Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівлі, утеплення фасаду Будинку культури за адресою: вулиця Травнева, 10 смт Калинівка Броварського району Київської області (код ДК 021:2015 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
7 735 682,00 UAH
UA-2024-04-29-009621-a fe73ac955414477398145929e056bc38
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Мельниченко

+380673183439 kalynivskaotg_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КАЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 43459903
Місцезнаходження: 07443, Україна , Київська обл., Броварський р-н, селище міського типу Калинівка, ВУЛИЦЯ ЧЕРНІГІВСЬКА, будинок 20
Контактна особа: Катерина Мельниченко
+380673183439
kalynivskaotg_tender@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 квітня 2024 16:14
Звернення за роз’ясненнями: до 11 травня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 травня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 травня 2024 00:00
Очікувана вартість: 7 735 682,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 38 678,41 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт будівлі, утеплення фасаду Будинку культури за адресою: вулиця Травнева, 10 смт Калинівка Броварського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07443, Україна, Київська область, смт Калинівка, вул. Травнева, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює оплату за фактично виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом 10 (десяти) календарних днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника, але з врахуванням вимог Постанови КМУ від 09 червня 2021 р. №590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» (зі змінами) Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 16:14
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 16:14
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 16:14
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 16:14
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 16:14
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 16:14
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 16:14
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 16:14
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 16:14
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 16:14
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 16:14
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 16:14
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 16:14
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 16:14
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 16:14
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 16:14
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 16:14
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 16:14
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 16:14
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 16:14
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 16:14
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 16:14
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 16:14
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 16:14
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 16:14
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 16:14

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

29 квітня 2024 16:23
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
29 квітня 2024 16:14
Тендерна документація.docx
29 квітня 2024 16:14
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

субпідрядник
Дата подання: 10 травня 2024 16:41
Дата відповіді: 13 травня 2024 16:52
Шановний замовнику! В п. 7 розділу III. ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ тендерної документації встановлено вимоги до субпідрядника, які ми вважаємо надмірними, незаконними та необґрунтованими. Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Просимо надати відповідь, у зв’язку з чим тендерна документація містить вимогу щодо підтвердження субпідрядною організацією/співвиконавцем кваліфікаційного критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Вимога щодо надання довідки, складеної в довільній формі і завіреної підписом уповноваженої особи субпідрядної організації/співвиконавця, яка містить інформацію про виконання субпідрядною організацією/співвиконавцем договору щодо виконання робіт, до яких її залучають, надається для підтвердження досвіду (спроможності) субпідрядної організації/співвиконавця виконувати окремі, визначені учасником, види будівельних робіт, до яких його планується залучати
тендерна документація
Дата подання: 10 травня 2024 16:43
Дата відповіді: 13 травня 2024 18:58
Шановний замовнику! В підпункті 5.3 пункту 5 розділу III. ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ тендерної документації зазначено, що «замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей.» Дана вимога ТД не відповідає з вимогами абзацу сімнадцятого пункту 47 Особливостей, є дискримінаційною та такою, що не узгоджується з нормами чинного законодавства України. Просимо внести зміни до тендерної документації та викласти дану вимогу у відповідності до норм чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Дана вимога не є дискримінаційною, тому що замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі. Замовник самостійно за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджує в електронній системі закупівель відсутність в учасника процедури закупівлі підстав, визначених підпунктами 1 і 7 пункту 47 Особливостей.
відомість ресурсів
Дата подання: 10 травня 2024 16:44
Дата відповіді: 13 травня 2024 16:26
Шановний замовнику! У пункті 8 додатку № 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (Технічна специфікація)» надано відомість обсягів робіт та встановлено вимогу, що «…ціна тендерної пропозиції учасника повинна бути розрахована відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва у вигляді договірної ціни. Ціна тендерної пропозиції, за яку учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту замовлення та поточних цін на них». Однак, тендерна документація не містить відомість ресурсів, що не узгоджується з пунктом 5.1. Настанови з визначення вартості будівництва, згідно з яким для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. Просимо внести зміни до тендерної документації, привести її вимоги у відповідність до чинного законодавства та надати Відомість ресурсів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Відповідно до п.1 Особливостей ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі - закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі - замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Відповідно до п.1 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до п.3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається зокрема інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі»:
1. Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
2. У разі якщо предмет закупівлі в подальшому буде використовуватися фізичними особами, технічні специфікації повинні складатися з урахуванням потреб осіб з інвалідністю або проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів.
3. Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
4. Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
5. Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Аналіз зазначених норм та інших норм Закону «Про публічні закупівлі» та інших нормативно-правових актів дає можливість встановити, що Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджені Наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021р. №281, не є частиною законодавства з публічних закупівель і ним не передбачено обов’язкового розміщення у складі тендерної документації відомості ресурсів або затвердженої проектної документації.
У складі Тендерної документації Замовником надано Додаток №2 до Тендерної документації, який містить всю необхідну інформацію по технічним. якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі , яка є достатньою для належної підготовки тендерної пропозиції.
Отже, Замовник не вбачає необхідності внесення змін до тендерної документації
лабораторія
Дата подання: 10 травня 2024 16:45
Дата відповіді: 13 травня 2024 17:16
Шановний замовнику! У пункті 7 Додатку № 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (Технічна специфікація)» встановлено вимогу, що учасник у складі тендерної пропозиції надає: - скановану копію договору з лабораторією на лабораторні випробовування з контролю якості будівельних матеріалів, виробів та конструкцій. - гарантійний лист Учасника або власника ( у разі залучення) про те, що під час виконання робіт вимірювальна (-і) лабораторія (-ї), буде виконувати контроль якості матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт, що є предметом закупівлі; - документ (-и) про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію), що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником. Зазначена вимога є дискримінаційною зважаючи на наступне. Предметом даної закупівлі є Капітальний ремонт будівлі, утеплення фасаду Будинку культури за адресою: вулиця Травнева, 10 смт Калинівка Броварського району Київської області (код ДК 021:2015 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), тобто закуповуються роботи з капітального ремонту будівлі, а не послуги з контролю якості матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт, що є предметом закупівлі. Ми, яку учасник, використовуємо для виконання робіт товари, матеріали, вироби і конструкції, які пройшли відповідні перевірки/випробування, та мають відповідні документи, що підтверджують їх якість. Просимо виключити дискримінаційну вимогу та внести зміни у тендерну документацію в цій частині.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний замовнику!
Дана вимога тендерної документації встановлена на виконання вимог ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва», що передбачає в тому числі контроль показникiв якостi матерiалiв, виробiв, конструкцiй та устаткування
термін оренди
Дата подання: 10 травня 2024 16:46
Дата відповіді: 13 травня 2024 17:55
Шановний замовнику! Відповідно до підпункту 1.3 пункту 1 Таблиці 1 Розділу І Додатоку № 3 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» вимагається надати «договір оренди офісу, та складських або виробничих приміщень, що вказаний в інформаційній довідці, терміном оренди не менше, ніж до 31.12.2024 р. (у разі якщо офіс не є власністю Учасника)». Зазначена вимога є дискримінаційною зважаючи на наступне. 1. Предметом даної закупівлі є капітальний ремонт будівлі, утеплення фасаду Будинку культури за адресою: вулиця Травнева, 10 смт Калинівка Броварського району Київської області. Тобто роботи виконуватимуться за встановленою адресою та не передбачають виконання робіт за адресою учасника. 2. чинним законодавством України не встановлено вимоги щодо терміну оренди офісу, та складських або виробничих приміщень, що використовуються учасниками для провадження господарської діяльність, для участі у тендері та підтвердження кваліфікаційного критерію наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. 3. Строк виконання робіт - до «30» листопада 2024 року. Просимо виключити дискримінаційну вимогу щодо терміну дії оренди та внеси зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Вимога тендерної документації щодо надання «договір оренди офісу, та складських або виробничих приміщень, що вказаний в інформаційній довідці», терміном оренди не менше, ніж до 31.12.2024 р відповідає п.12.1 Проекту Договору «Договір набирає чинності з моменту підписання та діє до 31.12.2024 року, а в частині розрахунків – до повного їх виконання.
інженер з охорони праці
Дата подання: 10 травня 2024 16:46
Дата відповіді: 13 травня 2024 17:57
Шановний замовнику! Відповідно до підпункту 2.3 пункту 2 Таблиці 1 Розділу І Додатку № 3 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» встановлено вимогу щодо наявності у штаті інженера з охорони праці. «Кваліфікація інженера з охорони праці підтверджується учасником шляхом надання у складі пропозиції сканованої копії кваліфікаційного посвідчення та сертифікату, виданими відповідним органом із сертифікації фахівців будівельної галузі за напрямком - інженер з охорони праці (будівництво) з кваліфікаційним рівнем (категорією) не нижче базового (відповідно до вимог стандарту СОУ-С-001:2016)». Дана вимога є дискримінаційною та обмежує права на участь в дані процедурі закупівель зважаючи на наступне. Відповідно до статті 64 Господарського кодексу України підприємство самостійно визначає свою організаційну структуру, встановлює чисельність працівників і штатний розпис. Охорона праці на підприємствах України регламентується Законом України "Про охорону праці" та Типовим положенням про службу охорони праці (НПАОП 0.00- 4.21-04). Отже, відповідно до ст. 15 Закону України "Про охорону праці" та п. 1.4. зазначеного вище Типового Положення на підприємстві з кількістю працюючих менше 50 осіб функції служби охорони праці можуть виконувати в порядку сумісництва особи, які мають відповідну підготовку; на підприємстві з кількістю працюючих менше 20 осіб для виконання функцій служби охорони праці можуть залучатися сторонні спеціалісти на договірних засадах, які мають відповідну підготовку. Таким чином, вимога щодо підтвердження наявності у штаті інженера з охорони праці є дискримінаційною по відношенню до учасників, які мають чисельність персоналу меншу за 50 осіб або 20 осіб, та відповідно організаційна структура яких не передбачає створення служби охорони праці, а функції служби охорони праці виконує керівник, який має відповідну підготовку, або залучається сторонній спеціаліст на договірних засадах, який має відповідну підготовку. Просимо привести вимоги тендерної документації у відповідність до чинного законодавства та виключити дискримінаційну вимогу, що обмежує коло учасників даного тендеру.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Вимога щодо наявності у штаті інженера з охорони праці з наданням підтверджуючих документів відповідає НПАОП 45.2-7.03-17 «Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках», а саме для організації управління з охорони праці на будівельному майданчику.
орган з сертифікації
Дата подання: 10 травня 2024 16:47
Дата відповіді: 13 травня 2024 18:57
Шановний замовнику, встановлена у підпункті 1.10 пункту 1 Таблиці 2 Розділу ІІ Додатку № 3 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» вимога щодо надання копій діючих сертифікатів учасника закупівлі на систему управління якістю ISO 9001:2018, 14001:2015 та 45001:2019 на виконання робіт (надання послуг) відповідно до технічних характеристик предмету закупівлі. видані на ім’я Учасника органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ) та сфера акредитації якого містить будівництво – на підтвердження надати сферу акредитації ОС (ООВ). Надати звіти по кожному із сертифікатів за результатами останнього аудиту, є дискримінаційною по відношенню до учасників, які мають вказані сертифікати, видані органами сертифікації (органами з оцінки відповідності), які не проходили акредитацію в НААУ, та обмежує коло потенційних учасників у цьому тендері з огляду на наступне. Відповідно до статті 5 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» діяльність з акредитації базується на таких основних принципах, зокрема, добровільності акредитації. Тобто проходження органами сертифікації (органами з оцінки відповідності) акредитації у Національному агентстві з акредитації України, не є обов'язковим згідно з чинним законодавством України. Крім того, жодним з законів чи інших нормативно-правових актів в Україні не встановлено, що орган сертифікації, який акредитований в НААУ відрізняється від органу сертифікації, який не акредитований в НААУ. Звертаємо увагу на величезну кількість рішень АМКУ щодо цього питання. Зважаючи на викладене, ВИМАГАЄМО виключити дискримінаційну вимогу про те, сертифікати на систему управління якістю ISO 9001:2018, 14001:2015 та 45001:2019 органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в НААУ, та внести зміни у тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Згідно з частиною п’ятою статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що запропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. Застосування системи управління якістю гарантує якість надання послуг або виконання робіт, оскільки одним з основних принципів побудови системи менеджменту якості відповідно до вимог ISO є орієнтація на Замовника та системний підхід до діяльності. Це гарантія спроможності учасника стабільно та безперервно забезпечити якість та безпечність послуг; це забезпечення упевненості в тому, що послуги/роботи, які надаються, відповідають обов’язковим вимогам нормативних документів, при цьому всі технічні, адміністративні чинники, що впливають на якість послуг/робіт, знаходяться під контролем. Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до стандартів ISO, а його наявність сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника, його спроможності щодо надання послуг або виконання робіт. Відсутність обов'язкової сертифікації не позбавляє можливості отримати сертифікат у добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов тендерної документації, тому не вважаємо дану вимогу «безпідставною» та/ або недоцільною, або такою що не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі» або Постанові Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
навчання з пожежної безпеки
Дата подання: 10 травня 2024 16:48
Дата відповіді: 13 травня 2024 18:02
Шановний Замовнику, Звертаємо увагу, що відповідно до встановлених вимог до працівників вимагається можливість перевірки документів про навчання працівників на сайті ДСНС. Ми маємо навчених з пожежної безпеки працівників, але не маємо можливості забезпечити перевірку їх навчання на сайті ДСНС. Вимагаємо виключити дискримінаційну вимогу зі складу тендерної документації, оскільки це суттєво звужує кількість учасників. Ви порушуєте принципи, встановлені Законом «Про публічні закупівлі»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Перелік (xlsx) підприємств, установ та організацій України, які проводять навчання з питань пожежної безпеки можна первірити на сайті ДСНС, а саме за посиланням - https://dsns.gov.ua/uk/navchannya-z-pitan-pozhezhnoyi-bezpeki
працівники
Дата подання: 10 травня 2024 16:49
Дата відповіді: 13 травня 2024 18:53
Звертаємо увагу, що не усі наші працівники є штатними. Законодавством України не заборонено залучати нештатних працівників. Чому в тендерній документації міститься вимога про інженерів виключно в штаті? Вимагаємо виключити дискримінаційну вимогу зі складу тендерної документації, оскільки це суттєво звужує кількість учасників. Ви порушуєте принципи, встановлені Законом «Про публічні закупівлі»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дійсно, чинним законодавством України не заборонено залучати нештатних працівників за цивільно-правовим договором (угодою). За такою угодою немає роботодавців і працівників. Є виконавець, який зобов’язується виконати певну роботу або надати послугу, і замовник, який приймає роботу й оплачує її. Тендерною документацією не заборонено залучати стороннього суб’єкта господарювання (субпідрядну організацію/співвиконавця) до надання послуг.
працевлаштування працівників
Дата подання: 10 травня 2024 16:51
Дата відповіді: 13 травня 2024 18:56
В тендерній документації міститься незрозуміла вимога щодо підтвердження працевлаштування працівників. Описано виключно можливість залучення працівників на підставі трудових договорів. Вимагаємо уточнити вимоги щодо підтвердження працевлаштування працівників.
Відповідь: Кваліфікаційні вимоги щодо працевлаштування працівників викладені в додатку № 3 таблиці 1 тендерної документації. У разі наявності в Учасника працівників робітничих професій, працевлаштованих в підприємстві (організації, компанії) за трудовими договором, Учасник повинен підтвердити, що зазначені працівники робітничих професій працюють на підприємстві Учасника, надавши в складі пропозиції копію повідомлення про прийняття кожного працівника на роботу за формою згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413 з відміткою (квитанцією) про його прийняття до територіальних органів Державної податкової служби за місцем обліку)
кваліфікаційні вимоги для субпідрядних організацій
Дата подання: 10 травня 2024 16:52
Дата відповіді: 13 травня 2024 16:56
В тендерній документації є вимоги для субпідрядних організацій. При цьому встановлюються окремі вимоги щодо працівників, обладнання тощо, які не узгоджуються з вимогами до працівників та обладнання в Додатку 3 до тендерної документації. Звертаємо увагу, що відповідно до ст.16 допускається залучення субпідрядних організацій для підтвердження окремих кваліфікаційних критеріїв. При цьому документи такого залученого субпідрядника повинні відповідати саме кваліфікаційним вимогам до учасника. Вимагаємо привести тендерну документацію у взаємну відповідність.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Залучення субпідрядної організації/співвиконавця для підтвердження окремих кваліфікаційних критеріїв відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» є правом учасника. У випадку, якщо учасник спроможний підтвердити кваліфікаційні критерії самостійно, надавати інформацію від субпідрядної організації/співвиконавця не обов’язково
Розгорнути всі запитання: 11 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-06-04-000022 ● 6740f01057aa477a80a3b93bf05f7792
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 червня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 червня 2024 10:29
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

03.06.2024 № 143

Київ

Про початок моніторингу процедур закупівель

Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.

Перший заступник начальника Олександр СОМИК

Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу

20 UA-2024-04-29-009621-a 29.04.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-06-05 15:42:12

Запит про надання інформації

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є капітальний ремонт будівлі, утеплення фасаду Будинку культури за адресою: вулиця Травнева, 10 смт Калинівка Броварського району Київської області (код ДК 021:2015 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-04-29-009621-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.

1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.

Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідома неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-06-10 09:59:55

Відповідь на запит

У відповідь на запит Держаудитслужби України від 05.06.2024 про надання інформації повідомляємо, що технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Капітальний ремонт будівлі, утеплення фасаду Будинку культури за адресою: вулиця Травнева, 10 смт Калинівка Броварського району Київської області (ID: UA-2024-04-29-009621-a) визначено на підставі затвердженої в установленому порядку проєктно-кошторисної документації, зокрема на підставі Відомості обсягів робіт (додається).
Згідно з Експертним звітом № 46673 від 16.04.2024 (додається), а також зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва кошторисної документації (додається), кошторисна вартість капітального ремонту складає 8 436 734,00 грн.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначається з урахуванням КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України в будівництві» відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника та інжинірінгові послуги», глави 12 «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд», з урахуванням ПДВ та Звороних сум та складає 7 735 682,00 грн.
Відповідно до пункту 4 постанови Кабінету міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (зі змінами згідно постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266) органам місцевого самоврядування рекомендовано затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи, рекомендаційних характер зазначеної норми, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті https://kalynivska-2-gromada.gov.ua не оприлюднювалося.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Замовник, через авторизовані електронні майданчики оприлюднює інформацію про закупівлю, яка включає в себе і очікувану вартість, і технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.

Надання інформації про усунення порушення замовником

З огляду на порушення законодавства у сфері публічних закупівель, встановлене відповідно до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-04-29-009621-a Державної аудиторської служби України від 20.06.2024 року (далі — Висновок), з метою виконання вимог частини 8 статті 8 Закону та усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку, Сторони дійшли взаємної згоди привести умови Договору у відповідність вимогам Цивільного кодексу України та постанови Кабінету Міністрів України від 01.05.2005 р. № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», про що укладено Додаткову угоду № 1 від 26.06.2024 до Договору від 28.05.2024 № 382

2024-06-26 14:51:05


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 20 червня 2024
Кінцевий строк оскарження: 05 липня 2024

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (укладений договір не відповідає нормам частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України, абзацу 3 пункту 103 Постанови № 668, та як наслідок не відповідає вимогам частини 1 статті 41 Закону № 922-VIII та пункту 17 Особливостей № 1178.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (укладений договір не відповідає нормам частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України, абзацу 3 пункту 103 Постанови № 668, та як наслідок не відповідає вимогам частини 1 статті 41 Закону № 922-VIII та пункту 17 Особливостей № 1178.) • усунуто

-

2024-06-26 16:28:24

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 травня 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" 7 729 877,30
UAH з ПДВ
7 729 877,30
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

17 травня 2024 18:45
Електронний підпис
17 травня 2024 18:44
Ліцензія з додатком.pdf
16 травня 2024 17:47
Електронний підпис
13 травня 2024 15:52
Електронний підпис
13 травня 2024 15:50
Електронний підпис
13 травня 2024 15:49
4 Технічні вимоги.rar
13 травня 2024 15:49
Додаток 3 Таблиця 1.rar
13 травня 2024 15:49
Додаток 3 Таблиця 2.rar
13 травня 2024 15:49
Додаток 3 Таблиця 2 ч.2.rar
13 травня 2024 15:49
8 Інші документи.rar
13 травня 2024 15:49
Додаток 3 Таблиця 1 ч.2.rar
13 травня 2024 15:49
1 Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"
#41235604
Переможець 7 729 877,30
UAH з ПДВ
17 травня 2024 17:29
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 травня 2024 15:19

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі було виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані у складі тендерної пропозиції. Умовами тендерної документації визначено, що Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку довільної форми, в якій зазначає про безумовне погодження з відхиленням власної пропозиції у разі отримання замовником від органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, інформації про надання учасником будь-якої недостовірної інформації у складі тендерної пропозиції (абз. 3 пп. 5.5. п. 5 розділу ІІІ тендерної документації). У складі тендерної пропозиції учасника відсутня вищевказана довідка. У зв’язку з цим, повідомляємо про необхідність усунення виявлених невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель цього повідомлення.

Документи

17 травня 2024 17:29
Довідка НАЗК
17 травня 2024 17:29
Електронний підпис
17 травня 2024 17:28
Протокол № 94.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 травня 2024 17:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"
#41235604
7 729 877,30
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 травня 2024 17:29
Довідка НАЗК
17 травня 2024 17:29
Електронний підпис
17 травня 2024 17:28
Протокол № 94.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 червня 2024 14:47
Додаткова угода 1 до Договору № 382.pdf зміни до договору
26 червня 2024 14:46
Електронний підпис укладений
28 травня 2024 10:59
Договір № 382.pdf укладений
28 травня 2024 10:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 червня 2024
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою виконання вимог частини 8 статті 8 Закону та усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі, внесено зміни щодо приведення умов Договору у відповідність вимогам Цивільного кодексу України та постанови Кабінету Міністрів України від 01.05.2005 р. № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві
Номер договору про закупівлю: 382
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML