Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Віконні та дверні блоки (код ДК 021 – 44221000-5 вікна, двері та супутні вироби)
Очікувана вартість
710 000,00 UAH
UA-2024-04-29-000642-a ● d32d1065843249fc9e02b6733f575a4a
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА БУХГАЛТЕРІЯ ВІДДІЛУ КУЛЬТУРИ ТА ТУРИЗМУ" ВЕЛИКОПИСАРІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44143108 |
Вебсайт: | https://www.facebook.com/vpsr.kultura |
Місцезнаходження: | 42800, Україна , Сумська обл., селище міського типу Велика Писарівка, вул.Ярослава Мудрого, будинок 2 |
Контактна особа: |
Тетяна Невесела +380997810421 vpsr.ktcb@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 квітня 2024 09:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 травня 2024 09:13 |
Очікувана вартість: | 710 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 550,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
79 штука
Віконні та дверні блоки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
42800, Україна, Сумська область, Велика Писарівка, Ярослава Мудрого,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 червня 2024
—
01 липня 2024
ДК 021:2015: 44221000-5 — Вікна, двері та супутні вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | ІV. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ 4.1. Для оплати товару Продавець подає Покупцю належним чином оформлені рахунок-фактуру та видаткові накладні (у двох екземплярах). 4.2. Оплата вартості отриманих Покупцем товарів згідно Специфікації здійснюється шляхом безготівкового переказу грошових коштів на розрахунковий рахунок на протязі 10 календарних діб з моменту поставки товару згідно видаткової накладної. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 травня 2024 16:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 травня 2024 16:15 |
ТД Віконні та дверні блоки 202404_2.pdf | |
02 травня 2024 16:15 |
Вимоги до товару ТД Віконні та дверні блоки 202404_3.docx | |
01 травня 2024 14:30 |
Проєкт договору_ТД Віконні та дверні блоки 202404.docx |
02 травня 2024 16:16 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
02 травня 2024 16:15 |
ТД Віконні та дверні блоки 202404_2.pdf
|
||||||
02 травня 2024 16:15 |
Вимоги до товару ТД Віконні та дверні блоки 202404_3.docx
|
||||||
01 травня 2024 14:30 |
Проєкт договору_ТД Віконні та дверні блоки 202404.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення
Дата подання: 30 квітня 2024 10:09
Дата відповіді: 01 травня 2024 11:25
Доброго дня, надайте, будь ласка, детальніші характеристики до кострукцій. а саме: який склопакет має бути у вікнах, та двері (склопакет та сендвіч панель, чи лише склопакет).
Дякую
Відповідь: Доброго дня,
Віконні та дверні блоки з профілю WDS ULTRA 70 (зовнішні) мають містити склопакети склопакет: 4i-16ar-4-12ar-4i та S101/32 (білий),
Віконні та дверні блоки з алюмінієвого профілю ALUMIL M15000 мають містити склопакети 4-16-4 та S101/24 (білий), більш детальна інформації в "Інформація про місце поставки товару, найменування предмету закупівлі, необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" та визнчається при замірах.
Дякуємо за інтерес до нашої закупівлі!
Віконні та дверні блоки з профілю WDS ULTRA 70 (зовнішні) мають містити склопакети склопакет: 4i-16ar-4-12ar-4i та S101/32 (білий),
Віконні та дверні блоки з алюмінієвого профілю ALUMIL M15000 мають містити склопакети 4-16-4 та S101/24 (білий), більш детальна інформації в "Інформація про місце поставки товару, найменування предмету закупівлі, необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" та визнчається при замірах.
Дякуємо за інтерес до нашої закупівлі!
Уточнення
Дата подання: 30 квітня 2024 11:34
Дата відповіді: 01 травня 2024 12:04
Шановний замовник, в вимогах ви вказуєте Виконати облаштування віконних пройомів та підвіконня. Підкажіть будь ласка, що мається на увазі, укоси чи передмонтажна підготовка пройомів?
Відповідь: Доброго дня,
відповідно до умов дверні та віконні блоки поставляються в комплекті з необхідною фурнітурою, підвіконнями та відливами, також виконуються демонтаж та монтаж конструкцій, облаштування укосів не передбачено
Дякуємо за інтерес до нашої закупівлі!
відповідно до умов дверні та віконні блоки поставляються в комплекті з необхідною фурнітурою, підвіконнями та відливами, також виконуються демонтаж та монтаж конструкцій, облаштування укосів не передбачено
Дякуємо за інтерес до нашої закупівлі!
Херактеристики
Дата подання: 30 квітня 2024 12:10
Дата відповіді: 01 травня 2024 14:42
Добрий день!
Просимо вказати вимоги до дверних замків (одноточкові, багатоточкові), ручок (офісні чи нажимні), порогів
Відповідь: Доброго дня,
Дане питання не є принциповим, розглянемо будь-які пропопозиції, орієнтовно на двері зовнішні (з профілю WDS ULTRA 70) проопонуємо ручки офісні а на двері внутрішні з ALUMIL M15000 - нажимні
Дякуємо за інтерес до нашої закупівлі!
Дане питання не є принциповим, розглянемо будь-які пропопозиції, орієнтовно на двері зовнішні (з профілю WDS ULTRA 70) проопонуємо ручки офісні а на двері внутрішні з ALUMIL M15000 - нажимні
Дякуємо за інтерес до нашої закупівлі!
Безпекова ситуація
Дата подання: 30 квітня 2024 15:03
Дата відповіді: 01 травня 2024 14:52
Шановний Замовник!
Яка зараз безпекова ситуація в Вашому населеному пункті?
Чи доцільно взагалі зараз проводити доставку товару та монтажні роботи?
Бібліотека відноситься до критичної інфраструктури і її треба ремонтувати першочергово?
Відповідь: Доброго дня,
Наразі, ситуація складна (громада перебуває в зоні активних бойових дій), але за сприятливих умов з метою збереження здатності будівель до відновлення та унеможливлення руйнування внаслідок дії погодних умов є потреба в концервації приміщень (заміна віконних та дверних блоків та ремонт покрівлі). Роботи по можливості необхідно буде виконати впродовж літа.
Дякуємо за інтерес до нашої закупівлі!
Наразі, ситуація складна (громада перебуває в зоні активних бойових дій), але за сприятливих умов з метою збереження здатності будівель до відновлення та унеможливлення руйнування внаслідок дії погодних умов є потреба в концервації приміщень (заміна віконних та дверних блоків та ремонт покрівлі). Роботи по можливості необхідно буде виконати впродовж літа.
Дякуємо за інтерес до нашої закупівлі!
очікувана вартість
Дата подання: 30 квітня 2024 15:12
Дата відповіді: 01 травня 2024 14:06
чому в оголошенні тендеру очікувана вартість вказана без ПДВ?
як бути учасникам платникам ПДВ, яку вартість подавати при подачі?
як буде проводитись оцінка учасників полатників ПДВ?
Відповідь: Доброго дня,
Критеріями оцінки є ціна;.
Ціна - питома вага критерію складає 100 відсотків. Ціна з ПДВ. У разі якщо учасник закупівлі не являється платником ПДВ ним подається пропозиція без ПДВ.
Дякуємо за інтерес до нашої закупівлі!
Критеріями оцінки є ціна;.
Ціна - питома вага критерію складає 100 відсотків. Ціна з ПДВ. У разі якщо учасник закупівлі не являється платником ПДВ ним подається пропозиція без ПДВ.
Дякуємо за інтерес до нашої закупівлі!
Уточнення
Дата подання: 02 травня 2024 14:05
Дата відповіді: 02 травня 2024 16:04
Шановний замовник, чи вірно вказана ширина конструкції №10 150*1130? Блок такої ширини неможливо виготовити
Відповідь: Доброго дня,
Дякуємо за зауважкення, дійсно в документації допущена описка
10.Віконний блок WDS ULTRA 70 (Фурнітура Roto) - Віконний блок, відкривний - КОРЕКТНИЙ РОЗМІР 1050*1130
Дякуємо за інтерес до нашої закупівлі!
Дякуємо за зауважкення, дійсно в документації допущена описка
10.Віконний блок WDS ULTRA 70 (Фурнітура Roto) - Віконний блок, відкривний - КОРЕКТНИЙ РОЗМІР 1050*1130
Дякуємо за інтерес до нашої закупівлі!
Щодо замірів
Дата подання: 03 травня 2024 09:29
Дата відповіді: 03 травня 2024 14:50
Доброго дня, у вимогах до товару вказано наступне: "УВАГА! Заміри є орієнтовними, тому перед поданням тендерної пропозиції, наполегливо рекомендуємо виконати заміри".
Антимонопольний комітет неоднарозово визнавав цю вимогу дискрімінаційною.
Чи є це обов'язковою вимогою або це тільки рекомендація?
Чи буде дискваліфікована пропозиція якщо учасник не зробе ці заміри до подання тендедерної пропозиції?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня,
Шановний учаснику, дана умова є рекомендативною, але виконання замірів надасть вам можливість об’єктивно оцінити об’єми робіт та надати якісну тендерну пропозицію.
Дякуємо за інтерес до нашої закупівлі!
Шановний учаснику, дана умова є рекомендативною, але виконання замірів надасть вам можливість об’єктивно оцінити об’єми робіт та надати якісну тендерну пропозицію.
Дякуємо за інтерес до нашої закупівлі!
Щодо терміну дії договору
Дата подання: 03 травня 2024 15:52
Дата відповіді: 06 травня 2024 16:58
Шановний замовнику, у додатку 3 тендерної документації (Договір поставки) внесені не вірні дані щодо терміну дії договору, а саме: "10.1. Договір набуває чинності з моменту підписання СТОРОНАМИ і діє до 31 грудня 2023 року або до повного виконання сторонами своїх зобов’язань."
А також, згідно цього договору дуже короткий термін поставки товару, а саме: "5.1. Поставка товару в рамках цього Договору здійснюється на склад Покупця протягом 7 календарних днів з дня підписання Договору". За такий термін дуже складно зробити необхідний товар та доставити його. Тому цю вимогу вважаємо дискримінаційною та вимагаємо внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня,
До пункту 10.1 внесено зміни 01.05.2024
Відповідно до пункту 4.4. Тендерної документації строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) 15 (п'ятнадцять) робочих дні з дати підписання договору, в проєкті договору допущено неточності. Ваші зауваження буде враховано в кінцевій версії договору.
Дякуємо за інтерес до нашої закупівлі!
До пункту 10.1 внесено зміни 01.05.2024
Відповідно до пункту 4.4. Тендерної документації строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) 15 (п'ятнадцять) робочих дні з дати підписання договору, в проєкті договору допущено неточності. Ваші зауваження буде враховано в кінцевій версії договору.
Дякуємо за інтерес до нашої закупівлі!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 травня 2024 09:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ВАСИЛЬЧЕНКО ВАЛЕРІЙ ЮРІЙОВИЧ" |
702 808,93
UAH з ПДВ
|
702 808,93
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ВАСИЛЬЧЕНКО ВАЛЕРІЙ ЮРІЙОВИЧ" #2789919853 |
Переможець |
702 808,93
UAH з ПДВ
|
14 травня 2024 16:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 травня 2024 15:25
|
договір 32 21.05.PDF | укладений |
21 травня 2024 15:15
|