Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Проведення періодичних медичних оглядів
Очікувана вартість
372 188,00 UAH
UA-2024-04-29-009826-a ● 468a589e66e24b698a3fb5ffe24ef6d8
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТОВ Сумитеплоенерго |
Код ЄДРПОУ: | 33698892 |
Вебсайт: | https://teplo.sumy.ua/ |
Місцезнаходження: | 40030, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Друга Залізнична, 10 |
Контактна особа: |
Клочко Юлія Вікторівна +380958542316 klockoula12@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 квітня 2024 16:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 травня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 07 травня 2024 13:22 |
Початок аукціону: | 07 травня 2024 13:22 |
Очікувана вартість: | 372 188,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 721,88 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85110000-3: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 послуга
Проведення періодичних медичних оглядів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40030, Україна, Сумська область, м. Суми, на базі виконавця, розташованій у м. Суми.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Замовник вносить авансовий платіж в розмірі 50% вартості Послуг, відповідно до рахунку-фактури | Аванс | 5 | Робочі | 50 |
Надання послуг | Остаточний розрахунок здійснюється протягом 10 днів після підписання Акт прийому-передачі надання Послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 квітня 2024 17:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 квітня 2024 16:50 |
ТД змінена.docx | |
30 квітня 2024 16:50 |
Перелік змін.pdf |
30 квітня 2024 17:01 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 квітня 2024 16:50 |
ТД змінена.docx
|
|||
30 квітня 2024 16:50 |
Перелік змін.pdf
|
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-04-29-009826-a.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНОЇ ТА КЛІНІЧНОЇ МЕДИЦИНИ", Код ЄДРПОУ:31066166
Дата подання: 13 травня 2024 17:08
Дата подання: 13 травня 2024 17:08
Скасування рішення про визнання переможця
СКАРГА
щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
ТОВ «Український північно-східний інститут прикладної та клінічної медицини» (далі –Учасник) вважає за необхідне звернутися до органу оскарження із скаргою на дії Товариства з обмеженою відповідальністю «Сумитеплоенерго» (далі- Замовник) у зв’язку із здійсненням Замовником порушень у сфері публічних закупівель, що мали наслідком порушення прав та законних інтересів Учасника торгів UA-2024-04-29-009826-a щодо закупівлі: Проведення періодичних медичних оглядів - код ДК 021:2015 – 85110000-3 (Послуги лікувальних закладів та супутні послуги).
Замовник 29 квітня 2024 року розмістив на електронному торгівельному майданчику «Smarttender.biz» оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями UA-2024-04-29-009826-a щодо закупівлі: Проведення періодичних медичних оглядів - код ДК 021:2015 – 85110000-3 (Послуги лікувальних закладів та супутні послуги).
За результатами розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, Замовником було прийнято рішення про визначення переможцем (далі - Рішення) відкритих торгів з особливостями UA-2024-04-29-009826-a ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУМСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР "СІМЕЙНА ПОЛІКЛІНІКА” (код 42353872) (далі – Переможець), оформлене протоколом №77 від 09.05.2024р.
Учасник вважає, що Рішення прийняте з порушенням норм Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 з наступних підстав.
Відповідно до пункту 1 таблиці розділу 1 додатку 1 до тендерної документації закупівлі UA-2024-04-29-009826-a, на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Замовником встановлена вимога до учасників надати: «довідку, складену за формою нижченаведеної таблиці, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (договорів)
№ з/п Найменування суб’єкта господарювання з яким було укладено аналогічний договір № (у разі наявності) і дата договору Предмет договору Інформація про контактну особу (ПІБ/прізвище та ініціали, телефон)
Для підтвердження зазначеної у довідці інформації учасник повинен надати оригінал або завірену копію сканованого(их) договору(ів) із специфікацією (у разі наявності) без інших додатків, які є його невід’ємною частиною (у разі наявності), та завірені копії або оригінали документів, що свідчать про виконання такого договору(ів): відгук (виданий суб’єктом господарювання, з яким було укладено аналогічний договір) із зазначенням інформації про виконання договору або акт звірки або видаткова накладна, тощо.»
На виконання вище вказаної вимоги Переможцем в складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (договорів) (далі – Довідка) (файл з назвою «довідка аналог.послуги.pdf»), в якій зазначено два договори: договір №9 від 17.03.2023р з ТОВ «Вітчизна» та договір № 102 від 24.02.2023р. з ТОВ «Сумитеплоенерго».
Слід зазначити, що в даній Довідці Переможця відсутні в стовбці третьому ПІБ/прізвище та ініціали контактної особи суб’єктів господарювання, з якими було укладено аналогічні договори, як того вимагає наведена в додатку 1 до тендерної документації форма таблиці.
Тож, тендерна пропозиція Переможця не відповідає в даній частині тендерній документації закупівлі UA-2024-04-29-009826-a, наявні невідповідності інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції.
Також, на підтвердження зазначеної у Довідці інформації Переможцем в складі тендерної пропозиції надано копію договору №9 від 17.03.2023р. з ТОВ «Вітчизна» з загальною вартістю договору 182647,00 грн., як зазначено в додатку № 1 до даного договору та копію договору № 102 від 24.02.2023р. з ТОВ «Сумитеплоенерго» з загальною вартістю договору 393740,00 грн., як зазначено в пункті 3.1. даного договору.
В підтвердження інформації про виконання договору №9 від 17.03.2023р. Переможцем надано акт здачі-прийняття робіт (наданих послуг) № 0000434 (далі- Акт 1) лише на частину вартості даного договору, на суму 91556, 00 грн., при тому, що загальна вартість договору складає 182647,00 грн
На підтвердження інформації про виконання договору № 102 від 24.02.2023р. з ТОВ «Сумитеплоенерго» Переможцем надано акт здачі-прийняття робіт (наданих послуг) № 0000447 від 22.05.2023р. (далі- Акт 2) також лише на частину вартості даного договору, на суму 325 455, 00 грн., при тому, що загальна вартість договору складає 393740,00 грн.
З зазначеного вбачається, що наведені вище аналогічні за предметом даної закупівлі договори, відповідно до Акту 1 та Акту 2 виконані Переможцем лише частково.
Тож, Переможець не надав в складі своєї тендерної пропозиції завірені копії або оригінали документів, що свідчать про виконання такого договору(ів): ні відгук (виданий суб’єктом господарювання, з яким було укладено аналогічний договір) із зазначенням інформації про виконання договору, ні акт звірки або видаткову накладну, тощо.
Отже тендерна пропозиція Переможця в даній часині не відповідає вимогам тендерної документації.
З викладеного вбачається, що наявні невідповідності в інформації та документах, визначених пунктом 43 Особливостей.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи викладене, Замовник, не виявив невідповідність в поданих Переможцем документах, чим порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Таким чином, Рішення про визнання переможця закупівлі UA-2024-04-29-009826-a є неправомірним та підлягає скасуванню.
Враховуючи викладене, керуючись вимогами ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 55 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178,
ПРОШУ:
1. Встановити порушення процедури закупівлі UA-2024-04-29-009826-a щодо закупівлі: Проведення періодичних медичних оглядів - код ДК 021:2015 – 85110000-3 (Послуги лікувальних закладів та супутні послуги), що мало місце при прийнятті рішення про визнання переможцем ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУМСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР "СІМЕЙНА ПОЛІКЛІНІКА” (код 42353872).
2. Зобов’язати Товариство з обмеженою відповідальністю «Сумитеплоенерго» (40030, м. Суми, вул. Друга Залізнична, буд. 10., код 33698892) скасувати рішення про визнання переможцем ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУМСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР "СІМЕЙНА ПОЛІКЛІНІКА” (код 42353872) по закупівлі UA-2024-04-29-009826-a.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 15 травня 2024 17:41
рішення від 15.05.2024 №8555.pdf
Дата публікації: 15 травня 2024 17:41
інформація про резолютивну частину рішення від 23.05.2024 №9070.pdf
Дата публікації: 24 травня 2024 13:04
рішення від 23.05.2024 №9070.pdf
Дата публікації: 28 травня 2024 15:25
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 травня 2024 13:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУМСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР "СІМЕЙНА ПОЛІКЛІНІКА" |
158 760,00
UAH
|
158 760,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНОЇ ТА КЛІНІЧНОЇ МЕДИЦИНИ" |
438 620,00
UAH
|
438 620,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУМСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР "СІМЕЙНА ПОЛІКЛІНІКА" #42353872 |
Переможець |
158 760,00
UAH
|
09 травня 2024 13:43
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 09 травня 2024 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 травня 2024 14:50
|
Договір Сімейна поліклініка.pdf | укладений |
30 травня 2024 14:42
|