Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Екстракорпоральна система підтримки життєдіяльності
Очікувана вартість
8 000 000,00 UAH
UA-2024-04-29-005091-a 81d56141a5a646aeac3c4f7cb0bddf8c
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євген Могир

+380679506630 adm.card.c@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Вінницький регіональний клінічний лікувально-діагностичний центр серцево-судинної патології"
Код ЄДРПОУ: 39183149
Вебсайт: http://vcc.vmr.gov.ua
Місцезнаходження: 21029, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 96
Контактна особа: Євген Могир
+380679506630
adm.card.c@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 квітня 2024 12:58
Звернення за роз’ясненнями: до 04 травня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 травня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 травня 2024 18:00
Початок аукціону: 08 травня 2024 11:13
Початок аукціону: 08 травня 2024 11:13
Очікувана вартість: 8 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Забезпечення виконання договору про закупівлю вимагається. Учасник, якого визнано переможцем, не пізніше ніж через 15 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, але в будь-якому випадку до дати укладення Договору про закупівлю вносить забезпечення виконання такого договору в розмірі 5 % від суми договору у формі: банківська гарантія. Банківська гарантія - безвідклична, безумовна банківська гарантія, оформлена відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та такої, що не суперечить вимогам Замовника, викладеним у цій документації. Банківська гарантія обов'язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується зі дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Реквізити Бенефіціара: Комунальне некомерційне підприємство «Вінницький регіональний клінічний лікувально-діагностичний центр серцево-судинної патології» (код ЄДРПОУ 39183149), Україна, 21029, м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 96, р/р IBAN UA 648201720355129004062088494 в УДКСУ у м. Вінниця Вінницької області, МФО 820172 Строк дії банківської гарантії повинен перевищувати строк дії договору не менше ніж на 30 календарних днів.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму


Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Мови, якими повинні готуватись тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не встановлене тендерною документацією.
Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається.
* з особливостями затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами)
Закупівля товару здійснюється в рамках реалізації спільного проекту «Поліпшення охорони здоров’я на службі у людей» в рамках Угоди про позику між Україною та Міжнародним банком реконструкції та розвитку від 19 березня 2015 р. N 8475-UA та Субсидіарної угоди між Міністерством охорони здоров'я України та Вінницькою обласною державною адміністрацією, Вінницькою міською радою (субпроект «Складова розвитку охорони здоров’я Вінницької області, направлена на покращення медичної допомоги хворим із серцево-судинною патологією»), як співфінансування, які передбачені у додатку 7 до рішення міської ради від 24.12.2021 №706 на виконання заходів програми «Здоров’я вінничан на 2022-2024 роки», яка затверджена рішенням міської ради від 24.12.2021 №758, рішення міської ради від 22.12. 2023, №2009 «Про бюджет Вінницької міської територіальної громади на 2024 рік
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Екстракорпоральна система підтримки життєдіяльності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21029, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 96
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2024
ДК 021:2015: 33182000-9 — Апарати для підтримування серцевої функції
НК 024:2023: 31718 — Помпа відцентрова для системи штучного кровообігу

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія На підставі норм постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 4 грудня 2019 р. № 1070, попередня оплата (аванс) в розмірі не більше 30 (тридцяти) % від вартості товару, на строк не більше 30 календарних днів та Наказу Департаменту охорони здоров’я Вінницької міської ради від 04.04.2024 №50 «Про здійснення попередньої оплати за товари, роботи і послуги, що закуповуються за бюджетні кошти». За наявності відповідного фінансування попередня оплата надається Постачальнику упродовж 30 календарних днів з дня надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника Аванс 30 Календарні 30
Поставка товару Розрахунок за товар здійснюється у безготівковій формі, шляхом перерахування грошових коштів у національній валюті України на розрахунковий банківський рахунок Постачальника після фактичної поставки товару Замовнику та підписання Сторонами акту приймання-передачі та видаткової накладної. Замовник здійснює оплату за отриманий товар протягом 30 календарних днів після поставки. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 12:58
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 12:58
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 12:58
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 12:58
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 12:58
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 12:58
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 12:58
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 12:58
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 12:58
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 12:58
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 12:58
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 12:58
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 12:58
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 12:58
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 12:58
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 12:58
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 12:58
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 12:58
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 12:58
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 12:58
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 12:58
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 12:58
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 12:58
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 12:58
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 12:58
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 12:58

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Забезпечення виконання договору про закупівлю вимагається. Учасник, якого визнано переможцем, не пізніше ніж через 15 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, але в будь-якому випадку до дати укладення Договору про закупівлю вносить забезпечення виконання такого договору в розмірі 5 % від суми договору у формі: банківська гарантія. Банківська гарантія - безвідклична, безумовна банківська гарантія, оформлена відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та такої, що не суперечить вимогам Замовника, викладеним у цій документації. Банківська гарантія обов'язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується зі дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Реквізити Бенефіціара: Комунальне некомерційне підприємство «Вінницький регіональний клінічний лікувально-діагностичний центр серцево-судинної патології» (код ЄДРПОУ 39183149), Україна, 21029, м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 96, р/р IBAN UA 648201720355129004062088494 в УДКСУ у м. Вінниця Вінницької області, МФО 820172 Строк дії банківської гарантії повинен перевищувати строк дії договору не менше ніж на 30 календарних днів.
29 квітня 2024 12:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 квітня 2024 12:58
Додаток 1.docx
29 квітня 2024 12:58
ТД ЕКМО.doc
29 квітня 2024 12:58
Оголошення про вiдкритi торги.docx
29 квітня 2024 12:58
Додаток 3.docx
29 квітня 2024 12:58
Додаток 2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація Додаток 2
Дата подання: 01 травня 2024 13:37
Дата відповіді: 03 травня 2024 17:00
Шановний Замовник В Додаток №2 до тендерної документації вбачаємо наявність вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Для розширення кола потенційних учасників, звертаємось до Вас із проханням внести зміни в Додаток 2 тендерної пропозиції, а саме: 1. Виключити з п.1. Додатку 2 тендерної пропозиції наступне формулювання: "Додатково Учасник в складі пропозиції надає згоду виробника або уповноваженого представника на використання зазначених вище документів." Така вимога мотивована тим, що мова йде про згоду виробника на використання настанови (інструкції) з експлуатації (застосування, використання) та технічного паспорту, в той час як обидва документи передаються особі, що придбає товар по ЗЕД-контрактам на виконання його умов, тобто Вважаємо дану вимогу, такою що порушує конкуренцію з тієї підстави, що інструкція (настанова) з експлуатації є звичайним текстовим конструкторським документом, який містить вказівки і правила щодо виготовлення виробу (складання, регулювання, контролювання, приймання тощо). Таку інструкцію можна у вільному доступі отримати як на сайті виробника виробу, та/або зробивши необхідний запит на емейл виробника. Інструкції з експлуатації направляються для вивчення технічних характеристик медичного обладнання і ніяким чином не може забороняти чи обмежувати її використання та передачу при постачанні обладнання. Щодо технічного паспорту - то це експлуатаційний документ, який засвідчує виробником основні параметри і характеристики (технічні властивості) конкретного виробу (за його серійним номером тощо), та містить гарантійні зобов'язання, дані з його сертифікації та інші передбачені відомості. Технічний паспорт надається під конкретний виріб (обладнання), поставка обладнання без технічного паспорту - неможливий. Умови щодо отримання додаткової згоди на використання цих документів при тендерній закупівлі, які і так є невід’ємними при поставці обладнання, можна трактувати як приховану вимогу, що призводять до дискримінації учасників. Прошу внести відповідні зміни для розширення кола потенційних учасників 2. Додати в п.2. Додатку 2 тендерної пропозиції. Не всі виробники медичного обладнання мають уповноваженого представника, філію виробника, дилера тощо. Таке обладнання може підходити по характеристикам та строкам поставки, але цей пункт обмежує конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, просимо видалити цей пункт чи викласти його в наступній редакції На підтвердження Учасник повинен надати оригінал листа виробника (уповноваженого представника, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником товару, який є предметом даної процедури закупівлі, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. У випадку, якщо вказаний гарантійний лист надається не виробником, Учасник надає гарантійний лист в довільній формі, що повинен включати в себе: назву Учасника, рік виготовлення товару, гарантійний термін експлуатації та загальний термін придатності виробів, які призначені для одноразового застосування та комплектуючих виробів, інформацію з посиланням на ідентифікатор закупівлі і дату оприлюднення оголошення закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу, а також назву предмета закупівлі. 3. Виключити з п.3. Додатку 2 тендерної пропозиції наступне формулювання: "Додатково Учасник в складі пропозиції надає згоду виробника або уповноваженого представника на використання зазначених вище документів." Вважаємо дану вимогу такою, що обмежує конкуренцію з тієї підстави, що завірена копія декларації відповідності (витягу, або окремих сторінок) та завірена копія сертифікату відповідності (витягу, або окремих сторінок) підтверджує, що запропонована продукція відповідає встановленим вимогам конкретного стандарту чи іншого нормативного документу, який відповідає технічному регламенту щодо медичних виробів, встановленого та затвердженого постановою КМУ. Декларація про відповідність підтверджує виконання заданих вимог, що стосуються об'єкта оцінки відповідності. Умову щодо отримання додаткової згоди на використання цих документів при тендерній закупівлі, можна трактувати як приховану вимогу, що призводять до дискримінації учасників. Прошу внести відповідні зміни для розширення кола потенційних учасників 4. Керуючись тим, що оновлення на медичне обладнання, яке запитується в тендерній пропозиції, відбувається доволі повільно і обладнання виготовлене в 2024 році має ідентичне наповнення з 2023 роком, в той час, як ціни на комплектуючі лише зростають, і таке удорожчання в 2024 році на обладнання призведе не до покращення його технічних показників, а лише збільшить вартість та обмежить інших учасників в участі. У зв'язку з чим, просимо додати до вимог технічних характеристик можливість надання тендерної пропозиції з обладнанням, яке має бути виготовлене не раніше 2023 року. Окремо, хочемо звернути увагу на те, що проаналізувавши вимоги нових закупівель, та нещодавно проведених, до технічних вимог на обладнання в тендерних документаціях, що були оголошені вашим КНП як Замовником то прослідковується те, що відсутні такі вимоги, як надання учасниками гарантійних листів від виробника медичного обладнання на використання інструкцій, технічних паспортів тощо, також передбачені були поставки обладнання 2023 року виготовлення. Наявність таких вимог саме в цій закупівлі, за відсутності в інших закупівлях, свідчить про те, що вони не є стандартними для вашого закладу охорони здоров'я, - може бути прослідковане як обмеження до участі інших учасників такими вимогами. Такими що застосований дискримінаційний підхід до вибору учасника та може вбачатися корупційна складова при внесені змін до звичайної тендерної документації. Нижче наводимо закупівлі на дороговартісне обладнання, що були оголошені та проведені на майданчику прозорро Тендери які вийшли після публікації https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-04-30-006335-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-04-30-006324-a Тендери які були до публікації https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-04-16-003799-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-04-10-006721-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-03-14-009987-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-27-005068-a
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Комунальне некомерційне підприємство «Вінницький регіональний клінічний лікувально-діагностичний центр серцево-судинної патології» ознайомився з Вашим питанням щодо закупівлі «код ДК 021:2015 – 33180000-5 – «Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму» (Екстракорпоральна система підтримки життєдіяльності)» та повідомляє, що за результатом аналізу вимоги не може погодитись, що зазначені вимоги Додатку № 2 до тендерної документації є дискримінаційними та ставляють потенційних Учасників в нерівне становище.
Відповідно до «Загальних вимог» Додатку № 2 до тендерної документації Замовником передбачено надання згоди виробника або уповноваженого представника на використання зазначених вище документів на використання декларації відповідності (витягу, або окремих сторінок), сертифікату відповідності (витягу, або окремих сторінок),настанови (інструкції) з експлуатації (застосування, використання), технічного паспорту, технічного опису, каталогу, витягу чи певної сторінки, тощо - українською мовою,
Крім того, передбачено надання оригіналу листа виробника (уповноваженого представника, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником товару. Додатково зазначено, що товар, запропонований Учасником, повинен бути 2024 року виготовлення, новим і таким, що не був у використанні.
Звичайно, ці вимоги, як і будь-яка інші вимоги тендерної документації може обмежити можливість учасників, які їм не відповідають, приймати участь у процедурі закупівлі.
В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб.
Позиції судів щодо визначення дискримінаційності вимог:
- Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду по справі № 640/1042/19 від 29.01.2021 - «…дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших»;
- Європейський суд з прав людини в рішенні суду у справі № 42184/05 «Карсон та інші проти Сполученого Королівства» від 16.03.2010 – «дискримінація - відмінність у ставленні до осіб, які перебувають в аналогічній або схожій ситуації».
- Дискримінаційні вимоги тендерної документації - такі вимоги, яким може відповідати певна обмежена кількість учасників та які суттєво обмежують участь в закупівлі зацікавлених осіб.
Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені нами у тендерній документації є дискримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням потреб Замовника та критеріїв надання якісного товару.
І. Щодо надання згоди виробника або уповноваженого представника на використання технічного паспорту, технічного опису, каталогу, витягу чи певної сторінки, тощо - українською мовою потрібно зазначити наступне.
Під час підготовки закупівлі «код ДК 021:2015 – 33180000-5 – «Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму» (Екстракорпоральна система підтримки життєдіяльності)» Замовником було прийнято рішення вказати вимогу надання згоди виробника або офіційного представника на використання технічних документів, якими підтверджуються відповідність технічних характеристик, запропонованого Учасником товару, встановленим в Технічній специфікації (опис предмета закупівлі), викладеній у Додатку № 2 до тендерної документації.
Вказана вимога вмотивована попередженням несанкціонованого втручання зі сторони потенційних Учасників в документи технічного характеру, з метою зміни певних показників чи функціональних можливостей устаткування, що пропонується.
На практиці виникає низка конфліктних ситуацій, коли потенціальні Учасники самостійно змінюють технічні показники в технічних документах, з метою підтвердження відповідності встановленим Замовником медико-технічних вимог. Вподальшому невідповідність запропонованого товару виявляється уже безпосередньо під час поставки товару, або його експлуатації.
Тому з метою мінімізації подібних ситуацій, та у разі виникнення вказаних конфліктів під час виконання договору учасником переможцем пов’язаних з виконанням договору, Замовник буде мати додаткові обставини для звернення до виробника з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання договору.
ІІ. Щодо надання листа виробника яким підтверджується можливість поставки Учасником товару потрібно зазначити наступне.
Вимоги тендерної документації щодо надання листа убезпечує від можливої поставки неякісного та неоригінального обладнання, постачання не в повному обсязі, та є гарантією вчасної поставки продукції..
Дана вимога формується Замовником на підставі принципів публічних закупівель (ст. 5 Закону) та з метою:
1. Забезпечення безперебійної та своєчасної поставки необхідного обладнання Учасником торгів. Надання листа виробника є гарантією, що учасник є надійним постачальником.
Внесенням такої вимоги до документації є соціально обґрунтованим, адже неналежне виконання або розірвання договору поставки обладнання з вини постачальника призведе до неналежного функціонування Замовника, що є критичним саме по собі, Замовник забезпечує охорону та захист окремих груп пацієнтів.
2. Забезпечення високої якості обладнання, адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість принцип ефективності та раціональності закупівлі).
3. Забезпеченні мінімальної націнки на обладнання, а як наслідок нижчих цінових пропозицій, адже учасник, що співпрацює безпосередньо з виробником за рахунок власних дисконтів по контракту як правило має можливість запропонувати найдешевші ціни (принцип максимальної економії).
4. Надання гарантійного листа мінімізує ризик того, що обладнання, яке постачатиме учасник отримане ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо. (принцип законності)..
Таким чином, твердження про недотримання принципу «недискримінація учасників» не відповідає дійсності.
Враховуючи викладене, Замовник не погоджується із вимогою про внесення змін до тендерної документації і вважає встановлені ним вимоги обґрунтованими і доцільними.
ІІІ. Щодо надання згоди виробника або уповноваженого представника на використання декларації відповідності (витягу, або окремих сторінок) та копії сертифікату відповідності (витягу, або окремих сторінок) потрібно зазначити наступне.
Під час підготовки закупівлі «код ДК 021:2015 – 33180000-5 – «Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму» (Екстракорпоральна система підтримки життєдіяльності)» Замовником було прийнято рішення вказати вимогу надання згоди виробника або офіційного представника на використання декларації відповідності (витягу, або окремих сторінок) та копії сертифікату відповідності (витягу, або окремих сторінок).
Вказана вимога вмотивована попередженням несанкціонованого втручання зі сторони потенційних Учасників в документи дозвільного характеру, з метою внесення недостовірних даних щодо запропонованого товару.
На практиці виникає низка конфліктних ситуацій, коли потенціальні Учасники самостійно змінюють інформацію в дозвільних документах (деклараціях чи сертифікатах), з метою підтвердження відповідності встановленим Замовником медико-технічних вимог.
Тому з метою мінімізації подібних ситуацій, попередження подібних випадків та уникнення конфліктів під час виконання договору учасником переможцем пов’язаних з виконанням договору, Замовником було прийнято рішення вказати умову надання згоди на використання вказаних документів.
ІV. Щодо постачання товару 2024 року виготовлення.
Під час підготовки закупівлі «код ДК 021:2015 – 33180000-5 – «Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму» (Екстракорпоральна система підтримки життєдіяльності)» Замовником було прийнято рішення вказати вимогу постачання товару 2024 року виготовлення.
Вказана вимога вмотивована потребою в закупівлі екстракорпоральної системи підтримки життєдіяльності саме 2024 року, з метою запобігання товару, що вже був в експлуатації, тимчасовому використанні чи товару, за допомогою якого вже проводились демонстраційні заходи .
Згідно частини 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.
Щодо зауважень, що у інших закупівлях Замовника відсутня подібна вимога, потрібно вказати, що технічні характеристики предмету закупівлі визначається в кожному окремому випадку індивідуально.
В даному випадку у Замовника існує потреба в закупівлі екстракорпоральної системи підтримки життєдіяльності з відповідним медико-технічним функціоналом, що визначається Замовником виходячи із технічних можливостей закладу та поточних та потенційних потреб установи. Жоден Учасник, в томі числі, Скаржник жодним чином не має права вказувати та корегувати потребу Замовника виходячи зі своїх фактичних можливостей постачання товару.
Акцентуємо увагу, що вимоги Додатку № 2 до тендерної документації розроблені виходячи із об'єктивних потреб пацієнтів Замовника, а не потенційних учасників закупівлі.
Додатково повідомляємо, що визначення технічних характеристик закупівлі покладено виключно на Замовника, а не на погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на Замовника щодо вибору предмета закупівлі чи його медико-технічних показників.
Викладене вище свідчить про повне дотримання Замовником встановлених статтею 5 принципів Закону України «Про публічні закупівлі».
Комунальне некомерційне підприємство «Вінницький регіональний клінічний лікувально-діагностичний центр серцево-судинної патології» вважає, що при підготовці тендерної документації було дотримано вимоги норм Закону України «Про публічні закупівлі» та чинного законодавства, тому підстав для внесення змін до тендерної документації немає.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2024-04-29-005091-a.c1
Статус:
Скасовано
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Профімед-Сервіс", Код ЄДРПОУ:36632965
Скарга щодо наявності дискримінаційних вимог в Додатку 2 до тендерної документації
29 квітня 2024 Комунальне некомерційне підприємство "Вінницький регіональний клінічний лікувально-діагностичний центр серцево-судинної патології" (далі — Замовник) оголосило процедуру закупівлі за ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (далі — Процедура закупівлі). У викладеній Тендерній документації Замовник, а саме в Додатку №2 до тендерної документації наявні дискримінаційні вимоги в технічній та кваліфікаційній частині; вимоги, які навмисно звужують коло потенційних учасників торгів; вимоги, які порушують норми чинного законодавства України
Розгорнути Згорнути
Документи
Причина: Період оскарження закінчився

Документи подані скаржником

03 травня 2024 15:33
Електронний підпис
03 травня 2024 16:37
Електронний підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 травня 2024 11:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Профімед-Сервіс" 6 370 482,54
UAH з ПДВ
6 370 482,54
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ТІ ДЖІ КЕЙР" 7 457 900,00
UAH з ПДВ
7 457 900,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

07 травня 2024 17:25
Електронний підпис
07 травня 2024 17:24
Тендерна пропозиція.pdf
07 травня 2024 17:24
Інші документи.pdf
07 травня 2024 17:24
Кваліфікація.pdf
07 травня 2024 17:24
Техніка.pdf

Публічні документи

10 травня 2024 19:57
Електронний підпис
10 травня 2024 19:55
право підпису.pdf
10 травня 2024 19:55
Довідки.pdf
10 травня 2024 19:55
vytiah_pro_nesudymist_vid_2024-04-08.p7s
10 травня 2024 19:55
vytiah_pro_nesudymist_vid_2024-04-08.pdf
10 травня 2024 19:55
Довідка юрособи.zip
10 травня 2024 19:55
Довідка юо.pdf.p7s
10 травня 2024 19:55
Довідка юо.pdf
10 травня 2024 19:55
Довідка фізособи.zip
10 травня 2024 19:55
Довідка фо.pdf.p7s
10 травня 2024 19:55
Довідка фо.pdf
06 травня 2024 23:03
Електронний підпис
06 травня 2024 23:03
Електронний підпис
06 травня 2024 22:59
Тендерна пропозиція.pdf
06 травня 2024 22:59
Проект договору.pdf
06 травня 2024 22:59
ст.16.pdf
06 травня 2024 22:59
інші документи.pdf
06 травня 2024 22:59
ст.17.pdf
06 травня 2024 22:59
Доручення.pdf
06 травня 2024 22:59
Документи ТОВ.pdf
06 травня 2024 22:59
Додаток 2.pdf
06 травня 2024 22:59
RF2.pdf
06 травня 2024 22:59
PLS.pdf
06 травня 2024 22:59
Сертифікат.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Профімед-Сервіс"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "ТІ ДЖІ КЕЙР"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Профімед-Сервіс"
#36632965
Відхилено 6 370 482,54
UAH з ПДВ
09 травня 2024 15:21
ТОВ "ТІ ДЖІ КЕЙР"
#43400582
Переможець 7 457 900,00
UAH з ПДВ
09 травня 2024 15:23

Документи

09 травня 2024 15:21
Електронний підпис

Документи

09 травня 2024 15:23
Довідка НАЗК
09 травня 2024 15:23
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 травня 2024 15:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТІ ДЖІ КЕЙР"
#43400582
7 457 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 травня 2024 15:23
Довідка НАЗК
09 травня 2024 15:23
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 травня 2024 12:43
Договір 151.pdf укладений
21 травня 2024 12:42