Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Дніпропетровський обласний територіальний центр комплектування та соціальної підтримки |
Код ЄДРПОУ: | 08353525 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Веселовський Роман Богданович 380567708328,380959112783 vfz_tckspdp@post.mil.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 квітня 2024 12:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 травня 2024 12:00 |
Початок аукціону: | 08 травня 2024 11:04 |
Початок аукціону: | 08 травня 2024 11:04 |
Очікувана вартість: | 10 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 54 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60140000-1: Нерегулярні пасажирські перевезення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 квітня 2024 12:42 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 квітня 2024 12:37 |
Технічний опис предмета закупівлі.docx | |
29 квітня 2024 12:35 |
Проєкт договору.docx | |
29 квітня 2024 12:33 |
Тендерна документація.doc |
29 квітня 2024 12:42 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 квітня 2024 12:37 |
Технічний опис предмета закупівлі.docx
|
|||
29 квітня 2024 12:35 |
Проєкт договору.docx
|
|||
29 квітня 2024 12:33 |
Тендерна документація.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-15-000034 ● 558ea358faed412ab75633eb96ec9dfd
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 жовтня 2024 10:38 |
21.10.2024 № 147
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 21.10.2024 №147
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
6 UA-2024-04-29-004574-a 29.04.2024 Дніпропетровський обласний територіальний центр комплектування та соціальної підтримки Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о.заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Людмила ХИТРЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-25 12:17:00
Про надання пояснення
Питання у файлі
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-28 15:38:33
Пояснення
Надання інформації про усунення порушення замовником
Договір від 17.05.2024 №2/24 розірвано шляхом підписання додаткової угоди від 08.11.2024 року. Інформацію опубліковано на майданчику 11.11.2024.
2024-11-11 11:46:12
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 листопада 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям встановлено порушення норм пунктів 17 та 41 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТДВ «Автопромінь» встановлено порушення пункту 43 Особливостей, пункту 47, підпункту 3 пункту 44 Особливостей.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям встановлено порушення норм пунктів 17 та 41 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТДВ «Автопромінь» встановлено порушення пункту 43 Особливостей, пункту 47, підпункту 3 пункту 44 Особливостей.) • усунуто
Договір від 17.05.2024 №2/24 розірвано шляхом підписання додаткової угоди від 08.11.2024 року. Інформацію опубліковано на майданчику 11.11.2024.
2024-11-11 15:54:25
Ризики, що спрацювали
sas24-3-10
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 травня 2024 11:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з додатковою відповідальністю "Автопромінь" |
10 800 000,00
UAH з ПДВ
|
10 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІВНІЧ ТРАНС" |
10 400 000,00
UAH з ПДВ
|
10 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з додатковою відповідальністю "Автопромінь" #02139245 |
Переможець |
10 100 000,00
UAH з ПДВ
|
08 травня 2024 20:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 листопада 2024 11:43
|
Додаткова угода 2.pdf | укладений |
11 листопада 2024 11:40
|
Електронний підпис | укладений |
17 травня 2024 16:39
|
2_24.pdf | укладений |
17 травня 2024 16:34
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 17 травня 2024 — 08 листопада 2024 |
Сума оплати за договором: |
8 010 520,66
UAH (в тому числі ПДВ 1 335 086,78 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Усунення порушень виявлених за результатом моніторингу Східним офісом Держаудитслужби |