Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Двері протипожежні
Очікувана вартість
263 990,00 UAH
UA-2024-04-29-007678-a de9501cae08c4ddc99cae708ff0307a3
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кравченко І.О.

380675125787 kravchenko@ntec.mk.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "МИКОЛАЇВСЬКА ТЕПЛОЕЛЕКТРОЦЕНТРАЛЬ"
Код ЄДРПОУ: 30083966
Вебсайт: http://www.ntec.mk.ua/
Місцезнаходження: 00000, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, Вул. ***********
Контактна особа: Кравченко І.О.
380675125787
kravchenko@ntec.mk.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 квітня 2024 14:58
Звернення за роз’ясненнями: до 05 травня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 травня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 травня 2024 00:00
Початок аукціону: 08 травня 2024 11:20
Початок аукціону: 08 травня 2024 11:20
Очікувана вартість: 263 990,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 319,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штука
Двері металеві протипожежні глухі (ДМП), або еквівалент Клас – В3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, Вул. ***********
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44221220-3 — Протипожежні двері
2 штука
Двері металеві протипожежні глухі (ДМП), або еквівалент Клас – В3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, Вул. ***********
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44221220-3 — Протипожежні двері
1 штука
Двері металеві протипожежні глухі (ДМП), або еквівалент Клас – В2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, Вул. ***********
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44221220-3 — Протипожежні двері
1 штука
Двері металеві протипожежні глухі (ДМП), або еквівалент Клас – В2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, Вул. ***********
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44221220-3 — Протипожежні двері
3 штука
Двері металеві протипожежні глухі (ДМП), або еквівалент Клас – В2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, Вул. ***********
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44221220-3 — Протипожежні двері

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 10 Банківські 10
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 90

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 14:58
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 14:58
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 14:58
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 14:58
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 14:58
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 14:58
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 14:58
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 14:58
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 14:58
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 14:58
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 14:58
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 14:58
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 14:58
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 14:58
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 14:58
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 14:58
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 14:58
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 14:58
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 14:58
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 14:58
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 14:58
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 14:58

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 30 квітня 2024 17:56
Дата відповіді: 01 травня 2024 09:40
Шановний замовник, укажіть в1 двері відчиняються 2 створки, чи потрібна ручка антипаніка для всіх дверей, дотяг для вулиці чи до внутр. приміщення?
Відповідь: Шановний учасник, кількість протипожежних дверей та кількість створок на них вказано в технічних характеристиках Додаток 2 тендерної документації, табл. 2.1. (4 – двополотні, 7 – однополотні).
Всі двері внутрішні, тому дотяги для внутрішніх дверей.
Дякуємо за пропозицію в можливості встановити ручки «антипаніка», претензій до
такого виконання виробів не буде.
Уточнення стосовно наявності працівників - виконавців робіт
Дата подання: 01 травня 2024 12:15
Дата відповіді: 01 травня 2024 13:55
Добрий день! Відповідно до п.4.3 Додатку 2 тендерної документації Замовником встановлена наступна вимога: "Для виконавців робіт обов’язкова наявність професійно-технічної освіти освітньо-кваліфікаційного рівня кваліфікований робітник відповідної професії та розряду, навчання та перевірка знань з питань охорони праці, кількість спеціалістів та їх кваліфікаційний рівень визначається регламентом виконання робіт, але кількість виконавців робіт при цьому не повинна бути менше двох". Просимо Вас надати роз’яснення стосовно конкретного переліку професій, відповідно до класифікатора професій за кодом ДК 003:2010 , які учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції. Також, просимо зазначити які саме документи повинен надати учасник на цих працівників (можливо, достатньо надати лише довідку в довільній формі та посвідчення про проходження перевірки знань з охорони праці).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, довідки в довільній формі та посвідчення про проходження перевірки знань з охорони праці буде достатньо.
Надання учасниками паспорту виробника
Дата подання: 01 травня 2024 12:56
Дата відповіді: 01 травня 2024 14:06
Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу, що паспорт виробу видається виробником на виготовлені протипожежні двері. Кожен паспорт виробу зокрема містить інформацію про: технічні характеристики товару, комплектність,гарантії виробника, інформацію стосовно заводського номеру виробу та ін.. Протипожежні двері, це специфічний товар, який виготовляється під конкретне замовлення. Тобто, на момент участі учасників у тендері, паспорт виробника відсутній. Просимо Вас внести зміни в Додаток 2 до Тендерної документації, зокрема в п.п.3.1. та прибрати вимогу щодо надання учасниками під час участі у відкритих торгах з особливостями паспорту виробу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Додаток 2 тендерної документації п.6 містить :
"Учасник надає скановані копії з оригіналів зазначених документів, документи повинні бути складені українською мовою або мати автентичний переклад на українську мову, разі ненадання будь якого документу Учасник надає лист пояснення із вказанням законодавчо обґрунтованих причин не надання такого документу". Тож з пропозицією можетенадати сканкопію будь-якого паспорту на аналогічний товар та надати лист пояснення в довільній формі про те що оригінал паспорту буде надано разом з поставкою, та вказати чому.

Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2024-04-29-007678-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Сорочан Сергій Вікторович, Код ЄДРПОУ:2810918218
Дата подання: 16 травня 2024 12:26
ВИМОГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
ПРИВАТНИМ АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «МИКОЛАЇВСЬКА ТЕПЛОЕЛЕКТРОЦЕНТРАЛЬ» (далі — Замовник) 29 квітня 2024 року було оголошено процедуру закупівлі «Двері протипожежні 44220000-8 (Столярні вироби) та уточнюючого коду 44221220-3 (Протипожежні двері)», ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-29-007678-a.
Очікувана вартість закупівлі - 263 990,00 грн.
Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 08.05.2024 року. Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники:

№п/п Назва підприємства учасника Код ЄДРПОУ/
РНОКПП Первинна пропозиція, грн Остаточна пропозиція, грн
1 ФОП Кутенкова О.О. 2974300628 211 110,00 181 990,00
2 ТОВ "ВІМБ УКРАЇНА" 40263997 218 400,00 182 000,00
3 ФОП Сорочан Сергій Вікторович 2810918218 216 970,00 199 999,00
4 ТОВ "АЛСВІТ ПЛЮС" 38975278 229 320,00 229 320,00

14 травня 2024 року в системі електронних закупівель «Прозорро» Замовником оприлюднено ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) №35 уповноваженої особи від 14.05.2024 року, згідно якого Уповноваженою особою Замовника було прийнято рішення про визначення учасника ТОВ "ВІМБ УКРАЇНА" (код ЄДРПОУ 40263997) переможцем процедури відкритих торгів з особливостями та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі»», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 №1178 (зі змінами та доповненнями) (далі-Особливості).
ФОП Сорочан Сергій Вікторович, як Учасник даної процедури закупівлі категорично не погоджується з рішенням Замовника та вважає його незаконним, таким, що порушує законні права та інтереси його як учасника, а також порушує принципи здійснення публічних закупівель, які встановлені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: щодо недискримінації учасників, про упереджене ставлення та необ’єктивність в діях Замовника.
Підставою подання даної вимоги є порушення Замовником норм законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції, неправомірне визначення переможцем учасника ТОВ"ВІМБ УКРАЇНА", тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації та вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а тому підлягає відхиленню Замовником з наступних причин:

1. Згідно вимог Додатку №2 до тендерної документації Замовником була встановлена вимога стосовно надання у складі тендерної пропозиції учасників погодженого Додатку №2 (додається як доказ до вимоги, Додаток №1), який повинен містити:
- посаду;
- підпис;
- ПІБ уповноваженої особи;
- печатку (за наявності)
- дату погодження документа.
Такий документ у складі тендерної пропозиції ТОВ"ВІМБ УКРАЇНА" відсутній.

2. Підпунктом 1 пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації, для підтвердження технічних та якісних характеристик товару, Замовником була встановлена вимога щодо надання паспорту виробу.

Переможець процедури закупівлі ТОВ"ВІМБ УКРАЇНА" у складі своєї пропозиції надав не ТЕХНІЧНИЙ ПАСПОРТ на двері металеві протипожежні, а саме ЗРАЗОК ТЕХНІЧНОГО ПАСПОРТУ, в якому відсутній заводський номер виготовленого виробу та печатки виробника (додається як доказ до вимоги, Додаток №2).

Зауважую, що під час періоду уточнень (на підставі п. 54 Особливостей) одним з потенційних учасників було надано наступне звернення:
«Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу, що паспорт виробу видається виробником на виготовлені протипожежні двері. Кожен паспорт виробу зокрема містить інформацію про: технічні характеристики товару, комплектність, гарантії виробника, інформацію стосовно заводського номеру виробу та ін. Протипожежні двері, це специфічний товар, який виготовляється під конкретне замовлення. Тобто, на момент участі учасників у тендері, паспорт виробника відсутній. Просимо Вас внести зміни в Додаток 2 до Тендерної документації, зокрема в п.п.3.1. та прибрати вимогу щодо надання учасниками під час участі у відкритих торгах з особливостями паспорту виробу».

Уповноваженою особою Замовника було надано з цього приводу наступне роз’яснення:
«Добрий день. Додаток 2 тендерної документації п.6 містить : "Учасник надає скановані копії з оригіналів зазначених документів, документи повинні бути складені українською мовою або мати автентичний переклад на українську мову, разі ненадання будь якого документу Учасник надає лист пояснення із вказанням законодавчо обґрунтованих причин не надання такого документу". Тож з пропозицією можете надати сканкопію будь-якого паспорту на аналогічний товар та надати лист пояснення в довільній формі про те що оригінал паспорту буде надано разом з поставкою, та вказати чому».

Лист-пояснення в довільній формі у складі тендерної пропозиції ТОВ"ВІМБ УКРАЇНА" відсутній.

3. Підпунктом 4 пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації Замовником була встановлена наступна вимога: «Для виконавців робіт обов’язкова наявність професійно-технічної освіти освітньо-кваліфікаційного рівня кваліфікований робітник відповідної професії та розряду, навчання та перевірка знань з питань охорони праці, кількість спеціалістів та їх кваліфікаційний рівень визначається регламентом виконання робіт, але кількість виконавців робіт при цьому не повинна бути менше двох».

Під час періоду уточнень (на підставі п. 54 Особливостей) одним із потенційних учасників було надано наступне звернення:
«Добрий день! Відповідно до п.4.3 Додатку 2 тендерної документації Замовником встановлена наступна вимога: "Для виконавців робіт обов’язкова наявність професійно-технічної освіти освітньо-кваліфікаційного рівня кваліфікований робітник відповідної професії та розряду, навчання та перевірка знань з питань охорони праці, кількість спеціалістів та їх кваліфікаційний рівень визначається регламентом виконання робіт, але кількість виконавців робіт при цьому не повинна бути менше двох". Просимо Вас надати роз’яснення стосовно конкретного переліку професій, відповідно до класифікатора професій за кодом ДК 003:2010 , які учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції. Також, просимо зазначити які саме документи повинен надати учасник на цих працівників (можливо, достатньо надати лише довідку в довільній формі та посвідчення про проходження перевірки знань з охорони праці).

Уповноваженою особою Замовника було надано роз’яснення:

«Шановний учасник, довідки в довільній формі та посвідчення про проходження перевірки знань з охорони праці буде достатньо».


Переможцем процедури закупівлі було надано Довідку наступного змісту (додається як доказ до вимоги, Додаток №3):

«Повідомляємо, що підприємство має у своєму штаті дипломованих кваліфікованих працівників відповідної професії та розряду, яке документально підтверджено. Кожен з працівників пройшов навчання та перевірку знань з питань охорони праці. Загальний штат працівників складає 9 людей».

Однак, відсутні посвідчення про проходження перевірки знань з охорони праці на працівників ТОВ"ВІМБ УКРАЇНА".

Вважаю, що у випадку якщо Замовником під час звернень потенційних учасників були надані лише роз’яснення щодо заданих питань та не було внесено змін до тендерної документації, які передбачені п. 54 Особливостей, то такі роз’яснення є гармонізованими з тендерною документацією Замовника і аж ніяк не суперечать вимогам, що прописані у тендерній документації, а самі учасники повинні повністю дотримуватись роз’яснень, що були надані Замовником.

Отже, прийняте рішення уповноваженої особи щодо оголошення переможцем відкритих торгів з особливостями ТОВ"ВІМБ УКРАЇНА"є неправомірним.

На підставі п.44 Особливостей тендерна пропозиція надана, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей має бути відхилена.
Враховуючи викладене, прийняте рішення порушує права ФОП Сорочана Сергія Вікторовича на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення публічних закупівель. ФОП Сорочан Сергій Вікторович вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника здійснити наступні дії.

Керуючись статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 44 Постанови №1178
ПРОШУ:

1. Прийняти вимогу до розгляду.
2. Визнати ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) №35 уповноваженої особи від 14.05.2024 року щодо оголошення переможцем закупівлі ТОВ "ВІМБ УКРАЇНА" неправомірним, тобто прийнятими з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
3. Скасувати ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) №35 уповноваженої особи від 14.05.2024 року щодо оголошення ТОВ "ВІМБ УКРАЇНА" переможцем закупівлі.
4. Зобов’язати Замовника прийняти нове рішення, згідно з яким відхилити тендерну пропозицію ТОВ "ВІМБ УКРАЇНА"


Додатки:
1. Додаток №2 до тендерної документації Замовника – на 6 аркушах ;
2. ТЕХНІЧНИЙ ПАСПОРТ на двері металеві протипожежні ТОВ "ВІМБ УКРАЇНА"- на 2 аркушах;
3. Довідка про наявність працівників ТОВ "ВІМБ УКРАЇНА"- на 1 аркуші.





ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Сергій СОРОЧАН
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 травня 2024 08:02
Шановний Учаснику, ФОП Сорочан Сергій Вікторович, на вашу вимогу, надану з порушенням Постанови КМУ №1178, п.46, а саме можливість звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію є тільки у учасника, пропозиція якого відхилена, яким ви не є, надаю пояснення щодо ваших питань до кваліфікації ТОВ «ВІМБ Україна» та правомірності уповноваженої особи щодо визнання його переможцем.
1. Відсутність погодженого Додатку 2 тендерної документації обгрунтована вимогами тендерної документації, Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.1.Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції: Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
− інформацією про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі встановлення даної вимоги в Додатку 2), — згідно з Додатком 2 до тендерної документації.
Формулювання «Згідно» передбачає надання документів, таблиць що вимагаються у додатку надати Учасником, тож сам Додаток 2 тендерною документацію не вимагався.
Це не підстава для відхилення.
2. Відсутність заводського номеру у технічному паспорті та печатки ТОВ «ВІМБ Україна», який є виробником дверей, про що він свідчить, обгрунтована тим що ТОВ «ВІМБ Україна», надало зразок Технічного паспорту у своїй комерційній пропозиції, але він був незаповнений у розділі який відповідає за параметри виробу, заводський номер, бо враховуючи п.4.2 Додатку 2, Учасник ще не має достовірних розмірів. Додатком 2 тендерної документації п.4.2. передбачено «замір існуючих дверних отворів на об'єктах Покупця за місцем поставки», тож після укладання договору продавець спочатку проводить замір дверних отворів на об’єктах, а потім виготовляє двері та разом з поставкою надає всі оригінали документів, що передбачені тендерною документацію. Вся інформація яка міститься у паспорті наявна у технічному паспорті та мають бути зазначені такі дані: 1) Техничні характеристики; 2) Параметри виробу; 3) Комплектація; 4) Основні правила експлуатації. Тож надання технічного паспорту замість паспорту нас влаштовує. Вимоги щодо змісту паспорту та його оформленню тендерною документацією не передбачено та не передбачено жодним нормативним діючим документом України.
Додаток 2(Технічна специфікація) п.1: «Фактом подання тендерної пропозиції учасник підтверджує відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним, функціональним характеристикам до предмета закупівлі, у тому числі технічній специфікації (у разі потреби — планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) та іншим вимогам до предмета закупівлі, що містяться в тендерній документації та цьому додатку, а також підтверджує можливість поставки товару та надання супутніх послуг, відповідно до вимог, визначених згідно з умовами цієї тендерної документаці».
Це не є підстава для відхилення.

3. Щодо відсутності посвідчення про проходження перевірки знань з охорони праці на працівників пояснюю, жодним документом тендерної документації не вимагалося надання учасником у складі пропозиції посвідчення про проходження перевірки знань з охорони праці. Згідно п. 4.3. Додатку 2 (Технічній специфікації) «Для виконавців робіт обов’язкова наявність професійно-технічної освіти освітньо-кваліфікаційного рівня кваліфікований робітник відповідної професії та розряду, навчання та перевірка знань з питань охорони праці, кількість спеціалістів та їх кваліфікаційний рівень визначається регламентом виконання робіт, але кількість виконавців робіт при цьому не повинна бути менше двох», але жодного документу на підтвердження не вимагалося від учасника. Відхилення учасника за ненадання документів, які не вимагалися тендерною документацією є порушенням


Тож законних причин для відхилення ТОВ «ВІМБ Україна» не було та ваша вимога безпідставна.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-06-04-000101 ● d999f73ae3064ade96a3f00677a1c8cb
  • Статус: завершено ● Дата: 17 жовтня 2024
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 червня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 червня 2024 15:42
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

04.06.2024 № 42-З

Миколаїв

Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 04.06.2024.


Начальник Денис ЯКОВЛЄВ

Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 04.06.2024 № 42-З

Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ 1 UA-2024-04-29-007678-a 09.04.2024

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-06-06 09:52:48

Запит про надання пояснень (інформації, документів)

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Двері протипожежні - за кодом ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-29-007678-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-06-07 09:15:56

двері протипожежні згідно коду – 44220000-8 (Столярні вироби) та уточнюючого коду 44221220-3 (Протипожежні двері),

Виходячи зі змісту Запиту, необхідно надати пояснення (інформацію, документи) на Запит такого змісту:
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.

1. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювався методом порівняння ціни отриманих комерційних пропозицій(додаються):
- ТОВ «ФЕНІКС ЮГ»» від 05.03.2024 №63 на суму 299624,00 грн із урахуванням ПДВ;
- ФОП Сорочан С.В. від 05.03.2024 № 11 на суму 263990,00 грн. без ПДВ;
- ПП «Безпека Центр 2» 05.03.2024 № 24/03/05 на суму 290289,00 грн. без ПДВ;
Відповідно до отриманих комерційних пропозицій розраховано очікувану вартість закупівлі за показником найнижчого значення цінової пропозиції.
Всі ціни отримані від постачальників приведені до єдиних умов.
Таким чином очікувану вартість закупівлі визначено в розмірі : 263990,00 грн. з ПДВ.

І.1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі визначалось відповідно до затвердженої заявки та технічного завдання № 181 від 18.03.2024 (додається) та обґрунтування необхідності закупівлі (додається).
Необхідність проведення закупівлі обґрунтовується виконанням припису ДСНС України у Миколаївській області «Про усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки», від 17.03.2021 № А/88 п.7., згідно з яким:
«Під час експлуатації об’єкта не допускати зниження класу вогнестійкості елементів заповнення прорізів у протипожежних перешкодах, зокрема влаштувати протипожежні двері у отворах протипожежних перешкод:
- між приміщенням складу та виробничим приміщенням електричного цеху по ремонту обмотки двигунів;
-на сходової клітині 4-го поверху між приміщеннями електротехнічної лабораторії та цехом теплової автоматики та вимірювань;
-в коридорі між цехом теплової автоматики та хімічної лабораторії;
-між коридором будівлі механічної майстерні та складом;
-в коридорі КТЦ між турбінним та котельним відділенням двері відокремлюючи приміщення електрощитових від коридору;
-між приміщеннями електрощитової та коридором адміністративної будівлі цеху теплових мереж гаражу;
-на 5-му поверсі цеху теплової автоматики та вимірювань між коридором та складськими приміщеннями;
-між приміщеннями акумуляторних батарей та приміщенням іншого призначення;
-між серверною та коридором в головному корпусі».
2. Інформація щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів.
Відповідно до Статуту ПрАТ «МИКОЛАЇВСЬКА ТЕЦ» є юридичною особою приватного права.
Метою діяльності ПрАТ «МИКОЛАЇВСЬКА ТЕЦ» є одержання прибутку на основі здійснення виробничої, комерційної, посередницької та іншої діяльності, в порядку та за умов, визначених чинним законодавством України і цим Статутом.
Відповідно до ст 22. Господарського кодексу України держава здійснює управління державним сектором економіки відповідно до засад внутрішньої і зовнішньої політики. Суб'єктами господарювання державного сектора економіки є суб'єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб'єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів. Повноваження суб'єктів управління у державному секторі економіки - Кабінету Міністрів України, міністерств, інших органів влади та організацій щодо суб'єктів господарювання визначаються законом. Зазначені суб’єкти управління у державному секторі економіки можуть приймати рішення, необхідні для підготовки до реалізації та здійснення державно-приватного партнерства (концесії), які є обов’язковими до виконання підприємствами, установами, організаціями, що перебувають у сфері їх управління. Держава реалізує право державної власності у державному секторі економіки через систему організаційно-господарських повноважень відповідних органів управління щодо суб'єктів господарювання, що належать до цього сектора і здійснюють свою діяльність на основі права господарського відання або права оперативного управління. Правовий статус окремого суб'єкта господарювання у державному секторі економіки визначається уповноваженими органами управління відповідно до вимог цього Кодексу та інших законів. Відносини органів управління з названими суб'єктами господарювання у випадках, передбачених законом, можуть здійснюватися на договірних засадах. Держава застосовує до суб'єктів господарювання у державному секторі економіки усі засоби державного регулювання господарської діяльності, передбачені цим Кодексом, враховуючи особливості правового статусу даних суб'єктів.
Відповідно до Постанови КМУ №710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» головний розпорядник бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечує:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Згідно з Бюджетним кодекс України:
- головні розпорядники бюджетних коштів - бюджетні установи в особі їх керівників, які відповідно до статті 22 цього Кодексу отримують повноваження шляхом встановлення бюджетних призначень;
- розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов’язань за енергосервісом, довгострокових зобов’язань у рамках державно-приватного партнерства, середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров’я та здійснення витрат бюджету;
- одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету.
Відповідно до ст.22 Бюджетного кодексу України головними розпорядниками бюджетних коштів можуть бути виключно:
1) за бюджетними призначеннями, визначеними законом про Державний бюджет України, - установи, уповноважені забезпечувати діяльність Верховної Ради України, Президента України, Кабінету Міністрів України в особі їх керівників; міністерства, Національне антикорупційне бюро України, Служба безпеки України, Конституційний Суд України, Верховний Суд, вищі спеціалізовані суди, Вища рада правосуддя та інші органи, безпосередньо визначені Конституцією України, в особі їх керівників, а також Державна судова адміністрація України, Національна академія наук України, Національна академія аграрних наук України, Національна академія медичних наук України, Національна академія педагогічних наук України, Національна академія правових наук України, Національна академія мистецтв України, інші установи, уповноважені законом або Кабінетом Міністрів України на реалізацію державної політики у відповідній сфері, в особі їх керівників;
2) за бюджетними призначеннями, визначеними рішенням про бюджет Автономної Республіки Крим, - уповноважені юридичні особи (бюджетні установи), що забезпечують діяльність Верховної Ради Автономної Республіки Крим та Ради міністрів Автономної Республіки Крим, а також міністерства та інші органи влади Автономної Республіки Крим в особі їх керівників;
3) за бюджетними призначеннями, визначеними іншими рішеннями про місцеві бюджети, - місцеві державні адміністрації, виконавчі органи та апарати місцевих рад (секретаріат Київської міської ради), структурні підрозділи місцевих державних адміністрацій, виконавчих органів місцевих рад в особі їх керівників.
Згідно з Порядком формування переліку об’єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави Фонд державного майна України наділений повноваженнями формування реєстру (перелік) суб'єктів господарювання державного сектору економіки (державних підприємств, їх об'єднань, дочірніх підприємств та господарських товариств, державна частка у статутному капіталі яких перевищує 50 відсотків).
Відповідно до цього реєстру, станом на 01.01.2024 р., в переліку суб’єктів господарювання державного сектору економіки (державних підприємств, їх об'єднань, дочірніх підприємств та господарських товариств, державна частка у статутному капіталі яких перевищує 50 відсотків) ПрАТ «МИКОЛАЇВСЬКА ТЕЦ» не перебуває.
На підставі вищевикладеного, ПрАТ «МИКОЛАЇВСЬКА ТЕЦ» не підпадає під дію Постанови КМУ №710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки).
В свою чергу, ПрАТ «МИКОЛАЇВСЬКА ТЕЦ», згідно витягу з наказу Міністерства енергетики України від 16.12.2022 №4-ДСК віднесено до об’єктів критичної інфраструктури паливно-енергетичного сектору критичної інфраструктури
Також, витягом з наказу Міністерства енергетики України від 08.05.2024 №182 підтверджується статус того, що ПрАТ «МИКОЛАЇВСЬКА ТЕЦ» (код ЄДРПОУ 30083966) є критично важливим об’єктом для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період.
Постановою НКРЕКП №349 від 26.03.2022 встановлено, що під час дії воєнного стану в Україні та до останнього дня місяця, наступного за місяцем припинення або скасування воєнного стану:
на веб-сайтах ліцензіатів та/або учасників оптового енергетичного ринку повинен бути закритий доступ до інформації, яка в умовах воєнного стану може бути віднесена до інформації з обмеженим доступом, у тому числі щодо об’єктів критичної інфраструктури, зокрема щодо:
- місцезнаходження, стану та режимів роботи енергетичного обладнання виробників електричної та теплової енергії, системи передачі та розподілу електричної енергії, газотранспортної системи, газорозподільної системи, газосховищ, транспортування нафти, нафтопродуктів магістральним трубопроводом, системи централізованого теплопостачання, водопостачання та водовідведення;
- величини коефіцієнтів завантаження трансформаторних підстанцій основної мережі, для трансформаторних підстанцій - кількість трансформаторів, їх тип та номінальна потужність, для ліній електропередачі - рівень напруги, протяжність лінії, нумерація опор, переріз провідників тощо, для газосховищ
- інформація про буферний об’єм газу, вільної потужності закачування, газотранспортної, газорозподільної системи, системи транспортування нафти, нафтопродуктів магістральним трубопроводом, системи централізованого теплопостачання, водопостачання та водовідведення - діаметр, протяжність трубопроводу, інформація щодо споруд на них (ГРС, ГРП, ЦТП тощо);
- іншої наявної на вебсайтах інформації про енергетичне обладнання виробників електричної та теплової енергії, системи передачі та розподілу електричної енергії, газотранспортної системи, газорозподільної системи, газосховищ, системи транспортування нафти, нафтопродуктів магістральним трубопроводом, системи централізованого теплопостачання, водопостачання та водовідведення, включаючи всю наявну проектну документацію щодо таких мереж та трубопроводів;
- обсягів видобутку, споживання, зберігання, відвантаження ресурсів, в тому числі вугілля та вуглеводнів;
- відомостей про місця запланованих ремонтних і відновлювальних робіт та процесу проведення таких робіт у реальному часі;
- кількості та якості поставленого, наявного обладнання та технічної спроможності підприємства;
- іншої інформації, в тому числі чутливої інформації щодо захисту критичної інфраструктури, яка може ідентифікувати об’єкти критичної інфраструктури або створювати уявлення про потенціал об’єкта в енергосистемі України.
Виходячи з вище зазначеного, опублікування обґрунтування технічних та якісних характеристик дверей протипожежних згідно коду – 44220000-8 (Столярні вироби) та уточнюючого коду 44221220-3 (Протипожежні двері) на власному веб-сайті є ризиком для об’єкта критичної інфраструктури в умовах воєнного стану та порушенням заборони відкриття інформації щодо планової енергетичної потужності об’єкту критичної інфраструктури, визначеною постановою НКРЕКП №349 від 26.03.2022, яка є обов’язковою для виконання на ПрАТ «МИКОЛАЇВСЬКА ТЕЦ».


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 14 червня 2024
Кінцевий строк оскарження: 20 червня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 травня 2024 11:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП Кутенкова О.О. 211 110,00
UAH з ПДВ
181 990,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ВІМБ УКРАЇНА" 218 400,00
UAH з ПДВ
182 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП Сорочан Сергій Вікторович 216 970,00
UAH з ПДВ
199 999,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "АЛСВІТ ПЛЮС" 229 320,00
UAH з ПДВ
229 320,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

07 травня 2024 23:59
Електронний підпис
07 травня 2024 23:58
двері.pdf
07 травня 2024 23:58
ИНН Кутенкова ОО.pdf.asice.zip
07 травня 2024 23:58
ЗГОДА ОБРОБКИ ДАНИХ.pdf
07 травня 2024 23:58
паспорт двері еі30.pdf
07 травня 2024 23:58
ФОП Кутенкова.pdf.asice.zip
07 травня 2024 23:58
Довідка.zip
07 травня 2024 23:57
Витяг платника.pdf
07 травня 2024 23:57
Витяг з ЄДР.pdf.asice.zip
07 травня 2024 23:57
Виписка з ЄДР.pdf.asice.zip

Публічні документи

20 травня 2024 12:25
Електронний підпис
07 травня 2024 17:03
Електронний підпис
07 травня 2024 17:03
Електронний підпис
07 травня 2024 17:01
договір київ1.jpg
07 травня 2024 17:01
1.jpg
07 травня 2024 17:01
гарантія.pdf
07 травня 2024 17:01
довідка послуги.pdf
07 травня 2024 17:01
довідка договора.pdf
07 травня 2024 17:01
довідка не росія.pdf
07 травня 2024 17:01
5.jpg
07 травня 2024 17:01
довідка обмеження.pdf
07 травня 2024 17:01
довідка працівники.pdf
07 травня 2024 17:01
4.jpg
07 травня 2024 17:01
довідка 236,237.pdf
07 травня 2024 17:01
2.jpg
07 травня 2024 17:01
довідка пункт 47.pdf
07 травня 2024 17:01
довідка власник.pdf
07 травня 2024 17:01
акт київ.jpg
07 травня 2024 17:01
лист згода.pdf
07 травня 2024 17:01
накладна київ2.jpg
07 травня 2024 17:01
технічні.pdf
07 травня 2024 17:01
договір київ2.jpg
07 травня 2024 17:01
відгук київ.pdf
07 травня 2024 17:01
договір київ.jpg
07 травня 2024 17:01
витяг держреєстр 190424.pdf
07 травня 2024 17:01
витяг единий податок.jpg
07 травня 2024 17:01
паспорт ЕІ60.pdf
07 травня 2024 17:01
договір київ3.jpg
07 травня 2024 17:01
накладна київ.jpg
07 травня 2024 17:01
3.jpg
07 травня 2024 17:01
статут.pdf

Публічні документи

23 травня 2024 13:50
Електронний підпис
23 травня 2024 13:48
48.ІПН Сорочан С.В..pdf.p7s
23 травня 2024 13:28
47.Паспорт Сорочан С.В..pdf
23 травня 2024 13:27
48.ІПН Сорочан С.В..pdf
07 травня 2024 18:37
Електронний підпис
07 травня 2024 18:35
28.ІПН Сорочан С.В..pdf.p7s
07 травня 2024 18:33
28.ІПН Сорочан С.В..pdf
07 травня 2024 18:33
27.Паспорт Сорочан С.В..pdf
07 травня 2024 18:33
32.Довідка про учасника.pdf

Публічні документи

02 травня 2024 15:29
Електронний підпис
02 травня 2024 15:29
Електронний підпис
02 травня 2024 15:28
32. Лист паспорти.pdf.p7s
02 травня 2024 15:28
24. Ліцензія.pdf
02 травня 2024 15:28
22.Лист ліцензування.pdf
02 травня 2024 15:28
31. DCS.0001785-24.PDF
02 травня 2024 15:28
34. Гарант лист.pdf.p7s
02 травня 2024 15:28
27. Лист бенефеціар.pdf.p7s
02 травня 2024 15:28
31. DCS.0001785-24.PDF.p7s
02 травня 2024 15:28
32. Лист паспорти.pdf
02 травня 2024 15:28
5.Наказ Потележко.pdf.p7s
02 травня 2024 15:28
5.Наказ Потележко.pdf
02 травня 2024 15:28
11. Довідка п. 47.pdf.p7s
02 травня 2024 15:28
7. опис до статуту.pdf
02 травня 2024 15:28
33. Довідка.pdf.p7s
02 травня 2024 15:28
25. Довідка рф.pdf.p7s
02 травня 2024 15:28
23. Лист Ліцензія.pdf.p7s
02 травня 2024 15:28
25. Довідка рф.pdf
02 травня 2024 15:28
13. Довідка код.pdf
02 травня 2024 15:28
6.ВИПИСКА АЛСВІТ.PDF.p7s
02 травня 2024 15:28
2.Статут АЛСВІТ ПЛЮС.pdf
02 травня 2024 15:28
24. Ліцензія.pdf.p7s
02 травня 2024 15:28
6.ВИПИСКА АЛСВІТ.PDF
02 травня 2024 15:28
33. Довідка.pdf
02 травня 2024 15:28
12.Довідка абз 14 п. 47.pdf
02 травня 2024 15:28
20. Довідка аналог.pdf.p7s
02 травня 2024 15:28
10. Довідка субпідряд.pdf
02 травня 2024 15:28
22.Лист ліцензування.pdf.p7s
02 травня 2024 15:28
26. Довідка ГКУ.pdf
02 травня 2024 15:28
27. Лист бенефеціар.pdf
02 травня 2024 15:28
30. DCS.0001784-24.PDF
02 травня 2024 15:28
20. Довідка аналог.pdf
02 травня 2024 15:28
2.Статут АЛСВІТ ПЛЮС.pdf.p7s
02 травня 2024 15:28
30. DCS.0001784-24.PDF.p7s
02 травня 2024 15:28
7. опис до статуту.pdf.p7s
02 травня 2024 15:28
26. Довідка ГКУ.pdf.p7s
02 травня 2024 15:28
23. Лист Ліцензія.pdf
02 травня 2024 15:28
8.витяг ПДВ.pdf
02 травня 2024 15:28
8.витяг ПДВ.pdf.p7s
02 травня 2024 15:28
11. Довідка п. 47.pdf
02 травня 2024 15:28
13. Довідка код.pdf.p7s
02 травня 2024 15:28
10. Довідка субпідряд.pdf.p7s
02 травня 2024 15:28
34. Гарант лист.pdf
02 травня 2024 15:28
12.Довідка абз 14 п. 47.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кутенкова О.О.

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "ВІМБ УКРАЇНА"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ФОП Сорочан Сергій Вікторович

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "АЛСВІТ ПЛЮС"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кутенкова О.О.
#2974300628
Відхилено 181 990,00
UAH з ПДВ
09 травня 2024 14:57
ТОВ "ВІМБ УКРАЇНА"
#40263997
Рішення скасоване 182 000,00
UAH з ПДВ
20 травня 2024 12:37
ТОВ "ВІМБ УКРАЇНА"
#40263997
Відхилено 182 000,00
UAH з ПДВ
20 травня 2024 12:38
ФОП Сорочан Сергій Вікторович
#2810918218
Переможець 199 999,00
UAH з ПДВ
22 травня 2024 13:02

Документи

14 травня 2024 15:46
Довідка НАЗК
14 травня 2024 15:46
Електронний підпис

Документи

20 травня 2024 12:38
Електронний підпис

Документи

22 травня 2024 13:02
Довідка НАЗК
22 травня 2024 13:02
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 травня 2024 13:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Сорочан Сергій Вікторович
#2810918218
199 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 травня 2024 13:02
Довідка НАЗК
22 травня 2024 13:02
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 червня 2024 11:46
03.06 ФОП Сорочан С.В. двері протипожежні №398.pdf укладений
03 червня 2024 11:44