Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТУРБІВСЬКА СЕЛИЩНА ЛІКАРНЯ ТУРБІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ВІННИЦЬКОГО РАЙОНУ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 44053455 |
Місцезнаходження: | 22512, Україна , Вінницька обл., Вінницький р-н, село Нова Прилука, вул.Травнева, будинок 4 |
Контактна особа: |
Алла Бондарець +380988625107 turbiv.hospital@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 квітня 2024 16:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 травня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 243 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 215,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за товар здійснюються на підставі підписаної видаткової накладної, що підтверджує факт поставки партії товару, шляхом безготівкового перерахунку грошових коштів на рахунок Постачальника, протягом 30 календарних днів з дня поставки. Категорія замовників - передбачена п.3 ч.1 ст.2 Закону, а саме юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова; Застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%); | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 квітня 2024 16:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 квітня 2024 16:52 |
Тендерна документація.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-27-000017 ● b7c7d59f6c3a4183bc58c3f96439aaa9
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 травня 2024 17:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
27.05.2024 №42-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 27.05.2024 №42-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2.UA-2024-04-29-010386-a 29.04.2024 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-30 10:29:54
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі детекторів та аналізаторів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-04-29-010386-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином учасником ФОП Петровою Наталією Петрівною, якого обрано переможцем торгів, виконано вимоги тендерної документації щодо надання оригіналу гарантійного (авторизаційного) листа, виданого безпосередньо виробником (якщо учасник не є виробником), яким підтверджується можливість поставки товару гематологічного аналізатора Z3 CRP та гарантійного листа від виробника обладнання сечового аналізатора LX-860 (або офіційного представника виробника на території України) на право пропонувати аналізатори для закупівлі та гарантії виробника (або офіційного представника виробника на території України) щодо постачання реактивів та обслуговування обладнання (підпункт 6.1 пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та додаток 1 тендерної документації)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-04 23:15:03
Пояснення на запит по моніторингу
Комунальне некомерційне підприємство «Турбівська селищна лікарня Турбівської селищної ради Вінницького району Вінницької області» ознайомившись з повідомленням про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі, надає пояснення щодо поставлених запитань.
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Комунальне некомерційне підприємство «Турбівська селищна лікарня Турбівської селищної ради Вінницького району Вінницької області» (далі - КНП) являється закладом охорони здоров’я, тож для його функціонування та надання широкого спектру послуг, необхідне різне діагностичне обладнання. Оскільки КНП здійснює свою діяльність на платній основі, то для закупівлі обладнання (Аналізатор гематологічний IVD (діагностика in vitro ) автоматичний, Аналізатор сечі IVD (діагностика in vitro ) лабораторний автоматизований), яке закуповувалося в даній закупівлі були використані кошти, які отримані від діяльності КНП. Технічні характеристики аналізаторів були обрані виходячи з потреб та функцій які будуть виконувати дані аналізатори, тож проаналізувавши аналізатор даного типу, Замовником було обрано характеристики які визначені в тендерній документації.
Перед оголошенням процедури закупівлі Замовником було здійснено моніторинг цін, а саме відправлено запити трьом постачальникам, які здійснюють реалізацію товару даного напрямку (ТОВ «АЛТИМЕД», ФОП Мараєва Олена Леонідівна, ФОП Петрова Наталія Петрівна), (запити та відповіді на запити надаються). Тож після отримання цінових пропозиція від зазначених постачальників було визначено очікувану вартість даної закупівлі.
2. Яким чином учасником ФОП Петровою Наталією Петрівною, якого обрано переможцем торгів, виконано вимоги тендерної документації щодо надання оригіналу гарантійного (авторизаційного) листа, виданого безпосередньо виробником (якщо учасник не є виробником), яким підтверджується можливість поставки товару гематологічного аналізатора Z3 CRP та гарантійного листа від виробника обладнання сечового аналізатора LX-860 (або офіційного представника виробника на території України) на право пропонувати аналізатори для закупівлі та гарантії виробника (або офіційного представника виробника на території України) щодо постачання реактивів та обслуговування обладнання (підпункт 6.1 пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та додаток 1 тендерної документації)?
На участь у закупівлі було подано 1(одну пропозицію) ФОП Петрова Наталія Петрівна. В тендерній пропозиції учасника міститься файл «Документи на товар.pdf», в якому є Гарантійний лист від ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛЬБАМЕД» Вих. №3.1./1155 від 01.05.2024, що є офіційним дистриб'ютором Zybio Inc (Зайбіо Інк, Китай), Guangzhou Improve Medical Instruments Co.,Ltd, (Гуанчжоу Імпрув Медікал Інструментс Ко Лімітед., Китай) в Україні. В даному листі зазначається:
ФОП Петрова Наталія Петрівна (ІПН 2164521188), має повноваження представляти продукцію нашого підприємства, та брати участь у відкритих торгах з особливостями,
розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель «Prozorro»:
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-29-010386-a
Предмет закупівлі: Код ДК 021: 2015 - 38430000-8 Детектори та аналізатори (Аналізатор гематологічний IVD (діагностика in vitro ), Аналізатор сечі IVD (діагностика in vitro ) лабораторний автоматизований) (код НК 024:2023 - 35476-Аналізатор гематологічний IVD (діагностика in vitro )) (код НК 024:2023 35918 - Аналізатор сечі IVD (діагностика in vitro ) лабораторний автоматизований)
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство «Турбівська селищна лікарня Турбівської селищної ради Вінницького району Вінницької області»
ЄДРПОУ: 44053455
№
з/п Найменування товару згідно Декларації про відповідності Од. виміру Кількість
1 Гематологічний аналізатор Z3 CRP шт 1
2 Сечовий аналізатор LX-860 шт 1
ТОВ «АЛЬБАМЕД» гарантує поставку товару, що є предметом закупівлі, у необхідній кількості, асортименті, якості, з відповідними термінами придатності строками поставки, визначеними тендерною документацією зазначеного аукціону та тендерною пропозицією Учасника.
В даному листі зазначається, що учасник ФОП Петрова Наталія Петрівна має повноваження представляти продукцію нашого підприємства, та брати участь у відкритих торгах, та гарантує поставку товару, що є предметом закупівлі, у необхідній кількості, асортименті, якості, з відповідними термінами придатності строками поставки, визначеними тендерною документацією зазначеного аукціону та тендерною пропозицією Учасника.
Також в тендерній пропозиції надано авторизаційний лист від виробника Гематологічного аналізатора Z3 CRP компанії Zybio Inc., де зазначено, що компанія ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛЬБАМЕД» уповноважена бути офіційним дистриб’ютором в Україні.
Відповідно до статті 1 Закону України «Про зовнішньоекономічну діяльність» представництво іноземного суб`єкта господарської діяльності - установа або особа, яка представляє інтереси іноземного суб`єкта господарської діяльності в Україні і має на це належним чином оформлені відповідні повноваження.
Згідно з положеннями статті 5 Закону України «Про зовнішньоекономічну діяльність» всі суб`єкти зовнішньоекономічної діяльності України мають право відкривати свої представництва на території інших держав згідно з законами цих держав.
Іноземні суб`єкти господарської діяльності, що здійснюють зовнішньоекономічну діяльність на території України, мають право на відкриття своїх представництв на території України. Реєстрацію представництв інших іноземних суб`єктів господарської діяльності здійснює центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері економічного розвитку, протягом шістдесяти робочих днів з дня подання іноземним суб`єктом господарської діяльності документів на реєстрацію.
Наказом Міністерства зовнішніх економічних зв`язків і торгівлі України від 18 січня 1996 року №30 затверджено Інструкцію про порядок реєстрації представництв іноземних суб`єктів господарської діяльності в Україні (далі по тексту - Інструкція №30).
Згідно з пунктом 2 Інструкції №30 іноземний суб`єкт господарської діяльності, що бажає відкрити представництво без наміру здійснення господарської діяльності на території України, подає до Міністерства економіки України (далі - Міністерство) такі документи: заяву з проханням про реєстрацію представництва, що складається в довільній формі; витяг з торговельного (банківського) реєстру країни місцезнаходження офіційно зареєстрованого головного органу управління іноземного суб`єкта господарської діяльності; довідку з банку, у якому відкрито рахунок іноземного суб`єкта господарської діяльності; доручення на здійснення представницьких функцій в Україні, оформлене згідно із законами країни, де офіційно зареєстровано іноземного суб`єкта господарської діяльності.
Пунктами 6, 7, 8 Інструкції №30 визначено, що за результатами розгляду заяви приймається рішення про реєстрацію представництва іноземного суб`єкта господарської діяльності або відмову в його реєстрації. У разі реєстрації представництва іноземного суб`єкта господарської діяльності заявнику видається Свідоцтво з відповідним номером. Дані про реєстрацію вносяться до Реєстру представництв, що ведеться Міністерством. Представництво іноземного суб`єкта господарської діяльності в Україні вважається відкритим з дати реєстрації.
Під час розгляду пропозиції учасника було виявлено що учасник не надав у складі тендерної пропозиції гарантійний лист від виробника обладнання (Сечовий аналізатор LX-860) (або офіційного представника виробника на території України) на право пропонувати аналізатор для закупівлі та гарантії виробника (або офіційного представника виробника на території України) щодо постачання реактивів та обслуговування обладнання, тому згідно п. 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» учаснику було надано вимогу про усунення даної невідповідності. Учасник завантажив даний гарантійний лист де заначив:
ТОВ «АЛЬБАМЕД» гарантує постачання реактивів та обслуговування обладнання, поставку товару, що є предметом закупівлі ,у необхідній кількості, асортименті, якості, з відповідними термінами придатності строками поставки, визначеними тендерною документацією зазначеного аукціону та тендерною пропозицією Учасника.
Отже, на підставі вище наведеного повідомляю, що учасником надано всі документи та інформацію, яка вимагалася в тендерній документації.
Документи до пояснення:
1.Запити на надання цінових пропозицій.
2. Комерційні пропозиції.
3. Авторизаційний лист
4. Доручення
- Відповаідь ФОП Мараєва О.Л.pdf
- Відповідь ТОВ АЛТИМЕД.pdf
- Відповідь ФОП Петрова Н.П.pdf
- Лист запит Петровій Н.П.pdf
- Лист запит ТОВ АЛТИМЕД.pdf
- Лист запит ФОП Мараєва О.Л.pdf
- Авторизація Zybio, стор. 100.pdf
- ВІдповідь на моніторинг Аналізатори.docx
- Доручення Guangzhou Improve Medical Instruments стор 161.pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 червня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 травня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Петрова Наталія Петрівна |
241 950,00
UAH з ПДВ
|
241 950,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Петрова Наталія Петрівна #2164521188 |
Переможець |
241 950,00
UAH з ПДВ
|
10 травня 2024 12:46
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 травня 2024 20:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 червня 2024 22:55
|
Електронний підпис | укладений |
17 травня 2024 14:19
|
Договір ПНП 2411 від 17.05.2024 р.pdf | укладений |
17 травня 2024 12:53
|