Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Жилсервіс-5" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 38199687 |
Місцезнаходження: | 49069, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, проспект Богдана Хмельницького буд.14 |
Контактна особа: |
Карасюк Ольга Григорівна 380677525053 homeservice-5@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 квітня 2024 15:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 травня 2024 16:00 |
Очікувана вартість: | 8 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 86 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45440000-3: Фарбування та скління
Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади. Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за надані послуги здійснюється на підставі рахунку та Акту приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2В), довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3) | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 квітня 2024 15:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 квітня 2024 14:54 |
ТД фасади.docx | |
29 квітня 2024 14:53 |
Додаток №3 Проект договору.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-04-000091 ● b7d1c488fe6d4a83b3dbce8abba45dfa
- Статус: завершено ● Дата: 29 липня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 червня 2024 14:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.06.2024 № 18-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 16.05.2024 №003100-18/6323-2024, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 04.06.2024.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
04.06.2024 №18-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-04-29-007410-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-05 15:43:36
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу предмету закупівлі «Послуги з усунення аварій в житловому фонді м. Дніпро, Поточний ремонт фасадів житлових будинків (ДК 021:2015: 45443000-4 Фасадні роботи)», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-29-007410-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-10 11:29:57
пояснення на запит
Комунальне підприємство "Жилсервіс-5" Дніпровської міської ради (надалі – Замовник), у відповідь на запит замовнику на пояснення Південного офісу Державної аудиторської служби України від 05.06.2024 р. у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з усунення аварій в житловому фонді м. Дніпро, Поточний ремонт фасадів житлових будинків (ДК 021:2015: 45443000-4 Фасадні роботи)» (UA-2024-04-29-007410-a) пояснює наступне.
Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості. Очікувана вартість вказаного предмета закупівлі розрахована за допомогою програмного комплексу, з урахуванням вимог нормативних документів у сфері стандартизації (Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва» (зі змінами)), з урахуванням ринкових цін на якісні будівельні матеріали, що можуть застосовуватися при наданні послуг, зазначених в дефектних актах та орієнтовно становить 8 600 000,00 грн. з ПДВ, що відповідає розміру бюджетного призначення. На підтвердження зазначеного, згідно вашого запиту, надаємо розрахунок вартості.
Зазначений розмір бюджетного призначення встановлений згідно з Програмою реформування та розвитку житлового господарства м. Дніпра на 2023 – 2028 роки, затвердженої рішенням міської ради від 30.03.2016 №18/5 (зі змінами); рішенням міської ради від 21.02.2024 №4/47 «Про здійснення запозичення до бюджету Дніпровської міської територіальної громади у 2024 році»; рішенням міської ради від 21.02.2024 №5/47 «Про здійснення запозичення до бюджету Дніпровської міської територіальної громади у 2024 році»; рішенням міської ради від 06.12.2023 № 4/44 «Про бюджет Дніпровської міської територіальної громади на 2024 рік»; рішенням міської ради від 24.04.2024 №2/49 «Про внесення змін до рішення міської ради від 06.12.2023 №4/44 «Про бюджет Дніпровської міської територіальної громади на 2024 рік»; рішенням міської ради від 24.04.2024 №3/49 «Про внесення змін до рішення міської ради від 06.12.2023 №5/44 «Про затвердження Програми економічного і соціального розвитку Дніпровської міської територіальної громади на 2024 рік».
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог законодавства. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі затверджених дефектних актів, де конкретизуються найменування послуг та витрат, а також обсяги послуг. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі зазначені у додатку 2 до тендерної документації.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 червня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 травня 2024 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СТАРБУДКОНТРАКТ" |
8 295 740,08
UAH з ПДВ
|
8 295 740,08
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СТАРБУДКОНТРАКТ" #40630948 |
Переможець |
8 295 740,08
UAH з ПДВ
|
09 травня 2024 09:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 червня 2024 14:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 червня 2024 10:48
|
ДУ 3 до договору № 43.pdf | зміни до договору |
10 червня 2024 10:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 червня 2024 12:36
|
ДУ 2 до договору № 43.pdf | зміни до договору |
04 червня 2024 12:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 травня 2024 13:22
|
ДУ 1 до договору № 43.pdf | зміни до договору |
28 травня 2024 13:21
|
Електронний підпис | укладений |
16 травня 2024 11:38
|
5-Червоний камінь, 9.pdf | укладений |
16 травня 2024 11:36
|
4-Червоний камінь, 8.pdf | укладений |
16 травня 2024 11:36
|
3-Тополя-3, 49.pdf | укладений |
16 травня 2024 11:35
|
2-Тополя-2, 12 к. 1, 2, 3.pdf | укладений |
16 травня 2024 11:35
|
1-Тополя-2, 35.pdf | укладений |
16 травня 2024 11:35
|
ДОГОВІР 43.pdf | укладений |
16 травня 2024 11:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 28 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 43 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 04 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 43 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 10 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 43 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Послуги з усунення аварій в житловому фонді м. Дніпро, Поточний ремонт фасадів житлових будинків (ДК 021:2015: 45443000-4 Фасадні роботи)» | 1 | послуга |
8 260 306,97
UAH з ПДВ
|