Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН" |
Код ЄДРПОУ: | 03328913 |
Місцезнаходження: | 03056, Україна , м. Київ обл., ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35 |
Контактна особа: |
Волосюк Олександр 0442385835 o.volosyuk@metro.kyiv.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 квітня 2024 10:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 травня 2024 12:00 |
Початок аукціону: | 08 травня 2024 15:58 |
Початок аукціону: | 08 травня 2024 15:58 |
Очікувана вартість: | 54 719 907,84 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 273 599,54 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31150000-2: Баласти для розрядних ламп чи трубок
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Для резидентів: Розрахунок за поставлений товар (за кожну одиницю товару) здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати поставки замовленого товару Покупцю на підставі видаткової накладної та Акту приймання-передачі змонтованого обладнання. Для нерезидентів: Розрахунок за поставлений товар (за кожну одиницю товару) здійснюється Покупцем шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Сторонами Акту монтажу товару – на підставі рахунку-фактури (інвойсу) та міжнародної товарно-транспортної накладної (CMR) | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 квітня 2024 10:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 квітня 2024 10:25 |
ТД.doc | |
29 квітня 2024 10:25 |
Додаток 1.doc | |
29 квітня 2024 10:25 |
Додаток 2.doc | |
29 квітня 2024 10:25 |
Додаток 3.doc | |
29 квітня 2024 10:25 |
Додаток 4.doc | |
29 квітня 2024 10:25 |
Додаток 5.doc | |
29 квітня 2024 10:25 |
Додаток 6.doc | |
29 квітня 2024 10:25 |
Додаток 7.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
В тендерній документації використані скорочення, значення яких визначено в нормативній документації чинній в Україні, зокрема СЦБ – сигналізація, централізація та блокування.
Відповідно до частини дев’ятої статті 12 Закону усі документи, які готуються замовником для учасників, мають бути викладені українською мовою. Тендерна документація розроблена Замовником для учасників та викладена українською мовою. Для української мови, так як і для іноземних мов, властиві різноманітні скорочення (абревіатури). В тендерній документації до термінів, найменувань та понять, які часто повторюються в тексті та значення яких визначено в Законі, інших чинних законодавчих актах та нормативній документації чинній в Україні, з метою їх швидкої ідентифікації, застосовано скорочення (абревіатури) термінів, найменувань та понять з попереднім розкриттям (розшифруванням) значень.
Таким чином, Замовником при розробленні тендерної документації було дотримано вимоги Закону, щодо рівних умов для всіх учасників (резидентів та нерезидентів) та використано терміни, найменування та поняття з подальшими їх скороченнями (абревіатурами).
З метою забезпечення безперебійного живлення та роботи пристроїв сигналізації, централізації та блокування, що експлуатуються на метрополітені міста Києва, як за наявності, так і за відсутності електроживлення, виникла нагальна потреба у закупівлі системи безперебійного живлення пристроїв сигналізації, централізації та блокування.
Враховуючи зазначене, терміновість закупівлі стійок безперебійного живлення зумовлена необхідністю екстреного реагування на надзвичайні ситуації на станціях метрополітену в умовах воєнного стану, зокрема, евакуації пасажирів в умовах відсутності зовнішнього електропостачання.
Строк подання тендерних пропозицій на закупівлю системи безперебійного живлення пристроїв сигналізації, централізації та блокування, визначено з урахуванням вимоги пункту 34 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), в якому зазначено: «Строк для подання тендерних пропозицій НЕ МОЖЕ БУТИ МЕНШЕ НІЖ СІМ ДНІВ з дня оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю товарів, послуг…».
В електронній системі закупівель було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів 29.04.2024. Строк подання тендерних пропозицій встановлено до 07.05.2024, чим дотримано вимогу пункту 34 Особливостей.
Відповідно до абзацу третього пункту 54 Особливостей, Замовник має право за результатами звернень внести зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів.
Звернень щодо внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю системи безперебійного живлення пристроїв сигналізації, централізації та блокування, станом на сьогодні, не надходило.
Також звертаємо увагу, що в оголошенні про проведення відкритих торгів зазначений строк – до 20 грудня 2024 (більше 7 (семи) місяців) включає в себе:
- відповідно до пункту 4.1 Проєкту Договору (для резидентів) та пункту 4.4 Проєкту договору (для нерезидентів) (Додаток 3 до тендерної документації): «РОЗРАХУНОК за поставлений товар (ЗА КОЖНУ ОДИНИЦЮ ТОВАРУ) здійснюється Покупцем … шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника ПРОТЯГОМ 20 (ДВАДЦЯТИ) КАЛЕНДАРНИХ ДНІВ…»;
- відповідно до пункту 5.2 Проєкту Договору (для резидентів) та пункту 5.2 Проєкту Договору (для нерезидентів) (Додаток 3 до тендерної документації): «СТРОК ПОСТАВКИ (КОЖНОЇ ОДИНИЦІ ТОВАРУ): постачання товару та його монтаж (встановлення, підключення та перевірка роботи) здійснюється Постачальником ПРОТЯГОМ 30 (ТРИДЦЯТИ) КАЛЕНДАРНИХ ДНІВ з дати направлення Постачальнику відповідного письмового замовлення від Покупця».
Тобто, до 20 грудня 2024 передбачається ПОВНЕ виконання зобов’язань обома Сторонами.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-21-000033 ● 9beaf66d1de54e679911bea93a9c4016
- Статус: завершено ● Дата: 12 серпня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 червня 2024 12:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.06.2024 № 126
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 07 червня 2024 року № 168-в «Про відпустку Басалаєвої А.В. та виплату грошової допомоги»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
25 UA-2024-04-29-001823-a 29.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-26 12:01:27
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу публічної закупівлі системи безперебійного живлення пристроїв СЦБ (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-29-001823-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-01 11:10:03
Надання пояснень (інформації та документів) на Запит від 26.06.2024
Пояснення, інформацію та документи щодо Запиту викладено в листі від 01.07.2024 №42/03-15.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 липня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 липня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-10
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 травня 2024 16:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
S&K Ltd. s.r.o. |
54 667 274,47
UAH з ПДВ
|
54 392 257,44
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕЛІЗ" |
54 705 000,00
UAH з ПДВ
|
54 431 400,46
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
S&K Ltd. s.r.o. #04413024 |
Переможець |
54 392 257,44
UAH з ПДВ
|
14 травня 2024 09:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2024 10:17
|
Звіт про виконання договору.pdf | укладений |
20 грудня 2024 10:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 листопада 2024 17:14
|
ДУ2 від 15.11.2024 - S&K Ltd. s.r.o..pdf | зміни до договору |
18 листопада 2024 17:13
|
Електронний підпис | укладений |
27 травня 2024 17:15
|
350-Ш-24 від 27.05.2024 - S&K Ltd. s.r.o..pdf | укладений |
27 травня 2024 17:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 18 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись підпунктом 4 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами) та відповідно до пункту 10.3 розділу 10, пунктів 11.2, 11.3 розділу 11 Договору від 27.05.2024 №350-Ш-24 (далі – Договір), Сторони прийшли до згоди продовжити строк дії Договору та строк виконання зобов’язань щодо передачі товару. |
Номер договору про закупівлю: | 350-Ш-24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |