Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 55520000-1 - Кейтерингові послуги (послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій у Спеціалізованій школі № 16)
Очікувана вартість
128 000,00 UAH
UA-2024-04-29-009230-a 102a719d782d447bb7458755b1471921
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зубак Любов Степанівна

+380313154887 Uommrbuh@mk.uz.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 квітня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, культури, молоді та спорту Мукачівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143413
Місцезнаходження: 89600, Україна , Закарпатська обл., Мукачево, площа Духновича,2
Контактна особа: Зубак Любов Степанівна
+380313154887
Uommrbuh@mk.uz.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015: 55520000-1 - Кейтерингові послуги (послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій у Спеціалізованій школі № 16)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89600, Україна, Закарпатська область, місто Мукачево, вул. Шевченка, 68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 травня 2024
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Тендерна документація

29 квітня 2024 16:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 квітня 2024 15:57
Обгрунтування 104п.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОЛОДЯЖНИЙ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#3174321953
Переможець 128 000,00
UAH
29 квітня 2024 16:03

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 квітня 2024 15:10
Протокол 104п.pdf зміни до договору
30 квітня 2024 15:05
Обгрунтування 104п.pdf укладений
29 квітня 2024 16:05
104п.pdf укладений
29 квітня 2024 16:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
30 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Під час оприлюднення в електронній системі через авторизований електронний майданчик інформації щодо закупівлі сталася технічна (механічна) помилка, а саме: в полі Дата завершення дії договору помилково вказано «31.12.2024» замість потрібного «31.05.2024». В полі Дата завершення дії договору вважати правильною інформацію: «31.05.2024».
Номер договору про закупівлю: 104/п
Договір:
Номер додаткової угоди: Виправлення технічної (механічної) помилки
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML