорт якості або технічний паспорт, тощо). Таким чином, коректним формулюванням щодо якості запропонованого товару є його відповідність за якістю саме ТУ заводу-виробника. Просимо внести наступні зміни:
3.1. Якість Товару, що постачають за цим Договором, має відповідати стандартам (ТУ) та підтверджуватися сертифікатами відповідності (паспортам якості) або технічними паспортами, що видані компетентними органами або заводом-виробником. Постачальник гарантує високу якість матеріалів, що використані для виготовлення Товару, які постачають за цим Договором.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Запитувач, повідомляємо, що ваші зауваження враховані та будуть оприлюднені в новій редакції. Дякуємо за звернення!
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 03 травня 2024 16:33
Дата відповіді: 07 травня 2024 15:59
У п.3.9. Товар, що є предметом поставки за цим Договором, відвантажується на адресу Покупця відповідно до заявки Замовника (дрібними партіями) у строки, визначені у заявках Замовника, але не пізніше 24 годин з моменту отримання заявки і в кількості від однієї одиниці. Замовлення можуть надаватися Покупцем як у письмовому вигляді, так і телефонним зв’язком. Партією вважається кількість Товару, що поставляється за однією видатковою накладною.
Шановний Замовник, визначати строк поставки протягом 24 годин в умовах воєнного стану/ комендантської години є невиконуваним. Просимо виключити «не пізніше 24 годин з моменту отримання заявки» з п.3.9:
3.9. Товар, що є предметом поставки за цим Договором, відвантажується на адресу Покупця відповідно до заявки Замовника (дрібними партіями) у строки, визначені у заявках Замовника, і в кількості від однієї одиниці. Замовлення можуть надаватися Покупцем як у письмовому вигляді, так і телефонним зв’язком. Партією вважається кількість Товару, що поставляється за однією видатковою накладною.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Запитувач, повідомляємо, що ваші зауваження враховані та будуть оприлюднені в новій редакції. Дякуємо за звернення!
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 03 травня 2024 16:34
Дата відповіді: 07 травня 2024 15:59
У пунктах 7.2, 7.4 щодо відповідальності зазначено наступне:
«7.2. У разі затримки поставки Товару, або поставки Товару не в повному обсязі Замовнику, Постачальник сплачує штраф у розмірі 5% від вартості непоставленого Товару за кожний день затримки, а за прострочення понад 30 (тридцять) днів додатково стягується штраф у розмірі 25% від вартості непоставленого товару.
7.4. За порушення умов Договору щодо якості Товару з Постачальника стягується штраф у розмірі 30% від вартості неякісного товару.»
Шановний Замовник, умови договору повинні базуватися на засадах рівності та справедливості його умов для сторін. Санкції, що передбачені для Постачальника пунктах 7.2, 7.4 є надмірно великими, що може значно перевищувати розміри заподіяної шкоди Замовнику. Також Замовник не передбачає відповідальності для себе за прострочення оплати за поставлений товар. Умови договору є такими, що звужує коло прав Постачальника та ставить його у нерівне правове положення із Замовником.
Згідно зі ст.233 ГКУ у разі якщо належні до сплати штрафні санкції надмірно великі порівняно із збитками кредитора, суд має право зменшити розмір санкцій. При цьому повинно бути взято до уваги: ступінь виконання зобов'язання боржником; майновий стан сторін, які беруть участь у зобов'язанні; не лише майнові, але й інші інтереси сторін, що заслуговують на увагу. Якщо порушення зобов'язання не завдало збитків іншим учасникам господарських відносин, суд може з урахуванням інтересів боржника зменшити розмір належних до сплати штрафних санкцій. Відповідно до частини третьої ст. 551 ЦКУ розмір неустойки може бути зменшений за рішенням суду, якщо він значно перевищує розмір збитків, та за наявності інших обставин, які мають істотне значення.
До прикладу, відповідно до ч.2 ст.231 ГК України зазначено, що:
- за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості;
- за порушення умов зобов'язання щодо якості (комплектності) товарів (робіт, послуг) стягується штраф у розмірі двадцяти відсотків вартості неякісних (некомплектних) товарів (робіт, послуг).
Враховуючи вище викладене, просимо внести зміни до пунктів 7.2, 7.4:
«7.2. У разі затримки поставки Товару, або поставки Товару не в повному обсязі Замовнику, Постачальник сплачує пеня у розмірі 0,1 % від вартості непоставленого Товару за кожний день затримки, а за прострочення понад 30 (тридцять) днів додатково стягується штраф у розмірі 7% від вартості непоставленого товару.
7.4. За порушення умов Договору щодо якості Товару з Постачальника стягується штраф у розмірі 30% від вартості неякісного товару.»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Запитувач, повідомляємо, що ваші зауваження враховані та будуть оприлюднені в новій редакції. Дякуємо за звернення!
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 03 травня 2024 16:35
Дата відповіді: 07 травня 2024 16:00
У п.8.3. зазначено, що Сторони зобов'язані негайно повідомити про форс-мажорні обставини, але не пізніше семи днів з дня їх виникнення та надати підтверджуючі документи щодо їх настання відповідно до законодавства. Несвоєчасне, більше семи днів, повідомлення про форс-мажорні обставини позбавляє відповідну Сторону права посилатися на них у майбутньому».
У разі виникнення реальних обставин непереборної сили, повідомити іншу сторону про виникнення форс-мажору протягом 5 днів у письмовій формі не є достатнім, оскільки в перші дні форс-мажору у співробітників може не бути доступу до робочого місця через роботу відповідних служб (ДСНС, Національної поліції України тощо). До того на території України триває повномасштабне вторгнення, дії та/або наслідки якого, можуть призвести до часткового або повного зупинення отримання кореспонденції поштою, або ж відсутність у отримувача кореспонденції з об'єктивних причин може затримати/унеможливити відправку кореспонденції. До прикладу, під час бойових дій на території Сумської області, жоден поштовий оператор не працював до квітня 2022 року, будь-які поштові відправлення не надходили, тощо. При цьому, жоден суб'єкт не захищений від втрати поштового відправлення поштовим оператором. Просимо внести наступні зміни до пункту 8.3.:
8.3. Сторони зобов'язані негайно повідомити про форс-мажорні обставини, але не пізніше чотирнадцяти днів з дня їх виникнення та надати підтверджуючі документи щодо їх настання відповідно до законодавства. Несвоєчасне, більше семи днів, повідомлення про форс-мажорні обставини позбавляє відповідну Сторону права посилатися на них у майбутньому».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Запитувач, повідомляємо, що ваші зауваження враховані та будуть оприлюднені в новій редакції. Дякуємо за звернення!
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 03 травня 2024 16:36
Дата відповіді: 07 травня 2024 16:00
Добрий день!
Шановний Замовник, триває військова агресія рф проти України. Крім активних бойових дій у ряді областей України, країна-агресорка здійснює регулярні масовані ракетні та інші обстріли всієї території нашої держави. Місце влучання чергової російської ракети чи снаряду є непередбачуваним, як і території активних бойових дій, що можуть такими стати після укладання договору. А отже, жодна із сторін не убезпечена від обставин, що може спричинити військова агресія рф проти України після підписання відповідного Договору та унеможливити виконання зобов'язань, що покладені на сторони. Водночас, занадто широке тлумачення та можливість застосування цієї обставини як форс-мажору, можуть створювати ризики для кожної із сторін. Задля уникнення наведеного пропонуємо врегулювати умову, що корелюється із законодавством України
Пропонуємо додати нову правку:
Сторони погоджуються, що військова агресія рф проти України та (або) її наслідки, а саме: ведення активних бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування товару, сировини при інших обставинах: ракетні, артилерійські, інші обстріли; тощо вважається обставиною непереборної сили (форс-мажором) для цілей виконання цього Договору якщо вони:
- не залежать від волі Сторін та безпосередньо впливають на можливість Сторони виконувати зобов'язання за договором;
- настали після укладання цього Договору;
- підтверджені відповідними доказами.
Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Запитувач, повідомляємо, що ваші зауваження враховані та будуть оприлюднені в новій редакції. Дякуємо за звернення!
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 03 травня 2024 16:37
Дата відповіді: 07 травня 2024 16:00
Шановний Замовник!
В Україні діє Постанови КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації" (далі - Постанова).
Недотримання Постанови КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації" (далі - Постанова) будь-якою із Сторін має наслідок: нікчемність договору.
Просимо доповнити проєкт договору пунктом:
Сторони підтверджують та гарантують, що на них не розповсюджується дія мораторію, визначеного Постановою КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації", а у випадку змін наведених гарантій, зобов'язані невідкладно, але не пізніше 3 днів інформувати письмово іншу сторону про такі зміни, що дає право для розірвання договору іншою стороною в односторонньому порядку без застосування будь-яких санкцій за це.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Запитувач, повідомляємо, що ваші зауваження враховані та будуть оприлюднені в новій редакції. Дякуємо за звернення!
Вимога про усунення невідповідностей законодавства щодо забезпечення виконання договору про закупівлю
Дата подання: 04 травня 2024 19:25
Дата відповіді: 07 травня 2024 16:01
Умови тендерної документації та проєкт договору містять наступну інформацію щодо забезпечення виконання договору про закупівлю:
“14.1. Учасник вносить забезпечення виконання Договору згідно оголошення №_____________________, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу ___ __________ 2024 року, в якій Учасника визнано переможцем.
14.2.1. Платіжне доручення, яке підтверджує внесення Учасником забезпечення виконання Договору надається Замовнику не пізніше дати укладання Договору.”
Шановний Замовник, відповідно до ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі» вказано, що Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією або в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Забезпечення виконання договору встановлюється як гарантія виконання Замовником свого основного зобов'язання – поставки товару.
Відповідно до ч. 1 ст. 546 Цивільного кодексу України (далі – ЦК України) виконання зобов`язання може забезпечуватися неустойкою, порукою, гарантією, заставою, притриманням, завдатком, правом довірчої власності.
Відповідно до ст. 547 ЦК України, вказується, що Правочин щодо забезпечення виконання зобов'язання вчиняється у письмовій формі. Правочин щодо забезпечення виконання зобов'язання, вчинений із недодержанням письмової форми, є нікчемним.
Тендерна документація не містить договору забезпечення виконання договору для ознайомлення з його змістом, а включення до проєкту договору про закупівлю розділу «Забезпечення виконання договору» не є належно укладеним правочином у письмовій формі.
Умови тендерної документації та умови договору про закупівлю не визначають, який саме вид забезпечення визначено Замовником. Разом з тим, аналіз нормативно-правових актів та умов забезпечення виконання договору, визначених Замовником, дає підстави висувати, що мова йде про заставу.
Законодавство України висуває наступні вимоги до забезпечення виконання договору у вигляді застави:
1.Відповідно до ч.1 ст. 584 ЦК України у договорі застави визначаються суть, розмір і строк (термін) виконання зобов’язання, забезпеченого заставою, тa (або) посилання на договір чи інший правочин, яким встановлено основне зобов’язання, подається опис предмета застави, а також визначаються інші умови, погоджені сторонами договору.
2.Згідно ч.1 ст.13 ЗУ «Про заставу» Договір застави повинен бути укладений у письмовій формі.
3.Відповідно до ч.1 ст.12 ЗУ «Про заставу» У договорі застави визначаються суть, розмір та строк (термін) виконання зобов’язання, забезпеченого заставою, тa/або посилання на договір чи інший правочин, яким встановлено основне зобов’язання, опис предмета застави, а також інші умови, відносно яких за заявою однієї із сторін повинна бути досягнута угода.
З огляду на вище вказане вимагаємо:
1.Включити до тендерної документації та проєкту договору альтернативний вид забезпечення виконання договору (у формі банківської гарантії або страхової гарантії).
2.Включити до ТД - заставу та додати проєкт договору забезпечення виконання договору у формі застави.
АБО
2. Підтвердити можливість укладання окремого договору забезпечення виконання договору у формі застави у порядку та строки визначені законодавством та з урахуванням строків встановлених для внесення забезпечення із переможцем торгів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Запитувач, повідомляємо, що Замовник не вбачає включати до Тендерної документації та проекту договору вашу вимогу. Дякуємо за звернення!
Щодо забезпечення виконання договору
Дата подання: 04 травня 2024 19:26
Дата відповіді: 07 травня 2024 16:02
У п.14.4.1. зазначено, що Невиконання або неналежного виконання своїх зобов’язань Учасником за Договором повністю або частково, зокрема, але не виключно: за прострочення постачання Товару; своєчасності та якості Товару; невиконання чи неналежного виконання інших умов та зобов’язань по Договору;
Шановний Замовник, просимо конкретизувати за “невиконання чи неналежного виконання інших умов та зобов’язань по Договору;” яких саме “інших умов та зобов’язань по Договору” Замовник має підстави не повертати забезпечення виконання договору. За формулювання “невиконання чи неналежного виконання інших умов та зобов’язань по Договору” Замовник може не повернути забезпечення будь-якої умови за договором.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Запитувач, повідомляємо, що п.14.4.1 відсутній в проекті договору та в Тендерній документації. Дякуємо за звернення!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 травня 2024 13:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН" |
104 218,80
UAH з ПДВ
|
104 218,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН" #32318370 |
Переможець |
104 218,80
UAH з ПДВ
|
17 травня 2024 12:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 травня 2024 11:34
|
№ 27-5 ПОЛІСАН.pdf | укладений |
27 травня 2024 11:33
|