Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт приміщень Поліклініки під відділ соціально-психологічної, правової підтримки захисників, захисниць та членів їх сімей Волочиської міської ради, за адресою: вул. Незалежності 68А, м. Волочиськ, Хмельницький район, Хмельницька область
Очікувана вартість
1 856 134,00 UAH
UA-2024-04-29-007211-a ● 3676b45416b547d1bb4465104c4c3bc6
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Волочиська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04060695 |
Місцезнаходження: | 31200, Україна , Хмельницька обл., місто Волочиськ, площа Центральна, 1 |
Контактна особа: |
Купчик Юлія Сергіївна +380983436542 volmisrada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 квітня 2024 14:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 травня 2024 18:00 |
Початок аукціону: | 15 травня 2024 12:53 |
Початок аукціону: | 15 травня 2024 12:53 |
Очікувана вартість: | 1 856 134,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 281,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт приміщень Поліклініки під відділ соціально-психологічної, правової підтримки захисників, захисниць та членів їх сімей Волочиської міської ради, за адресою: вул. Незалежності 68А, м. Волочиськ, Хмельницький район, Хмельницька область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
31200, Україна, Хмельницька область, м. Волочиськ, вул. Незалежності 68А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом 150 календарних днів | Пiсляоплата | 150 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 квітня 2024 14:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 квітня 2024 14:42 |
Додаток 1 - кваліфікаційні критерії 2.docx | |
29 квітня 2024 14:42 |
Додаток 2 - інформація про відсутність підстав встановлених пунктом 47.docx | |
29 квітня 2024 14:42 |
Додаток 4 - інформація про субпідрядників.doc | |
29 квітня 2024 14:42 |
ТД Волочиськ повторно.docx | |
29 квітня 2024 14:42 |
Додаток 5 - проект договору.doc | |
29 квітня 2024 14:42 |
Додаток 3 - технічне завдання.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-04-29-007211-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АртБудДекор", Код ЄДРПОУ:44299058
Дата подання: 29 травня 2024 16:14
Неправомірне визначення переможця
Відповідно пункту 3.3 Додатку 5 до тендерної документації (проєкт договору) договірна ціна робіт динамічна та розраховується відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України (Мінрегіону) від 01.11.2021 №281. Заробітна плата в договірній ціні розраховується відповідно до «Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів», затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 281 від 20.10.2016 (зі змінами, внесеними наказом Мінрегіону від 27.07.2018 № 196, зареєстрованим у Мін'юсті 16.08.2018 за №931/32383).
Пунктом 4 Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів затвердженого наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 281 від 20.10.2016 визначено, що розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при складанні інвесторської кошторисної документації (на стадії розроблення проектної документації), визначається замовником (інвестором) у складі вихідних даних на проектування для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8, але не нижче ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року), який є складовою основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України, що схвалюються Кабінетом Міністрів України. Відповідно до проектної документації експертного звіту № 23-0001/01-24 від 26 січня 2024 року, реєстраційний номер EX01:6547-6718-9183-8919 заробітна плата складає 12558,80 грн. Учасник ТОВ "АЛЬП-ПРОМ 1" не надав пояснювальної записки до договірної ціни, де зазначається заробітна плата. Проте, можна на прикладі однієї роботи можна зробити висновок, що зазначений учасник значно завищив заробітну плату, а Замовник може не ефективно використати кошти, ще умовах воєнного стану. Наприклад: При середньомісячній заробітній платі 12558,80, вартість робіт складає: КР3-23-1 Пробивання прорізів у цегляних стінах вручну 1 м3 - 1143,53 грн. (без врахування вартості експлуатації машин і механізмів). В розрахунках Учасника ТОВ «АЛЬП-ПРОМ 1» Середньомісячну заробітну ми не знаємо, але вартість робіт складає: КР3-23-1 Пробивання прорізів у цегляних стінах вручну 1 м3 – 1622,17 грн(без врахування вартості експлуатації машин і механізмів). Якщо зробити елементарний розрахунок буде все зрозуміло.
Разом з тим, пункт 3.6. Додатку 5 до тендерної документації передбачає, що джерелом покриття додаткових витрат, пов’язаних зі зміною вартості трудових ресурсів на стадії виконання Договору, можуть слугувати кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, що передбачені у затвердженій в установленому порядку проектній документації (кошторисній частині цієї документації), або економії, отриманої по інших статтях зведеного кошторисного розрахунку. Можна зробити висновок, що договірна ціна учасника повинна враховувати кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами. Проте договірна ціна учасника ТОВ "АЛЬП-ПРОМ 1" (файл «. Кошторис.pdf") не враховує кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами (Розрахунок №12 зазначено «-»), що є невідповідністю пропозиції учасника вимогам тендерної документації.
Хочемо зауважити, що у разі якщо учасник не врахував в договірній ціні кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, хоча такі кошти були передбачені проектною документацію, що зазначено в пункті 3.6. Додатку 5 до тендерної документації, така невідповідність є інформацією про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та не підлягає виправленню відповідно до пункту 43 Особливостей.
Підсумовуючи вищезазначене, можна зробити висновок, що це звичайна схема Замовників, відхиляти учасників з значно меншою ціновою пропозицією, через «невірну» назву плитки (хоча це не впливає на ціну чи технічну характеристику), і разом з цим визнавати переможця учасника з значно більшою ціновою пропозицією, але із завищеною зарплатою та не врахування коштів, що передбачені проектною документацією.
Просимо звернути увагу, що пропозиція учасника ТОВ «АЛЬП-ПРОМ 1» не відповідає вимога тендерної документації. Звичайно ж буде стандартна відповідь, що порушення відсутні, оскільки це найбільша цінова пропозиція, можна і на щось «закрити очі». Нагадаємо, що один з принципів публічних закупівель - максимальна ефективність та економія.
Розгорнути
Згорнути
Пунктом 4 Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів затвердженого наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 281 від 20.10.2016 визначено, що розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при складанні інвесторської кошторисної документації (на стадії розроблення проектної документації), визначається замовником (інвестором) у складі вихідних даних на проектування для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8, але не нижче ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року), який є складовою основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України, що схвалюються Кабінетом Міністрів України. Відповідно до проектної документації експертного звіту № 23-0001/01-24 від 26 січня 2024 року, реєстраційний номер EX01:6547-6718-9183-8919 заробітна плата складає 12558,80 грн. Учасник ТОВ "АЛЬП-ПРОМ 1" не надав пояснювальної записки до договірної ціни, де зазначається заробітна плата. Проте, можна на прикладі однієї роботи можна зробити висновок, що зазначений учасник значно завищив заробітну плату, а Замовник може не ефективно використати кошти, ще умовах воєнного стану. Наприклад: При середньомісячній заробітній платі 12558,80, вартість робіт складає: КР3-23-1 Пробивання прорізів у цегляних стінах вручну 1 м3 - 1143,53 грн. (без врахування вартості експлуатації машин і механізмів). В розрахунках Учасника ТОВ «АЛЬП-ПРОМ 1» Середньомісячну заробітну ми не знаємо, але вартість робіт складає: КР3-23-1 Пробивання прорізів у цегляних стінах вручну 1 м3 – 1622,17 грн(без врахування вартості експлуатації машин і механізмів). Якщо зробити елементарний розрахунок буде все зрозуміло.
Разом з тим, пункт 3.6. Додатку 5 до тендерної документації передбачає, що джерелом покриття додаткових витрат, пов’язаних зі зміною вартості трудових ресурсів на стадії виконання Договору, можуть слугувати кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, що передбачені у затвердженій в установленому порядку проектній документації (кошторисній частині цієї документації), або економії, отриманої по інших статтях зведеного кошторисного розрахунку. Можна зробити висновок, що договірна ціна учасника повинна враховувати кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами. Проте договірна ціна учасника ТОВ "АЛЬП-ПРОМ 1" (файл «. Кошторис.pdf") не враховує кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами (Розрахунок №12 зазначено «-»), що є невідповідністю пропозиції учасника вимогам тендерної документації.
Хочемо зауважити, що у разі якщо учасник не врахував в договірній ціні кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, хоча такі кошти були передбачені проектною документацію, що зазначено в пункті 3.6. Додатку 5 до тендерної документації, така невідповідність є інформацією про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та не підлягає виправленню відповідно до пункту 43 Особливостей.
Підсумовуючи вищезазначене, можна зробити висновок, що це звичайна схема Замовників, відхиляти учасників з значно меншою ціновою пропозицією, через «невірну» назву плитки (хоча це не впливає на ціну чи технічну характеристику), і разом з цим визнавати переможця учасника з значно більшою ціновою пропозицією, але із завищеною зарплатою та не врахування коштів, що передбачені проектною документацією.
Просимо звернути увагу, що пропозиція учасника ТОВ «АЛЬП-ПРОМ 1» не відповідає вимога тендерної документації. Звичайно ж буде стандартна відповідь, що порушення відсутні, оскільки це найбільша цінова пропозиція, можна і на щось «закрити очі». Нагадаємо, що один з принципів публічних закупівель - максимальна ефективність та економія.
Рішення замовника: Вимога відхилена
31 травня 2024 15:51
Добрий день. На Ваше звернення повідомляємо наступне. Замовник має при проведенні процедур діяти чітко з вимогами чинного законодавства в сфері публічних закупівель. Відповідно до ч. 6 розділу ІІІ Тендерної документації - інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до додатку 3. Додатком 3 до тендерної документації передбачено, що розрахунок ціни тендерної пропозиції здійснюється відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01 листопада 2021 р. № 281.ь Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерних пропозицій учасників технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановлених замовником (згідно із Додатком 3).
З цією метою, Учасники, до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, надають, відповідно до своєї початкової ціни, виконані згідно вимог Додатку №3 наступні документи:
• договірну ціну (договірна ціна може бути надана без обґрунтовуючих розрахунків її вартості);
• локальні кошториси.
Учасником надано і договірну ціну, і локальні кошториси з усіма роботами, об’ємами, що були передбачені Додатком 3 до ТД, обґрунтовуючих розрахунків Учасник мав право не надавати, пояснювальної записки в тому числі, тому підстав для відхилення тендерної пропозиції в Замовника не було.
Щодо, заробітної плати пояснюємо наступне – згідно Пояснювальної записки до кошторисної документації Замовника середньомісячна заробітна плата на 1 робітника в режимі повної зайнятості (при середньомісячній нормі тривалості робочого часу 167,33 люд.год та розряді робіт 3,8) становить 14845,00 грн.
Ваше твердження, що заробітна плата складає 12558,80 грн. не відповідає дійсності. Крім того, саме такий розмір заробітної плати був затверджений уповноваженими органами Волочиської ОТГ, інформація про що є у вільному доступі та може бути Вами перевірена.
Щодо, врахування додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, що передбачені у затвердженій в установленому порядку проектній документації (кошторисній частині цієї документації), або економії, отриманої по інших статтях зведеного кошторисного розрахунку.
По перше, такої вимоги, що Учасник в обов’язковому порядку включає вказані витрати в договірну ціну в тендерній документації та Додатку 3 (технічне завдання) до ТД не містили. Отже, Учасник на власний розсуд згідно Настанови може враховувати вказані витрати або ж ні. Вказане свідчить не про домовленість, чи упереджене ставлення до розгляду тендерних пропозицій Замовником, а про те, що Учасник не має наміру при виконанні договору здійснювати перегляд витрат та виконає весь обсяг робіт за цінами, визначеними Договором. Дякуємо за взаєморозуміння.
З цією метою, Учасники, до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, надають, відповідно до своєї початкової ціни, виконані згідно вимог Додатку №3 наступні документи:
• договірну ціну (договірна ціна може бути надана без обґрунтовуючих розрахунків її вартості);
• локальні кошториси.
Учасником надано і договірну ціну, і локальні кошториси з усіма роботами, об’ємами, що були передбачені Додатком 3 до ТД, обґрунтовуючих розрахунків Учасник мав право не надавати, пояснювальної записки в тому числі, тому підстав для відхилення тендерної пропозиції в Замовника не було.
Щодо, заробітної плати пояснюємо наступне – згідно Пояснювальної записки до кошторисної документації Замовника середньомісячна заробітна плата на 1 робітника в режимі повної зайнятості (при середньомісячній нормі тривалості робочого часу 167,33 люд.год та розряді робіт 3,8) становить 14845,00 грн.
Ваше твердження, що заробітна плата складає 12558,80 грн. не відповідає дійсності. Крім того, саме такий розмір заробітної плати був затверджений уповноваженими органами Волочиської ОТГ, інформація про що є у вільному доступі та може бути Вами перевірена.
Щодо, врахування додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, що передбачені у затвердженій в установленому порядку проектній документації (кошторисній частині цієї документації), або економії, отриманої по інших статтях зведеного кошторисного розрахунку.
По перше, такої вимоги, що Учасник в обов’язковому порядку включає вказані витрати в договірну ціну в тендерній документації та Додатку 3 (технічне завдання) до ТД не містили. Отже, Учасник на власний розсуд згідно Настанови може враховувати вказані витрати або ж ні. Вказане свідчить не про домовленість, чи упереджене ставлення до розгляду тендерних пропозицій Замовником, а про те, що Учасник не має наміру при виконанні договору здійснювати перегляд витрат та виконає весь обсяг робіт за цінами, визначеними Договором. Дякуємо за взаєморозуміння.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 травня 2024 13:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АртБудДекор" |
1 589 915,89
UAH з ПДВ
|
1 589 915,89
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БК ТБС" |
1 795 155,04
UAH з ПДВ
|
1 731 410,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АЛЬП-ПРОМ 1 " |
1 749 985,20
UAH з ПДВ
|
1 731 419,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АртБудДекор" #44299058 |
Відхилено |
1 589 915,89
UAH з ПДВ
|
17 травня 2024 14:00
|
|
ТОВ "БК ТБС" #43499045 |
Відхилено |
1 731 410,00
UAH з ПДВ
|
20 травня 2024 17:01
|
|
ТОВ "АЛЬП-ПРОМ 1
" #41403707 |
Переможець |
1 731 419,00
UAH з ПДВ
|
27 травня 2024 09:00
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 травня 2024 17:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 червня 2024 14:12
|
Договір | укладений |
05 червня 2024 14:07
|