Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Страхові послуги 66510000-8 за ДК 021:2015 (добровільне страхування відповідальності перед третіми особами)
Очікувана вартість
142 020,00 UAH
UA-2024-04-29-001524-a ● 6b671be5346a4541a95601da2b6bb768
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Дніпровського району м.Києва |
Код ЄДРПОУ: | 03359813 |
Вебсайт: | http://www.kpuzn-dnipro.com/ |
Місцезнаходження: | 02125, Україна , Київська обл., Київ, м.Київ, проспект Визволителів, 6 |
Контактна особа: |
Бабюк Олена Миколаївна 380936909603 dniprouzn@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 квітня 2024 10:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 травня 2024 11:00 |
Очікувана вартість: | 142 020,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 710,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66510000-8: Страхові послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Добровільне страхування відповідальності перед третіми особами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Київська область, Київ, Дніпровський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 червня 2024
ДК 021:2015: 66515000-3 — Послуги зі страхування від шкоди чи збитків
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за страхові послуги здійснюються на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання акту шляхом перерахування безготівкових грошових коштів на поточний рахунок Страховика. У разі закупівлі за бюджетні кошти – після надходження замовлених коштів на рахунок Страхувальника з урахуванням черговості, передбаченої абзацом другим підпункту 2 пункту 19 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 р. № 590 (із змінами і доповненнями). | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 травня 2024 14:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 травня 2024 14:55 |
перелік змін до ТД страхування.docx | |
16 травня 2024 14:55 |
ТД страхування — нова редакція.docx | |
16 травня 2024 14:55 |
перелік змін до ТД страхування.docx | |
16 травня 2024 14:55 |
ТД страхування — нова редакція.docx |
16 травня 2024 14:55 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 травня 2024 14:55 |
перелік змін до ТД страхування.docx
|
|||
16 травня 2024 14:55 |
ТД страхування — нова редакція.docx
|
|||
16 травня 2024 14:55 |
перелік змін до ТД страхування.docx
|
|||
16 травня 2024 14:55 |
ТД страхування — нова редакція.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 03 травня 2024 14:16
Дата відповіді: 06 травня 2024 11:01
Відносини у сфері страхування в Україні регулюються Законами України «Про страхування», «Про фінансові послуги та фінансові компанії» та іншими нормативно-правовими актами. Вищезазначеними нормативно-правовими актами не встановлено мінімальних чи максимальних показників щодо рівня виплат, що мають бути дотримані страховиками для провадження страхової діяльності.
Розділом IV Закону України «Про страхування» встановлений вичерпний перелік вимог щодо здійснення діяльності із страхування.
Жодним нормативним документом до страховиків не встановлюються вимоги щодо заборони здійснювати страхову діяльність через наявність якогось значення показника рівня виплат страхового відшкодування.
Крім того, з 1 липня 2020 року Національний банк України перейняв на себе функції регулятора ринку небанківських фінансових послуг: страхових, лізингових, факторингових компаній, кредитних спілок, ломбардів та інших фінансових компаній та став уповноваженим органом. ПрАТ «СК «Євроінс Україна» не ознайомлена із жодним нормативним документом де б Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Дніпровського району м. Києва було визначено уповноваженим органом ринку небанківських фінансових установ та мало б дискреційні повноваження встановлювати вимоги до діяльності страховиків.
Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Тендерна документація, згідно із статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі», не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Встановивши вимоги у своїй тендерній документації: «рівень виплат страхової компанії за 9 місяців 2023 року не менше 30% та не більше 40%» Ви порушили основні принципи публічних закупівель, дискримінували та позбавили страховиків, які не відповідають таким дискримінаційним вимогам, можливості участі у цій процедурі закупівлі. А те, що такі вимоги є дискримінаційними, підтверджується численними рішення Антимонопольного комітету України. Просимо Вас внести зміни до тендерної документації та виключити дискримінаційні вимоги до учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Дніпровського району м. Києва розглянуло вашу вимогу/скаргу щодо даної закупівлі та повідомляє, що не згодне з аргументами та правовою позицією, викладеною у ній, вважає вимогу/скаргу не обгрунтованою з огляду на наступне.
Ст. 5. Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено принципи здійснення закупівель.
Закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям i зловживанням.
Посилання у вимозі/скарзі на те, що вимоги зазначені в документації до закупівлі є ніби то дискримінаційними та обмежують конкуренцію є лише припущеннями.
3 метою забезпечення ефективності майбутнього договору (належного виконання Страховиком своїх обов'язків) та зважаючи на вимогу щодо максимальної економії та ефективності витрачання коштів, Замовником було встановлено вимогу щодо рівня виплат за 9 місяців 2023 року не менше 30 % та не більше 40 %.
Враховуючи, що в Законі України «Про публічні закупівлі» немає переліку умов, які можуть вважатися дискримінаційними, та проаналізувавши вимогу щодо вилучення з Документації зазначеного показника, можна говорити про те, що дискримінаційними визнаються «специфічні» вимоги до предмета закупівлі, відповідати яким може лише один учасник/обмежене коло учасників, та відсутність яких у документації жодним чином не може вплинути на якість товарiв/робiт/послуг (недостатня їх обгрунтованість або навіть недоцільність).
Згідно Рейтингу страхових компаній України за посиланням https://forinsurer.com/ratings/nonlife по показникам, зазначеним у вимозі, відповідають якнайменш 10 страхових компаній.
https://forinsurer.com/ratings/nonlife – відкрите джерело інформації на ринку страхових компаній, яке базується на офіційній статистиці страхових компаній.
Отже, рейтинги Учасників закупівлі – Страховиків, зазначені в Документації до закупівлі за певний період, прямо вказують на стабільність компаній та якість наданої ними послуги. При цьому, наявність рейтингів не потребує від Учасників закупівлі будь-яких додаткових затрат (в тому числі оплати послуг рейтингових агенст).
У зв'язку із складною фiнансово - економічною ситуацією у державі, Замовник, визначивши Критерії, таким чином намагається визначити кращих суб’єктів господарюання, які надають послуги, що можуть запропонувати якісні страхові послуги, оскільки саме вказана вище інформація є показником фінансової спроможності, довгострокової надійності та гарантій по виплатам.
Відтак, визначені Критерії не є такими, що призводять до дискримінації та не можуть бути вилучені з Документації.
Ст. 5. Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено принципи здійснення закупівель.
Закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям i зловживанням.
Посилання у вимозі/скарзі на те, що вимоги зазначені в документації до закупівлі є ніби то дискримінаційними та обмежують конкуренцію є лише припущеннями.
3 метою забезпечення ефективності майбутнього договору (належного виконання Страховиком своїх обов'язків) та зважаючи на вимогу щодо максимальної економії та ефективності витрачання коштів, Замовником було встановлено вимогу щодо рівня виплат за 9 місяців 2023 року не менше 30 % та не більше 40 %.
Враховуючи, що в Законі України «Про публічні закупівлі» немає переліку умов, які можуть вважатися дискримінаційними, та проаналізувавши вимогу щодо вилучення з Документації зазначеного показника, можна говорити про те, що дискримінаційними визнаються «специфічні» вимоги до предмета закупівлі, відповідати яким може лише один учасник/обмежене коло учасників, та відсутність яких у документації жодним чином не може вплинути на якість товарiв/робiт/послуг (недостатня їх обгрунтованість або навіть недоцільність).
Згідно Рейтингу страхових компаній України за посиланням https://forinsurer.com/ratings/nonlife по показникам, зазначеним у вимозі, відповідають якнайменш 10 страхових компаній.
https://forinsurer.com/ratings/nonlife – відкрите джерело інформації на ринку страхових компаній, яке базується на офіційній статистиці страхових компаній.
Отже, рейтинги Учасників закупівлі – Страховиків, зазначені в Документації до закупівлі за певний період, прямо вказують на стабільність компаній та якість наданої ними послуги. При цьому, наявність рейтингів не потребує від Учасників закупівлі будь-яких додаткових затрат (в тому числі оплати послуг рейтингових агенст).
У зв'язку із складною фiнансово - економічною ситуацією у державі, Замовник, визначивши Критерії, таким чином намагається визначити кращих суб’єктів господарюання, які надають послуги, що можуть запропонувати якісні страхові послуги, оскільки саме вказана вище інформація є показником фінансової спроможності, довгострокової надійності та гарантій по виплатам.
Відтак, визначені Критерії не є такими, що призводять до дискримінації та не можуть бути вилучені з Документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-04-29-001524-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПрАТ "Страхова Компанія "УЛЬТРА АЛЬЯНС", Код ЄДРПОУ:33152597
Дата подання: 01 травня 2024 13:01
Дата подання: 01 травня 2024 13:01
Дискримінаційні вимоги ТД
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 травня 2024 16:13
Рішення від 03.05.2024 № 7893.pdf
Дата публікації: 03 травня 2024 16:13
Інформація про резолютивну частину рішення від 13.05.2024 № 8406.pdf
Дата публікації: 14 травня 2024 14:20
Рішення від 13.05.2024 № 8406.pdf
Дата публікації: 16 травня 2024 13:21
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконано.
Дата виконання рішення замовником: 16 травня 2024 15:00
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 16 травня 2024 15:20 |
Кінець періоду оскарження: | 27 травня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 27 травня 2024 00:03 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | 1. Відмінити Закупівлю на підставі підпункту 1 пункту 50 Особливостей. 2. Зазначити в електронній системі закупівель підстави для відміни Закупівлі (у вигляді завантаженого протоколу). |
Документи:
16 травня 2024 15:20
|
Електронний підпис |
16 травня 2024 15:20
|
Протокол 120 відміна торгів.docx |