Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт адміністративної будівлі у м. Кобеляки Полтавської області (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).
Очікувана вартість
3 920 000,00 UAH
UA-2024-04-29-005513-a ● fa4e2a07ea364a688b283f59bb9665c4
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління поліції охорони в Полтавській області |
Код ЄДРПОУ: | 40109042 |
Місцезнаходження: | Україна , Полтавська обл., місто Полтава, |
Контактна особа: |
Опанасько Михайло Михайлович +380532562746 poltavaupo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 квітня 2024 13:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 травня 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 15 травня 2024 15:27 |
Початок аукціону: | 15 травня 2024 15:27 |
Очікувана вартість: | 3 920 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 39 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Капітальний ремонт адміністративної будівлі у м. Кобеляки Полтавської області (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). Виконавець повинен виконати Замовнику роботи, відповідно до діючих в Україні нормативно-правових актів та інших нормативних документів, якими встановлюються вимоги до технічних характеристик та якості робіт даного виду.
Капітальний ремонт адміністративної будівлі у м. Кобеляки Полтавської області (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). Виконавець повинен виконати Замовнику роботи, відповідно до діючих в Україні нормативно-правових актів та інших нормативних документів, якими встановлюються вимоги до технічних характеристик та якості робіт даного виду.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
«Капітальний ремонт адміністративної будівлі по вул. Зінгенська 3 в м. Кобеляки Полтавської області».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36014, Україна, Полтавська область, Н, Н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 травня 2024
—
01 серпня 2024
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Джерело фінансування – власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 квітня 2024 13:29 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 квітня 2024 13:25 |
Оголошення про відкриті торги.rtf | |
29 квітня 2024 13:25 |
ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо огляду об`єкта
Дата подання: 03 травня 2024 14:57
Дата відповіді: 06 травня 2024 15:34
Добрий день, шановний Замовнику! Пунктом 7 розділу ІІ Тендерної документації передбачена вимога для Учасника надати в складі тендерної пропозиції оригінал акту огляду відвідування та огляду об`єкта, підписаного представником Замовника і уповноваженим представником Учасника. Для більш ефективної підготовки тендерної пропозиції Учасник повинен в період звернення за роз’ясненнями відвідати об’єкт та оглянути об'єкт де передбачається виконання робіт згідно технічних вимог цієї тендерної документації.
Дана вимога передбачена замовником як обов`язкова. Отже, невиконання учасником зазначеної вимоги призведе до відхилення його тендерної пропозиції. Частиною першою ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) визначено, що закупівля здійснюється, зокрема, за принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону, замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Крім того, згідно з ч. 4 ст. 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Встановлення замовником вимоги щодо відвідування об`єкту та в подальшому надання у складі тендерної пропозиції Акту огляду є необґрунтованою, несе у собі корупційні ризики та є такою, що суперечить вимогам Закону. Адже, з незалежних від учасника причин, замовник може не підписати такий акт, або не допустити учасника на територію об`єкта, перешкоджаючи виконанню такої вимоги одним учасникам і «підіграючи» іншим. Тому дана вимога тендерної документації є дискримінаційною. Крім того, встановлення вимоги щодо відвідування об`єкта та надання у складі тендерної пропозиції учасника акту його огляду вважається АМКУ дискримінаційною, що підтверджується безліччю рішень АМКУ з розгляду цього питання. Як приклад - Рішення № 6298-р/пк-пз від 29.03.2021 р., з яким замовник може ознайомитися детальніше. Вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу щодо огляду об`єкту оскільки така вимога порушує права та інтереси учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: - Дякуємо за звернення. Уповноваженою особою Управління поліції охорони в Полтавській області ретельно розглянуто Ваше загальне питання щодо оголошення № UA-2024-04-29-005513-a від 03.05.2024 року, 14:57.
Зазначена Вами вимога, є однаковою для усіх потенційних учасників, без виключень, тому вона не містить жодних дискримінаційних вимог, відповідно не суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами та доповненнями).
У разі зацікавленості в участі в даній процедурі, Ви маєте можливість в будь-який робочий день відвідати об’єкт проведення робіт та скласти відповідний акт у довільній формі з дотриманням вимог тендерної документації. Жодна конфіденційна інформація при цьому не буде розголошена.
Дякуємо за порозуміння.
Зазначена Вами вимога, є однаковою для усіх потенційних учасників, без виключень, тому вона не містить жодних дискримінаційних вимог, відповідно не суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами та доповненнями).
У разі зацікавленості в участі в даній процедурі, Ви маєте можливість в будь-який робочий день відвідати об’єкт проведення робіт та скласти відповідний акт у довільній формі з дотриманням вимог тендерної документації. Жодна конфіденційна інформація при цьому не буде розголошена.
Дякуємо за порозуміння.
Щодо огляду об`єкта
Дата подання: 07 травня 2024 17:33
Дата відповіді: 10 травня 2024 09:03
Шановний Замовнику! Умовами тендерної документації передбачено, що по питаннях підготовки та подання тендерної пропозиції можна телефонувати за номером (0532) 60-91-61. Проте, даний номер не обслуговується.
Крім того, слід зазначити, що уповноважена особа за номером телефону, який зазначений в оголошенні, а саме: +380532562746 не відповідає!
Враховуючи, що Ви залишили у тендерній документації дискримінаційну вимогу щодо акту огляду та з метою огляду даного об’єкту просимо надати контакти особи з якою можна домовитися про виїзд на об’єкт і яка зможе у відповідності до тендерної документації, підписати вище згаданий акт, як представник Замовника.
Або просимо зв’язатися з нами за номером телефону +380507161492.
Одночано слід зазначити, що вимогою тендерної документації є наступне: Учасник в період звернення за роз’ясненнями повинен відвідати об’єкт. Тому, для виконання даної вимоги просимо Вас, не пізніше 09.05.2024 року надати номер телефону представника Замовника або зателефонувати нам за номером телефону +380507161492.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник повинен дотримуватися наступних принципів: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дякуємо за розуміння!!!!!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: - Дякуємо за звернення. Уповноваженою особою Управління поліції охорони в Полтавській області ретельно розглянуто Ваше загальне питання щодо оголошення № UA-2024-04-29-005513-a від 07.05.2024 року, 17:33.
Під час дії військового стану Національна поліція України, її органи, установи, як складові сектору безпеки і оборони України активним чином залучені до виконання завдань та заходів з відсічі збройної агресії рф.
В умовах повномасштабної військової агресії, використання рф диверсійно-терористичних методів ураження інфраструктури України, ведення розвідувальної діяльності ворожою агентурою вкрай важливим заходом є встановлення обмежень на поширення інформації (зокрема через Інтернет) про стан, обсяги, умови матеріально-технічного забезпечення органів і установ поліції. Всі зазначені засоби зв’язку в тому числі електронна пошта працюють належним чином.
У разі зацікавленості в участі в даній процедурі, Ви маєте можливість в будь-який робочий день відвідати об’єкт проведення робіт та скласти відповідний акт у довільній формі з дотриманням вимог тендерної документації. Жодна конфіденційна інформація при цьому не буде розголошена.
Додаткова повідомляємо, що період звернення за роз’ясненнями процедури № UA-2024-04-29-005513-a до 11.05.2024 року.
Дякуємо за порозуміння.
Під час дії військового стану Національна поліція України, її органи, установи, як складові сектору безпеки і оборони України активним чином залучені до виконання завдань та заходів з відсічі збройної агресії рф.
В умовах повномасштабної військової агресії, використання рф диверсійно-терористичних методів ураження інфраструктури України, ведення розвідувальної діяльності ворожою агентурою вкрай важливим заходом є встановлення обмежень на поширення інформації (зокрема через Інтернет) про стан, обсяги, умови матеріально-технічного забезпечення органів і установ поліції. Всі зазначені засоби зв’язку в тому числі електронна пошта працюють належним чином.
У разі зацікавленості в участі в даній процедурі, Ви маєте можливість в будь-який робочий день відвідати об’єкт проведення робіт та скласти відповідний акт у довільній формі з дотриманням вимог тендерної документації. Жодна конфіденційна інформація при цьому не буде розголошена.
Додаткова повідомляємо, що період звернення за роз’ясненнями процедури № UA-2024-04-29-005513-a до 11.05.2024 року.
Дякуємо за порозуміння.
Щодо невідповідності в тендерній документації
Дата подання: 10 травня 2024 14:21
Дата відповіді: 13 травня 2024 13:07
Шановний замовнику! Наше підприємство ознайомилося з Вашою тендерною документацією і побачило певну невідповідність, а саме: умовами тендерної документації (стор. 14) зазначено, що «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати документ, який підтверджує, що запропонований товар не є товаром, що походить з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран.»
Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога стосується закупівлі ТОВАРУ, а у Вас відбувається закупівлі РОБІТ!
Одночасно слід зазначити, що відповідно до Вашого технічного завдання матеріали/товари, які зазначені у підсумковій відомості ресурсів не є товарами/матеріалами що походить з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран.
Тому, додаткового підтвердження зазначеної вище вимоги не потрібно, бо дана інформація у відкритому доступі.
Відповідно до п. 47 Постанови 1178, Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Отже, просимо Вас внести зміни до тендерної документації та видалити вимогу: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати документ, який підтверджує, що запропонований товар не є товаром, що походить з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран.»
Хочемо нагадати Вам, що тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону, тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (ст. 164-14 КУпАП). Надіємося на розуміння та швидке внесення змін до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: - Дякуємо за звернення. Уповноваженою особою Управління поліції охорони в Полтавській області ретельно розглянуто Ваше загальне питання щодо оголошення № UA-2024-04-29-005513-a від 10.05.2024 року, 14:21.
Згідно з пунктом 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, як, зокрема, інструкція з підготовки тендерних пропозицій. Водночас замовник у тендерній документації установлює спосіб підтвердження відповідності учасників вимогам згідно із законодавством. При цьому тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином, замовник самостійно у тендерній документації установлює вимоги з дотриманням вимог законодавства в цілому. Саме в пункті 2. Інша інформація розділу V. Оцінка тендерної пропозиції Тендерної докукментації зазначена інформація про виконання вимог Особливостей: замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності цією постановою.
До відома учасників, відповідно до вимог Підсумкової відомості ресурсів Додатку № 3 до Тендерної документації передбачено закупівлю 198 найменувань різних будівельних матеріалів (товарів).
Дякуємо за порозуміння.
Згідно з пунктом 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, як, зокрема, інструкція з підготовки тендерних пропозицій. Водночас замовник у тендерній документації установлює спосіб підтвердження відповідності учасників вимогам згідно із законодавством. При цьому тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином, замовник самостійно у тендерній документації установлює вимоги з дотриманням вимог законодавства в цілому. Саме в пункті 2. Інша інформація розділу V. Оцінка тендерної пропозиції Тендерної докукментації зазначена інформація про виконання вимог Особливостей: замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності цією постановою.
До відома учасників, відповідно до вимог Підсумкової відомості ресурсів Додатку № 3 до Тендерної документації передбачено закупівлю 198 найменувань різних будівельних матеріалів (товарів).
Дякуємо за порозуміння.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-04-29-005513-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Грандбуд+", Код ЄДРПОУ:44783775
Дата подання: 22 травня 2024 19:34
Визнання ТОВ «АВЕКОМ» переможцем даної закупівлі є незаконним та таким, що підлягає скасуванню!
Шановний Замовнику! Дуже цікавим є той факт, що в пропозиції Вашого переможця, наявні невідповідності, які були причиною нашого відхилення, але за дивних обставин Ви випадково не побачили порушення наведені нами нижче.
По-перше, у відомості ресурсів Переможця ВІДСУТНІ такі матеріали, які передбачені у Підсумковій відомості Замовника: 60 позиція-Болти із шестигранною головкою, діаметр різьби 6 мм (т - 0,00048); 61 позиція-Гайки шестигранні, діаметр різьби 6 мм (т-0,00024); 63 позиція-Гіпсові в'яжучі Г-3 (т-0,06128); 64 позиція-Вапно хлорне, марка А (т-0,000001); 69 позиція-Каболка (т-0,0001); 70 позиція-Кисень технічний газоподібний (м3-42,0072); 73 позиція- Фарба земляна густотерта олійна, мумія, сурик залізний (т-0,000102); 75 позиція- Масло індустрійне И-20А (т-0,000019); 80 позиція-Пластина гумова рулонна вулканізована (кг-0,08); 81 позиція-Гума листова вулканізована кольорова (кг- 1,5); 99 позиція-Дрантя (кг-2,89136); 104 позиція-Замазка захисна (кг- 0,6); 105 позиція-Круги армовані абразивні відрізні, діаметр180х3мм (шт-0,86723); 110 позиція-Круги армовані абразивні зачисні, діаметр180х6 мм (шт-0,444); 111 позиція-Оліфа натуральна (кг-0,03); 118 позиція-Болти будівельні з гайками та шайбами (т- 0,01536); 123 позиція-Цвяхи будівельні 3,0х70 мм (т-0,00018); 124 позиція-Цвяхи будівельні 3,0х80 мм (т-0,00336); 125 позиція-Тальк мелений, 1 сорт (т- 0,002985); 135 позиція-Дошки необрізні з хвойних порід, довжина 4-6,5 м, усі ширини, товщина 25 мм, ІІІ сорт (м3- 0,001276); 151 позиція-Окремі конструктивні елементи (труба профільна) (т- 0,025553); 201 позиція - Вода(м3- 2,772782); 203 позиція - Болти з гайками та шайбами (т-0,0015332); 204 позиція - Сталь кутова 32х32 мм (т-0,001); 205 позиція - Клей фенолполівінілацетальний, марка БФ-2, І сорт (т- 0,00008); 206 позиція - Лак БТ-577 (т- 0,00058); 209 позиція - Скло рідке калійне (т- 0,02547); 215 позиція - Розчин готовий кладковий важкий цементний, марка М25 (м3- 1,57914); 216 позиція - Розчин готовий кладковий важкий цементний, марка М100 (м3-0,074); 217 позиція - Розчин готовий кладковий важкий цементний, марка М150 (м3-0,246225); 218 позиція - Склострічка липка ізоляційна на полікасиновому компаунді, марка ЛСЭПЛ, ширина 20-30 мм, товщина від 0,14 до 0,19 мм (100кг- 0,02); 221 позиція - Бірка маркувальна (100шт – 0,02); 223 позиція - Стрічка монтажна ЛМ (100м – 0,0108); 224 позиція-Муфти поліетиленові (шт-59,2); 226 позиція - Перемичка заземлювальна (шт-1); 231 позиція - Скоби будівельні (кг-2); 232 позиція -Труби полівінілхлоридні (т-0,00012); 235 позиція-Клей БМК5 (кг-0,74); 236 позиція - Пропан-бутан технічний (м3-26,51587).
По-друге, у деяких позиціях об’єми не відповідають умовам тендерної документації та технічним вимогам зазначеними замовником у Додатку № 3, а саме: Позиція 66 Переможця Дюбель фасадній 10/220 – 2621 шт., а у Замовника 94 позиція – 2621,74 шт.; Позиції 108 Переможця Папір шліфувальний 4,222704 м2, а у Замовника 98 позиція – 4,2227 м2; Позиція 67 Переможця Електроди 0,036914 т, а у Замовника позиції: 95 – 0,00005 т, 96- 0,005094 т, 97 – 0,03182 т).
По-третє, Переможець зробив заміну матеріалів, а саме: Позиція 163 – Утеплювач мінераловатний покрівельний т. 100мм (74 позиція Додатку № 3 «Підсумкова відомість ресурсів» тендерної документації – Утеплювач ізовер т.100мм); Позиція 50 – Герметик Ceresit силіконовий (86 позиція Додатку № 3 «Підсумкова відомість ресурсів» тендерної документації – Герметик SOUDAL силіконовий Нейтральний прозорий 280 мл); Позиція 51 – Герметик силіконовий (88 позиція Додатку № 3 «Підсумкова відомість ресурсів» тендерної документації – Герметик силіконовий Ceresit CS 25); Позиція 167 – Фарба грунтуюча Ceresit CT 16 (101 позиція Додатку № 3 «Підсумкова відомість ресурсів» тендерної документації – Фарба грунтуюча Ceresit CT 16 Pro); Позиція 92 – Круг по металу д. 125 мм(106 позиція Додатку № 3 «Підсумкова відомість ресурсів» тендерної документації – Круг по металу д. 125 т. 1.6); Позиція 107 – Пакувальна паста (109 позиція Додатку № 3 «Підсумкова відомість ресурсів» тендерної документації – Пакувальна паста 75г..); Позиція 78-Клейова сумішь для плитки (127 позиція Додатку № 3 «Підсумкова відомість ресурсів» тендерної документації – Клеюча суміш для керамічної плитки Ceresit СМ 117); Позиція83-Кольоровий шов для плитки (128 позиція Додатку № 3 «Підсумкова відомість ресурсів» тендерної документації – Кольоровий шов 2-5мм Ceresit СЕ 43); Позиція 175-Шланг під змішувач довгий (168 позиція Додатку № 3 «Підсумкова відомість ресурсів» тендерної документації – Шланг під змішувач 0,5 м довгий штуцер Kottmann); Позиція 174-Шланг під змішувач короткий (169 позиція Додатку № 3 «Підсумкова відомість ресурсів» тендерної документації – Шланг під змішувач 0,5 м короткий штуцер Kottmann); Позиція 162- Унітаз (170 позиція Додатку № 3 «Підсумкова відомість ресурсів» тендерної документації – Унітаз Runa "KOLO" гор.злив ,дюропл.кришка ,мікроліфт); Позиція 173- Шланг для води нерж (173 позиція Додатку № 3 «Підсумкова відомість ресурсів» тендерної документації – Шланг для води нерж. 0,6г/г м. Kottmann); ); Позиція 130- Сілікон (186 позиція Додатку № 3 «Підсумкова відомість ресурсів» тендерної документації – Сілікон для душової, прозорий).
Слід зазначити, що аналогічні ситуації розглядалися Постійно діючою адміністративною колегією антимонопольного комітету України (далі АМКУ) та за результатом розгляду встановлено, що в таких ситуаціях пропозиції не відповідають умовам технічної специфікації Замовника, та підлягають відхиленню (рішення АМКУ № 18639-р/пк-пз від 13.08.2021).
Отже, керуючись пп. 2 п. 44 постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 Замовник ПОВИНЕН відхилити таку тендерну пропозицію.
Маємо бажання нагадати Замовнику, що невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (ч. 3 ст. 164-14 КУпАП).
Одночасно слід зазначити, що у ситуації, яка склалася - єдиним можливим рішенням для Замовника (щоб уникнути накладення штрафу) є скасування рішення щодо визнання переможцем даної закупівлі ТОВ «АВЕКОМ» та відміна відкритих торгів з закупівлі робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт адміністративної будівлі у м. Кобеляки Полтавської області» (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).
У разі, якщо нашу вимогу буде не задоволено, то ми будемо вимушені, для захисту своїх прав, для запобігання розкрадання бюджетних коштів та протидії корупції - звернутися з нашими матеріалами до правоохоронних органів і органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю.
Розгорнути
Згорнути
По-перше, у відомості ресурсів Переможця ВІДСУТНІ такі матеріали, які передбачені у Підсумковій відомості Замовника: 60 позиція-Болти із шестигранною головкою, діаметр різьби 6 мм (т - 0,00048); 61 позиція-Гайки шестигранні, діаметр різьби 6 мм (т-0,00024); 63 позиція-Гіпсові в'яжучі Г-3 (т-0,06128); 64 позиція-Вапно хлорне, марка А (т-0,000001); 69 позиція-Каболка (т-0,0001); 70 позиція-Кисень технічний газоподібний (м3-42,0072); 73 позиція- Фарба земляна густотерта олійна, мумія, сурик залізний (т-0,000102); 75 позиція- Масло індустрійне И-20А (т-0,000019); 80 позиція-Пластина гумова рулонна вулканізована (кг-0,08); 81 позиція-Гума листова вулканізована кольорова (кг- 1,5); 99 позиція-Дрантя (кг-2,89136); 104 позиція-Замазка захисна (кг- 0,6); 105 позиція-Круги армовані абразивні відрізні, діаметр180х3мм (шт-0,86723); 110 позиція-Круги армовані абразивні зачисні, діаметр180х6 мм (шт-0,444); 111 позиція-Оліфа натуральна (кг-0,03); 118 позиція-Болти будівельні з гайками та шайбами (т- 0,01536); 123 позиція-Цвяхи будівельні 3,0х70 мм (т-0,00018); 124 позиція-Цвяхи будівельні 3,0х80 мм (т-0,00336); 125 позиція-Тальк мелений, 1 сорт (т- 0,002985); 135 позиція-Дошки необрізні з хвойних порід, довжина 4-6,5 м, усі ширини, товщина 25 мм, ІІІ сорт (м3- 0,001276); 151 позиція-Окремі конструктивні елементи (труба профільна) (т- 0,025553); 201 позиція - Вода(м3- 2,772782); 203 позиція - Болти з гайками та шайбами (т-0,0015332); 204 позиція - Сталь кутова 32х32 мм (т-0,001); 205 позиція - Клей фенолполівінілацетальний, марка БФ-2, І сорт (т- 0,00008); 206 позиція - Лак БТ-577 (т- 0,00058); 209 позиція - Скло рідке калійне (т- 0,02547); 215 позиція - Розчин готовий кладковий важкий цементний, марка М25 (м3- 1,57914); 216 позиція - Розчин готовий кладковий важкий цементний, марка М100 (м3-0,074); 217 позиція - Розчин готовий кладковий важкий цементний, марка М150 (м3-0,246225); 218 позиція - Склострічка липка ізоляційна на полікасиновому компаунді, марка ЛСЭПЛ, ширина 20-30 мм, товщина від 0,14 до 0,19 мм (100кг- 0,02); 221 позиція - Бірка маркувальна (100шт – 0,02); 223 позиція - Стрічка монтажна ЛМ (100м – 0,0108); 224 позиція-Муфти поліетиленові (шт-59,2); 226 позиція - Перемичка заземлювальна (шт-1); 231 позиція - Скоби будівельні (кг-2); 232 позиція -Труби полівінілхлоридні (т-0,00012); 235 позиція-Клей БМК5 (кг-0,74); 236 позиція - Пропан-бутан технічний (м3-26,51587).
По-друге, у деяких позиціях об’єми не відповідають умовам тендерної документації та технічним вимогам зазначеними замовником у Додатку № 3, а саме: Позиція 66 Переможця Дюбель фасадній 10/220 – 2621 шт., а у Замовника 94 позиція – 2621,74 шт.; Позиції 108 Переможця Папір шліфувальний 4,222704 м2, а у Замовника 98 позиція – 4,2227 м2; Позиція 67 Переможця Електроди 0,036914 т, а у Замовника позиції: 95 – 0,00005 т, 96- 0,005094 т, 97 – 0,03182 т).
По-третє, Переможець зробив заміну матеріалів, а саме: Позиція 163 – Утеплювач мінераловатний покрівельний т. 100мм (74 позиція Додатку № 3 «Підсумкова відомість ресурсів» тендерної документації – Утеплювач ізовер т.100мм); Позиція 50 – Герметик Ceresit силіконовий (86 позиція Додатку № 3 «Підсумкова відомість ресурсів» тендерної документації – Герметик SOUDAL силіконовий Нейтральний прозорий 280 мл); Позиція 51 – Герметик силіконовий (88 позиція Додатку № 3 «Підсумкова відомість ресурсів» тендерної документації – Герметик силіконовий Ceresit CS 25); Позиція 167 – Фарба грунтуюча Ceresit CT 16 (101 позиція Додатку № 3 «Підсумкова відомість ресурсів» тендерної документації – Фарба грунтуюча Ceresit CT 16 Pro); Позиція 92 – Круг по металу д. 125 мм(106 позиція Додатку № 3 «Підсумкова відомість ресурсів» тендерної документації – Круг по металу д. 125 т. 1.6); Позиція 107 – Пакувальна паста (109 позиція Додатку № 3 «Підсумкова відомість ресурсів» тендерної документації – Пакувальна паста 75г..); Позиція 78-Клейова сумішь для плитки (127 позиція Додатку № 3 «Підсумкова відомість ресурсів» тендерної документації – Клеюча суміш для керамічної плитки Ceresit СМ 117); Позиція83-Кольоровий шов для плитки (128 позиція Додатку № 3 «Підсумкова відомість ресурсів» тендерної документації – Кольоровий шов 2-5мм Ceresit СЕ 43); Позиція 175-Шланг під змішувач довгий (168 позиція Додатку № 3 «Підсумкова відомість ресурсів» тендерної документації – Шланг під змішувач 0,5 м довгий штуцер Kottmann); Позиція 174-Шланг під змішувач короткий (169 позиція Додатку № 3 «Підсумкова відомість ресурсів» тендерної документації – Шланг під змішувач 0,5 м короткий штуцер Kottmann); Позиція 162- Унітаз (170 позиція Додатку № 3 «Підсумкова відомість ресурсів» тендерної документації – Унітаз Runa "KOLO" гор.злив ,дюропл.кришка ,мікроліфт); Позиція 173- Шланг для води нерж (173 позиція Додатку № 3 «Підсумкова відомість ресурсів» тендерної документації – Шланг для води нерж. 0,6г/г м. Kottmann); ); Позиція 130- Сілікон (186 позиція Додатку № 3 «Підсумкова відомість ресурсів» тендерної документації – Сілікон для душової, прозорий).
Слід зазначити, що аналогічні ситуації розглядалися Постійно діючою адміністративною колегією антимонопольного комітету України (далі АМКУ) та за результатом розгляду встановлено, що в таких ситуаціях пропозиції не відповідають умовам технічної специфікації Замовника, та підлягають відхиленню (рішення АМКУ № 18639-р/пк-пз від 13.08.2021).
Отже, керуючись пп. 2 п. 44 постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 Замовник ПОВИНЕН відхилити таку тендерну пропозицію.
Маємо бажання нагадати Замовнику, що невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (ч. 3 ст. 164-14 КУпАП).
Одночасно слід зазначити, що у ситуації, яка склалася - єдиним можливим рішенням для Замовника (щоб уникнути накладення штрафу) є скасування рішення щодо визнання переможцем даної закупівлі ТОВ «АВЕКОМ» та відміна відкритих торгів з закупівлі робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт адміністративної будівлі у м. Кобеляки Полтавської області» (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).
У разі, якщо нашу вимогу буде не задоволено, то ми будемо вимушені, для захисту своїх прав, для запобігання розкрадання бюджетних коштів та протидії корупції - звернутися з нашими матеріалами до правоохоронних органів і органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 травня 2024 09:54
- Дякуємо за звернення. Уповноваженою особою Управління поліції охорони в Полтавській області ретельно розглянуто Ваша вимога щодо оголошення № UA-2024-04-29-005513-a від 22.05.2024 року, 19:34.
Шановник Учаснику! Відповідно до пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації передбачено опис формальних помилок: формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Перелік формальних помилок, затверджений наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710. Пунктом 2 вищезазначеного переліку вказано, що помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. Враховуючи те, що експертна інвесторська кошторисна документація складається на основі усереднених показників і уточнюється при виконанні робіт, ознайомившись і опрацювавши проектно-кошторисну документацію, а також враховуючи вид Договірної ціни «Тверда», замовник вважає за необхідне вилучити механізми і матеріали, які фактично не будуть використовуватися при капітальному ремонті адміністративної будівлі, але знаходяться в розцінках експертного інвесторського кошторису і приводять до збільшення кошторисної вартості будівництва, що не є порушенням умов торгів.
Разом з тим, відповідно до пункту 7 Розділу 3 тендерної документації розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) Учасник повинен здійснювати відповідно до Кошторисних норм України (КНУ) «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку України від 01.11.2021 № 281, далі – Настанова з визначення вартості будівництва, відповідно до технічного завдання (Додаток № 3 до тендерної документації). Пунктом 5.12 Настанови з визначення вартості будівництва передбачено, що якщо внаслідок об’єктивних причин виникає необхідність заміни будь-яких матеріальних ресурсів, передбачених кошторисними нормами України на інші матеріальні ресурси, і при такій заміні матеріальних ресурсів, технологія виконання робіт та показники цих норм (крім витрати змінених матеріальних ресурсів) не змінюються, вартість будівельних робіт визначається за тими самими КНУ РЕКН із заміненими матеріальними ресурсами.
Також слід зазначити , що у Учасника є ЛИШЕ можливість звернутися до замовника з вимогою після відхилення його пропозиції передбачена абзацом 2 пункту 46 постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178, коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності ЙОГО пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям.
Дякуємо за порозуміння.
Шановник Учаснику! Відповідно до пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації передбачено опис формальних помилок: формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Перелік формальних помилок, затверджений наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710. Пунктом 2 вищезазначеного переліку вказано, що помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. Враховуючи те, що експертна інвесторська кошторисна документація складається на основі усереднених показників і уточнюється при виконанні робіт, ознайомившись і опрацювавши проектно-кошторисну документацію, а також враховуючи вид Договірної ціни «Тверда», замовник вважає за необхідне вилучити механізми і матеріали, які фактично не будуть використовуватися при капітальному ремонті адміністративної будівлі, але знаходяться в розцінках експертного інвесторського кошторису і приводять до збільшення кошторисної вартості будівництва, що не є порушенням умов торгів.
Разом з тим, відповідно до пункту 7 Розділу 3 тендерної документації розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) Учасник повинен здійснювати відповідно до Кошторисних норм України (КНУ) «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку України від 01.11.2021 № 281, далі – Настанова з визначення вартості будівництва, відповідно до технічного завдання (Додаток № 3 до тендерної документації). Пунктом 5.12 Настанови з визначення вартості будівництва передбачено, що якщо внаслідок об’єктивних причин виникає необхідність заміни будь-яких матеріальних ресурсів, передбачених кошторисними нормами України на інші матеріальні ресурси, і при такій заміні матеріальних ресурсів, технологія виконання робіт та показники цих норм (крім витрати змінених матеріальних ресурсів) не змінюються, вартість будівельних робіт визначається за тими самими КНУ РЕКН із заміненими матеріальними ресурсами.
Також слід зазначити , що у Учасника є ЛИШЕ можливість звернутися до замовника з вимогою після відхилення його пропозиції передбачена абзацом 2 пункту 46 постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178, коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності ЙОГО пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям.
Дякуємо за порозуміння.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-04-29-005513-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Грандбуд+", Код ЄДРПОУ:44783775
Дата подання: 27 травня 2024 15:57
Дата подання: 27 травня 2024 15:57
Зобов’язати Замовника скасувати рішення
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 29 травня 2024 15:41
Рішення від 29.05.2024 № 9381.pdf
Дата публікації: 29 травня 2024 15:40
Інформація про резолютивну частину рішення від 06.06.2024 № 9935.pdf
Дата публікації: 07 червня 2024 13:09
Рішення від 06.06.2024 № 9935.pdf
Дата публікації: 11 червня 2024 15:02
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішенням уповноваженої особи від 22.05.2024 р. № 174 визначено переможцем процедури відкритих торгів з особливостями з предмету закупівлі Капітальний ремонт адміністративної будівлі у м. Кобеляки Полтавської області (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи», учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «АВЕКОМ» (41355926).
Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення від 06.06.2024 р. № 9935 –р/пк-пз, згідно з яким, за результатами розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю «ГРАНДБУД+» від 27 травня 2024 № UA-2024-04-29-005513-а.с2, Комісія постановила зобов’язати Управління поліції охорони в Полтавській області скасувати рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «АВЕКОМ» (41355926) переможцем за процедурою закупівлі – «Капітальний ремонт адміністративної будівлі у м. Кобеляки Полтавської області», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-04-29-005513-a.
Відповідно до вимог частини 22 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, яких вони стосуються.
ВИРІШИВ:
1. Скасувати рішення про визначити переможцем за процедурою – відкриті торги з предмету закупівлі Капітальний ремонт адміністративної будівлі у м. Кобеляки Полтавської області (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи», учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «АВЕКОМ» (41355926), унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-04-29-005513-a.
2. Оприлюднити скасування рішення про визначення переможцем учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «АВЕКОМ» (41355926) на веб-порталі Уповноваженого органу, через електронну систему закупівель, протягом 1 (одного) дня після прийняття такого рішення.
Дата виконання рішення замовником: 11 червня 2024 16:07
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 травня 2024 15:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Грандбуд+" |
3 523 069,66
UAH з ПДВ
|
3 523 069,66
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВЕКОМ" |
3 851 060,60
UAH з ПДВ
|
3 851 060,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Грандбуд+" #44783775 |
Відхилено |
3 523 069,66
UAH з ПДВ
|
20 травня 2024 15:05
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВЕКОМ" #41355926 |
Рішення скасоване |
3 851 060,60
UAH з ПДВ
|
11 червня 2024 16:07
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 травня 2024 10:51
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВЕКОМ" #41355926 |
Відхилено |
3 851 060,60
UAH з ПДВ
|
11 червня 2024 16:18
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій