Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт покрівлі та утеплення фасадів будинку культури с. Олександрівка за адресою: Дніпропетровська область, Дніпровський район, с. Олександрівка, вул. Центральна, 1-К
Очікувана вартість
18 857 640,00 UAH
UA-2024-04-29-007074-a ● 8b2c091dbcf84c1586a5e987669fef08
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ, АРХІТЕКТУРИ ТА МІСТОБУДІВНОГО КАДАСТРУ СЛОБОЖАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43882751 |
Місцезнаходження: | 52005, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпровський р-н, с-ще Слобожанське, вул. Василя Сухомлинського, буд. 56-Б |
Контактна особа: |
Марина Гришко +380567199152 torgiosv@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 квітня 2024 14:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 травня 2024 09:00 |
Початок аукціону: | 15 травня 2024 11:59 |
Початок аукціону: | 15 травня 2024 11:59 |
Очікувана вартість: | 18 857 640,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 95 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт покрівлі та утеплення фасадів будинку культури с. Олександрівка за адресою: Дніпропетровська область, Дніпровський район, с. Олександрівка, вул. Центральна, 1-К
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52041, Україна, Дніпропетровська область, Дніпровський район, с. Олександрівка, вул. Центральна, 1-К
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), але з урахуванням Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 № 590, в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Підрядника, що вказаний у реквізитах цього Договору. Замовник здійснює оплату в межах отриманого бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані роботи здійснюються при отриманні Замовником бюджетного призначення на фінансування цих робіт. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 квітня 2024 14:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 квітня 2024 14:36 |
Тендерна документація.docx | |
29 квітня 2024 14:36 |
Додаток 4.docx | |
29 квітня 2024 14:36 |
Додаток 6.docx | |
29 квітня 2024 14:36 |
Додаток 5.docx | |
29 квітня 2024 14:36 |
Додаток 1.docx | |
29 квітня 2024 14:36 |
Додаток 3.docx | |
29 квітня 2024 14:36 |
Додаток 2.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
не на часі!
Дата подання: 30 квітня 2024 09:07
Дата відповіді: 02 травня 2024 08:39
Добрий день,
Чи впевнені ви що саме зараз потрібно займатись капітальними ремонтами та утепленням фасадів будинку культури В той саме час, коли кацапи тиснуть по всім фронтам і ми змушені відступати.
На фронті не вистачає РЕБів не вистачає обладнаних інженерних позицій, військові постійно по копійкам збирають на своїх потреби а ви вирішуєте утеплювати будинок культури!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Порядок та умови здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування встановлюють Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Відповідно до пункту 14 Особливостей закупівля здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів).
В замовника наявна потреба у здійсненні закупівлі: Капітальний ремонт покрівлі та утеплення фасадів будинку культури с. Олександрівка за адресою: Дніпропетровська область, Дніпровський район, с. Олександрівка, вул. Центральна, 1-К (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація).
Жодних обмежень щодо здійснення такої закупівлі в умовах воєнного стану чинним законодавством не передбачено.
Відповідно до пункту 14 Особливостей закупівля здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів).
В замовника наявна потреба у здійсненні закупівлі: Капітальний ремонт покрівлі та утеплення фасадів будинку культури с. Олександрівка за адресою: Дніпропетровська область, Дніпровський район, с. Олександрівка, вул. Центральна, 1-К (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація).
Жодних обмежень щодо здійснення такої закупівлі в умовах воєнного стану чинним законодавством не передбачено.
Щодо технічного завдання ?
Дата подання: 08 травня 2024 09:50
Дата відповіді: 10 травня 2024 09:10
Доброго дня. Питання в розділі додаткові роботи позиція: 6. Утеплення перекритів 16. Гідроізоляційна плівка ПВХ 30. Улаштування з листової сталі 31. Забивання щілин. 32 . Монтажна піна 44. Муруваня окремих ділянок 52. Улаштування з листової сталі 53. Забивання щілин. 54. Монтажна піна. , що це за матеріали і роботи в данному розділі ?
Відповідь: Абзацом третім пункту 5.1 Розділу V Настанови з визначення вартості будівництва, прийнятої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» передбачено, що для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію.
На виконання вищезазначеного, замовником у Додатку 4 тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» були надані відомість обсягів робіт та відомість ресурсів до неї без цін, які є складовою робочого проекту «Капітальний ремонт покрівлі та утеплення фасадів будинку культури с. Олександрівка за адресою: Дніпропетровська область, Дніпровський район, с. Олександрівка, вул. Центральна, 1-К», який отримав позитивний експертний звіт.
На виконання вищезазначеного, замовником у Додатку 4 тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» були надані відомість обсягів робіт та відомість ресурсів до неї без цін, які є складовою робочого проекту «Капітальний ремонт покрівлі та утеплення фасадів будинку культури с. Олександрівка за адресою: Дніпропетровська область, Дніпровський район, с. Олександрівка, вул. Центральна, 1-К», який отримав позитивний експертний звіт.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-04-29-007074-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТБМ-ІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:41329828
Дата подання: 31 травня 2024 20:31
Вимога про скасування рішення про переможця
Шановний Замовнику! Вимагаємо переглянути своє рішення стосовно обраного переможця в закупівлі ТОВ "ДНІПРОЮЖСТРОЙ-П.Г.С." з остаточною пропозицією в 16 690 000,00 грн з ПДВ.
Проаналізувавши тендер який Вами було оголошено та проведено, наша компанія дійшла висновку, що обраний Вами переможець у закупівлі, має ідентичні зауваження до наданого кошторису у своїй тендерній пропозиції, за, що тендерну пропозицію ТОВ «ТБМ-ІНВЕСТ», до речі дешевшу на 740 000,00 грн, було відхилено.
А саме.
На підставі протоколу № б/н від 20 травня 2024 року Замовником було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ТБМ-ІНВЕСТ» де вказано, що надані кошторисні розрахунки, а зокрема начебто невідповідність кошторисних розрахунків ТОВ «ТБМ-ІНВЕСТ» вимогам кошторисних норм України «Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Вказівки «щодо застосування», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 15.06.2021 № 156 (далі – РЕКНр).
По перше, відповідно до вимог пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція учасника та визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції (договірної ціни) здійснюється згідно кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова).
При цьому, у тендерній документації відсутні будь-які додаткові вимоги або посилання на необхідність узгодження тендерної пропозиції окремим положенням Наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 15.06.2021 № 156, в тому числі коли мова йде про рекомендаційні (не обов’язкові норми).
По друге, відповідно до п. 2.4. «Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Вказівки щодо застосування», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 15.06.2021 № 156, окремі види ремонтно-будівельних робіт, які не охоплені збірниками РЕКНр, а технологія їх виконання аналогічна новому будівництву або реконструкції будинків, будівель і споруд, можуть нормуватися відповідно або за нормами збірників РЕКНб на нове будівництво із застосуванням до витрат труда робітників, зайнятих на ремонтно-будівельних роботах, і до часу експлуатації машин і механізмів коефіцієнта 1,15, або за КНУ РЕКНб Збірник 46. «Роботи при реконструкції будівель та споруд» та нормами 9-70-1 – 9-75-2 КНУ РЕКНб Збірник 9. «Металеві конструкції» без застосування зазначеного коефіцієнта.
Таким чином, вказаними правилами чітко не визначено, які саме «окремі види ремонтно-будівельних робіт» підпадають під дію п. 2.4., та фактично надають право, а не обов’язок виконавцю таких (не визначених прямо) робіт застосовувати підвищений коефіцієнт для збільшення вартості виконуваних робіт.
По третє, 27.05.24 року протоколом № б/н щодо прийняття рішення уповноваженою особою обрано переможця даної закупівлі, який в наданих кошторисних розрахунках у складі своєї тендерної пропозиції розміщеній на електронному майданчику https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-04-29-007074-a, має ідентичне зауваження, стосовно п. 22 наданого Локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-01 (шифр норми КБ10-25-3) (Демонтаж) Установлення пластикових підвіконних дошок де до витрат труда робітників – будівельників, монтажників та витрат ресурсів (машин і механізмів) також не застосований коефіцієнт 1,15, проте пропозицію не відхилено, а обрано переможцем!!!
Тобто зовсім не зрозуміло, 20.05.24 року, Замовник вважає вищезазначене, стосовно п. 2.4. «Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Вказівки щодо застосування», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 15.06.2021 № 156, та не застосування коефіцієнту 1,15 невідповідністю умовам пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації та пункту 31 Особливостей і відхиляє учасника ТОВ «ТБМ-ІНВЕСТ» відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. А вже 27.05.24 року оберає переможцем Учасника у якого в наданому локальному кошторисі № 02-01-01 наявні ідентичні зауваження, а саме в п.11, 22, 36, 47, 55, 72, 73, 82, 83, 87, 88, 91, 96 локального кошторису переможцем на диво теж не застосований коефіцієнт 1,15, проте замовника це ніяким чином не спиняє від порушень законодавства та обираючи одну із найдорожчих пропозицій Замовник у відкритому доступі у системі prozorro.gov.ua демонструє некомпетентність уповноваженої особи та зацікавленість підприємством ТОВ "ДНІПРОЮЖСТРОЙ-П.Г.С.", що й не дивно. Адже проаналізувавши закупівлі замовника стає зрозуміло, що переможець цієї закупівлі є його фаворитом. А тому, всі хто не приймав би участь в закупівлях цього замовника підлягають відхиленню по надуманим причинам задля обрання переможцем ТОВ "ДНІПРОЮЖСТРОЙ-П.Г.С." та спільному розкраданню бюджетних коштів.
Вказані обставини в даній закупівлі призвели до порушення прав ТОВ «ТБМ-ІНВЕСТ» на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерної пропозиції. Окрім того, Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель, передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, що у свою чергу, призвело до порушення прав і законних інтересів ТОВ «ТБМ-ІНВЕСТ».
У разі ігнорування Замовником або формальної відписки від вимоги, будемо вимушені звернутись до ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ та правоохоронних органів для привернення уваги до не законних дій Замовника та фаворита всіх його закупівель ТОВ "ДНІПРОЮЖСТРОЙ-П.Г.С.".
Розгорнути
Згорнути
Проаналізувавши тендер який Вами було оголошено та проведено, наша компанія дійшла висновку, що обраний Вами переможець у закупівлі, має ідентичні зауваження до наданого кошторису у своїй тендерній пропозиції, за, що тендерну пропозицію ТОВ «ТБМ-ІНВЕСТ», до речі дешевшу на 740 000,00 грн, було відхилено.
А саме.
На підставі протоколу № б/н від 20 травня 2024 року Замовником було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ТБМ-ІНВЕСТ» де вказано, що надані кошторисні розрахунки, а зокрема начебто невідповідність кошторисних розрахунків ТОВ «ТБМ-ІНВЕСТ» вимогам кошторисних норм України «Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Вказівки «щодо застосування», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 15.06.2021 № 156 (далі – РЕКНр).
По перше, відповідно до вимог пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція учасника та визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції (договірної ціни) здійснюється згідно кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова).
При цьому, у тендерній документації відсутні будь-які додаткові вимоги або посилання на необхідність узгодження тендерної пропозиції окремим положенням Наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 15.06.2021 № 156, в тому числі коли мова йде про рекомендаційні (не обов’язкові норми).
По друге, відповідно до п. 2.4. «Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Вказівки щодо застосування», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 15.06.2021 № 156, окремі види ремонтно-будівельних робіт, які не охоплені збірниками РЕКНр, а технологія їх виконання аналогічна новому будівництву або реконструкції будинків, будівель і споруд, можуть нормуватися відповідно або за нормами збірників РЕКНб на нове будівництво із застосуванням до витрат труда робітників, зайнятих на ремонтно-будівельних роботах, і до часу експлуатації машин і механізмів коефіцієнта 1,15, або за КНУ РЕКНб Збірник 46. «Роботи при реконструкції будівель та споруд» та нормами 9-70-1 – 9-75-2 КНУ РЕКНб Збірник 9. «Металеві конструкції» без застосування зазначеного коефіцієнта.
Таким чином, вказаними правилами чітко не визначено, які саме «окремі види ремонтно-будівельних робіт» підпадають під дію п. 2.4., та фактично надають право, а не обов’язок виконавцю таких (не визначених прямо) робіт застосовувати підвищений коефіцієнт для збільшення вартості виконуваних робіт.
По третє, 27.05.24 року протоколом № б/н щодо прийняття рішення уповноваженою особою обрано переможця даної закупівлі, який в наданих кошторисних розрахунках у складі своєї тендерної пропозиції розміщеній на електронному майданчику https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-04-29-007074-a, має ідентичне зауваження, стосовно п. 22 наданого Локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-01 (шифр норми КБ10-25-3) (Демонтаж) Установлення пластикових підвіконних дошок де до витрат труда робітників – будівельників, монтажників та витрат ресурсів (машин і механізмів) також не застосований коефіцієнт 1,15, проте пропозицію не відхилено, а обрано переможцем!!!
Тобто зовсім не зрозуміло, 20.05.24 року, Замовник вважає вищезазначене, стосовно п. 2.4. «Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Вказівки щодо застосування», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 15.06.2021 № 156, та не застосування коефіцієнту 1,15 невідповідністю умовам пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації та пункту 31 Особливостей і відхиляє учасника ТОВ «ТБМ-ІНВЕСТ» відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. А вже 27.05.24 року оберає переможцем Учасника у якого в наданому локальному кошторисі № 02-01-01 наявні ідентичні зауваження, а саме в п.11, 22, 36, 47, 55, 72, 73, 82, 83, 87, 88, 91, 96 локального кошторису переможцем на диво теж не застосований коефіцієнт 1,15, проте замовника це ніяким чином не спиняє від порушень законодавства та обираючи одну із найдорожчих пропозицій Замовник у відкритому доступі у системі prozorro.gov.ua демонструє некомпетентність уповноваженої особи та зацікавленість підприємством ТОВ "ДНІПРОЮЖСТРОЙ-П.Г.С.", що й не дивно. Адже проаналізувавши закупівлі замовника стає зрозуміло, що переможець цієї закупівлі є його фаворитом. А тому, всі хто не приймав би участь в закупівлях цього замовника підлягають відхиленню по надуманим причинам задля обрання переможцем ТОВ "ДНІПРОЮЖСТРОЙ-П.Г.С." та спільному розкраданню бюджетних коштів.
Вказані обставини в даній закупівлі призвели до порушення прав ТОВ «ТБМ-ІНВЕСТ» на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерної пропозиції. Окрім того, Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель, передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, що у свою чергу, призвело до порушення прав і законних інтересів ТОВ «ТБМ-ІНВЕСТ».
У разі ігнорування Замовником або формальної відписки від вимоги, будемо вимушені звернутись до ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ та правоохоронних органів для привернення уваги до не законних дій Замовника та фаворита всіх його закупівель ТОВ "ДНІПРОЮЖСТРОЙ-П.Г.С.".
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 червня 2024 15:41
Проаналізувавши вимогу ТОВ «ТБМ-ІНВЕСТ» стосовно усунення порушення під час проведення процедури закупівлі повідомляємо наступне.
Щодо застосування ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно-будівельні роботи, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 15.06.2021 № 156:
Пунктом 6 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) здійснюється згідно кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова).
Відповідно до пп. 3 п. 2.3 розділу ІІ Настанови до кошторисних норм України належать ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи.
Тобто, використання ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно-будівельні роботи прямо передбачено Настановою, яка є обов’язковою для виконання та на яку замовник посилається у тендерній документації.
Щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ДНІПРОЮЖСТРОЙ-П.Г.С.".»:
Розгляд кошторисної частини тендерної пропозиції учасника на відповідність вимогам тендерної документації не належить до функціональних завдань уповноваженої особи з питань закупівель. Перевірку ціни тендерної пропозиції учасника (договірної ціни) проводить спеціаліст, який має відповідні посадові обов’язки та повноваження щодо здійснення такої перевірки.
Так, за результатами аналізу інформації, наведеної ТОВ «ТБМ-ІНВЕСТ», було встановлено, що зазначеним спеціалістом було допущено помилку при перевірці договірної ціни ТОВ «ДНІПРОЮЖСТРОЙ-П.Г.С.». При цьому, уповноважену особу з питань закупівель не було повідомлено про таку помилку, що в подальшому призвело до неправомірного визначення переможця процедури закупівлі.
Відповідно до пп.3 п.44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період правового режиму воєнного стану в Україна та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.
Беручи до уваги те, що жодна з наведених підстав не передбачає відхилення тендерної пропозиції переможця у вищеописаному випадку, прийнято рішення відмінити процедуру закупівлі: Капітальний ремонт покрівлі та утеплення фасадів будинку культури с. Олександрівка за адресою: Дніпропетровська область, Дніпровський район, с. Олександрівка, вул. Центральна, 1-К (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Щодо застосування ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно-будівельні роботи, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 15.06.2021 № 156:
Пунктом 6 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) здійснюється згідно кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова).
Відповідно до пп. 3 п. 2.3 розділу ІІ Настанови до кошторисних норм України належать ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи.
Тобто, використання ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно-будівельні роботи прямо передбачено Настановою, яка є обов’язковою для виконання та на яку замовник посилається у тендерній документації.
Щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ДНІПРОЮЖСТРОЙ-П.Г.С.".»:
Розгляд кошторисної частини тендерної пропозиції учасника на відповідність вимогам тендерної документації не належить до функціональних завдань уповноваженої особи з питань закупівель. Перевірку ціни тендерної пропозиції учасника (договірної ціни) проводить спеціаліст, який має відповідні посадові обов’язки та повноваження щодо здійснення такої перевірки.
Так, за результатами аналізу інформації, наведеної ТОВ «ТБМ-ІНВЕСТ», було встановлено, що зазначеним спеціалістом було допущено помилку при перевірці договірної ціни ТОВ «ДНІПРОЮЖСТРОЙ-П.Г.С.». При цьому, уповноважену особу з питань закупівель не було повідомлено про таку помилку, що в подальшому призвело до неправомірного визначення переможця процедури закупівлі.
Відповідно до пп.3 п.44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період правового режиму воєнного стану в Україна та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.
Беручи до уваги те, що жодна з наведених підстав не передбачає відхилення тендерної пропозиції переможця у вищеописаному випадку, прийнято рішення відмінити процедуру закупівлі: Капітальний ремонт покрівлі та утеплення фасадів будинку культури с. Олександрівка за адресою: Дніпропетровська область, Дніпровський район, с. Олександрівка, вул. Центральна, 1-К (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-04-29-007074-a.a1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "ТБМ-ІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:41329828
Скарга на прийнятті рішення Замовника (дискваліфікація пропозиції)
Документи
Причина: Період оскарження закінчився
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 травня 2024 12:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТБМ-ІНВЕСТ" |
17 700 009,18
UAH з ПДВ
|
15 950 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП Дніпрокомплектстрой |
17 500 444,55
UAH з ПДВ
|
16 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Афінацентр" |
16 333 333,00
UAH з ПДВ
|
16 333 333,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Грандбуд+" |
17 112 900,00
UAH з ПДВ
|
16 689 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДНІПРОЮЖСТРОЙ-П.Г.С." |
18 150 103,72
UAH з ПДВ
|
16 690 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ СК «ДП БУД» |
18 818 261,94
UAH з ПДВ
|
16 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТБМ-ІНВЕСТ" #41329828 |
Відхилено |
15 950 000,00
UAH з ПДВ
|
20 травня 2024 14:17
|
ПП Дніпрокомплектстрой #40250470 |
Відхилено |
16 000 000,00
UAH з ПДВ
|
21 травня 2024 11:27
|
ТОВ "Афінацентр" #39107995 |
Відхилено |
16 333 333,00
UAH з ПДВ
|
22 травня 2024 09:14
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Грандбуд+" #44783775 |
Відхилено |
16 689 999,00
UAH з ПДВ
|
23 травня 2024 13:18
|
ТОВ "ДНІПРОЮЖСТРОЙ-П.Г.С." #43052586 |
Переможець |
16 690 000,00
UAH з ПДВ
|
27 травня 2024 16:07
|
Інформація про відміну
Період оскарження
Дата оприлюднення: | 03 червня 2024 16:01 |
Кінець періоду оскарження: | 14 червня 2024 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Відміна процедури закупівлі на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей |
Документи:
03 червня 2024 16:01
|
Електронний підпис |
03 червня 2024 15:58
|
Протокол відміна торгів.doc |