Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Житлово-комунальний відділ Покровської міської ради Донецької області |
Код ЄДРПОУ: | 26161456 |
Місцезнаходження: | 85300, Україна , Донецька обл., Покровськ, пл.Шибанкова, 11 |
Контактна особа: |
Янченко Анна Андріївна 380623924039 annaya2125@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 квітня 2024 15:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 травня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 610 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 050,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 квітня 2024 15:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 квітня 2024 15:25 |
ТД пот.рем. вул. Джохара Дудаєва Покровськ.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-04-000095 ● 7de11bf39f1e4feb9f7fa1f0674dffe7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 червня 2024 14:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.06.2024 № 18-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 16.05.2024 №003100-18/6323-2024, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 04.06.2024.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
04.06.2024 №18-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-04-29-008322-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-05 10:32:50
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг «Послуги з поточного ремонту дороги місцевого значення по вул. Джохара Дунаєва м. Покровськ Донецької області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-29-008322-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Відповідно до Додатку №4 тендерної документації «Тендерна пропозиція» зазначено, що «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує 4 (чотири) календарних днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен повторно надати Замовнику за даною Формою тендерну пропозицію, приведену у відповідність до показників за результатами розкриття тендерних пропозицій, шляхом оприлюднення її в електронній системі закупівель.»
Яким чином учасником ПП «Агропромбуд» дотримано вищезазначену вимогу? Надати посилання на документ або файл?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-06 14:11:45
Надання пояснень щодо запиту
На Ваш запит щодо інформації про закупівлю повідомляємо:
По першому питанню повідомляємо:
Фахівцями житлово-комунального відділу Покровської міської ради Донецької області виконано обстеження стану дорожнього покриття вул. Джохара Дудаєва, та направлено листа до комунального підприємства «Управління капітального будівництва» Покровської міської ради Донецької області для розрахунку орієнтовної вартості виконання ремонтних робіт (додається). Від КП «УКБ» ПМР отримано відповідь з кошторисними документами про орієнтовну вартість робіт з поточного ремонту, які виконані в кошторисному комплексі АВК-5 (додається). Згідно отриманих документів орієнтовна вартість складає 2 611 592,71 грн. Очікувана вартість предмету закупівлі прийнята у розмірі 2 610 000,00 грн. До складу кошторисних документів входить Дефектний акт, Локальний кошторис на правах Договірної ціни з переліком робіт та технічними характеристиками предмета закупівлі.
По другому питанню повідомляємо:
П.4 пп.1 КМУ №710 від 11.10.20165 року носить рекомендований характер
По третьому питанню повідомляємо:
Відповідно до Додатку №4 тендерної документації «Тендерна пропозиція»: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує 4 (чотири) календарних днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен повторно надати Замовнику за даною Формою тендерну пропозицію, приведену у відповідність до показників за результатами розкриття тендерних пропозицій, шляхом оприлюднення її в електронній системі закупівель.».
Дана вимога передбачає повторне надання учасником- переможцем форми «Тендерна пропозиція» із оновленою ціновою пропозицією за результатами електронного аукціону.
Учасником ПП «Агропромбуд» було подано Форму «Тендерна пропозиція», відповідно до Додатку №4 до тендерної документації із зазначенням ціни пропозиції. За результатами розкриття тендерних пропозицій, ПП «Агропромбуд» є єдиним учасником у закупівлі, тому електронний аукціон не відбувся, цінова пропозиція не зазнала змін, а отже, надана учасником форма «Тендерна пропозиція» залишилась актуальною, і не потребувала внесення змін та перерахунків.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-07 11:33:47
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг «Послуги з поточного ремонту дороги місцевого значення по вул. Джохара Дунаєва м. Покровськ Донецької області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-29-008322-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Поясніть, чому Додаток №1 до договору від 20.05.2024 №71-Т (Дефектний акт), відрізняється від тендерної пропозиції ПП «Агропромбуд» (документ «11.Технічне завдання.pdf»), збільшенням позицій найменування та кількість робіт?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-10 13:22:09
Надання пояснень щодо запиту
Обсяги робіт при підписанні договору з підрядною організацією відповідають обсягам робіт тендерної документації. В договірну ціну включені коригуючі розцінки до товщини шару асфальту, який фрезерується, згідно вимог нормативних документів у сфері дорожнього будівництва.
Згідно «Галузеві розрахунки витрат ресурсів на роботи з експлуатаційного утримання на автомобільних дорогах загального користування» затверджених Укравтодором Наказом від 18.11.2022 № Н-275/11-02, для розрахунку вартості та витрат при холодному фрезеруванні покриття фрезою навісною на тракторі, при глибині фрезерування 60 мм використовуються норми групи ДУ 2-36 -1 «Холодне фрезерування покриття фрезою навісною на тракторі, при глибині фрезерування 30 мм» та норма ДУ2-36-2 «На кожні 10 мм зміни глибини додавати або виключати за РВР 2-36-1», за допомогою якої з застосуванням відповідного коефіцієнту збільшуються або зменшуються витрати та вартість на роботи. В нашому випадку обсяг робіт в тендерній документації зазначено фрезерування на глибину 60 мм, таким чином при підготовці договірної ціни підрядник використав основну розцінку групи ДУ 2-36 -1 та додатково коригуючу розцінку ДУ2-36-2.
Так само для групи ДБ2-32-13 «Холодне фрезерування асфальтобетонного покриття фрезою шириною фрезерування 1 м при глибині фрезерування 5 см» для розрахунку глибини фрезерування 6 см необхідно застосувати додатково коригуючу розцінку ДБ2-32-15 «На кожен 1 см зміни глибини фрезерування додавати або виключати за РВР 2-32-13 та 2-32-14».
При цьому змін обсягів робіт визначених в тендерній документації при заключенні Договірної ціни з підрядною організацією не відбувалось.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 червня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 4-1 Постанови №710 «Про ефективне використання державних коштів»)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 травня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "АГРОПРОМБУД" |
2 539 316,82
UAH з ПДВ
|
2 539 316,82
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "АГРОПРОМБУД" #30074569 |
Переможець |
2 539 316,82
UAH з ПДВ
|
13 травня 2024 16:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 травня 2024 16:23
|
Договір № 71-Т.pdf | укладений |
21 травня 2024 16:19
|