Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 38635397 |
Вебсайт: | https://vn.dsns.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 21021, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. 600-Річчя, буд. 11 |
Контактна особа: |
Леся Скотницька +380432566528 sk_12@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 квітня 2024 19:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 травня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 09 травня 2024 13:50 |
Початок аукціону: | 09 травня 2024 13:50 |
Очікувана вартість: | 1 426 847,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 268,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби
Планова закупівля на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” із змінами. Додаткове фінансування згідно Довідки про зміни Кошторису ГУ ДСНС на 2024 рік за КПКВ 1006280 від 13.02.2024 року №9 та Довідки про зміни Кошторису ГУ ДСНС на 2024 рік за КПКВ 1006280 від 03.04.24 №27 . Згідно абзацу 3 пункту 15 Особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 передбачено, що якщо у замовника виникла додаткова потреба (яку замовник не міг передбачити на момент здійснення закупівлі за тотожним предметом закупівлі) у здійсненні закупівлі за предметом закупівлі, закупівля за яким ним вже була здійснена у поточному році, очікувана вартість такого предмета закупівлі не додається до очікуваної вартості тотожного предмета закупівлі (тотожних предметів закупівель), закупівля яких була здійснена; замовник обирає вид закупівлі такого предмета закупівлі з урахуванням вартісних меж, визначених цими особливостями. Відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 03 вересня 2020 року №3304-04/54160-06 “Щодо планування закупівель” Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 8) інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття “предмет закупівлі”, такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель.
Додаткове фінансування згідно Довідки про зміни Кошторису ГУ ДСНС на 2024 рік за КПКВ 1006280 від 13.02.2024 року №9 та Довідки про зміни Кошторису ГУ ДСНС на 2024 рік за КПКВ 1006280 від 03.04.24 №27 .
Згідно абзацу 3 пункту 15 Особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 передбачено, що якщо у замовника виникла додаткова потреба (яку замовник не міг передбачити на момент здійснення закупівлі за тотожним предметом закупівлі) у здійсненні закупівлі за предметом закупівлі, закупівля за яким ним вже була здійснена у поточному році, очікувана вартість такого предмета закупівлі не додається до очікуваної вартості тотожного предмета закупівлі (тотожних предметів закупівель), закупівля яких була здійснена; замовник обирає вид закупівлі такого предмета закупівлі з урахуванням вартісних меж, визначених цими особливостями.
Відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 03 вересня 2020 року №3304-04/54160-06 “Щодо планування закупівель” Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 8) інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття “предмет закупівлі”, такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Протягом 10 робочих днів, після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату (інвойсу) та підписаного Сторонами акту приймання-передачі Товару (застосовується, якщо Постачальник не є резидентом України) або видаткової накладної. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 травня 2024 16:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 травня 2024 16:17 |
Зміни до ТД.docx | |
04 травня 2024 15:51 |
Проект Договору змінений.docx | |
04 травня 2024 15:51 |
ТД Вікна-2024 змінена.doc | |
03 травня 2024 23:46 |
ТД Вікна-2024.doc | |
03 травня 2024 23:46 |
Проект Договору.docx |
04 травня 2024 16:25 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||
04 травня 2024 16:17 |
Зміни до ТД.docx
|
||||||||
04 травня 2024 15:51 |
Проект Договору змінений.docx
|
||||||||
04 травня 2024 15:51 |
ТД Вікна-2024 змінена.doc
|
||||||||
03 травня 2024 23:46 |
ТД Вікна-2024.doc
|
||||||||
03 травня 2024 23:46 |
Проект Договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Чинним законодавством передбачено правові та організаційні засади розроблення, прийняття та застосування технічних регламентів і передбачених ними процедур оцінки відповідності, а також здійснення добровільної оцінки відповідності, підтверджуючі документи в даній сфері.
Замовник не вимагає надання в складі тендерної пропозиції сертифікатів відповідності в порядку, передбаченому Декретом КМУ "Про стандартизацію і сертифікацію" від 10.05.1993 р. №46-93, що втратив чинність.»
Згідно ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування (ISO 14001:2015, IDT) цей стандарт допомагає організації досягти запланованих результатів своєї системи екологічного управління, які будуть корисними для довкілля, для самої організації та зацікавлених сторін.
Цей стандарт застосовний до будь-якої організації, незалежно від її розміру, типу та особливостей, і поширюється на визначені організацією екологічні аспекти її діяльності, продукції та послуг, які вона може контролювати чи на які вона може впливати протягом передбачуваного життєвого циклу. Звертаємо увагу Учасників, що тендер проводиться з метою закупівлі та встановлення вікон і дверей, в даному випадку ця сфера сертифікації підтверджує, що учасник чи виробник товару сертифікований в цій сфері і проводить торгівлю з застосуванням екологічного менеджменту. Ця вимога не є дискримінаційною, оскільки кожен має право пройти сертифікацію по ISO і підтвердити, що організація і всі процеси відповідають вимогам.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 травня 2024 14:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В" |
1 377 700,00
UAH з ПДВ
|
1 363 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РОМАНЮК ЄВГЕНІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
1 424 586,11
UAH з ПДВ
|
1 377 699,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В" #41716575 |
Переможець |
1 363 400,00
UAH з ПДВ
|
16 травня 2024 14:13
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 травня 2024 20:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 травня 2024 15:34
|
448 ВТзО.pdf | укладений |
24 травня 2024 15:33
|