Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 40109131 |
Місцезнаходження: | 21034, Україна , Вінницька обл., Вінниця, ПРОВУЛОК ЗАЛІЗНИЧНИЙ, будинок 4 |
Контактна особа: |
Володимир Побережець 380968939979 vintenderdso@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 квітня 2024 12:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 травня 2024 14:00 |
Очікувана вартість: | 1 619 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 191,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | 100% попередня оплата протягом 5 (п’яти) банківських днів від дати отримання рахунку Покупцем. На кожну партію Товару ПОСТАЧАЛЬНИКОМ виписується окремий рахунок-фактура. | Аванс | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 квітня 2024 12:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 квітня 2024 12:32 |
Тендерна документація паливо додаткова.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-20-000031 ● 0ebbdb44c67e4e8b823a21dc946a592e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2024 16:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.05.2024 №39-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 20.05.2024 №39-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
19.UA-2024-04-29-004678-a 29.04.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-23 11:24:06
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі дизельного палива, бензину А-95 (в паливних картках) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-04-29-004678-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. З яких підстав пункт 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та додаток 3 тендерної документації містить вимогу щодо надання учасником та переможцем процедури закупівлі документу, що підтверджує відсутність підстави, зазначеної в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Особливості), тоді як дана вимога виключена з Особливостей на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 02 квітня 2024 року №382?
3. Обґрунтуйте наявність в тендерній документації вимоги щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції інформації про його відповідність кваліфікаційним вимогам (наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)) та листа – відгуку або аналогічного документу виданого контрагентом (з посиланням на номер і дату договору), яким підтверджується належне виконання умов договору, згідно з пунктом 3 додатку 3 тендерної документації, із одночасним зазначенням в тендерній документації, що Замовник не установлює кваліфікаційні критерії визначені статтею 16 Закону відповідно до пункту 48 Особливостей (пункт 5 розділу III тендерної документації)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-27 15:41:58
Відповідь на запит.
1. Очікувана вартість предмету закупівлі визначена згідно вимог наказу від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі" як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, технічні, якісні вимоги визначені на підставі наявної потреби що доведена до відома відповідної доповідною запискою.
2. Враховуючи неможливість внесення змін до тендерної документації на етапі відписання договору, уповноваженою особою прийнято рішення про відміну відкритих торгів в зв'язку із неможливістю усунення порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 червня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог абзацу третього пункту 14 Порядку № 1082.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 травня 2024 14:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ОККО-СЕРВІС" |
1 619 100,00
UAH з ПДВ
|
1 619 100,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ОККО-СЕРВІС" #44838860 |
Переможець |
1 619 100,00
UAH з ПДВ
|
10 травня 2024 17:01
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 27 травня 2024 15:30 |
Кінець періоду оскарження: | 07 червня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 07 червня 2024 00:01 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | На виконання вимоги підрункту 2 пункту 50 особливостей замовник відміняє відкриті торги, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронного системою закупівель: UA-2024-04-29-004678-a, у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. |
27 травня 2024 15:30
|
Електронний підпис |
27 травня 2024 15:30
|
Рішення про відміну закупівлі па.PDF |