Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Черкаська міська стоматологічна поліклініка " |
Код ЄДРПОУ: | 02005007 |
Вебсайт: | http://stomat-poliklinika.ck.ua |
Місцезнаходження: | 18005, Україна , Черкаська обл., Черкаси, бул. Шевченка, 325 |
Контактна особа: |
Кармоліт Тетяна Миколаївна +380472543444 tenderstomat@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 квітня 2024 15:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 травня 2024 15:25 |
Початок аукціону: | 08 травня 2024 12:38 |
Початок аукціону: | 08 травня 2024 12:38 |
Очікувана вартість: | 547 535,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 737,68 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 квітня 2024 15:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 квітня 2024 15:20 |
ТД мед. стомат. матеріали.2024 .doc | |
29 квітня 2024 15:20 |
Проект Договору медичні стоматологічні матеріали 2024 рік.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-20-000008 ● 2162406869354ddcbe3a7f7bdacd2138
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2024 12:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.05.2024 № 44-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 20.05.2024 № 44-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2024-04-29-008257-a, 29.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-20 15:03:57
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-04-29-008257-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
1) як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі?
2) чи було виявлено під час розгляду тендерної пропозиції учасника відкритих торгів з особливостями ФОП Білоусова В.В., що у складі тендерної пропозиції надано копію інструкції з використання на Ізосол (IZO-SOL) без перекладу на українську мову?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-20 16:02:48
Відвовідь
1) Розрахунок очікуваної вартості товару по предмету закупівлі "Матеріали медичні (стоматологічні матеріали) (37 найменувань)" здіснювався на підставі закупівельних цін попередніх періодів. (згідно положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі).
2) При розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП Білоусова В.В. зокрема при розгляді інструкцій на товари, в зв'язку з великим інформаційним навантаженням не було виявлено , що в інструкції на "Ізо-Сол" немає перекладу на українську мову.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 травня 2024 13:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Білоусов Віталій Всеволодович |
547 440,00
UAH з ПДВ
|
547 440,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Черкаська філія ТОВ "МЕДМАРКЕТ РІТЕЙЛ ГРУП" Магазин "МЕДТЕХНІКА" |
548 524,00
UAH з ПДВ
|
548 524,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Білоусов Віталій Всеволодович #3144622990 |
Переможець |
547 440,00
UAH з ПДВ
|
10 травня 2024 14:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 травня 2024 15:31
|
Електронний підпис | укладений |
17 травня 2024 13:49
|
Договір | укладений |
17 травня 2024 13:39
|