Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт вул. Міської від просп. Палладіна до дороги Київ-Гостомель»
Очікувана вартість
12 275 710,00 UAH
UA-2024-04-29-005571-a ● 13eb808259f24076b29fcaf79cf512c9
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна корпорація "Київавтодор" |
Код ЄДРПОУ: | 03359026 |
Місцезнаходження: | 01014, Україна , Київська обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6 |
Контактна особа: |
Бабенко Олександр Ігорович 380442849214 market_kievavtodor@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 квітня 2024 13:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 травня 2024 21:00 |
Початок аукціону: | 15 травня 2024 15:39 |
Початок аукціону: | 15 травня 2024 15:39 |
Очікувана вартість: | 12 275 710,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 61 378,55 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 61 000,00 грн. (шістдесят одна тисяча гривень 00 коп.), у вигляді банківської гарантії, умови надання відповідно п. 3.3 розділу 3 інструкції з підготовки тендерних пропозицій та до додатку 7 тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 61000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | 5% від вартості договору про закупівлю |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт вул. Міської від просп. Палладіна до дороги Київ-Гостомель»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01014, Україна, Київська область, Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 квітня 2024 13:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 квітня 2024 13:32 |
ТД - ПР Міська.doc | |
29 квітня 2024 13:32 |
Оголошення про проведення торгів.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо наявносты документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору
Дата подання: 02 травня 2024 15:00
Дата відповіді: 03 травня 2024 12:55
Доброго дня, шановний Замовнику! Ми детально вивчили тендерну документацію та хочемо повідомити наступне.
У вимогах щодо наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору Ви вказали, що відповідно до пункту 1 Порядку розроблення проектної документації на будівництво об’єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 № 45 – коригування проектної документації не буде вважатися аналогічним досвідом з виконання проектних робіт.
Проаналізувавши Ваші закупівлі за допомогою публічного модулю аналітики, ми приходимо до висновку, що за 2023-2024 роки середня к-сть пропозицій на торги менше 2, тобто на частині торгів з такими вимогами відсутня конкуренція. Якщо ж дивитися за кодом ДК 021:2015-71000000-8 «Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги», то більше половити закупівель з одним учасником. Також, вартість договорів рідко становить менше ніж очікувана вартісь.
В поточній редакції тендерної документації в закупівлі може прийняти участь будь-який учасник який проектував будь-що в місті на дорозі чи то вулиці з класом наслідків СС3 на будь-яку суму – хоч на 100 грн. В той час як очікувана вартість предмета закупівлі становить більше 12 млн. грн.
Період за який мають надаватися договори (2021-2024 роки) , це період економічного спаду в країні, в який багато замовників порозривало договори та досить мало оголошували торги на проектування, а більше сконцентрувалися на доведенні вже існуючих проектів до їх логічного завершення, в тому числі і коригували вже існуючу проектну документацію. Ви і самі не з чуток, а на власному досвіді все це відчули. Так на Веб-порталі уповноваженого органу Вами загалом опубліковано 27 закупівель на коригування проектів.
Отже, враховуючи те, що виконання коригування проектної документації також вимагає специфічних знань і навичок у сфері проектування, та досить часто технічно більш складне і має більші вартісні показники ніж першочерговий проект та такі зкореговані проекти вже відповідають всім оновленим нормативним документам, в тому числі і щодо доступності для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, що нажаль стало досить актуально в наш час, просимо Вас, розглянути можливість розширення критеріїв досвіду для учасників, які мають документально підтверджений досвід укладення договорів з коригування проектної документації за вказаний період. В той же час додати критерії вартості аналогічного договору.
Тож, виходячи з вище наведених даних, хочемо запропонувати, Вам викласти вимогу щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (п.1.3.1 розділу 2 додатку 2 тендерної документації) в наступній редакції:
1.3.1. Учасник повинен документально підтвердити власний досвід виконання протягом останніх 3 (трьох) років аналогічного(-их) договору(-ів) щодо виконання проектних робіт (та/або коригування) (в якості генпроектувальника) з будівництва (реконструкції, капітального ремонту) вулиць і доріг за класом наслідків (відповідальності) не нижче СС3 в межах міської забудови з перекладанням та/або прокладанням інженерних мереж, виконані в повному обсязі, за встановленою формою:
* Договір повинен бути підписаний протягом 2021-2024 років.
** Сума аналогічного (аналогічних) договору (договорів) має складати не менше 80% від суми очікуваної вартості предмета закупівлі.
Це дозволить врахувати потенційних учасників, які мають відповідний досвід у галузі проектування, але можуть бути обмежені поточними кваліфікаційними вимогами і в той же час убезпечить Вас від недосвідчених учасників та спонукає учасників до активного зниження ціни пропозиції і в той же час убезпечить Вас від недосвідчених учасників.
В світлі останніх скандалів та публікацій в ЗМІ, громадськість позитивно сприйме розширення конкуренції та значної економію коштів киян.
В свою чергу, ми гарантуємо, що в разі внесення вищевказаних змін, наша початкова ставка буде значно нижче ніж 10% від очікуваної вартості.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що коригування проектної документації не може вважатися аналогічним досвідом з виконання робіт з розробки проектно-кошторисної документації за предметом закупівлі, так як при коригуванні може виконуватися як коригування окремих розділів проектної документації, так і всієї документації в цілому. Тому при розгляді таких пропозицій учасників неможливо буде об'єктивно проаналізувати та оцінити такий аналогічний досвід.
Щодо пропозиції встановлення критерію вартості аналогічного договору повідомляємо, що даний критерій призведе до дискримінації та штучного обмеження конкуренції, оскільки сума виконання аналогічного договору жодним чином не доводить досвід та якість виконаних робіт.
Враховуючи вищенаведене, внесення запропонованих Вами змін до тендерної документації є недоцільним.
Щодо пропозиції встановлення критерію вартості аналогічного договору повідомляємо, що даний критерій призведе до дискримінації та штучного обмеження конкуренції, оскільки сума виконання аналогічного договору жодним чином не доводить досвід та якість виконаних робіт.
Враховуючи вищенаведене, внесення запропонованих Вами змін до тендерної документації є недоцільним.
Щодо аналогічного договору
Дата подання: 03 травня 2024 16:17
Дата відповіді: 07 травня 2024 10:49
Шановний Замовнику! Згідно з п.1.3.1. Учасник повинен документально підтвердити власний досвід виконання протягом останніх 3 (трьох) років аналогічного(-их) договору(-ів) щодо виконання проектних робіт (в якості генпроектувальника) з будівництва (реконструкції, капітального ремонту) вулиць і доріг за класом наслідків (відповідальності) не нижче СС3 в межах міської забудови з перекладанням та/або прокладанням інженерних мереж, виконані в повному обсязі.
Просимо роз'яснити, чи буде вважатись аналогічним договір, роботи по якому проводились на дорозі державного значення, але в межах населеного пункта, а саме села.
Також, для збільшення конкуренції і, відповідно, зниження в кінцевому рахунку, вартості закупівлі за результатами торгів, просимо розширити кваліфікаційні вимоги щодо досвіду виконання робіт до 5-ти років.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що досвід виконання аналогічного договору з капітального ремонту на дорозі державного значення, в межах населеного пункту, а саме села, не буде вважатись належним підтвердженням досвіду виконання аналогічного договору, так як відповідно до пп.1.3.1 п. 1.3 Розділу 2 Додатку 2 Тендерної документації аналогічним вважається досвід виконання проектних робіт саме в межах міської забудови з перекладанням та/або прокладанням інженерних мереж.
Щодо вимоги виконання аналогічного договору протягом останніх 3 (трьох) років, повідомляємо, що дана вимога є сталою та незмінною у всіх закупівлях Замовника, та не буде змінюватися під потреби окремих учасників.
Щодо вимоги виконання аналогічного договору протягом останніх 3 (трьох) років, повідомляємо, що дана вимога є сталою та незмінною у всіх закупівлях Замовника, та не буде змінюватися під потреби окремих учасників.
Щодо наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору
Дата подання: 08 травня 2024 11:50
Дата відповіді: 09 травня 2024 16:37
В своїй відповіді 07 травня 2024 10:49 ви говорите не правду, а саме: «Щодо вимоги виконання аналогічного договору протягом останніх 3 (трьох) років, повідомляємо, що дана вимога є сталою та незмінною у всіх закупівлях Замовника, та не буде змінюватися під потреби окремих учасників.».
Так відповідно до рішенні АМКУ від 14.09.2021 №20913 (а частина змін була внесена та опублікована ще до рішення АМКУ – після подачі скарги) за процедурою закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-08-06-003238-a , Ви
внесли зміни і щодо строків (договір повинен бути укладений протягом останніх 5 РОКІВ від дати, що передує даті оголошення закупівлі) і щодо обсягів (сума наданих актів виконаних робіт повинна бути не меншою, ніж 50% від суми Договору).
А відповідно до рішенні АМКУ від 09.12.2021 №27364 за процедурою закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-11-17-005835-c Ви внесли зміни щодо строку давності листа відгука.
Рішення АМКУ вибрані з Вашої практики, щоб Ви їх згадали. Звісно є ще безліч подібних рішень в інших замовників.
В даному випадку, як і завжди до речі, Ваша відповідь що Ви завжди так робили, не грає вам на користь. Оскільки свідчить, що Ви завжди дискримінували, як Ви їх назвали – «ОКРЕМИХ УЧАСНИКІВ», і так виходить, що напевно на користь якихось не окремих учасників.
Тобто, щоб змусити Вас діяти в рамках чинного законодавства України, Вас потрібно підштовхнути до цього скаргою в АМКУ?
Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію щодо досвіду відповідно до двох попередніх звернень учасників, в іншому випадку, ми, або хтось з учасників які писали звернення, вимушені будемо подати скаргу в АМКУ і Ви все одно будете змушені внести ці зміни, але через 3 тижні.
Практика АМКУ на 100% на нашому боці. Та Ви й самі це чудово знаєте з відповідних рішень АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, у відповідь на ваше звернення повідомляємо, враховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону.
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, встановленому у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі і тому зміни до тендерної документації в цій частині вноситись не будуть.
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, встановленому у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі і тому зміни до тендерної документації в цій частині вноситись не будуть.
Щодо наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору
Дата подання: 08 травня 2024 11:52
Дата відповіді: 09 травня 2024 16:37
Шановний Замовнику!
Повідомляємо Вам наступне.
Згідно з абз. 1. п. 54 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі – Особливості): «Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї та/або оголошення про проведення відкритих торгів здійснюється замовником відповідно до цього пункту.»
Згідно з абз. 2. п. 54 Особливостей: «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. ЗАМОВНИК ПОВИНЕН ПРОТЯГОМ ТРЬОХ ДНІВ З ДНЯ ЇХ ОПРИЛЮДНЕННЯ НАДАТИ ВІДПОВІДЬ НА ЗВЕРНЕННЯ ТА ОПРИЛЮДНИТИ ЙОГО В ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ ЗАКУПІВЕЛЬ.»
Згідно абз. 6. п. 54 Особливостей: «ДЛЯ ПОНОВЛЕННЯ ПРОВЕДЕННЯ ВІДКРИТИХ ТОРГІВ ЗАМОВНИК ПОВИНЕН РОЗМІСТИТИ ВІДПОВІДЬ В ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ ЗАКУПІВЕЛЬ З ОДНОЧАСНИМ ПРОДОВЖЕННЯМ СТРОКУ ПОДАННЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ НЕ МЕНШЕ НІЖ НА ЧОТИРИ ДНІ.»
На питання, яке були опубліковано 03 травня 2024 Ви надали відповіді 07 травня 2024. Тобто на 4-ий день, чим порушили вимоги абз. 2. п. 54 Особливостей.
Просимо Вас на вимогу абз. 6. п. 54 Особливостей, продовжити строк подачі тендерних пропозицій не менше ніж на 4 дні щодо питання щодо якого було протерміновано строки надання відповіді.
З цим порушенням, закупівля вже підсвічується в ДАСУ з індикатором ризику. Тобто моніторинг скоріш за все розпочнеться після публікації договору.
Під час моніторингу ДАСУ будуть виявлені дані порушення закону та на Вас ймовірно може бути накладено штраф. Розмір штрафу: 1700 гривень штрафу за перше порушення 3400 гривень якщо таке порушення уже мало місце цього року. Також ДАСУ може вимагати розірвати договір, і навряд чи хтось із учасників чи Ви цього хочете.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, у відповідь на ваше звернення повідомляємо, відповідно до п. 24 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (зі змінами) Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднив в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю закупівлю робіт не пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а тому підстави для продовження строку подачі тендерних пропозицій не менше ніж на 4 дні у Замовника відсутні відповідно до абз. 6. п. 54 Особливостей.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-04-29-005571-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Фізична особа-підприємець ДАНИЛЬЧУК АНДРІЙ ФЕДОРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3196006336
Дата подання: 22 травня 2024 18:58
Щодо кваліфіквції переможця
Шановний Замовнику!
Повідомляємо наступне.
Вимога тендерної документації: виконання проектних робіт (в якості генпроектувальника) з будівництва (реконструкції, капітального ремонту) ВУЛИЦЬ І ДОРІГ за класом наслідків (відповідальності) не нижче СС3 в межах міської забудови з перекладанням та/або прокладанням інженерних мереж.
Відповідно до ДСТУ 9214:2023 АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ
Терміни та визначення понять
3.1.1 автомобільна дорога - лінійний комплекс інженерних споруд, призначений для безперервного, безпечного та зручного руху транспортних засобів.
В той же час учасник, якого Ви визнали переможцем ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "МОСТОПРОЕКТ"" для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надав у сладі своєї пропозиції договір предметом якого є
«Реконструкція ТРАНСПОРТНОЇ РОЗВ’ЯЗКИ на перетині вул. Богатирської з вул. Полярною в Оболонському районі».
Відповідно до експертного звіту, виконувалось проектування шляхопроводу , пішохідного переходу та підпірної стінки. ДОРОГИ НЕ ПРОЕКТУВАЛИСЯ.
Відповідно до ДБН В.2.3-4:2015 АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ
3.1.30 транспортна розв'язка - Інженерна споруда (або комплекс споруд), яка забезпечує можливість змінювати напрямки руху транс¬портних потоків у місцях їх примикань або пересічень. Транспортна розв'язка може влаштовуватись в одному, двох або більше рівнях.
Тобто учасник якого Ви визнали переможцем ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "МОСТОПРОЕКТ"" надав договір який не є аналогічним в розумінні даної тендерної документації.
Проектування споруд і доріг це різний види робіт і різний досвід. Що підтверджується і вимогами до спеціалістів які мають їх проектувати. Так для проектування доріг ГІПом має бути фахівець який має сертифікат Інженерно-будівельне проектування доріг (ПД), а для проектування споруд - Інженерно-будівельне проектування в частині забезпечення механічного опору та стійкості (МС).
Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 40 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Пропозиція переможця мала бути відхилена Вами на підставі вимог пункту 41 Особливостей.
Не відхиливши Пропозицію Переможця, Замовник порушив вимоги пункту 41 Особливостей, відповідно до якого замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли, зокрема, тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Зазначені дії Замовника є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначеного статтею 5 Закону, а саме – об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню, відповідно до частини 3-4 статті 164-14 Кодексу України про адміністративні порушення тягне за собою накладання на Уповноважену особу замовника штрафу в розмірі від 25 500 до 51 000 гривень (від 51 000 до 85 000 гривень — якщо таке порушення уже мало місце цього року.).
Зважаючи на те що в даній процедурі є порушення строків надання відповіді на звернення учасників, то дана процедура буде майже 100% перевірена ДАСУ.
Оскільки Замовника не має ні технічної можливості, ні порядку передбаченого діючим законодавством, щодо відміни свого рішення на даному етапі, найкращим виходом для Вас є відміна закупівлі на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей, а саме: неможливості усунення порушення, що виникло через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Повідомляємо наступне.
Вимога тендерної документації: виконання проектних робіт (в якості генпроектувальника) з будівництва (реконструкції, капітального ремонту) ВУЛИЦЬ І ДОРІГ за класом наслідків (відповідальності) не нижче СС3 в межах міської забудови з перекладанням та/або прокладанням інженерних мереж.
Відповідно до ДСТУ 9214:2023 АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ
Терміни та визначення понять
3.1.1 автомобільна дорога - лінійний комплекс інженерних споруд, призначений для безперервного, безпечного та зручного руху транспортних засобів.
В той же час учасник, якого Ви визнали переможцем ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "МОСТОПРОЕКТ"" для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надав у сладі своєї пропозиції договір предметом якого є
«Реконструкція ТРАНСПОРТНОЇ РОЗВ’ЯЗКИ на перетині вул. Богатирської з вул. Полярною в Оболонському районі».
Відповідно до експертного звіту, виконувалось проектування шляхопроводу , пішохідного переходу та підпірної стінки. ДОРОГИ НЕ ПРОЕКТУВАЛИСЯ.
Відповідно до ДБН В.2.3-4:2015 АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ
3.1.30 транспортна розв'язка - Інженерна споруда (або комплекс споруд), яка забезпечує можливість змінювати напрямки руху транс¬портних потоків у місцях їх примикань або пересічень. Транспортна розв'язка може влаштовуватись в одному, двох або більше рівнях.
Тобто учасник якого Ви визнали переможцем ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "МОСТОПРОЕКТ"" надав договір який не є аналогічним в розумінні даної тендерної документації.
Проектування споруд і доріг це різний види робіт і різний досвід. Що підтверджується і вимогами до спеціалістів які мають їх проектувати. Так для проектування доріг ГІПом має бути фахівець який має сертифікат Інженерно-будівельне проектування доріг (ПД), а для проектування споруд - Інженерно-будівельне проектування в частині забезпечення механічного опору та стійкості (МС).
Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 40 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Пропозиція переможця мала бути відхилена Вами на підставі вимог пункту 41 Особливостей.
Не відхиливши Пропозицію Переможця, Замовник порушив вимоги пункту 41 Особливостей, відповідно до якого замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли, зокрема, тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Зазначені дії Замовника є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначеного статтею 5 Закону, а саме – об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню, відповідно до частини 3-4 статті 164-14 Кодексу України про адміністративні порушення тягне за собою накладання на Уповноважену особу замовника штрафу в розмірі від 25 500 до 51 000 гривень (від 51 000 до 85 000 гривень — якщо таке порушення уже мало місце цього року.).
Зважаючи на те що в даній процедурі є порушення строків надання відповіді на звернення учасників, то дана процедура буде майже 100% перевірена ДАСУ.
Оскільки Замовника не має ні технічної можливості, ні порядку передбаченого діючим законодавством, щодо відміни свого рішення на даному етапі, найкращим виходом для Вас є відміна закупівлі на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей, а саме: неможливості усунення порушення, що виникло через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 травня 2024 08:06
За результатом ретельного всебічного опрацювання вимоги: UA-2024-04-29-005571-a.b1 (далі Вимога) повідомляємо наступне.
Відповідно до умов тендерної документації Замовника до процедури закупівлі UA-2024-04-29-005571-a, аналогічним вважається договір на виконання робіт розроблення (розробки) проектної (проектно-кошторисної) документації на будівництво/реконструкцію/капітальний ремонт вулиць і доріг, за класом наслідків (відповідальності) не нижче СС3 в межах міської забудови з перекладанням та/або прокладанням інженерних мереж.
Згідно розділу 3 ДБН В.2.3-5-2018 «Вулиці та дороги населених пунктів», визначення термінів «автомобільна дорога», «вулиця» та «штучні споруди» приймаються у відповідності до Закону України «Про автомобільні дороги» (далі - Закон).
Відповідно до ст. 1 Закону:
автомобільна дорога - лінійний комплекс інженерних споруд, призначений для безперервного, безпечного та зручного руху транспортних засобів;
вулиця - автомобільна дорога, призначена для руху транспорту і пішоходів, прокладання наземних і підземних інженерних мереж у межах населених пунктів;
штучні споруди - інженерні споруди, призначені для руху транспортних засобів і пішоходів через природні та інші перешкоди, а також сталого функціонування автомобільної дороги (мости, шляхопроводи, естакади, віадуки, тунелі, наземні та підземні пішохідні переходи, наплавні мости та поромні переправи, розв'язки доріг, підпірні стінки, галереї, уловлювальні з'їзди, снігозахисні споруди, протилавинні і протисельові споруди тощо).
Додатково значення терміну «транспортна розв’язка» наведено в ДБН В 2.3-4-2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування Частина II. Будівництво», на який є посилання у Вимозі. Так транспортна розв’язка, це інженерна споруда (або комплекс споруд), яка забезпечує можливість змінювати напрямки руху транспортних потоків у місцях їх примикань або пересічень. Транспортна розв'язка може влаштовуватись в одному, двох або більше рівнях.
Враховуючи вищенаведене, транспортна розв’язка є складовою частиною вулиці/вулиць. Також слід зазначити, що в той час, як ви стверджуєте, свідомо чи несвідомо, «Відповідно до експертного звіту, виконувалось проектування шляхопроводу , пішохідного переходу та підпірної стінки. ДОРОГИ НЕ ПРОЕКТУВАЛИСЯ», в додатку до експертного звіту, завантаженого ТОВ «НВФ «МОСТОПРОЕКТ» на підтвердження досвіду виконання робіт чітко зазначено, що «Вулиці Полярну та Героїв Дніпра в межах проектної ділянки запроектовано за параметрами магістральної вулиці загальноміського значення регульованого руху». У тому ж додатку до експертного звіту зазначено, що проектом об’єкта аналога передбачено перевлаштування існуючого світлофорного об’єкту по вул. Полярній, який розташований на підходах до транспортної розв’язки за межами безпосередньо самої транспортної розв’язки.
Крім того, з огляду на необхідність капітального ремонту надземного пішохідного переходу через вул. Міську, про що зазначено в тендерній документації, наявність досвіду проектування складних інженерних споруд є додатковою перевагою переможця торгів.
Підсумовуючи викладене, надане ТОВ «НВФ «МОСТОПРОЕКТ» у складі тендерної пропозиції документальне підтвердження виконання аналогічного договору повністю відповідає вимогам п. 1.3. Розділу 2 Додатку 2 тендерної документації "Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору".
Відповідно до умов тендерної документації Замовника до процедури закупівлі UA-2024-04-29-005571-a, аналогічним вважається договір на виконання робіт розроблення (розробки) проектної (проектно-кошторисної) документації на будівництво/реконструкцію/капітальний ремонт вулиць і доріг, за класом наслідків (відповідальності) не нижче СС3 в межах міської забудови з перекладанням та/або прокладанням інженерних мереж.
Згідно розділу 3 ДБН В.2.3-5-2018 «Вулиці та дороги населених пунктів», визначення термінів «автомобільна дорога», «вулиця» та «штучні споруди» приймаються у відповідності до Закону України «Про автомобільні дороги» (далі - Закон).
Відповідно до ст. 1 Закону:
автомобільна дорога - лінійний комплекс інженерних споруд, призначений для безперервного, безпечного та зручного руху транспортних засобів;
вулиця - автомобільна дорога, призначена для руху транспорту і пішоходів, прокладання наземних і підземних інженерних мереж у межах населених пунктів;
штучні споруди - інженерні споруди, призначені для руху транспортних засобів і пішоходів через природні та інші перешкоди, а також сталого функціонування автомобільної дороги (мости, шляхопроводи, естакади, віадуки, тунелі, наземні та підземні пішохідні переходи, наплавні мости та поромні переправи, розв'язки доріг, підпірні стінки, галереї, уловлювальні з'їзди, снігозахисні споруди, протилавинні і протисельові споруди тощо).
Додатково значення терміну «транспортна розв’язка» наведено в ДБН В 2.3-4-2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування Частина II. Будівництво», на який є посилання у Вимозі. Так транспортна розв’язка, це інженерна споруда (або комплекс споруд), яка забезпечує можливість змінювати напрямки руху транспортних потоків у місцях їх примикань або пересічень. Транспортна розв'язка може влаштовуватись в одному, двох або більше рівнях.
Враховуючи вищенаведене, транспортна розв’язка є складовою частиною вулиці/вулиць. Також слід зазначити, що в той час, як ви стверджуєте, свідомо чи несвідомо, «Відповідно до експертного звіту, виконувалось проектування шляхопроводу , пішохідного переходу та підпірної стінки. ДОРОГИ НЕ ПРОЕКТУВАЛИСЯ», в додатку до експертного звіту, завантаженого ТОВ «НВФ «МОСТОПРОЕКТ» на підтвердження досвіду виконання робіт чітко зазначено, що «Вулиці Полярну та Героїв Дніпра в межах проектної ділянки запроектовано за параметрами магістральної вулиці загальноміського значення регульованого руху». У тому ж додатку до експертного звіту зазначено, що проектом об’єкта аналога передбачено перевлаштування існуючого світлофорного об’єкту по вул. Полярній, який розташований на підходах до транспортної розв’язки за межами безпосередньо самої транспортної розв’язки.
Крім того, з огляду на необхідність капітального ремонту надземного пішохідного переходу через вул. Міську, про що зазначено в тендерній документації, наявність досвіду проектування складних інженерних споруд є додатковою перевагою переможця торгів.
Підсумовуючи викладене, надане ТОВ «НВФ «МОСТОПРОЕКТ» у складі тендерної пропозиції документальне підтвердження виконання аналогічного договору повністю відповідає вимогам п. 1.3. Розділу 2 Додатку 2 тендерної документації "Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору".
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 травня 2024 16:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець ДАНИЛЬЧУК АНДРІЙ ФЕДОРОВИЧ |
7 782 800,14
UAH з ПДВ
|
7 782 800,14
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРРА ПРОДЖЕКТ" |
9 206 782,50
UAH з ПДВ
|
9 206 782,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "МОСТОПРОЕКТ"" |
11 183 100,00
UAH з ПДВ
|
11 183 100,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ" |
12 214 331,45
UAH з ПДВ
|
12 119 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНК ПЛЮС МІЖНАРОДНА ІНЖИНІРИНГОВА І КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ" |
12 120 000,00
UAH з ПДВ
|
12 120 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець ДАНИЛЬЧУК АНДРІЙ ФЕДОРОВИЧ #3196006336 |
Відхилено |
7 782 800,14
UAH з ПДВ
|
16 травня 2024 08:23
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРРА ПРОДЖЕКТ" #38376988 |
Відхилено |
9 206 782,50
UAH з ПДВ
|
17 травня 2024 14:21
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 травня 2024 13:46
|
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "МОСТОПРОЕКТ"" #30604691 |
Переможець |
11 183 100,00
UAH з ПДВ
|
17 травня 2024 15:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 травня 2024 13:34
|
148-24.pdf | укладений |
24 травня 2024 13:33
|