Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з прибирання за кодом ДК 021:2015 - 90910000-9 (послуги з очищення системи водовідведення та водостоків на балансових об’єктах підприємства «Київавтошляхміст» в м. Києві)
Очікувана вартість
9 542 663,81 UAH
UA-2024-04-29-009407-a ● 6b2957a6a07c43c381d09b320163ed3a
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва "Київавтошляхміст" |
Код ЄДРПОУ: | 03359018 |
Місцезнаходження: | 01013, Україна , Київська обл., м. Київ, Набережно-Печерська дорога, 2 |
Контактна особа: |
Сергій Титаренко +380442862547 tender@kasm.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 квітня 2024 16:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 травня 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 08 травня 2024 11:58 |
Початок аукціону: | 08 травня 2024 11:58 |
Очікувана вартість: | 9 542 663,81 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 95 426,64 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з очищення системи водовідведення та водостоків на балансових об’єктах підприємства «Київавтошляхміст» в м. Києві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01013, Україна, Київська область, и.Київ, Балансові об'єкти Замовника в м. Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 травня 2024 16:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 травня 2024 16:32 |
Додаток_2.doc | |
02 травня 2024 16:32 |
Тендерна документація.doc | |
02 травня 2024 16:32 |
Перелiк_змiн.docx | |
29 квітня 2024 16:05 |
Додаток_1.doc | |
29 квітня 2024 16:05 |
Додаток_5.doc | |
29 квітня 2024 16:05 |
Додаток_3.doc | |
29 квітня 2024 16:05 |
Додаток_4.doc | |
29 квітня 2024 16:05 |
Додаток_6.doc |
02 травня 2024 16:36 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 травня 2024 16:32 |
Додаток_2.doc
|
|||
02 травня 2024 16:32 |
Тендерна документація.doc
|
|||
02 травня 2024 16:32 |
Перелiк_змiн.docx
|
|||
29 квітня 2024 16:05 |
Додаток_1.doc
|
|||
29 квітня 2024 16:05 |
Додаток_5.doc
|
|||
29 квітня 2024 16:05 |
Додаток_3.doc
|
|||
29 квітня 2024 16:05 |
Додаток_4.doc
|
|||
29 квітня 2024 16:05 |
Додаток_6.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо кваліфікаційних вимог
Дата подання: 30 квітня 2024 18:52
Дата відповіді: 02 травня 2024 11:57
Згідно п.7 Додатку 2 Учасник повинен надати копію чинного дозволу (декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці) на вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин, механізмів, роботи в охоронних зонах діючих магістральних трубопроводів та ліній електропередачі
Але, згідно вимог п.1.1.2. Розділу Додатку 2 Учасник повинен мати в користуванні (наявність власної, чи такої, що використовується на правах оренди, лізингу, найму тощо) наступну техніку:
- гідроочисну техніку (не менш ніж 2 од.) з параметрами:
• тиск насоса не менш ніж 60 МПа;
• витрати води не менш ніж 300 л/хв;
• діапазон застосування діаметром не менше від 135 мм до 800 мм.
- мулосос (не менш ніж 2 од.) з параметрами:
• ємність не менше 5 м3;
• продуктивність одного з них не менше 2000 м3/год;
- гідравлічний пістолет на кожну гідроочисну техніку;
- газоаналізатор (сигналізатор) на кожну гідроочисну техніку;
- набір насадок на кожну гідроочисну техніку.
- телеінспекційний комплекс для відеоінспекції та обстеження технічного стану трубопроводів
Тобто, жодних вимог щодо необхідності мати машини та механізми для проведення вантажно-розвантажувальних робіт не встановлено.
Вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації, а саме: видалити вимоги щодо наявності копії чинного дозволу (декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці) на вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин, механізмів, роботи в охоронних зонах діючих магістральних трубопроводів та ліній електропередачі.
У разі ігнорування нашого звернення та ненадання йому належної оцінки, з метою захисту своїх порушених прав, а також наявності порушень з боку Комунального підприємства по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва "Київавтошляхміст" ч. 1 ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» при проведенні публічних закупівель, залишаємо за собою право звернення до Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту, Національного антикорупційного бюро України, Державного бюро розслідувань, Служби безпеки України та інших правоохоронних органів з метою проведення перевірки цільового використання бюджетних коштів посадовими особами Комунального підприємства по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва "Київавтошляхміст".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, розглянувши Ваше звернення повідомляємо, що у відповідності до вимог тендерної документації, а саме пункту 7 Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що Учасник повинен надати копію чинного дозволу (декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці), в тому числі, на вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин, механізмів, роботи в охоронних зонах діючих магістральних трубопроводів та ліній електропередачі.
Щодо надання дозволу на вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин, механізмів. Відповідно до Правил охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт, що затверджені наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України від 19.01.2015 № 21, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України від 03.02.2015 за № 124/26569 вантажно-розвантажувальні роботи - це комплекс заходів, спрямованих на підняття різноманітних вантажів з метою їх завантаження чи розвантаження; такі роботи застосовуються для навантаження (розвантаження) або вивантаження вантажів вручну або за допомогою спеціалізованої техніки (вантажопідіймальних кранів і машин, навантажувачів, автоелектрокарів). Відповідні види робіт перебачено вимогами технічного завдання згідно Додатку 3, зокрема поз. 37, 58, 80, 100, 121, 142, 163, 184, 204, 224, 237, 249, 264, 282, 288 Обʼємів робіт, що передбачають здійснення навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-самоскиди.
Щодо надання дозволу на роботи в охоронних зонах діючих магістральних трубопроводів та ліній електропередачі зазначаємо наступне. Правилами безпечної експлуатації електроустановок (НПАОП 40.1-1.01-97) зазначено, що під час виконання робіт в охоронній зоні ліній електропередавання слід виконувати вимоги «Правил охорони електричних мереж» щодо додержання безпечних відстаней між підіймальними та висувними частинами вантажопідіймальних машин, механізмів, а також вантажозахватними пристроями, стропами, вантажами і струмовідними частинами. Зокрема, під час виконання робіт по розділу «Гідродинамічне очищення водостоків та дощової каналізації на ділянці Броварського проспекту у межах автомобільної дороги на вставці від моста-метро через р. Дніпро до моста-метро через Русанівську протоку та від моста-метро через Русанівську протоку до станції метро «Лівобережна»» та «Гідродинамічне очищення водовідвідних лотків та водостоків на Південному мостовому переході через р. Дніпро». Законом України «Про охорону праці» визначено, що роботодавець повинен одержати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Пунктом 25 групи А додатка 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107, передбачено отримання дозволу на роботи в охоронних зонах діючих магістральних трубопроводів та ліній електропередачі. З огляду на зазначене, у разі виконанні робіт в охоронних зонах діючих магістральних трубопроводів та ліній електропередачі, роботодавцю потрібно одержати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
Таким чином, враховуючи наявність робіт підвищеної небезпеки, у замовника відсутні підстави для виключення вказаних вимог.
Щодо надання дозволу на вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин, механізмів. Відповідно до Правил охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт, що затверджені наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України від 19.01.2015 № 21, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України від 03.02.2015 за № 124/26569 вантажно-розвантажувальні роботи - це комплекс заходів, спрямованих на підняття різноманітних вантажів з метою їх завантаження чи розвантаження; такі роботи застосовуються для навантаження (розвантаження) або вивантаження вантажів вручну або за допомогою спеціалізованої техніки (вантажопідіймальних кранів і машин, навантажувачів, автоелектрокарів). Відповідні види робіт перебачено вимогами технічного завдання згідно Додатку 3, зокрема поз. 37, 58, 80, 100, 121, 142, 163, 184, 204, 224, 237, 249, 264, 282, 288 Обʼємів робіт, що передбачають здійснення навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-самоскиди.
Щодо надання дозволу на роботи в охоронних зонах діючих магістральних трубопроводів та ліній електропередачі зазначаємо наступне. Правилами безпечної експлуатації електроустановок (НПАОП 40.1-1.01-97) зазначено, що під час виконання робіт в охоронній зоні ліній електропередавання слід виконувати вимоги «Правил охорони електричних мереж» щодо додержання безпечних відстаней між підіймальними та висувними частинами вантажопідіймальних машин, механізмів, а також вантажозахватними пристроями, стропами, вантажами і струмовідними частинами. Зокрема, під час виконання робіт по розділу «Гідродинамічне очищення водостоків та дощової каналізації на ділянці Броварського проспекту у межах автомобільної дороги на вставці від моста-метро через р. Дніпро до моста-метро через Русанівську протоку та від моста-метро через Русанівську протоку до станції метро «Лівобережна»» та «Гідродинамічне очищення водовідвідних лотків та водостоків на Південному мостовому переході через р. Дніпро». Законом України «Про охорону праці» визначено, що роботодавець повинен одержати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Пунктом 25 групи А додатка 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107, передбачено отримання дозволу на роботи в охоронних зонах діючих магістральних трубопроводів та ліній електропередачі. З огляду на зазначене, у разі виконанні робіт в охоронних зонах діючих магістральних трубопроводів та ліній електропередачі, роботодавцю потрібно одержати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
Таким чином, враховуючи наявність робіт підвищеної небезпеки, у замовника відсутні підстави для виключення вказаних вимог.
щодо кваліфікаційних вимог
Дата подання: 30 квітня 2024 19:17
Дата відповіді: 02 травня 2024 11:57
Згідно вимог п.1.1.2. Розділу Додатку 2 Учасник повинен мати в користуванні (наявність власної, чи такої, що використовується на правах оренди, лізингу, найму тощо) наступну техніку:
- телеінспекційний комплекс для відеоінспекції та обстеження технічного стану трубопроводів (далі за текстом «комплекс») з параметрами:
• загальна довжина кабелю не менше 250 м/п
• Full HD-камера з 1080p з 10-ти кратним оптичним збільшенням, з горизонтальним панорамуванням 280 градусів та нескінченним колом обертання навколо своєї осі
• наявність системи вимірювання деформацій та ухилу трубопроводу, що забезпечує отримання наступних даних, зокрема, визначення діаметру трубопроводу, куту нахилу, наявних пошкоджень (деформації) ділянок трубопроводів, тріщин, в т.ч. з визначенням ширини та довжини пошкоджень, тощо;
• програмне забезпечення, з обовʼязковим інтерфейсом українською мовою, для формування звітів українською мовою за результатом обстеження у вигляді зображень, відео та PDF файлів, в т.ч. отриманних данних, зокрема, визначення діаметру трубопроводу, куту нахилу, наявних пошкоджень (деформації) ділянок трубопроводів, тріщин, в т.ч. з визначенням ширини та довжини пошкоджень, тощо;
• наявність функції визначення місцеположення комплексу в трубопроводі та передачі даних на поверхню землі;
• діапазон застосування діаметром не менше від 135 мм до 800 мм.
Але, згідно п.8 Додатку 3 Учасник на підтвердження якості наданих послуг повинен надати підсумковий звіт з доданими фото- та відео-матеріалами, по результатам обстеження проблемних ділянок каналізаційних трубопроводів сукупним обсягом, що не перевищує 100 п.м., за допомогою телеінспекційного комплексу, які буде виявлено під час виконання основних видів робіт згідно технічного завдання.
Вважаємо такий розширений перелік технічних характеристик комплексу свідчить лише про «симпатії» до заздалегідь обраного підрядника, який має зазначене обладнання.
Враховуючи те, що:
- по-перше, підлягають обстеженню проблемні ділянки каналізаційних трубопроводів сукупним обсягом, що не перевищує 100 п.м., а загальна довжина кабелю не менше 250 м/п?!!
- по-друге, діапазон застосування діаметром не менше від 135 мм до 800 мм, але мінімальний діаметр трубопроводу становить 150 мм??!
- по-третє, чому саме необхідно мати Full HD-камера з 1080p з 10-ти кратним оптичним збільшенням, з горизонтальним панорамуванням 280 градусів та нескінченним колом обертання навколо своєї осі?? Яка мета зазначених характеристик для обстеження проблемних ділянок каналізаційних трубопроводів?
Вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації, а саме: видалити вимоги щодо розширених вимог до технічних характеристик телеінспекційного комплексу для відеоінспекції та обстеження технічного стану трубопроводів. Це свідчить лише про порушення наступних принципів здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників,
2. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель,
3. недискримінація учасників,
4. запобігання корупційним діям і зловживанням.
У разі ігнорування нашого звернення та ненадання йому належної оцінки, з метою захисту своїх порушених прав, а також наявності порушень з боку Комунального підприємства по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва "Київавтошляхміст" ч. 1 ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» при проведенні публічних закупівель, залишаємо за собою право звернення до Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту, Національного антикорупційного бюро України, Державного бюро розслідувань, Служби безпеки України та інших правоохоронних органів з метою проведення перевірки цільового використання бюджетних коштів посадовими особами Комунального підприємства по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва "Київавтошляхміст".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, розглянувши Ваше звернення, повідомляємо наступне.
За результатом розгляду вашого питання було встановлено доцільність внесення до показників загальної довжини кабелю та діапазону застосування комплексу. Замовником було застосовано стандартні вимоги до комплексу з урахуванням фактичних потреб Замовника, разом з тим, дійсно для виконання обстеження проблемних ділянок каналізаційних трубопроводів достатньо загальної довжини кабелю у розмірі не менше 100 м., а діапазону застосування комплексу – не менше 150 мм.
Разом з тим, необхідність мати Full HD-камеру з 1080p з 10-ти кратним оптичним збільшенням, з горизонтальним панорамуванням 280 градусів та нескінченним колом обертання навколо своєї осі зумовлено наступним.
Відповідно до вимог Додатку 2 Замовником встановлено вимогу до Учасника на підтвердження якості наданих послуг надати підсумковий звіт з доданими фото- та відео-матеріалами, по результатам обстеження проблемних ділянок каналізаційних трубопроводів сукупним обсягом, що не перевищує 100 п.м., за допомогою телеінспекційного комплексу, які буде виявлено під час виконання основних видів робіт згідно технічного завдання. Для виконання вказаного обстеження включено вимогу щодо наявності у власності/користуванні телеінспекційного комплексу для відеоінспекції та обстеження технічного стану трубопроводів. Вказане обстеження, як було зазначено вище, необхідне для контролю якості наданих послуг Виконавцем, та визначення технічного стану трубопроводів на певних ділянках трубопроводів, після виконання основних видів робіт. Вказане зумовлює вимогу щодо якості фото- та відео-матеріалів, які будуть надаватися до звіту, зокрема, з метою чіткого зображення проблемних ділянок. Разом з тим, горизонтальне панорамування та нескінченне коло обертання навколо своєї осі стосується не лише відео- та фотофіксації технічного стану трубопроводу, а також функціонування системи вимірювання деформацій та ухилу трубопроводу, що забезпечує отримання даних про технічний стан трубопроводів.
Враховуючи вищезазначене, Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
За результатом розгляду вашого питання було встановлено доцільність внесення до показників загальної довжини кабелю та діапазону застосування комплексу. Замовником було застосовано стандартні вимоги до комплексу з урахуванням фактичних потреб Замовника, разом з тим, дійсно для виконання обстеження проблемних ділянок каналізаційних трубопроводів достатньо загальної довжини кабелю у розмірі не менше 100 м., а діапазону застосування комплексу – не менше 150 мм.
Разом з тим, необхідність мати Full HD-камеру з 1080p з 10-ти кратним оптичним збільшенням, з горизонтальним панорамуванням 280 градусів та нескінченним колом обертання навколо своєї осі зумовлено наступним.
Відповідно до вимог Додатку 2 Замовником встановлено вимогу до Учасника на підтвердження якості наданих послуг надати підсумковий звіт з доданими фото- та відео-матеріалами, по результатам обстеження проблемних ділянок каналізаційних трубопроводів сукупним обсягом, що не перевищує 100 п.м., за допомогою телеінспекційного комплексу, які буде виявлено під час виконання основних видів робіт згідно технічного завдання. Для виконання вказаного обстеження включено вимогу щодо наявності у власності/користуванні телеінспекційного комплексу для відеоінспекції та обстеження технічного стану трубопроводів. Вказане обстеження, як було зазначено вище, необхідне для контролю якості наданих послуг Виконавцем, та визначення технічного стану трубопроводів на певних ділянках трубопроводів, після виконання основних видів робіт. Вказане зумовлює вимогу щодо якості фото- та відео-матеріалів, які будуть надаватися до звіту, зокрема, з метою чіткого зображення проблемних ділянок. Разом з тим, горизонтальне панорамування та нескінченне коло обертання навколо своєї осі стосується не лише відео- та фотофіксації технічного стану трубопроводу, а також функціонування системи вимірювання деформацій та ухилу трубопроводу, що забезпечує отримання даних про технічний стан трубопроводів.
Враховуючи вищезазначене, Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
щодо технічного завдання
Дата подання: 02 травня 2024 12:13
Дата відповіді: 03 травня 2024 18:12
Просимо Вас надати роз’яснення щодо включення до об’ємів робіт наступних матеріалів, вартість яких орієнтовно складає 20-35% вартості всієї закупівлі:
Найменування робіт та витрат Одиниця виміру Кількість
Заглушка Ду150 шт 0,10
Заглушка Ду300 шт 0,40
Заглушка Ду400 шт 0,25
Заглушка Ду500 шт 0,70
Заглушка Ду600 шт 1,10
Заглушка Ду750 шт 0,80
Заглушка Ду800 шт 0,20
Рукав гумовий оплітувальний ПР 30/25 м 272,76
Форсунка для прочистки каналізації Enz 30.100SP20 "Стандартна" шт 0,86
Форсунка для прочистки каналізації "Бомба" Enz 40.100в шт 1,65
Форсунка для прочистки каналізації "Бомба" Enz 42.100А шт 0,95
Форсунка для прочистки каналізації "Гострокінечна- пробивна" Enz 60.100 шт 2,16
Форсунка для прочистки каналізації "Донна" Enz 70.100 шт 4,10
Форсунка для прочистки каналізації "Радіально обертова" Enz 04.100А шт 0,87
Форсунка для прочистки каналізації Enz 30.100SP20 "Стандартна" шт 0,0022
Форсунка для прочистки каналізації Rotodrill Enz 36.100 шт 1,08
Цепочна насадка з регулюванням діаметра KR-150-1- 150-250 mm-1 Enz 10.150RL шт 1,30
Якщо це амортизація, то відповідно до КНУ п 4.6 Вартість машино-години в поточних цінах розраховується на підставі нормативних трудових і матеріальних ресурсів, наведених в КНУ РКНЕМ, та поточних цін на них з додаванням амортизаційних відрахувань на повне відновлення будівельних машин і механізмів, вартості матеріальних ресурсів на заміну частин, що швидко спрацьовуються, витрат на ремонт і технічне обслуговування, перебазування, а також податків, зборів та обов’язкових платежів, встановлених законодавством, що враховуються у вартості машиногодини будівельних машин та механізмів. Амортизаційні відрахування, витрати на ремонт та переміщення механізованого виробничого знаряддя враховуються у складі загальновиробничих витрат.
Тобто включення цих матеріалів до ТЗ є порушенням та штучним збільшенням вартості послуг.
А якщо це матеріали які необхідно буде передати виконавцю по закінченню робіт замовнику, просимо надати роз’яснення як можна передавати «матеріали» не кратні одиниці (форсунки, насадки, тощо)? Із заокругленням в більшу сторону чи в меншу?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, розглянувши Ваше звернення повідомляємо, що вказані у вашому запитанні матеріали є зворотними матеріалами. Саме тому порядок включення цих матеріалів до технічного завдання, порядок їх передачі регулюється нормами та практикою включення і порядку передачі зворотних матеріалів. Також звертаємо увагу, що у технічному завданні уже була наявна відповідь на ваше запитання, а саме зазначено, що вартість та кількість зворотних матеріалів визначається та підтверджується комісійно погодженим актом у якому після завершення робіт буде визначений стан, кількість можливих оборотів, придатність (або непридатність) даних матеріалів для подальшого використання. Просимо врахувати вказане під час підготовки тендерної пропозиції.
щодо технічного завдання
Дата подання: 02 травня 2024 12:14
Дата відповіді: 03 травня 2024 18:13
В ТЗ включено позиції №№3, 24, 45, 67, 87, 108, 129, 150, 177, 191, 211, 252, 269, а саме «Очищення каналізаційних трубопроводів і колекторів із застосуванням гідромоніторної установки і 10 реактивних насадок: середні відкладення, внутрішній діаметр трубопроводу 150-800 мм, ступінь засмічення 50%- 80%» які передбачають промивання трубопроводів водою під високим тиском до повного видалення бруду з трубопроводів (див. тех. частину до норм ПУ14-130ХХ, що були використані при складанні ТЗ). Однак у позиціях до ТЗ №№18, 39, 62, 102, 123, 144, 165, 186, 206 та 226, знов застосовано норма промивання тих самих трубопроводів діаметром 150-800 мм на ту саму довжину. Ми вважаємо, що це є здвоєнням об’ємів послуг. Просимо Вас пояснити необхідність «Промивання трубопроводів» після очищення трубопроводів із застосування «гідромоніторної установки і 10 реактивних насадок».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, розглянувши Ваше звернення повідомляємо, що вказані у вашому запитанні позиції робіт не є задубльованими та коректно відображені у технічному завданні. Просимо врахувати вказане під час підготовки тендерної пропозиції.
щодо технічного завдання
Дата подання: 02 травня 2024 12:15
Дата відповіді: 03 травня 2024 18:14
Позиціями ТЗ №№ 230 та 242 передбачено «Очищення лотка 400х250мм із застосуванням гідромоніторної установки і 2 реактивних насадок: середні відкладення».
В програмних комплексах присутні дві аналогічні розцінки:
• Очищення каналізаційних трубопроводів і колекторів із застосуванням гідромоніторної установки і 4 реактивних насадок: середні відкладення, внутрішній діаметр трубопроводу до 200, 400, 600 мм, ступінь засмічення понад 60%.
• Очищення каналізаційних трубопроводів і колекторів із застосуванням гідромоніторної установки і 10 реактивних насадок: середні відкладення, внутрішній діаметр трубопроводу до 200, 400, 600 мм, ступінь засмічення понад 60%.
Так як в програмних комплексах для складання кошторисної документації відсутні норми вказані в ТЗ просимо Вас надати роз’яснення яку з двох запропонованих норм використовувати і зазначити на який діаметр норм розраховувати (200, 400 або 600 мм).
Додатково звертаємо вашу увагу, що норми «Очищення каналізаційних трубопроводів і колекторів із застосуванням гідромоніторної установки і 10 (4) реактивних насадок» та аналогічні норми «Жилкомунгоспу» та доступних СОУ не передбачають очищення відкритих лотків із застосуванням струменевих насадок високого тиску. Так як це небезпечно та малоефективне у зв’язку з тим що керувати насадкою у відкритому просторі (особливо при замуленості лотка у 100%) неможливо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне. Згідно позицій Технічного завдання №№ 230 та 242 передбачено «Очищення лотка 400х250мм із застосуванням гідромоніторної установки і 2 реактивних насадок: середні відкладення», так як для виконання відповідної роботи передбачено застосування саме 2 насадок. Разом з тим, Замовником не обмежено учасників щодо використання тих чи інших розцінок, окрім вимоги здійснення розрахунку ціни пропозиції відповідно до норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва» (наказ Міністерства розвитку громад та території України від 01 листопада 2021 року №281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», а також щоб договірна ціна було розрахована та складена у програмному комплексі АВК-5 (в останній версії). Також звертаємо вашу увагу, що у технічному завданні чітко зазначено діаметри трубопроводів щодо кожного проміжку трубопроводу.
щодо технічного завдання
Дата подання: 02 травня 2024 15:55
Дата відповіді: 03 травня 2024 18:16
Під час проведення вами аналогічної закупівлі у 2024 року UA-2024-03-12-004470-a нами було проведено огляд обсягів робіт у присутності представника Комунального підприємства по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва "Київавтошляхміст". На підставі інформації отриманої за результатами обстеження та ретельного вивчення тендерної документації звертаємо Вашу увагу на наступне:
1. Очищення відкритих лотків на Південному мостовому переході через р. Дніпро та залізнично-автомобільного мостового переходу через р. Дніпро, призначених для руху транспорту з лівого берега через р. Дніпро на правий у напрямку мосту ім. Є. О. Патона гідродинамічним методом із використанням насадок "Бомба" Enz 40.100в та "Донна" Enz 70.100 НЕБЕЗПЕЧНО особливо на залізнично-автомобільному мостовому переході через р. Дніпро, так як існує висока імовірність потрапляння води на високовольтну лінію електропередач лінії метро.
2. В позиції №242 технічного завдання передбачено чищення лотка 400х250мм із застосуванням гідромоніторної установки і 2 реактивних насадок: середні відкладення, ступінь засмічення 70% довжиною 1498 м. Тоді як в позиціїї №249 передбачено навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,5 м3 у кількості 269,64 т, що відповідає 100% забрудненості лотка (149,8м3х1,8=269,64 т). Що Є ЯВНОЮ НЕВІДПОВІДНІСТЮ.
3. Позиція №239 та №240 «Очищення відстійника 1,8х1х3,5, висота мулу до 3,5м» у кількості 22,68 т з подальшим навантаженням екскаватором на самоскид. Це ЯВНЕ ЗАВИЩЕННЯ об’ємів в два рази, так як 1,8х1х3,5 = 6,3 м3, що відповідає 6,3х1,8=11,34 т. Крім того, зазначені відстійники знаходяться під прогоновою будовою правобережної конструкції стояна, тобто екскаваторні роботи на цій ділянці НЕМОЖЛИВІ.
4. Позиціями №№ 64, 84, 106 та 169 передбачено догляд за колодязями 43 шт (очищення дна та стінок, прибирання сміття навколо) у кількості 286,92 м3 сміття, що відповідає 6,67 м3 відкладень на колодязь в середньому. Тоді як загальний об’єм колодязю глибиною 3 м складає 2,36 м3, а загальний об’єм колодязю глибиною 5 м – 3,93 м3, що свідчить про ЗАВИЩЕННЯ ОБ’ЄМІВ в як мінімум в два рази.
5. Позиція №237 передбачає навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,5 м3 у кількості 449,64 т при очищенні відкритих лотків шириною 0,25 м глибиною 0,4 м на Південному мостовому переході через р. Дніпро. Звертаємо вашу увагу, що розміри ковша 0,5м3 складають 1,25х1,5х0,8 м (ВхГхШ), тобто найменший розмір значно перевищує вище вказаний лоток, що робить неможливим проведення робіт! Крім того фізично дотягнутися ковшом до лотків з проїзної частини мосту через дві огорожі та пішохідну зону НЕМОЖЛИВО!
6. Аналогічна позиція №249 передбачає навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,5 м3 у кількості 269,64 т при очищенні відкритих лотків шириною 0,25 м глибиною 0,4 м на залізнично-автомобільному мостовому переході через р. Дніпро. Дана позиція ВИГЛЯДАЄ ЯК ЖАРТ, так як лотки частково розташовані під консоллю прогонової будови!
Дайте пояснення на кожну позицію та обґрунтовані розрахунки щодо встановлених обсягів робіт
Шановний Замовник! Вимагаємо внести зміни у технічне завдання у відповідності до реальних обсягів та реальних способів надання послуг.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне. Щодо п. 1 питання: не вбачаємо такої ймовірності. Щодо п. 2 питання: обсяги щодо перевезення сміття є розрахунковими та будуть відкориговані у актах виконаних робіт згідно фактичних обсягів, адже Замовником не може бути фізично пораховано реальну кількість сміття у забрудненому лотку. Щодо п. 3 питання: вами здійснено розрахунок, який відповідає дійсності, однак щодо 1 відстійника, разом з тим, згідно технічного завдання передбачено обсяг робіт щодо 2 відстійників, просимо це врахувати під час підготовки пропозиції. Щодо п. 4 питання: обсяги щодо прибирання сміття навколо є розрахунковими та будуть відкориговані у актах виконаних робіт згідно фактичних обсягів, адже Замовником не може бути фізично пораховано реальну кількість сміття, яке зʼявиться по факту очищення колодязів. Щодо п. 5 питання: зазначені у технічному завданні роботи є можливими до виконання, разом з тим, учасником потрібно обрати більш оптимальну технологію виконання робіт. Щодо п. 6 питання: зазначені у технічному завданні роботи є можливими до виконання, разом з тим, учасником потрібно обрати більш оптимальну технологію виконання робіт.
щодо кваліфікаційних вимог
Дата подання: 02 травня 2024 16:12
Дата відповіді: 03 травня 2024 18:17
Шановний Замовник! Ви не надали відповідь!!!
Згідно п.7 Додатку 2 Учасник повинен надати копію чинного дозволу (декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці) на вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин, механізмів, роботи в охоронних зонах діючих магістральних трубопроводів та ліній електропередачі Але, згідно вимог п.1.1.2. Розділу Додатку 2 Учасник повинен мати в користуванні (наявність власної, чи такої, що використовується на правах оренди, лізингу, найму тощо) наступну техніку: - гідроочисну техніку (не менш ніж 2 од.) з параметрами: • тиск насоса не менш ніж 60 МПа; • витрати води не менш ніж 300 л/хв; • діапазон застосування діаметром не менше від 135 мм до 800 мм. - мулосос (не менш ніж 2 од.) з параметрами: • ємність не менше 5 м3; • продуктивність одного з них не менше 2000 м3/год; - гідравлічний пістолет на кожну гідроочисну техніку; - газоаналізатор (сигналізатор) на кожну гідроочисну техніку; - набір насадок на кожну гідроочисну техніку. - телеінспекційний комплекс для відеоінспекції та обстеження технічного стану трубопроводів Тобто, жодних вимог щодо необхідності мати машини та механізми для проведення вантажно-розвантажувальних робіт не встановлено. Вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації, а саме: видалити вимоги щодо наявності копії чинного дозволу (декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці) на вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин, механізмів, роботи в охоронних зонах діючих магістральних трубопроводів та ліній електропередачі, або додайте до списку техніки вантажно-розвантажувальну техніку.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, розглянувши Ваше звернення повідомляємо, що Замовником було внесено зміни до тендерної документації з урахуванням вашої вимоги щодо приведення у відповідність вимоги щодо підтвердження критерію наявність в учасника закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та надання копії чинного дозволу (декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці) на вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин, механізмів. Звертаємо вашу увагу, що відповідно до п. 54 особливостей Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель.
Стосовно огляду
Дата подання: 03 травня 2024 16:21
Дата відповіді: 06 травня 2024 11:00
Шановний замовник! Поясніть будь-ласка вимогу ТД "Учасник зобов’язаний відвідати та оглянути об'єкти на яких планується надання послуг, а також отримати інформацію для вивчення під’їзних шляхів, вибору характеристик необхідного обладнання, визначення детального обсягу робіт при складанні кошторисної документації та порядку надання послуг. В іншому випадку, всі ризики стосовно виконання всього обсягу робіт по об’єктах покладаються на Учасника" Учасник зобов’язаний відвідати та оглянути об'єкти на яких планується надання послуг в присутності представників Замовника чи може самостійно? Чи потрібно в складі пропозиції надавати документ по результатам огляду, якщо так - то який? Чи потрібно підписувати такий документ, якщо він потрібен, з боку Замовника?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, розглянувши звернення повідомляємо, що у відповідності до пункту 2 розділу 5 тендерної документації, Учасник зобов’язаний відвідати та оглянути об'єкти на яких планується надання послуг, а також отримати інформацію для вивчення під’їзних шляхів, вибору характеристик необхідного обладнання, визначення детального обсягу робіт при складанні кошторисної документації та порядку надання послуг. В іншому випадку, всі ризики стосовно виконання всього обсягу робіт по об’єктах покладаються на Учасника. Витрати на відвідування об’єктів Учасник несе за власні кошти. При цьому Замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою, про що Учасником надається гарантійний лист. За результатами відвідування об’єктів складається Акт огляду об’єктів в довільній формі про огляд об’єктів, який підписується уповноваженими особами Сторін (представниками Замовника та Учасника), та подається у складі тендерної пропозиції Учасника.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-04-29-009407-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КНС-К", Код ЄДРПОУ:40694074
Дата подання: 07 червня 2024 13:53
щодо визнання переможцем
Згідно з пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", замовник не має права надсилати більше одного повідомлення про усунення невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником, за винятком випадків, коли це стосується виконання рішення органу оскарження.
Отже, замовник може надати учаснику можливість виправити невідповідності у встановлений термін лише у разі, якщо це вимагається рішенням органу оскарження.
Якщо замовник встановлює термін 24 години на виправлення без вказівки АМКУ, тобто не на виконання рішення органу оскарження, це порушує положення пункту 43 Особливостей. Рішення АМКУ № 9431-р/пк-пз від 29.05.2024 не містить такої вказівки. Колегія не приймала рішення про необхідність звернення замовника до учасника щодо усунення невідповідностей.
Враховуючи вищезазначене, Замовник порушив п. 43 Особливостей
Вимагаємо скасувати рішення про визнання ТОВ "ДЖІ ЕС СЕРВІС МЕНЕДЖМЕНТ" переможцем та керуватись у свіоїй діяльності діючим законодавством України, а не лобіювати власні інтереси!!!
Розгорнути
Згорнути
Отже, замовник може надати учаснику можливість виправити невідповідності у встановлений термін лише у разі, якщо це вимагається рішенням органу оскарження.
Якщо замовник встановлює термін 24 години на виправлення без вказівки АМКУ, тобто не на виконання рішення органу оскарження, це порушує положення пункту 43 Особливостей. Рішення АМКУ № 9431-р/пк-пз від 29.05.2024 не містить такої вказівки. Колегія не приймала рішення про необхідність звернення замовника до учасника щодо усунення невідповідностей.
Враховуючи вищезазначене, Замовник порушив п. 43 Особливостей
Вимагаємо скасувати рішення про визнання ТОВ "ДЖІ ЕС СЕРВІС МЕНЕДЖМЕНТ" переможцем та керуватись у свіоїй діяльності діючим законодавством України, а не лобіювати власні інтереси!!!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 червня 2024 11:59
Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо, що відповідно до частини 18 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Відповідно до рішення органу оскарження №9431-р/пк-пз від 29.05.2024 було зазначено, що: «Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону» (стор. 8 Рішення), «Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону» (стор. 13 Рішення). Як висновок, у рішенні зазначено: «Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Замовник порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону».
Способом усунення зазначених порушень є застосування п. 43 Особливостей, а саме надання відповідному учасникові повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей. Таким чином, саме органом оскарження було прямо зазначено про необхідність Замовнику надати повідомлення вимогою про усунення невідповідностей.
Також у повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей зазначено, що дана вимога надається «Відповідно до рішення уповноваженої особи від 05.06.2024 № 200, а також на підставі інформації, яка викладена у рішенні комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 29.05.2024 № 9431-р/пк-пз», що повністю відповідає як вимогам законодавства, так і рішенню від 29.05.2024 № 9431-р/пк-пз.
Враховуючи вищезазначене, відсутні підстави для задоволення вимоги.
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Відповідно до рішення органу оскарження №9431-р/пк-пз від 29.05.2024 було зазначено, що: «Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону» (стор. 8 Рішення), «Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону» (стор. 13 Рішення). Як висновок, у рішенні зазначено: «Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Замовник порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону».
Способом усунення зазначених порушень є застосування п. 43 Особливостей, а саме надання відповідному учасникові повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей. Таким чином, саме органом оскарження було прямо зазначено про необхідність Замовнику надати повідомлення вимогою про усунення невідповідностей.
Також у повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей зазначено, що дана вимога надається «Відповідно до рішення уповноваженої особи від 05.06.2024 № 200, а також на підставі інформації, яка викладена у рішенні комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 29.05.2024 № 9431-р/пк-пз», що повністю відповідає як вимогам законодавства, так і рішенню від 29.05.2024 № 9431-р/пк-пз.
Враховуючи вищезазначене, відсутні підстави для задоволення вимоги.
Номер вимоги: UA-2024-04-29-009407-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КНС-К", Код ЄДРПОУ:40694074
Дата подання: 07 червня 2024 16:49
щодо визнання переможцем
Згідно п. 1.2.2. Додатку 2 вимагалось: Учасник повинен мати в користуванні (наявність власної, чи такої, що використовується на правах оренди, лізингу, найму тощо) наступну техніку:
- Автомобіль-самоскид, вантажопідємністю 10 т (не менш ніж 1 од.);
- Екскаватор одноковшевий дизельний на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,5м³ (не менш ніж 1 од.).
1.1.4. Для підтвердження технічних характеристик наведених в Довідці відповідно до підпункту 1.1.1. машин, механізмів, техніки та обладнання, надати копії інструкції з експлуатації від заводів виробників або паспортів з технічними характеристиками на машини, обладнання, механізми, устаткування та техніку. Зазначені документи повинні містити опис, технічні характеристики наведеної техніки/обладнання.
Обґрунтування невідповідності:
Згідно наданої оновленої довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасник має Спеціалізований вантажний самоскид марки КАМАЗ модель 5410 та Екскаватор-навантажувач марки JСB 4CX.
Учасник надав документи, а саме:
на екскаватор-навантажувач (файл - ІНСТРУКЦІЯ НА ЕКСКАВАТОР), який не містить назву «Інструкція з експлуатації» та є рекламним буклетом;
на вантажний самоскид (файл - ІНСТРУКЦІЯ НА САМОСКИД), але це інструкція на сидельний тягач КАМАЗ 5410. Інструкції з експлуатації від заводів виробників або паспортів з технічними характеристиками на вантажний самоскид КАМАЗ 5410 не надано.
Вимагаємо скасувати своє рішення про визнання переможцем пропозиції ТОВ «ДЖІ ЕС СЕРВІС МЕНЕДЖМЕНТ». У разі ігнорування наших вимог будемо вимушені звернутися до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
- Автомобіль-самоскид, вантажопідємністю 10 т (не менш ніж 1 од.);
- Екскаватор одноковшевий дизельний на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,5м³ (не менш ніж 1 од.).
1.1.4. Для підтвердження технічних характеристик наведених в Довідці відповідно до підпункту 1.1.1. машин, механізмів, техніки та обладнання, надати копії інструкції з експлуатації від заводів виробників або паспортів з технічними характеристиками на машини, обладнання, механізми, устаткування та техніку. Зазначені документи повинні містити опис, технічні характеристики наведеної техніки/обладнання.
Обґрунтування невідповідності:
Згідно наданої оновленої довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасник має Спеціалізований вантажний самоскид марки КАМАЗ модель 5410 та Екскаватор-навантажувач марки JСB 4CX.
Учасник надав документи, а саме:
на екскаватор-навантажувач (файл - ІНСТРУКЦІЯ НА ЕКСКАВАТОР), який не містить назву «Інструкція з експлуатації» та є рекламним буклетом;
на вантажний самоскид (файл - ІНСТРУКЦІЯ НА САМОСКИД), але це інструкція на сидельний тягач КАМАЗ 5410. Інструкції з експлуатації від заводів виробників або паспортів з технічними характеристиками на вантажний самоскид КАМАЗ 5410 не надано.
Вимагаємо скасувати своє рішення про визнання переможцем пропозиції ТОВ «ДЖІ ЕС СЕРВІС МЕНЕДЖМЕНТ». У разі ігнорування наших вимог будемо вимушені звернутися до АМКУ.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 червня 2024 11:59
Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне.
По-перше, Вами зазначено, що Учасник надав документи на екскаватор-навантажувач (файл - ІНСТРУКЦІЯ НА ЕКСКАВАТОР), який не містить назву «Інструкція з експлуатації» та є рекламним буклетом.
Відповідно до пп. 1.1.4. Додатку 2 вимагалось для підтвердження технічних характеристик наведених в Довідці відповідно до підпункту 1.1.1. машин, механізмів, техніки та обладнання, надати копії інструкції з експлуатації від заводів виробників або паспортів з технічними характеристиками на машини, обладнання, механізми, устаткування та техніку. Зазначені документи повинні містити опис, технічні характеристики наведеної техніки/обладнання.
ТОВ ДЖІ ЕС СЕРВІС МЕНЕДЖМЕНТ» було надано файл «ІНСТРУКЦІЯ НА ЕКСКАВАТОР», яка містить печатку заводу-виробника, що, зокрема свідчить про те, що надано технічний документ заводу-виробника, зокрема паспортом з технічними характеристиками або інструкцією з експлуатації. Наданий документ містить опис, технічні характеристики наведеної техніки/обладнання. Таким чином, наданий документ у повному обсязі виконує вимоги Замовника, що зазначені у п. 1.1.4. Додатку 2.
По-друге, Вами зазначено, що Учасник надав документи на вантажний самоскид (файл - ІНСТРУКЦІЯ НА САМОСКИД), але це інструкція на сидельний тягач КАМАЗ 5410. Інструкції з експлуатації від заводів виробників або паспортів з технічними характеристиками на вантажний самоскид КАМАЗ 5410 не надано.
Відповідно до пп. 1.1.4. Додатку 2 вимагалось для підтвердження технічних характеристик наведених в Довідці відповідно до підпункту 1.1.1. машин, механізмів, техніки та обладнання, надати копії інструкції з експлуатації від заводів виробників або паспортів з технічними характеристиками на машини, обладнання, механізми, устаткування та техніку. Зазначені документи повинні містити опис, технічні характеристики наведеної техніки/обладнання.
ТОВ ДЖІ ЕС СЕРВІС МЕНЕДЖМЕНТ» було надано файл «ІНСТРУКЦІЯ НА САМОСКИД», в якому перелічено моделі, на які видано відповідне керівництво з експлуатації, зокрема: «КамА3-5320, 5410, 55102, 55111, 53212, 53211, 53213, 54112, 43114, 43118, 65111, 53228, 44108, 43115, 65115, 6540, 53229, 4326, 53215, 54115», де передбачено модель КамА3 5410, яка зазначена у свідоцтві про державну реєстрації транспортного засобу. Також у вказаному свідоцтві зазначено, що вказаний автомобіль є самоскидом, що виконує вимоги Замовника, однак він є переобладнаним з сідлового тягача (згідно особливих відміток), що відповідає наданому інструкції з експлуатації та технічному обслуговуванню. Таким чином, відсутня невідповідність між запропонованим Учасником автомобілем-самоскидом та наданим на підтвердження копії інструкції з експлуатації та технічному обслуговуванню.
Враховуючи вище зазначене, відсутні підстави для задоволення вимоги.
По-перше, Вами зазначено, що Учасник надав документи на екскаватор-навантажувач (файл - ІНСТРУКЦІЯ НА ЕКСКАВАТОР), який не містить назву «Інструкція з експлуатації» та є рекламним буклетом.
Відповідно до пп. 1.1.4. Додатку 2 вимагалось для підтвердження технічних характеристик наведених в Довідці відповідно до підпункту 1.1.1. машин, механізмів, техніки та обладнання, надати копії інструкції з експлуатації від заводів виробників або паспортів з технічними характеристиками на машини, обладнання, механізми, устаткування та техніку. Зазначені документи повинні містити опис, технічні характеристики наведеної техніки/обладнання.
ТОВ ДЖІ ЕС СЕРВІС МЕНЕДЖМЕНТ» було надано файл «ІНСТРУКЦІЯ НА ЕКСКАВАТОР», яка містить печатку заводу-виробника, що, зокрема свідчить про те, що надано технічний документ заводу-виробника, зокрема паспортом з технічними характеристиками або інструкцією з експлуатації. Наданий документ містить опис, технічні характеристики наведеної техніки/обладнання. Таким чином, наданий документ у повному обсязі виконує вимоги Замовника, що зазначені у п. 1.1.4. Додатку 2.
По-друге, Вами зазначено, що Учасник надав документи на вантажний самоскид (файл - ІНСТРУКЦІЯ НА САМОСКИД), але це інструкція на сидельний тягач КАМАЗ 5410. Інструкції з експлуатації від заводів виробників або паспортів з технічними характеристиками на вантажний самоскид КАМАЗ 5410 не надано.
Відповідно до пп. 1.1.4. Додатку 2 вимагалось для підтвердження технічних характеристик наведених в Довідці відповідно до підпункту 1.1.1. машин, механізмів, техніки та обладнання, надати копії інструкції з експлуатації від заводів виробників або паспортів з технічними характеристиками на машини, обладнання, механізми, устаткування та техніку. Зазначені документи повинні містити опис, технічні характеристики наведеної техніки/обладнання.
ТОВ ДЖІ ЕС СЕРВІС МЕНЕДЖМЕНТ» було надано файл «ІНСТРУКЦІЯ НА САМОСКИД», в якому перелічено моделі, на які видано відповідне керівництво з експлуатації, зокрема: «КамА3-5320, 5410, 55102, 55111, 53212, 53211, 53213, 54112, 43114, 43118, 65111, 53228, 44108, 43115, 65115, 6540, 53229, 4326, 53215, 54115», де передбачено модель КамА3 5410, яка зазначена у свідоцтві про державну реєстрації транспортного засобу. Також у вказаному свідоцтві зазначено, що вказаний автомобіль є самоскидом, що виконує вимоги Замовника, однак він є переобладнаним з сідлового тягача (згідно особливих відміток), що відповідає наданому інструкції з експлуатації та технічному обслуговуванню. Таким чином, відсутня невідповідність між запропонованим Учасником автомобілем-самоскидом та наданим на підтвердження копії інструкції з експлуатації та технічному обслуговуванню.
Враховуючи вище зазначене, відсутні підстави для задоволення вимоги.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-04-29-009407-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КНС-К", Код ЄДРПОУ:40694074
Дата подання: 20 травня 2024 14:31
Дата подання: 20 травня 2024 14:31
щодо визнання переможцем
Замовник незаконно визнає переможцем Учасника - ТОВ «ДЖІ ЕС СЕРВІС МЕНЕДЖМЕНТ», при тому, що Учасник не відповідає вимогам тендерної документації Замовника
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 травня 2024 15:12
Рішення від 22.05.2024 № 8965.pdf
Дата публікації: 22 травня 2024 15:11
Інформація про резолютивну частину рішення від 29.05.2024 № 9431.pdf
Дата публікації: 30 травня 2024 14:19
Рішення від 29.05.2024 № 9431.pdf
Дата публікації: 31 травня 2024 16:12
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до рішення уповноваженої особи від 05.06.2024 року № 199, на підставі рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 29.05.2024 № 9431-р/пк-пз, скасовано рішення уповноваженої особи від 17.05.2024 року № 164 про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «ДЖІ ЕС СЕРВІС МЕНЕДЖМЕНТ» переможцем за процедурою закупівлі — «Послуги з прибирання за кодом ДК 021:2015 - 90910000-9 (послуги з очищення системи водовідведення та водостоків на балансових об’єктах підприємства «Київавтошляхміст» в м. Києві)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-04-29-009407-a
Дата виконання рішення замовником: 05 червня 2024 11:08
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 травня 2024 12:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КНС-К" |
6 079 552,13
UAH з ПДВ
|
6 079 552,13
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДЖІ ЕС СЕРВІС МЕНЕДЖМЕНТ» |
9 534 163,00
UAH з ПДВ
|
9 534 163,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КНС-К" #40694074 |
Відхилено |
6 079 552,13
UAH з ПДВ
|
13 травня 2024 10:26
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 травня 2024 15:10
Обґрунтування аномально низької ціни
до 10 травня 2024 00:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДЖІ ЕС СЕРВІС МЕНЕДЖМЕНТ» #44768914 |
Рішення скасоване |
9 534 163,00
UAH з ПДВ
|
05 червня 2024 11:03
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 травня 2024 11:56
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДЖІ ЕС СЕРВІС МЕНЕДЖМЕНТ» #44768914 |
Переможець |
9 534 163,00
UAH з ПДВ
|
06 червня 2024 16:05
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 червня 2024 14:58
|