Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів «Складів *** військової частини 3026, за адресою *** м. Запоріжжя») код ДК 021:2015 –ДК 021:2015-45340000-2
Очікувана вартість
459 156,00 UAH
UA-2024-04-29-011330-a a8f4a4b5213a4df88c9d18cd57fdb0fc
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Смішна

+380988952595 3026_zp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина 3026 Національної гвардії України
Код ЄДРПОУ: 08803632
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Юлія Смішна
+380988952595
3026_zp@ukr.net
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 квітня 2024 20:57
Звернення за роз’ясненнями: до 08 травня 2024 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 травня 2024 22:00
Очікувана вартість: 459 156,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 295,78 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45340000-2: Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів «Складів *** військової частини 3026, за адресою *** м. Запоріжжя») код ДК 021:2015 –ДК 021:2015-45340000-2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45340000-2 — Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

запитання
Дата подання: 30 квітня 2024 08:56
Дата відповіді: 30 квітня 2024 10:40
шановний замовнику, предметом закупівлі є тільки роботи чи роботи+матеріали для огорожі? дякуємо
Відповідь: Доброго дня. Предметом закупівлі є і роботи і матеріали.
запитання
Дата подання: 02 травня 2024 07:43
Дата відповіді: 03 травня 2024 16:52
Шановний замовнику, просимо внести в кваліфікаційні критерії можливість надання договорів з поточного ремонту також, бо ДК 021:2015 –ДК 021:2015-45340000-2 не визначає конкретно капітальний ремонт, будівництво чи реконструкція. А відсутність можливості в аналогічних договорах показувати договори з поточного ремонту істотно скорочує перелік потенційних учасників, т.к. більша частина тендерів бюджетних установ саме з поточного ремонту.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Замовник згідно абз. 5, ч.7, статті 14 ЗУ "Про публічні закупівлі", може вносити зміни до оголошення про спрощену закупівлю з власної ініціативи.
Замовник згідно абз. 5, ч.7, статті 14 ЗУ "Про публічні закупівлі", може вносити зміни до оголошення про спрощену закупівлю з власної ініціативи.
Дата подання: 05 травня 2024 21:13
Дата відповіді: 06 травня 2024 14:25
А також Просимо звернути увагу, що одним із принципів здійснення публічних закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них, який визначений статтею 5 ЗУ "Про публічні закупівлі". Тож повторно вимагаємо додати змогу надати аналогічні договори з поточного ремонту та не створювати дискримінаційних умов для участі потенційних учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Замовник просить надати договори саме за даним предметом закупівлі "Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів «Складів *** військової частини 3026, за адресою *** м. Запоріжжя») код ДК 021:2015 –ДК 021:2015-45340000-2". Код ДК визначено відповідно порядку визначення предмета закупівлі. Таким чином учасниками буде підтверджено спроможність виконати саме дані послуги. Послуги, які необхідно надати визначені в Додатку №2 (Технічне завдання). Також хочемо зазначити, що Ви можете надати аналогічні договори на поточний ремонт. Дякуємо за звернення!
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 травня 2024 22:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ТИНОК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" 459 156,00
UAH
459 156,00
UAH
Документи

Публічні документи

21 травня 2024 16:07
Електронний підпис
21 травня 2024 16:06
Лист відгук ЗСК1.jpg
21 травня 2024 16:06
Лист відгук зск.jpg
17 травня 2024 19:40
Електронний підпис
17 травня 2024 19:40
Електронний підпис
17 травня 2024 19:39
8. Графік.jpg
17 травня 2024 19:39
2. Погодження мова.jpg
17 травня 2024 19:39
Витяг з протоколу ПБ.jpg
17 травня 2024 19:39
0. Перелік документів.pdf
17 травня 2024 19:39
Паспорт, код.pdf
17 травня 2024 19:39
17. Повідомлення.jpg
17 травня 2024 19:39
Витяг з протоколу ОП.jpg
17 травня 2024 19:39
Квитанція 1.PDF
17 травня 2024 19:39
Посвідчення ОП.pdf
17 травня 2024 19:39
12 Проєкт договору.pdf
17 травня 2024 19:39
Виписка Тинок.pdf
17 травня 2024 19:39
Сметы к тендеру.pdf
17 травня 2024 19:39
Квитанція 3.pdf
17 травня 2024 19:39
25 Штатний розпис.jpg
17 травня 2024 19:39
Квитанція 2.pdf
17 травня 2024 19:39
24. Нові матеріали.jpg
17 травня 2024 19:39
3. Довідка МТБ.jpg
17 травня 2024 19:39
Посвідчення ПБ.pdf
17 травня 2024 19:39
Витяг ЄП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ТИНОК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "ТИНОК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ"
#3181815533
Відхилено 459 156,00
UAH
22 травня 2024 17:23
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 травня 2024 16:09

Вимога про усунення невідповідностей

До Оголошення про спрощену закупівлю Учасником не надано: Розділ І п. 5 пп. 1.5.4. Гарантійний лист про те що, витрати Учасника, пов’язані з підготовкою та поданням пропозиції не відшкодовуються (в тому числі і у разі відміни торгів чи визнання торгів такими, що не відбулися. Розділ ІІІ п. 1 пп. 6. Згоду на обробку персональних даних суб’єктів персональних даних, згідно Закону України «Про захист персональних даних» дані яких містяться в складі пропозиції та/або додатках. Погодження з формальними помилками з обов’язковим їх переліком. Погодження учасником, що сам несе відповідальність за неякісне складання та несвоєчасне або невідповідне подання документів тендерної пропозиції у невідповідності із зазначеними вимогами. Розділ ІІІ п. 5 пп. 3.5.2. Лист-згоду учасника про те, що у разі невідповідності поданої ним пропозиції вимогам оголошення, замовник зобов’язаний відхилити таку пропозицію. Розділ ІІІ п. 6 пп. 3.6.4. Підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановлених замовником: Оригінал або належним чином завірену копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: - роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; - вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів; Гарантійний лист про те, що під час виконання робіт згідно розробленого проєкту будуть неухильно дотримуватись діючих нормативних документів щодо охорони праці і промислової безпеки у будівництві. Усі матеріали, що будуть використані у ході виконання робіт не повинні бути вироблені (виготовлені) та мати походження з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран. Розділ VІ п.1 пп. 4.1.3. Ознайомлення із умовами проведення електронного аукціону. Гарантійний лист про те що під час участі в аукціоні зобов’язується дотримуватись принципів добросовісної конкуренції та не буде штучно або неправдиво занижувати (демпінгувати) свої ціни. Виключно у разі проведення електронного аукціону. Розділ VІ п.1 пп. 4.1.8. Відповідне погодження за надання завідомо недостовірної інформації учасники та їх посадові особи несуть кримінальну відповідальність за підроблення документів відповідно до діючого Кримінального кодексу України. Розділ V п.3 пп. 5.3.2. Лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій, а також довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції. У разі відсутності такого листа та/або довіреності у складі пропозиції учасника, така пропозиція відхиляється із підстав визначених Законом. Розділ V п.3 пп. 5.3.3. Гарантійний лист про те, що учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів (у тому числі експортних та імпортних) на товар, який пропонується постачати за Договором, та інших документів, пов’язаних із поданням пропозиції та самостійно несе всі витрати на їх отримання. Розділ V п.4 пп. 5.4.3. Документальне підтвердження відповідності пропозиції пункту Оголошення: Закону України "Про санкції", Указом Президента України №133/2017 від 15.05.2017 року «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» згідно додатків 1 та 2 (в останній редакції), Указом Президента України від 21 червня 2018 року № 176/2018 року «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 21 червня 2018 року "Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)" (Із змінами, внесеними згідно з Рішенням Ради національної безпеки і оборони від 19.03.2019 року), Указом Президента України від 20 травня 2020 року № 184/2020 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 14 травня 2020 року "Про застосування, скасування і внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)"», Указом Президента України від 15 листопада 2021 року № 572/2021 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 15 жовтня 2021 року «Про внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» та інших нормативно - правових актів, в тому числі Постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09 квітня 2022 р. № 426. Письмову згоду, про те що відсутність будь - якого документа визначеного в оголошенні свідчить про невідповідність пропозиції учасника, вимогам Оголошення та підлягає відхиленню. Розділ VІ п.4 пп. 6.4.5. Лист-згоду про можливе застосування оперативно-господарських санкцій. У разі невиконання або ж неналежного виконання умов договору про закупівлю, зокрема, використання неякісних матеріалів та обладнання, порушення строків визначених Договором та недотримання інших взятих на себе зобов`язань, до учасника-переможця можуть бути застосовані оперативно-господарські санкції, що передбачені ст.ст.217, 235 та п.4 ч.1 ст.236 Господарського кодексу України. Розділ VІ п.5 пп. 6.5.1. Лист згоду, якщо у разі відмови переможця спрощеної закупівлі від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог Оголошення, не укладення договору про закупівлю з вини учасника або ненадання замовнику підписаного договору у строк, визначений Законом, замовник відхиляє пропозицію такого учасника, визначає переможця спрощеної закупівлі серед тих учасників, строк дії пропозиції яких ще не минув. Під не укладенням договору про закупівлю з вини учасника або ненадання замовнику підписаного договору (переможця) у строк, визначений Законом, вважається: - отримання замовником підписаного переможцем договору про закупівлю пізніше строку укладення договору про закупівлю, передбаченого оголошенням (несвоєчасне отримання договору); - не отримання замовником підписаного переможцем договору про закупівлю у строк укладення договору про закупівлю, передбачений оголошенням; - отримання замовником підписаного переможцем договору про закупівлю (із завіренням печаткою – у разі її використання), умови якого відрізняються від змісту проєкту договору про закупівлю, що міститься у складі оголошення та/або від змісту пропозиції за результатами аукціону переможця спрощеної закупівлі. Згідно Додатку №1 до Оголошення про спрощену закупівлю «Кваліфікаційні критерії» Учасником не було надано: 1. Повідомлення про надання інформації про наявність чи відсутність використання транспортних засобів, транспортної техніки, машин або механізмів на виконання даних видів робіт. 2. Інформаційну довідку про наявність кваліфікованих працівників, інформація про наявність в учасника працівників, які пройшли навчання з «Правил з охорони праці», зокрема обов’язково про проходження навчання директором та наказу про прийняття його на роботу. 3. Довідка про наявність відповідного досвіду. 4. Виконавець робіт (головний інженер) повинен мати диплом про вищу освіту у сфері будівництва, про що надати відповідний диплом про освіту. 5. Посвідчення особи з групою допуску з електробезпеки. 6. Перелік матеріалів, які будуть надаватися на виконання послуг 7. Гарантійний лист від Учасника, яким він підтверджує, що учасник закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”, крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА. 8. Довідка (інформація) у довільній формі про відсутність застосування санкцій, передбачених статтею 236 ГКУ. 9. Гарантійний лист, складений в довільній формі, у якому учасник гарантує, що він дотримується у своїй діяльності норм чинного законодавства України, у тому числі: постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи, пов’язані з країною-агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї постанови; постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації; Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII; Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII; Закону України «Про захист економічної конкуренції». 10. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати: не менше 2 копій договору, зазначеного в довідці в повному обсязі, копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж двох договорів, зазначених в наданій Учасником довідці, або листи-відгуки (або рекомендаційний лист тощо) (не менше двох) від контрагентів згідно з аналогічними договорами, які зазначено в довідці та надано у складі пропозиції про належне виконання цих договорів. Згідно Додатку №2 «Технічне завдання» Учасником не було надано: 1. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі пропозицій документи, які підтверджують відповідність пропозицій учасників технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановлених замовником (згідно із Додатком 1). З цією метою, Учасники, до кінцевого строку подання пропозицій, надають, відповідно до своєї початкової ціни, виконані згідно вимог Додатку №3 наступні документи: договірну ціну. 2. Гарантійний лист про те, що роботи повинні бути виконанні з дотриманням технології виробництва робіт, відповідати вимогам будівельних норм, правилам та стандартам встановленим для виконання такого виду робіт, з метою забезпечення надійності, міцності, стійкості і довговічності конструкцій, монтажу технологічного та інженерного обладнання/матеріалів. 3. Якщо пропозиція закупівлі Учасника містить не всі види робіт або зміну обсягів та складу робіт згідно з документацією закупівель, ця пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам документації закупівлі, та відхиляється замовником (надати лист-згоду). 4. Гарантій лист про те, що учасник повинен виконувати роботи, що передбачені в технічному завданні, з матеріалів, які повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ, ГОСТ, національних стандартів та чинному законодавству.

Документи

22 травня 2024 17:23
Електронний підпис

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій