Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ноутбуки (код 30210000-4 національного класифікатора України ДК 021:2015 - «Єдиний закупівельний словник»)
Очікувана вартість
635 800,00 UAH
UA-2024-04-29-006618-a ● 71002c3cf53641348540d768137eab04
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Наявні скарги без рішення
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ ЗАПОБІГАННЯ ТА ВИЯВЛЕННЯ КОРУПЦІЇ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 45184648 |
Місцезнаходження: | 01024, Україна , м. Київ обл., вул. Хрещатик, будинок 36 |
Контактна особа: |
Борисенко Сергій 380983870715 puzir0983870715@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 квітня 2024 14:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 травня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 28 травня 2024 12:47 |
Початок аукціону: | 28 травня 2024 12:47 |
Очікувана вартість: | 635 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 179,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 штука
Ноутбуки (код 30210000-4 національного класифікатора України ДК 021:2015 - «Єдиний закупівельний словник»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04050, Україна, м. Київ, Січових Стрільців, 58/2-Д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 липня 2024
ДК 021:2015: 30213100-6 — Портативні комп’ютери
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 травня 2024 11:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 травня 2024 11:29 |
Перелік змін від 23.05.2024 до ТД.docx | |
23 травня 2024 11:27 |
Проєкт договору на ноутбуки від 23.05.2024.docx | |
23 травня 2024 11:24 |
Додаток 1 від 23.05.2024.docx | |
23 травня 2024 11:24 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ АНТИКОР 23.05.2024.doc | |
23 травня 2024 11:24 |
Додаток 2 від 23.05.2024.docx | |
23 травня 2024 11:23 |
Додаток 3 від 23.05.2024.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
так звані листи
Дата подання: 29 квітня 2024 16:34
Дата відповіді: 02 травня 2024 10:52
Вимагаємо прибрати вимогу про надання так званих листів про авторизацію, які не мають жодної юридичної сили, носить ознаки дискримінації. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Прохання вивчити законні підстави виключення так званого авторизаційного листа з вимог тендерної документації, які були доведені в рішеннях АМКУ за 2024 рік: UA-2024-02-15-007952-a UA-2024-02-19-006082-a UA-2024-03-05-002313-a UA-2024-03-14-011101-a
UA-2024-03-14-002079-a UA-2024-03-14-002079-a UA-2024-03-18-011550-a UA-2024-03-19-008292-a UA-2024-04-03-008467-a UA-2024-04-11-012180-a UA-2024-04-11-012448-a У разі незадоволення вимоги, будемо оскаржувати дискримінаційні умови через АМКУ. Додатково залишаємо звернення до ДАСУ з метою привернуту увагу контролюючих органів та автоматичне підвищення індикаторів ризиків відповідно до Наказу № 647 від 28.10.2020.
Радимо вам вивчити відповіді Замовників, які захищали так звану авторизацію, яка надається ТОВ Леново Україна, та були вимушені внести зміни, адже кожне рішення АМКУ вони програли!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Шановний учаснику, Ваше звернення/вимога розглянута, та за результатами її розгляду повідомляємо наступне:
Права та обов’язки Замовника під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, визначаються Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Відповідно до п.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25 грудня 2015 року, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та в межах бюджетного фінансування.
Уважно розглянувши Ваше звернення інформуємо, що Замовником відкориговано пункт 4 (вимоги до предмету закупівлі) Додатку 3 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – «Ноутбуки (код 30210000-4 національного класифікатора України ДК 021:2015 – «Єдиний закупівельний словник»), та внесено наступні зміни:
«4. Якщо учасник не є виробником товару, то він повинен надати лист від виробника продукції або його офіційного представника (дистриб’ютора) на території України, який підтверджує представницькі (партнерські, дилерські, агентські, дистриб’юторські, тощо) повноваження учасника. Лист повинен бути адресований Учаснику або Замовнику, та містити інформацію з посиланням на номер і дату оприлюднення оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу, найменування запропонованого товару. Все запропоноване програмне забезпечення має буде попередньо встановлене, мати відповідну ліцензію та бути ліцензійно чистим . Учасник надає перелік сервісних центрів служби технічної підтримки, у яких буде здійснюватися гарантійне обслуговування запропонованих ноутбуків на території України.».
Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар з належним митним оформленням та сплатою відповідних платежів до бюджету, що є складовою подальшого отримання Замовником гарантійного/сервісного обслуговування товару у офіційних сервісних центрах виробника або його партнерів, дилерів, агентів, дистриб’юторів тощо, яке може бути лише за умови офіційного постачання товару на територію України.
Принагідно зазначаємо, що лист від виробника продукції або його офіційного представника (дистриб’ютора) на території України свідчить лише про офіційність товару та те, що він пройшов належне митне оформлення, має дійсно ті характеристики, які зазначає учасник на товар, що пропонується. Оскільки закупівля здійснюється за бюджетні кошти, Замовник зобов’язаний впевнитись, що запропонований учасниками товар буде відповідати всім вимогам законодавства.
Ця вимога носить альтернативний характер, що виключає її дискримінаційність, оскільки встановлює можливість отримання листа не лише від виробника, а й від офіційного представника виробника або дистриб’ютора тощо.
Окремо Замовник зазначає, що умови тендерної документації передбачають участь будь-якого суб’єкта господарювання у цій закупівлі незалежно від організаційної-правової форми.
Враховуючи вищевикладене, наголошуємо, що мета листа від виробника продукції або його офіційного представника (дистриб'ютора) на території України, який підтверджує представницькі (партнерські, дилерські, агентські, дистриб’юторські тощо) повноваження учасника не несе в собі жодного обмеження в конкуренції та дискримінаційного характеру, а є найдоступнішим і найпростішим механізмом для будь-якого учасника підтвердити зазначені вимоги.
Шановний учаснику, Ваше звернення/вимога розглянута, та за результатами її розгляду повідомляємо наступне:
Права та обов’язки Замовника під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, визначаються Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Відповідно до п.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25 грудня 2015 року, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та в межах бюджетного фінансування.
Уважно розглянувши Ваше звернення інформуємо, що Замовником відкориговано пункт 4 (вимоги до предмету закупівлі) Додатку 3 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – «Ноутбуки (код 30210000-4 національного класифікатора України ДК 021:2015 – «Єдиний закупівельний словник»), та внесено наступні зміни:
«4. Якщо учасник не є виробником товару, то він повинен надати лист від виробника продукції або його офіційного представника (дистриб’ютора) на території України, який підтверджує представницькі (партнерські, дилерські, агентські, дистриб’юторські, тощо) повноваження учасника. Лист повинен бути адресований Учаснику або Замовнику, та містити інформацію з посиланням на номер і дату оприлюднення оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу, найменування запропонованого товару. Все запропоноване програмне забезпечення має буде попередньо встановлене, мати відповідну ліцензію та бути ліцензійно чистим . Учасник надає перелік сервісних центрів служби технічної підтримки, у яких буде здійснюватися гарантійне обслуговування запропонованих ноутбуків на території України.».
Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар з належним митним оформленням та сплатою відповідних платежів до бюджету, що є складовою подальшого отримання Замовником гарантійного/сервісного обслуговування товару у офіційних сервісних центрах виробника або його партнерів, дилерів, агентів, дистриб’юторів тощо, яке може бути лише за умови офіційного постачання товару на територію України.
Принагідно зазначаємо, що лист від виробника продукції або його офіційного представника (дистриб’ютора) на території України свідчить лише про офіційність товару та те, що він пройшов належне митне оформлення, має дійсно ті характеристики, які зазначає учасник на товар, що пропонується. Оскільки закупівля здійснюється за бюджетні кошти, Замовник зобов’язаний впевнитись, що запропонований учасниками товар буде відповідати всім вимогам законодавства.
Ця вимога носить альтернативний характер, що виключає її дискримінаційність, оскільки встановлює можливість отримання листа не лише від виробника, а й від офіційного представника виробника або дистриб’ютора тощо.
Окремо Замовник зазначає, що умови тендерної документації передбачають участь будь-якого суб’єкта господарювання у цій закупівлі незалежно від організаційної-правової форми.
Враховуючи вищевикладене, наголошуємо, що мета листа від виробника продукції або його офіційного представника (дистриб'ютора) на території України, який підтверджує представницькі (партнерські, дилерські, агентські, дистриб’юторські тощо) повноваження учасника не несе в собі жодного обмеження в конкуренції та дискримінаційного характеру, а є найдоступнішим і найпростішим механізмом для будь-якого учасника підтвердити зазначені вимоги.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-04-29-006618-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ 2629, Код ЄДРПОУ:45032336
Дата подання: 03 травня 2024 22:09
Дата подання: 03 травня 2024 22:09
Скарга на дискримінаційні умови
29 квітня 2024 року ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ ЗАПОБІГАННЯ ТА ВИЯВЛЕННЯ КОРУПЦІЇ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) Код ЄДРПОУ: 45184648, 01024, Україна , м. Київ обл., вул. Хрещатик, будинок 36 оприлюднив оголошення про заплановану закупівлю: UA-2024-04-29-006618-a, процедури закупівлі – відкриті торги з особливостями, предмет закупівлі є: Ноутбуки (код 30210000-4 національного класифікатора України ДК 021:2015 - «Єдиний закупівельний словник»)
Строк подання тендерних пропозицій встановлено до 07 травня 2024 10:00
Маємо намір взяти участь у відповідному тендері, однак ознайомившись з ТД, ми, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "2629" (далі - Скаржник), виявив в ній вимоги, які не відповідають чинному законодавству, обмежують конкуренцію, та не дають можливості прийняти участь у відповідній закупівлі а саме:
Відповідно до додатку 3, пункту 4, до тендерної документації: У складі пропозиції учасник повинен надати: Якщо учасник не є виробником товару, то він повинен надати лист від виробника продукції або його офіційного представника (дистриб’ютора) на території України, який підтверджує представницькі (партнерські, дилерські, агентські, дистриб’юторські, тощо) повноваження учасника. Лист повинен бути адресований Учаснику або Замовнику, та містити інформацію з посиланням на номер і дату оприлюднення оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу, найменування запропонованого товару.
Скаржник закуповує товар не напряму у виробника, а у посередника ФОП Широбокової Н.М. за договором № 006618/2024 від «29» квітня 2024 р. (надаємо на підтвердження договір купівлі-продажу).
Для отримання авторизаційного листа ми надіслали лист-запит № 006618 від 03.05.2024 року до компанії Lenovo PC HK Limited, яка є виробника предмету закупівлі: ноутбук Lenovo V15 G4 AMN (82YU00YDRA) мишка Lenovo Essential Compact Wireless Mouse (4Y50R20864) у кількості 22 (двадцять дві) штуки.
Для отримання авторизаційного листа ми надіслали лист-запит № 006618.1 від 03.05.2024 року до ТОВ «Леново Юкрейн», яке є офіційним представництвом виробника комп’ютерного обладнання (підтверджено листом від виробника Lenovo PC HK Limited № б/н від 31.07.2019 року), ноутбук Lenovo V15 G4 AMN (82YU00YDRA) мишка Lenovo Essential Compact Wireless Mouse (4Y50R20864) у кількості 22 (двадцять дві) штуки.
Варто зазначити, що надання вищенаведеного листа не ніяким чином не підтверджує технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого учасниками товару, та не гарантує вчасне та якісне постачання, та ставить учасників торгів в залежність від виробника, під час участі в процедурі закупівлі.
Дії Замовника в частині встановлення наведеної вище умови документації порушують один з принципів здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону, а саме – максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників (у тому числі, Скаржника), які мають можливість запропонувати до постачання продукцію відповідно до предмету закупівлі, проте не можуть надати лист.
Наявність вимоги про надання вказаного листа значно звужує коло потенційних учасників процедури закупівлі, оскільки переважна кількість потенційних учасників, мають можливість здійснювати постачання предмету закупівлі, однак мають договірні відносини з постачальниками, а не з виробником продукції та не мають змоги отримати лист.
Відповідно до ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон): під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи. Наше підприємство не є виробником продукції по закупівлі, однак має можливість постачати товар по закупівлі на підставі договору з посередником. Вважаємо, що ці вимоги значно обмежують кількість потенційних учасників торгів тільки виробниками або тими, які працюють безпосередньо з виробниками/представництвом виробника/філією виробника/дистриб’ютором, а це є суттєвим порушенням законодавства про публічні закупівлі.
З цього приводу існує усталена позиція Антимонопольного комітету України.
По закупівлі UA-2024-02-15-007952-a (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-15-007952-a) АМК України прийнято рішення №3750-р/пк-пз від 28.02.2024 де зазначено, що «За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати лист від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або офіційного дистрибутора, або дилера в Україні, запропонованого учасником товару, в якому підтверджується найменування (марка, модель, артикул) та кількість такого товару, номер закупівлі в системі публічних закупівель, назви замовника, повної назви та юридичної адреси учасника (в разі надання учасником листа від офіційного дистрибутора або дилера, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника».
По закупівлі UA-2024-02-19-006082-a (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-19-006082-a) АМК України прийнято рішення №4116-р/пк-пз від 05.03.2024 року де зазначено, що «За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які зможуть надати авторизаційний лист саме від виробника, офіційного представника виробника або дистриб’ютора, запропонованого Учасником обладнання, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону».
Таким чином, вимога Замовника, щодо надання листа є дискримінаційною вимогою та такою, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, та підлягає негайному усуненню шляхом внесення відповідних змін до Тендерної документації.
Наше підприємство має можливість постачати предмет закупівлі, який закуповується у постачальників продукції. Неможливість отримання листа у виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) ніяким чином не нівелює потенціал ТОВ «2629», яке здатне забезпечити безперебійну поставку замовленого товару так само, як і у разі наявності наданого листа.
Скаржник вважає, що саме на вимогу одного з потенційних учасників процедури закупівлі Замовник зазначив вказані вимоги в тендерній документації.
Замовник жодним чином не може бути впевненим в тому, що у разі відсутності листа, потенційний учасник не зможе виконувати своєчасно та належного рівня поставки замовленої продукції. В той же час, для підтвердження можливості здійснювати поставку товару, Замовник може вимагати від учасників договір з постачальником товару, що забезпечить відсутність дискримінації з цього приводу у закупівлі.
Вимога про надання листа від виробника із зазначенням найменування Замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус Учасника як партнера виробника, чинного на дату подання тендерних пропозицій розрахована на учасників торгів, які вже мають в наявності вказаний лист або зможуть його отримати для подання у складі тендерної пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Вищенаведена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації або її зміни.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, -
ПРОШУ:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Копія договору № № 006618/2024 від «29» квітня 2024 р.на 4 арк.
2. Копія листа № 006618 від 03.05.2024 року на 1 арк.
3. Копія листа № 006618.1 від 03.05.2024 року на 1 арк.
4. Копія листа № б/н від 31.07.2019 Lenovo PC HK Limited року на 3 арк.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 07 травня 2024 17:27
Рішення від 07.05.2024 № 8091.pdf
Дата публікації: 07 травня 2024 17:26
Інформація про резолютивну частину рішення від 15.05.2024 № 8621.pdf
Дата публікації: 16 травня 2024 14:18
Рішення від 15.05.2024 № 8621.pdf
Дата публікації: 20 травня 2024 14:52
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесено зміни до тендерної документації на закупівлю: «Ноутбуки (код 30210000-4 національного класифікатора України ДК 021:2015 – «Єдиний закупівельний словник»)», за кодом ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина).
Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 15.05.2024 № 8621-р/пк-пз - виконано
Дата виконання рішення замовником: 23 травня 2024 11:52
Номер скарги: UA-2024-04-29-006618-a.b2
Статус:
Прийнято до розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОК СІТІ", Код ЄДРПОУ:37817150
Дата подання: 05 червня 2024 11:47
Дата подання: 05 червня 2024 11:47
Скарга на неправомірне визначення переможця
Відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ п.4 Замовник вимагає "На підтвердження офіційного ввозу на митну територію та країни походження товару, учасник, у складі пропозиції, повинен надати митну декларацію на пропонований товар." - надати митну декларацію на пропонований товар. ТОВ "ПОРТАЛ АРЕНА" надала файл "md2.pdf". Ця митна декларація містить ознаки підробки та повністю не заповнена. Для порівняння надаємо копію декларації від офіційного дистрибьютора. Замовник не перевірив достовірність наданого документа, тому повинен відхилити тендерну пропозицію ТОВ "ПОРТАЛ АРЕНА".
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Очікується
Прийнято до розгляду: 07 червня 2024 15:52
рішення від 07.06.2024 № 10002.pdf
Дата публікації: 07 червня 2024 15:52
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2024-04-29-000003 • 716bcdae1eea4805827b2f60df81e466
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2024-04-29
•
16:36
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Вимагаємо прибрати вимогу про надання так званих листів про авторизацію, які не мають жодної юридичної сили, носить ознаки дискримінації. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Прохання вивчити законні підстави виклю
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 травня 2024 13:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПОРТАЛ АРЕНА" |
629 745,60
UAH з ПДВ
|
623 387,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОК СІТІ" |
633 600,00
UAH з ПДВ
|
625 680,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПОРТАЛ АРЕНА" #45119322 |
Переможець |
623 387,60
UAH з ПДВ
|
31 травня 2024 13:25
|