Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Пакет для збору медичних відходів
Очікувана вартість
3 375,00 UAH
UA-2024-04-30-000310-a ● 6ec8655cbe2a4f17a3f5b6fbbcad0271
Запит (ціни) пропозицій
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
30 квітня 2024
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕРМАТОВЕНЕРОЛОГІЯ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 05416248 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , м. Київ обл., вулиця САКСАГАНСЬКОГО, будинок 72 |
Контактна особа: |
Гуріненко Наталія Юріївна 380442881271 tmo_plan@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19640000-4: Поліетиленові мішки та пакети для сміття
Розрахунки за Договором здійснюються по факту поставки в безготівковому порядку шляхом перерахування грошових коштів за Товар на розрахунковий рахунок Постачальника згідно видаткових накладних.
Оплата за Товар здійснюється в строк 10 (десяти) днів з дати підписання видаткової накладної. У разі затримки фінансування, розрахунок за поставлений Товар повинен бути здійснений протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок.
Сума цього Договору може бути змінена у випадках, передбачених чинним законодавством та цим Договором, та за взаємною згодою Сторін.
Постачальник зобов'язаний здійснити доставку товару за власний рахунок. Завантажувально-розвантажувальні роботи проводяться силами та за рахунок Постачальника в складське приміщення Покупця.
Розгорнути
Згорнути
Оплата за Товар здійснюється в строк 10 (десяти) днів з дати підписання видаткової накладної. У разі затримки фінансування, розрахунок за поставлений Товар повинен бути здійснений протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок.
Сума цього Договору може бути змінена у випадках, передбачених чинним законодавством та цим Договором, та за взаємною згодою Сторін.
Постачальник зобов'язаний здійснити доставку товару за власний рахунок. Завантажувально-розвантажувальні роботи проводяться силами та за рахунок Постачальника в складське приміщення Покупця.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 штука
Пакет для збору медичних відходів, клас B, 120 л, від 20 мкм червоний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01032, Україна, м. Київ, вулиця Саксаганського, будинок 72
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 19640000-4 — Поліетиленові мішки та пакети для сміття
Тендерна документація
30 квітня 2024 08:54 |
Проект договору.doc |
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Номінальна місткість, л | 120 | |
Матеріал |
Можливі значення:
|
|
Клас |
Можливі значення:
|
|
Товщина, мкм | від 20 |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 травня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ПЛАХУТІНА АЛЬОНА СЕРГІЇВНА" |
3 167,50
UAH з ПДВ
|
3 167,50
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФОП "ТКАЧЕНКО КИРИЛО ЕДУАРДОВИЧ" |
3 200,00
UAH з ПДВ
|
3 200,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ПЛАХУТІНА АЛЬОНА СЕРГІЇВНА" #3064906626 |
Переможець |
3 167,50
UAH з ПДВ
|
03 травня 2024 09:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 травня 2024 08:23
|
Договір 100 24.pdf | укладений |
08 травня 2024 08:23
|