Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Житомирський державний університет імені Івана Франка |
Код ЄДРПОУ: | 02125208 |
Місцезнаходження: | 10008, Україна , Житомирська обл., Житомир, ВУЛИЦЯ ВЕЛИКА БЕРДИЧІВСЬКА, будинок 40 |
Контактна особа: |
Романюк Михайло Борисович 380412431522 energiya@zu.edu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 квітня 2024 16:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 травня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 364 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 640,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
"Тендерна документація_Сміття_Ос_2024_",
"Додаток 1. Перелік документів_Сміття_Ос_2024_",
"Додаток 2. Тендерна пропозиція_Сміття _Ос_2024_",
"Додаток 3. Технічне завдання_Сміття_Ос_2024_",
"Додаток 4. Проект договору_Сміття_Ос_2024_",
"Додаток 5. Лист-згода ОПД_ Сміття_Ос_2024",
що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та Особливостями.
Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно п. 47 Особливостей надається учасником згідно умов тендерної документації. Тендерні пропозиції готуються українською мовою.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Плата за послуги із збирання, вивезення та переробку/захоронення побутових відходів уноситься не пізніше 10 числа наступного за розрахунковим місяцем, в залежності від реального фінансування. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 квітня 2024 16:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 квітня 2024 16:44 |
Додаток 2. Тендерна пропозиція_Сміття_Ос_2024_.doc | |
29 квітня 2024 16:44 |
Додаток 4. Проект договору_Сміття_Ос_2024_.doc | |
29 квітня 2024 16:44 |
Додаток 1. Перелік документів_Сміття_Ос_2024_.doc | |
29 квітня 2024 16:44 |
Додаток 3. Технічне завдання_Сміття_Ос_2024_.doc | |
29 квітня 2024 16:44 |
Додаток 5. Лист-згода ОПД_Сміття_Ос_2024.doc | |
29 квітня 2024 16:44 |
Тендерна документація_Сміття 3_Ос_2024_.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-20-000023 ● 1ff75e1f6326492cacc9f6ae6c84f912
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2024 15:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.05.2024
№ 41-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій КОМАШНЯ
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 20.05.2024 № 41-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2024-04-29-009919-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-20 16:33:26
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Послуги з поводження з побутовими відходами (послуги із збирання, вивезення та переробка/захоронення твердих побутових відходів)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-29-009919-a) та відповідно до п.п. 6 та 11 ст. 10 ЗУ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», ч. 5 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надайте інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Житомирським державним університетом імені Івана Франка (далі – Замовник) здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надайте посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
3. Відповідно до вимог розділу 1 Додатку № 1 до тендерної документації, на відповідність кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», Замовником від учасників імперативно вимагалось надання, у складі тендерної пропозиції, довідки, що містить інформацію про виконання аналогічних договорів виконаних в повному обсязі за період з 2021-2023 р., копії аналогічних договорів та акти наданих послуг зміст яких містить інформацію щодо реквізитів договорів на підтвердження виконання яких надаються такі документи.
Поясніть, яким чином Замовником підтверджено відповідність учасника КП «АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 0628» Житомирської міської ради вимогам розділу 1 Додатку № 1 до тендерної документації, а також підтверджено відповідність його кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» при тому, що у складі тендерної пропозиції вказаного учасника надано довідку, яка містить інформацію про виконання ним лише одного аналогічного договору, надано одну копію аналогічного договору та акти до нього?
Крім того, відповідно до вимог Додатку № 1 до тендерної документації від учасників імперативно вимагалось надання, у складі тендерної пропозиції, довідки, про відомості учасника, які повинні відповідати даним Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
Поясніть, яким чином Замовником підтверджено відповідність учасника КП «АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 0628» Житомирської міської ради вимогам Додатку № 1 до тендерної документації, при тому, що у складі тендерної пропозиції учасника надано довідку, яка містить інформацію, зокрема, про особу яка має право вчиняти дії від імені юридичної особи без довіреності, у тому числі підписувати договори, а саме: в.о начальника Харитонова О.В., що не відповідає даним Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, а саме: особою яка має право вчиняти дії від імені юридичної особи, в тому числі підписувати договори є керівник Колесник С.В.?
Разом з тим, відповідно до вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-22 17:00:03
Пояснення на запит
Житомирський державний університет імені Івана Франка на Ваш запит щодо надання пояснень повідомляє (див. файл)
Надання інформації про усунення порушення замовником
Закупівлю UA-2024-04-29-009919-a за предметом закупівлі Послуги з поводження з побутовими відходами (послуги із збирання, вивезення та переробка/захоронення твердих побутових відходів) (ДК 021:2015 - 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям) відмінена згідно рішення Уповноваженої особи (пр. Уо від 27.05.2024 № 3424)
2024-05-27 14:39:17
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 червня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 травня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КП "КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 0628" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
363 326,04
UAH з ПДВ
|
363 326,04
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КП "КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 0628" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" #03328327 |
Переможець |
363 326,04
UAH з ПДВ
|
09 травня 2024 12:01
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 09 травня 2024 12:01
Учасник | Пропозиція | Документи |
КП "КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 0628" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" #03328327 |
363 326,04
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 27 травня 2024 14:47 |
Кінець періоду оскарження: | 07 червня 2024 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | На порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника КП «Комунальне підприємство «Автотранспортне підприємство 0628» Житомирської міської ради як таку, що не відповідала вимогам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону |
27 травня 2024 14:46
|
Електронний підпис |
27 травня 2024 14:45
|
УО_пр. 3424_27.05.23_про скакування ВТ_Сміття 3_ 2024_Ос.pdf |