Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

44220000-8 Столярні вироби (44221000-5 Вікна, двері та супутні вироби)
Очікувана вартість
6 976,75 UAH
UA-2024-04-29-002683-a 96b2c0a2def44c18b458c7aab68d8043
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Морозова Еліна Петрівна

380444846604 e_morozova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 квітня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Генеральна дирекція з обслуговування іноземних представництв"
Код ЄДРПОУ: 04013583
Місцезнаходження: 01054, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Гончара Олеся, будинок 84
Контактна особа: Морозова Еліна Петрівна
380444846604
e_morozova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
44220000-8 Столярні вироби (44221000-5 Вікна, двері та супутні вироби)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби

Тендерна документація

29 квітня 2024 11:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ " Вімперг"
#33800845
Переможець 6 976,75
UAH
29 квітня 2024 11:03

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Вімперг-1.PDF укладений
29 травня 2024 14:24
Вімперг.PDF укладений
29 травня 2024 14:24
Електронний підпис зміни до договору
23 травня 2024 14:26
264-24-1-1.pdf зміни до договору
23 травня 2024 14:23
264-24.pdf укладений
29 квітня 2024 11:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 травня 2024
Дата публікації змін до договору:
23 травня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 264/24
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
44220000-8 Столярні вироби (44221000-5 Вікна, двері та супутні вироби) 2 штука 3 488,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 квітня 2024 — 31 липня 2024
Сума оплати за договором: 6 976,75
UAH (в тому числі ПДВ 1 162,79 UAH)