Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва "Київавтошляхміст" |
Код ЄДРПОУ: | 03359018 |
Місцезнаходження: | 01013, Україна , Київська обл., м. Київ, Набережно-Печерська дорога, 2 |
Контактна особа: |
Сергій Титаренко +380442862547 tender@kasm.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 квітня 2024 16:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 травня 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 08 травня 2024 11:58 |
Початок аукціону: | 08 травня 2024 11:58 |
Очікувана вартість: | 9 542 663,81 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 95 426,64 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 травня 2024 16:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 травня 2024 16:32 |
Додаток_2.doc | |
02 травня 2024 16:32 |
Тендерна документація.doc | |
02 травня 2024 16:32 |
Перелiк_змiн.docx | |
29 квітня 2024 16:05 |
Додаток_1.doc | |
29 квітня 2024 16:05 |
Додаток_5.doc | |
29 квітня 2024 16:05 |
Додаток_3.doc | |
29 квітня 2024 16:05 |
Додаток_4.doc | |
29 квітня 2024 16:05 |
Додаток_6.doc |
02 травня 2024 16:36 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 травня 2024 16:32 |
Додаток_2.doc
|
|||
02 травня 2024 16:32 |
Тендерна документація.doc
|
|||
02 травня 2024 16:32 |
Перелiк_змiн.docx
|
|||
29 квітня 2024 16:05 |
Додаток_1.doc
|
|||
29 квітня 2024 16:05 |
Додаток_5.doc
|
|||
29 квітня 2024 16:05 |
Додаток_3.doc
|
|||
29 квітня 2024 16:05 |
Додаток_4.doc
|
|||
29 квітня 2024 16:05 |
Додаток_6.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо надання дозволу на вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин, механізмів. Відповідно до Правил охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт, що затверджені наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України від 19.01.2015 № 21, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України від 03.02.2015 за № 124/26569 вантажно-розвантажувальні роботи - це комплекс заходів, спрямованих на підняття різноманітних вантажів з метою їх завантаження чи розвантаження; такі роботи застосовуються для навантаження (розвантаження) або вивантаження вантажів вручну або за допомогою спеціалізованої техніки (вантажопідіймальних кранів і машин, навантажувачів, автоелектрокарів). Відповідні види робіт перебачено вимогами технічного завдання згідно Додатку 3, зокрема поз. 37, 58, 80, 100, 121, 142, 163, 184, 204, 224, 237, 249, 264, 282, 288 Обʼємів робіт, що передбачають здійснення навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-самоскиди.
Щодо надання дозволу на роботи в охоронних зонах діючих магістральних трубопроводів та ліній електропередачі зазначаємо наступне. Правилами безпечної експлуатації електроустановок (НПАОП 40.1-1.01-97) зазначено, що під час виконання робіт в охоронній зоні ліній електропередавання слід виконувати вимоги «Правил охорони електричних мереж» щодо додержання безпечних відстаней між підіймальними та висувними частинами вантажопідіймальних машин, механізмів, а також вантажозахватними пристроями, стропами, вантажами і струмовідними частинами. Зокрема, під час виконання робіт по розділу «Гідродинамічне очищення водостоків та дощової каналізації на ділянці Броварського проспекту у межах автомобільної дороги на вставці від моста-метро через р. Дніпро до моста-метро через Русанівську протоку та від моста-метро через Русанівську протоку до станції метро «Лівобережна»» та «Гідродинамічне очищення водовідвідних лотків та водостоків на Південному мостовому переході через р. Дніпро». Законом України «Про охорону праці» визначено, що роботодавець повинен одержати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Пунктом 25 групи А додатка 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107, передбачено отримання дозволу на роботи в охоронних зонах діючих магістральних трубопроводів та ліній електропередачі. З огляду на зазначене, у разі виконанні робіт в охоронних зонах діючих магістральних трубопроводів та ліній електропередачі, роботодавцю потрібно одержати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
Таким чином, враховуючи наявність робіт підвищеної небезпеки, у замовника відсутні підстави для виключення вказаних вимог.
За результатом розгляду вашого питання було встановлено доцільність внесення до показників загальної довжини кабелю та діапазону застосування комплексу. Замовником було застосовано стандартні вимоги до комплексу з урахуванням фактичних потреб Замовника, разом з тим, дійсно для виконання обстеження проблемних ділянок каналізаційних трубопроводів достатньо загальної довжини кабелю у розмірі не менше 100 м., а діапазону застосування комплексу – не менше 150 мм.
Разом з тим, необхідність мати Full HD-камеру з 1080p з 10-ти кратним оптичним збільшенням, з горизонтальним панорамуванням 280 градусів та нескінченним колом обертання навколо своєї осі зумовлено наступним.
Відповідно до вимог Додатку 2 Замовником встановлено вимогу до Учасника на підтвердження якості наданих послуг надати підсумковий звіт з доданими фото- та відео-матеріалами, по результатам обстеження проблемних ділянок каналізаційних трубопроводів сукупним обсягом, що не перевищує 100 п.м., за допомогою телеінспекційного комплексу, які буде виявлено під час виконання основних видів робіт згідно технічного завдання. Для виконання вказаного обстеження включено вимогу щодо наявності у власності/користуванні телеінспекційного комплексу для відеоінспекції та обстеження технічного стану трубопроводів. Вказане обстеження, як було зазначено вище, необхідне для контролю якості наданих послуг Виконавцем, та визначення технічного стану трубопроводів на певних ділянках трубопроводів, після виконання основних видів робіт. Вказане зумовлює вимогу щодо якості фото- та відео-матеріалів, які будуть надаватися до звіту, зокрема, з метою чіткого зображення проблемних ділянок. Разом з тим, горизонтальне панорамування та нескінченне коло обертання навколо своєї осі стосується не лише відео- та фотофіксації технічного стану трубопроводу, а також функціонування системи вимірювання деформацій та ухилу трубопроводу, що забезпечує отримання даних про технічний стан трубопроводів.
Враховуючи вищезазначене, Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Отже, замовник може надати учаснику можливість виправити невідповідності у встановлений термін лише у разі, якщо це вимагається рішенням органу оскарження.
Якщо замовник встановлює термін 24 години на виправлення без вказівки АМКУ, тобто не на виконання рішення органу оскарження, це порушує положення пункту 43 Особливостей. Рішення АМКУ № 9431-р/пк-пз від 29.05.2024 не містить такої вказівки. Колегія не приймала рішення про необхідність звернення замовника до учасника щодо усунення невідповідностей.
Враховуючи вищезазначене, Замовник порушив п. 43 Особливостей
Вимагаємо скасувати рішення про визнання ТОВ "ДЖІ ЕС СЕРВІС МЕНЕДЖМЕНТ" переможцем та керуватись у свіоїй діяльності діючим законодавством України, а не лобіювати власні інтереси!!!
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Відповідно до рішення органу оскарження №9431-р/пк-пз від 29.05.2024 було зазначено, що: «Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону» (стор. 8 Рішення), «Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону» (стор. 13 Рішення). Як висновок, у рішенні зазначено: «Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Замовник порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону».
Способом усунення зазначених порушень є застосування п. 43 Особливостей, а саме надання відповідному учасникові повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей. Таким чином, саме органом оскарження було прямо зазначено про необхідність Замовнику надати повідомлення вимогою про усунення невідповідностей.
Також у повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей зазначено, що дана вимога надається «Відповідно до рішення уповноваженої особи від 05.06.2024 № 200, а також на підставі інформації, яка викладена у рішенні комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 29.05.2024 № 9431-р/пк-пз», що повністю відповідає як вимогам законодавства, так і рішенню від 29.05.2024 № 9431-р/пк-пз.
Враховуючи вищезазначене, відсутні підстави для задоволення вимоги.
- Автомобіль-самоскид, вантажопідємністю 10 т (не менш ніж 1 од.);
- Екскаватор одноковшевий дизельний на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,5м³ (не менш ніж 1 од.).
1.1.4. Для підтвердження технічних характеристик наведених в Довідці відповідно до підпункту 1.1.1. машин, механізмів, техніки та обладнання, надати копії інструкції з експлуатації від заводів виробників або паспортів з технічними характеристиками на машини, обладнання, механізми, устаткування та техніку. Зазначені документи повинні містити опис, технічні характеристики наведеної техніки/обладнання.
Обґрунтування невідповідності:
Згідно наданої оновленої довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасник має Спеціалізований вантажний самоскид марки КАМАЗ модель 5410 та Екскаватор-навантажувач марки JСB 4CX.
Учасник надав документи, а саме:
на екскаватор-навантажувач (файл - ІНСТРУКЦІЯ НА ЕКСКАВАТОР), який не містить назву «Інструкція з експлуатації» та є рекламним буклетом;
на вантажний самоскид (файл - ІНСТРУКЦІЯ НА САМОСКИД), але це інструкція на сидельний тягач КАМАЗ 5410. Інструкції з експлуатації від заводів виробників або паспортів з технічними характеристиками на вантажний самоскид КАМАЗ 5410 не надано.
Вимагаємо скасувати своє рішення про визнання переможцем пропозиції ТОВ «ДЖІ ЕС СЕРВІС МЕНЕДЖМЕНТ». У разі ігнорування наших вимог будемо вимушені звернутися до АМКУ.
По-перше, Вами зазначено, що Учасник надав документи на екскаватор-навантажувач (файл - ІНСТРУКЦІЯ НА ЕКСКАВАТОР), який не містить назву «Інструкція з експлуатації» та є рекламним буклетом.
Відповідно до пп. 1.1.4. Додатку 2 вимагалось для підтвердження технічних характеристик наведених в Довідці відповідно до підпункту 1.1.1. машин, механізмів, техніки та обладнання, надати копії інструкції з експлуатації від заводів виробників або паспортів з технічними характеристиками на машини, обладнання, механізми, устаткування та техніку. Зазначені документи повинні містити опис, технічні характеристики наведеної техніки/обладнання.
ТОВ ДЖІ ЕС СЕРВІС МЕНЕДЖМЕНТ» було надано файл «ІНСТРУКЦІЯ НА ЕКСКАВАТОР», яка містить печатку заводу-виробника, що, зокрема свідчить про те, що надано технічний документ заводу-виробника, зокрема паспортом з технічними характеристиками або інструкцією з експлуатації. Наданий документ містить опис, технічні характеристики наведеної техніки/обладнання. Таким чином, наданий документ у повному обсязі виконує вимоги Замовника, що зазначені у п. 1.1.4. Додатку 2.
По-друге, Вами зазначено, що Учасник надав документи на вантажний самоскид (файл - ІНСТРУКЦІЯ НА САМОСКИД), але це інструкція на сидельний тягач КАМАЗ 5410. Інструкції з експлуатації від заводів виробників або паспортів з технічними характеристиками на вантажний самоскид КАМАЗ 5410 не надано.
Відповідно до пп. 1.1.4. Додатку 2 вимагалось для підтвердження технічних характеристик наведених в Довідці відповідно до підпункту 1.1.1. машин, механізмів, техніки та обладнання, надати копії інструкції з експлуатації від заводів виробників або паспортів з технічними характеристиками на машини, обладнання, механізми, устаткування та техніку. Зазначені документи повинні містити опис, технічні характеристики наведеної техніки/обладнання.
ТОВ ДЖІ ЕС СЕРВІС МЕНЕДЖМЕНТ» було надано файл «ІНСТРУКЦІЯ НА САМОСКИД», в якому перелічено моделі, на які видано відповідне керівництво з експлуатації, зокрема: «КамА3-5320, 5410, 55102, 55111, 53212, 53211, 53213, 54112, 43114, 43118, 65111, 53228, 44108, 43115, 65115, 6540, 53229, 4326, 53215, 54115», де передбачено модель КамА3 5410, яка зазначена у свідоцтві про державну реєстрації транспортного засобу. Також у вказаному свідоцтві зазначено, що вказаний автомобіль є самоскидом, що виконує вимоги Замовника, однак він є переобладнаним з сідлового тягача (згідно особливих відміток), що відповідає наданому інструкції з експлуатації та технічному обслуговуванню. Таким чином, відсутня невідповідність між запропонованим Учасником автомобілем-самоскидом та наданим на підтвердження копії інструкції з експлуатації та технічному обслуговуванню.
Враховуючи вище зазначене, відсутні підстави для задоволення вимоги.
Скарги до процедури
Дата подання: 20 травня 2024 14:31
Звернення до Держаудитслужби
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-09-02-000009 ● 2b284a4a715d41a8b91ae9865e22ac34
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 серпня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 вересня 2024 11:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.08.2024 № 237
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 16 серпня 2024 року № 251-в «Про відпустку Басалаєвої А.В.»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
20 UA-2024-04-29-009407-a 29.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-06 15:15:09
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуг з прибирання за кодом ДК 021:2015 - 90910000-9 (послуги з очищення системи водовідведення та водостоків на балансових об’єктах підприємства «Київавтошляхміст» в м. Києві) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-29-009407-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-10 11:01:44
Пояснення на запит про надання пояснень по закупівлі UA-2024-04-29-009407-a
Відповідно до вимог частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва «Київавтошляхміст (далі – підприємством «Київавтошляхміст») надає відповідні пояснення через електронну систему закупівель.
Відповідно до свого Статуту, підприємство «Київавтошляхміст» створено з метою забезпечення безпечного руху транспорту та пішоходів по закріпленій шляховій мережі і мостах.
Основним предметом діяльності підприємства «Київавтошляхміст» є виконання необхідного комплексу робіт з технічного нагляду, утримання та ремонту мостів, підземних пішохідних переходів, гідротехнічних та інших споруд.
Підприємство «Київавтошляхміст» являється балансоутримувачем мостових споруд м.Києва, які закріплені за ним на праві господарського відання. Основна частина мостових споруд мають найвищій клас наслідків (відповідальності) – СС3 значні наслідки загально-державного рівня (ДБН В.1.2-14-2009 «Система забезпечення надійності та безпеки будівельних об'єктів. Загальні принципи забезпечення надійності та забезпечення конструктивної безпеки будівель, споруд, будівельних конструкцій та основ»).
З метою відновлення працездатності системи водовідведення та водостоків на балансових спорудах підприємства «Київавтошляхміст» шляхом гідродинамічного очищення та запобігання замулювання водовідвідних труб, існує нагальна потреба у виконані робіт з очищення системи водовідведення та водостоків на балансових об’єктах підприємства «Київавтошляхміст» в м. Києві.
У відповідності до Плану використання бюджетних коштів на 2024 рік по підприємству «Київавтошляхміст» передбачено бюджетні асигнування на поточні видатки, а саме оплата послуг (крім комунальних) у сумі 146 000 000,00 грн. (додається)
Враховуючи зазначене, підприємством «Київавтошляхміст» було розпочато процедуру закупівлі «Послуги з прибирання за кодом ДК 021:2015 - 90910000-9 (послуги з очищення системи водовідведення та водостоків на балансових об’єктах підприємства «Київавтошляхміст» в м. Києві)» (ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-29-009407-a).
Технічні характеристики предмета закупівлі було визначено на підставі розробленої проєктно-кошторисної документації, яка пройшла державну експертизу з отриманням позитивної експертної оцінки від 23 квітня 2024 р. № 240004р. (додається)
В складі кошторисної документації міститься зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва, на підставі якого визначено розмір витрат та очікувану вартість закупівлі.
Стосовно розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту повідомляємо, що у відповідності до пункту 4-1 Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» передбачено розміщення вказаної інформації розпорядником бюджетних коштів. Оскільки підприємство «Київавтошляхміст» є одержувачем бюджетних коштів, посилання на сторінку веб-сайту відсутнє.
Додаток: експертна оцінка на 1 арк.
план використання бюджетних коштів на 2024 рік по підприємству «Київавтошляхміст» на 3 арк.
Уповноважена особа __________________ Сергій ТИТАРЕНКО
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 вересня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 жовтня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
sas24-3-9
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 травня 2024 12:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КНС-К" |
6 079 552,13
UAH з ПДВ
|
6 079 552,13
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДЖІ ЕС СЕРВІС МЕНЕДЖМЕНТ» |
9 534 163,00
UAH з ПДВ
|
9 534 163,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КНС-К" #40694074 |
Відхилено |
6 079 552,13
UAH з ПДВ
|
13 травня 2024 10:26
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 травня 2024 15:10
Обґрунтування аномально низької ціни
до 10 травня 2024 00:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДЖІ ЕС СЕРВІС МЕНЕДЖМЕНТ» #44768914 |
Рішення скасоване |
9 534 163,00
UAH з ПДВ
|
05 червня 2024 11:03
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 травня 2024 11:56
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДЖІ ЕС СЕРВІС МЕНЕДЖМЕНТ» #44768914 |
Переможець |
9 534 163,00
UAH з ПДВ
|
06 червня 2024 16:05
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 червня 2024 14:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 червня 2024 14:06
|
06-23 ТОВ ДЖІ ЕС СЕРВІС МЕНЕДЖМЕНТ.pdf | укладений |
19 червня 2024 14:05
|