Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуга з виготовлення та встановлення металопластикових вікон
Очікувана вартість
166 320,00 UAH
UA-2024-04-29-006396-a ● b85acf5d3d3a4bd8ac845f902958b36b
Спрощена закупівля
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Приватне акціонерне товариство "Київський електровагоноремонтний завод" |
Код ЄДРПОУ: | 00480247 |
Вебсайт: | http://kevrz.com.ua |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Ползунова, 2 |
Контактна особа: |
Піддубняк Денис Юрійович 380633810744 denkevrz@gmail.com |
Категорія: | Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 квітня 2024 14:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 травня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 166 320,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 831,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуга з виготовлення та встановлення металопластикових вікон.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Авансовий платіж в розмірі 50% вартості Договору, шляхом перерахування коштів на рахунок Виконавця протягом 10-ти банківських днів. | Аванс | 10 | Банківські | 50 |
Iнша подія | Остаточний розрахунок за надані послуги, з урахуванням авансового платежу, здійснюються протягом 10-ти банківських днів після підписання Акту приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг), але не раніше дати реєстрації податкової накладної. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 травня 2024 09:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 травня 2024 09:27 |
Додаток 2 - Технічні характеристики(ред).docx | |
29 квітня 2024 14:10 |
Документація спрощеної закупівлі .docx | |
29 квітня 2024 14:10 |
Договір послуги.docx |
03 травня 2024 09:27 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 травня 2024 09:27 |
Додаток 2 - Технічні характеристики(ред).docx
|
|||
29 квітня 2024 14:10 |
Документація спрощеної закупівлі .docx
|
|||
29 квітня 2024 14:10 |
Договір послуги.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
дискримінаційна вимога
Дата подання: 02 травня 2024 23:05
Дата відповіді: 03 травня 2024 09:25
належно оформлений акт." Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту огляду. Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі - відкриті торги, шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону. Повністю усвідомлюємо, що відповідно до частини другої статті 22 Закону документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про складання двостороннього акту огляду об'єкту до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації. Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту в період уточнень з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 06.09.2022 №5702 5. Рішення від 29.04.2022 № 4172 6. Рішення від 22.02.2022 № 3635 7. Рішення від 10.04.2023 №4466 8. Рішення від 10.04.2023 № 4470 9. Рішення від 10.04.2023 № 4456 10. Рішення від 26.06.2023 № 9320 11. Рішення від 26.06.2023 №9329 . Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Документація спрощеної закупівлі не містить вимоги надати «належно оформлений акт» або вимогу «про складання двостороннього акту огляду об'єкту до електронного аукціону». Замовник жодним чином не обмежує коло учасників процедури спрощеної закупівлі. Вимога п.12 технічного завдання у додатку 2 до документації спрощеної закупівлі стосується переможця закупівлі, для уточнення цієї інформації будуть внесені зміни до документації спрощеної закупівлі.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО" #45023887 |
Переможець |
158 690,98
UAH
|
17 травня 2024 15:42
|