Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | МАТЕЇВЕЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04354048 |
Вебсайт: | https://mateivetska-gromada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 78267, Україна , Івано-Франківська обл., село Матеївці, вул. ВІДРОДЖЕННЯ, буд. 10 |
Контактна особа: |
Мар'яна Блида +380343392197 mateivtender@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 квітня 2024 16:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 травня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 20 травня 2024 15:54 |
Початок аукціону: | 20 травня 2024 15:54 |
Очікувана вартість: | 17 869 706,13 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 89 348,53 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається з урахуванням умов, викладених в цьому пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. (Додаток- 5 Форма Банківська гарантія) Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 89 348 грн. 53 коп. (вісімдесят дев’ять тисяч триста сорок вісім грн. п’ятдесят три коп.). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; код банку (у разі наявності); адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: повне найменування — для юридичної особи; прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи — резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; можливості часткової сплати суми гарантії. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Матеївецька сільська рада Код ЄДРПОУ: 04354048 IBAN № UA108201720355199001022025941 в ГУ ДКСУ в Івано-Франківській області |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 89348.53 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 травня 2024 13:30 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 травня 2024 13:28 |
Д1 Нова редакція.docx | |
08 травня 2024 13:28 |
ТД Нове будівництво (Нова редакція) .docx | |
08 травня 2024 13:28 |
зміни.docx | |
29 квітня 2024 16:08 |
Генплан (1).pdf | |
29 квітня 2024 16:08 |
Д 3 Тех. завдання.docx | |
29 квітня 2024 16:08 |
ТВ-10.pdf | |
29 квітня 2024 16:08 |
Поздовжній профіль.pdf | |
29 квітня 2024 16:08 |
геологія.pdf | |
29 квітня 2024 16:08 |
Ситуаційний план.pdf | |
29 квітня 2024 16:08 |
пояснювальна записка.pdf | |
29 квітня 2024 16:08 |
Поперечні профілі 1-3.pdf | |
29 квітня 2024 16:08 |
АБ.pdf | |
29 квітня 2024 16:08 |
Поперечні профілі 4-5.pdf | |
29 квітня 2024 16:08 |
Д5 Банківська гарантія.docx | |
29 квітня 2024 16:08 |
Д2 проект.docx | |
29 квітня 2024 16:08 |
Д4 Кваліфікаційні критерії.docx |
08 травня 2024 13:30 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 травня 2024 13:28 |
Д1 Нова редакція.docx
|
|||
08 травня 2024 13:28 |
ТД Нове будівництво (Нова редакція) .docx
|
|||
08 травня 2024 13:28 |
зміни.docx
|
|||
29 квітня 2024 16:08 |
Генплан (1).pdf
|
|||
29 квітня 2024 16:08 |
Д 3 Тех. завдання.docx
|
|||
29 квітня 2024 16:08 |
ТВ-10.pdf
|
|||
29 квітня 2024 16:08 |
Поздовжній профіль.pdf
|
|||
29 квітня 2024 16:08 |
геологія.pdf
|
|||
29 квітня 2024 16:08 |
Ситуаційний план.pdf
|
|||
29 квітня 2024 16:08 |
пояснювальна записка.pdf
|
|||
29 квітня 2024 16:08 |
Поперечні профілі 1-3.pdf
|
|||
29 квітня 2024 16:08 |
АБ.pdf
|
|||
29 квітня 2024 16:08 |
Поперечні профілі 4-5.pdf
|
|||
29 квітня 2024 16:08 |
Д5 Банківська гарантія.docx
|
|||
29 квітня 2024 16:08 |
Д2 проект.docx
|
|||
29 квітня 2024 16:08 |
Д4 Кваліфікаційні критерії.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Однак, звертаємо увагу учасника, що на період дії воєнного стану види робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у пунктах 4, 7-9, 11-21, 23-27, 29 і 30 групи А додатку 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого цією Постановою, виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці згідно з Постановою КМ № 357 від 24.03.2022 - діє до дня припинення або скасування воєнного стану і протягом одного місяця після його припинення чи скасування»
Відповідно до ч. 9 ст. 29 закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Тому розгляд договору на відповідність кваліфікаційному критерію на даному етапі закупівлі не відповідає положенням Особливостей та Закону України «Про публічні закупівлі.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-27-000007 ● 22c83e0f1eb7402590372e1e14b378eb
- Статус: вирішено ● Дата: 31 жовтня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 травня 2024 11:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.05.2024 № 42-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 27.05.2024 № 42-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2024-04-29-009478-a 29.04.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-04 13:02:03
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Нове будівництво берегозакріплювальних споруд на р. Прут в с. Семаківці Матеївецької сільської ради Івано-Франківської області (Код ДК 021:2015- 45246100-4 Будівництво річкових дамб)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-04-29-009478-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-06 14:31:04
Відповідь на запит
У відповідь на запит Замовнику про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі Нове будівництво берегозакріплювальних споруд на р. Прут в с. Семаківці Матеївецької сільської ради Івано-Франківської області (Код ДК 021:2015- 45246100-4 Будівництво річкових дамб) повідомляємо наступне:
Відповідно до пункту 27 частини першої статті 1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі — Закон про публічні закупівлі) визначено, що роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт;.
Згідно з Порядком визначення предмета закупівлі, який затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
Об’єкт будівництва — це будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси або частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури згідно з ДБН А 2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затвердженими наказом Мінрегіону України від 04.06.2014 року № 163.
Згідно з роз’ясненням Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 25.11.2016 № 3302-01/38216-06, при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі робіт замовники керуються даними кошторису (кошторисного розрахунку) на весь об’єкт будівництва (якщо роботи проводять на окремому об’єкті, на який складено окремий об’єктний кошторисний розрахунок, то їх закупівлю замовник здійснює, керуючись вартісними межами, установленими частиною першою статті 2 Закону, а саме на загальну вартість робіт відповідно до затвердженого кошторису).
Згідно зведеного кошторисного розрахунку загальна вартість інвесторської кошторисної документації становить 18 665 082 грн. 00 коп. Зведений кошторисний розрахунок включає: проектно-вишукувальні роботи (коригування проекту) (Договір №027/07/23 від 27 жовтня 2023 р.) - 18 740 грн.; здійснення технічного нагляду – 208 493 грн. без ПДВ (у разі закупівлі послу з ПДВ 250 191 грн. 60 коп.); вартість експертизи проектної документації (договір № 09-0171/01-23 від 27 жовтня 2023 р. ) – 38 636 грн. 27 коп. з ПДВ; здійснення авторського нагляду – 54 346 грн. без ПДВ (у разі закупівлі послу з ПДВ 65 215 грн. 20 коп.); проведення процедури закупівлі – 27 799 грн. без ПДВ (у разі закупівлі послу з ПДВ 33 358 грн. 80 коп.). Згідно даних зведеного кошторисного розрахунку станом на 19 липня 2023 р. Замовником оплачено 389 234 грн. Після вирахування вказаних сум очікувана вартість закупівлі становила 17 869 706 грн. 13 коп.
На офіційному веб-сайті Матеївецької сільської ради розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (https://mateivetska-gromada.gov.ua/news/1714397135 ).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-10 16:27:38
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Нове будівництво берегозакріплювальних споруд на р. Прут в с. Семаківці Матеївецької сільської ради Івано-Франківської області (Код ДК 021:2015- 45246100-4 Будівництво річкових дамб)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-04-29-009478-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступних питань:
1.Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника, що тендерна пропозиція ТОВ "БУДПРОЕКТ ІФ" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме: в окремому полі електронної форми учасником ТОВ "БУДПРОЕКТ ІФ" зазначено ціну тендерної пропозиції 12 988 595,00 грн., що не відповідає наданим у складі тендерної пропозиції на вимогу Замовника розрахункам ціни пропозиції (договірної ціни), яка становить 14 988 595,00 грн?
2. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції, що учасником ТОВ "БУДПРОЕКТ ІФ" всупереч вимог Замовника, зазначених у п.1.1 Додатку 4 до ТД не надано у складі тендерної пропозиції додатки до наданих аналогічних договорів від 09.12.2020 №№1057, 1058, а саме - відомість визначення та протокол узгодження договірної ціни, які відповідно до п.3.2 зазначених договорів є їх невід’ємними частинами?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-13 11:46:00
Відповідь на запит
У відповідь на запит Замовнику про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі Нове будівництво берегозакріплювальних споруд на р. Прут в с. Семаківці Матеївецької сільської ради Івано-Франківської області (Код ДК 021:2015- 45246100-4 Будівництво річкових дамб) повідомляємо наступне:
1. Відповідно до п. 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі від 11.06.2020 № 1082 (далі — Порядок розміщення) встановлено, що розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО/учасником/постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю.
У разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів.
Тому Замовником розглядалася ціна пропозиції, яка зазначена учасником у електронному полі.
2. Аналогічні договори
На вимогу п. 1 додатку 4 до Тендерної документації учаснику необхідно надати
- довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше двох договорів виконаних у повному обсязі)
Аналогічним вважається договір, за предметом закупівлі ДК 021:2015: 45246100-4 Будівництво річкових дамб (або роботи з нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції, відновлення, тощо берегозакріплювальних споруд або дамб)
- Копії договорів, зазначених в довідці в повному обсязі.
- копії/ю документів/а на підтвердження виконання договорів, зазначених в наданій Учасником довідці (довідками про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма №КБ-3) та актами приймання виконаних будівельних робіт (форма №КБ-2в) за кожним договором)
- лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) від контрагента згідно з аналогічними договорами, які зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору.
У складі тендерної пропозиції Учасником надано:
- Довідку про наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів;
- Договір № 1057;
- Договір № 1058;
- Акт приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в) та Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3к) до договору № 1057;
- Акт приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в) та Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3к) до договору № 1058;
- Лист-відгук про якість виконаних робіт за договорами №1057, 1058.
Відповідно, пунктом 3.15 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (далі — ДСТУ), прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293 (чинний на момент укладення аналогічного договору) визначено, що договірна ціна — кошторис, яким визначається вартість робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі підряду.
Жодним законодавчим актом не визначено та/або затверджено форму відомості визначення та протоколу узгодження договірної ціни, тобто Замовник та Підрядник під час укладення договору самостійно визначають форму такої відомості визначення та протоколу узгодження договірної ціни.
Оскільки Сторонами під час укладення договорів підряду (які учасником надано, як аналогічні) договірна ціна не визначена, як додаток до договору, то під час аналізу аналогічних договорів Замовником враховано вимоги пункту 3.15 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 про те, що договірна ціна визначає вартість робіт та узгоджується сторонами, тобто Сторони під час укладення договорів підряду визначили форму відомості визначення та протоколу узгодження договірної ціни шляхом підписання договірної ціни.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Згідно висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області виникає зобов’язання здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором від 11.06.2024 №150 з дотриманням положень Господарського та Цивільного кодексів України. На виконання Висновку укладено додаткову угоду та договір № 150 від 11.06.2024 р. розірвано.
2024-06-20 16:06:40
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 липня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
припинено зобов’язання за Договором від 11.06.2024 №150
2024-06-21 10:33:42
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 травня 2024 16:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДПРОЕКТ ІФ" |
12 988 595,00
UAH з ПДВ
|
12 988 595,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" |
15 902 478,88
UAH з ПДВ
|
15 902 478,88
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ПМК-77 |
17 304 428,99
UAH з ПДВ
|
17 304 428,99
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДПРОЕКТ ІФ" #39372551 |
Переможець |
12 988 595,00
UAH з ПДВ
|
27 травня 2024 11:47
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 травня 2024 13:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 червня 2024 16:14
|
додаткова угода 1 д150.pdf | укладений |
20 червня 2024 16:10
|
Електронний підпис | укладений |
14 червня 2024 10:33
|
кошторис до договору 150.pdf | укладений |
14 червня 2024 10:32
|
договір 150 від 11.06.2024.pdf | укладений |
14 червня 2024 10:32
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 11 червня 2024 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Згідно висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області виникає зобов’язання здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором від 11.06.2024 №150 з дотриманням положень Господарського та Цивільного кодексів України. На виконання Висновку укладено додаткову угоду та договір № 150 від 11.06.2024 р. розірвано. |