Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з технічного обслуговування і ремонту автомобільного транспорту
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2024-04-29-000400-a ● 9f742b8ad0aa48329c206906b1b524ae
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний центр "Мала академія наук України" |
Код ЄДРПОУ: | 32827468 |
Вебсайт: | http://man.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44, офіс 1006 |
Контактна особа: |
Старшинова Наталія Володимирівна 0990188242 natast006@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 квітня 2024 08:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 травня 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 08 травня 2024 12:33 |
Початок аукціону: | 08 травня 2024 12:33 |
Очікувана вартість: | 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічного обслуговування і ремонту автомобільного транспорту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 7 (семи) банківських днів з дня підписання уповноваженими представниками Сторін акту приймання-передачі наданих послуг | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 квітня 2024 08:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 квітня 2024 08:58 |
ТД_29_04_1_авто.docx | |
29 квітня 2024 08:58 |
Проект_Договору_додаток_3.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 29 квітня 2024 10:29
Дата відповіді: 02 травня 2024 19:32
Шановний Замовнику, вимагаємо від Вас прибрати дискримінаційні, та такі, що порушують принципи добросовісної конкуренції, наступні вимоги тендерної документації, а саме : 1. Вимогу тендерної документації (не більше 10 км по маршруту переміщення транспортних засобів дорогами загального користування від місцезнаходження автомобілів Замовника (Місце знаходження: Україна, Київ, вулиця Юрія Іллєнка, 63) як таку, що суттєво звужує коло учасників, які мають можливість приймати участь, якою нормою закону Замовник керується при висуванні таких вимог? Якщо така Вимога висунута, для зменшення витрат на доставку автомобілів до СТО, то Замовник, з метою дотримання законного принципу добросовісної конкуренції серед учасників та їх недискримінації, має внести зміни до тендерної документації, та як варіант вимагати від Учасника надання в складі тендерної пропозиції гарантійного листа, із зобов’язанням доставки автомобіля до СТО Учасника за свій рахунок, у випадку якщо відстань від місця знаходження Замовника до СТО Учасника складатиме більше 10-ти кілометрів Вимагаємо оперативної реакції та внесення змін до тендерної документації з врахуванням вимог потенційних учасників, та вимагаємо взагалі прибрати вимогу стосовно відстані до СТО. В разі відсутності реакції та реальних дій з Вашого боку, аналогічне звернення буде спрямовано до АМКУ, що призведе не тільки до блокування закупівлі, а й може спричини накладення штрафів відповідно до Закону на відповідальних осіб Замовника. Є приклади скарг, коли АМКУ в цій частині стає на сторону Скаржника
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня шановний Учаснику! Дякуємо за Ваше запитання. Хочемо звернути увагу потенційного учасника, що Замовник адекватно розуміє, що виконання договору буде відбуватись в період повномасштабної військової агресії Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану 24 лютого 2022 року та підписанням Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», а також відмічаючи частоту повітряних тривог та активність ракетних атак проти міст України, а також міста Києва, та частим переміщенням персоналу до укриття, необхідністю забезпечення безпеки співробітників всіх рівнів підприємства під час виконання робочих обов’язків, а також з урахуванням того, що підприємство забезпечує організацію і координацію науково-дослідної діяльності дітей шкільного віку, і транспорт виконує стратегічно важливі завдання, також враховуючи час для проведення періодичного технічного обслуговування і ремонту зазначеного транспорту, а також значний період експлуатації, технологічний простій транспорту повинен бути дуже обмеженим і максимально зменшеним у часових рамках. Bідповідно до даних google, в 10-ти километровій зоні знаходиться велика кількість потенційних учасників Закупівлі, що є достатньо необхідною умовою, яка дозволяє забезпечити мінімізацію часу технологічного простою та створити належні умови для виконання оперативних функцій нашої організації з урахуванням умов руху транспорту у м. Києві. Прибирання вимоги щодо відстані чи збільшення відстані до СТО Учасника для надання послуг, призведе до збільшення часу технологічного простою транспорту Замовника та додаткових експлуатаційних витрат Замовника, що нівелює зменшення вартості послуги, запропоноване таким Учасником у пропозиції в порівнянні з іншими Учасниками закупівлі, що мають СТО в межах відстані, зазначеної у документації, та створить умови, щодо невиконання Замовником покладених на нього функцій щодо оперативного забезпечення транспортними засобами особливо в період воєнного стану враховуючи постійні обстріли по всій Україні.
Також необхідно зазначити, що СТО потенційного надавача послуг обов’язково повинна знаходитись на одному березі з базовою дислокацією транспортних засобів замовника, а саме за адресою: м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 63, для уникнення перетину мостів під час оголошення повітряних тривог, що унеможливить якомога швидкісний доступ до транспортних засобів Замовника з причини обмеження руху через такі мости під час повітряної тривоги та надвеликі затори після її завершення.
З огляду на зазначене вище, вимога не порушує принципу недискримінації Учасників та рівне ставлення до них, а також відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, а тому не є дискримінаційною.
Також необхідно зазначити, що СТО потенційного надавача послуг обов’язково повинна знаходитись на одному березі з базовою дислокацією транспортних засобів замовника, а саме за адресою: м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 63, для уникнення перетину мостів під час оголошення повітряних тривог, що унеможливить якомога швидкісний доступ до транспортних засобів Замовника з причини обмеження руху через такі мости під час повітряної тривоги та надвеликі затори після її завершення.
З огляду на зазначене вище, вимога не порушує принципу недискримінації Учасників та рівне ставлення до них, а також відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, а тому не є дискримінаційною.
Щодо системи управління охороною здоров’я та відстані
Дата подання: 29 квітня 2024 11:27
Дата відповіді: 02 травня 2024 19:36
1)В Додатке 2 у Вас вказано "18. Станція технічного обслуговування Учасника, де будуть надаватися послуги з технічного обслуговування і ремонту транспортних засобів Замовника повинна мати впроваджену систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019(ISO 45001:2018, ІDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування»."
Вимагаємо прибрати цей пункт так як ми офіційна СТО (є договір з уповноваженим імпортером бренду, але не маємо цього сертифікату). Навіщо створювати дискримінацію серед учасників по наявності цього сертифікату?
2) Також приєднуємось до попереднього зверенення потенційного учасника та вимагаємо прибрати відстань 10 км так як це приводить до дискрімінаціїї серед учасників. Якщо переможець торгів надасть найнижчу ціну, Вас спасуть ті 15-20 км, що він буде від Вас знаходитись? Вимагаємо прибрати це обмеження.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня шановний Учаснику! Дякуємо за Ваше запитання.
1) Хочемо звернути увагу потенційного учасника , що відповідно до Додатку 3 до тендерної документації, а саме проекту договору, та згідно з п. 6.3.6, відповідно до якого Виконавець зобов’язаний забезпечувати безпеку Замовника під час його перебування на підприємстві, а також з урахуванням того, що Замовник має право на участь у перевірці відповідності наданої послуги вимогам технологічної документації Виконавця згідно умов договору (п. 6.2.6), а також відповідно до п. 6.2.2 може контролювати надання послуг, Замовник висуває вказані вимоги. Приймаючи до уваги, що Виконавець надає послуги відповідно до Правил надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів, затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 28 листопада 2014 року № 615, що класифіковано законом до підприємств з підвищеною ризиковістю, Замовник не вимагає від Учасника акти статичного та динамічного випробування на автопідйомники, що видані установою/організацією, яка має відповідний діючий Дозвіл та/або Ліцензію на виконання робіт підвищеної небезпеки з проведення технічного огляду, експертного обстеження, технічного діагностування та випробування підйомників чи іншого обладнання, натомість, з метою забезпечення виконань умов договору, Виконавець має забезпечити безпечні умови праці при наданні послуг та додержання вимог нормативних документів про охорону праці та правил протипожежної безпеки.
У зв’язку з цим Замовник висуває до Учасників посилені вимоги щодо наявності на підприємстві впровадженої системи управління охороною здоров’я та безпекою праці, яка відповідає вимогам стандарту ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, ІDT) Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування та просить надати копію сертифікату та копію атестату про акредитацію такого органу сертифікації, який засвідчує, що система управління охороною здоров’я та безпекою праці учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» (стосовно: технічне обслуговування та ремонт автотранспортних засобів). З огляду на зазначене вище, вимога не порушує принципу недискримінації Учасників та рівне ставлення до них, а також відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, а тому не є дискримінаційною.
2) Хочемо звернути увагу потенційного учасника, що Замовник адекватно розуміє, що виконання договору буде проводитись в період повномасштабної військової агресії Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану 24 лютого 2022 року та підписанням Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», а також відмічаючи частоту повітряних тривог та активність ракетних атак проти міст України, а також міста Києва, та частим переміщенням персоналу до укриття, необхідністю забезпечення безпеки співробітників всіх рівнів підприємства під час виконання робочих обов’язків, а також з урахуванням того, що підприємство забезпечує організацію і координацію науково-дослідної діяльності дітей шкільного віку, і транспорт виконує стратегічно важливі завдання, також враховуючи час для проведення періодичного технічного обслуговування і ремонту зазначеного транспорту, а також значний період експлуатації, технологічний простій транспорту повинен бути дуже обмеженим і максимально зменшеним у часових рамках. Bідповідно до даних google, в 10-ти километровій зоні знаходиться велика кількість потенційних учасників Закупівлі, що є достатньо необхідною умовою, яка дозволяє забезпечити мінімізацію часу технологічного простою та створити належні умови для виконання оперативних функцій нашої організації з урахуванням умов руху транспорту у м. Києві. Прибирання вимоги щодо відстані чи збільшення відстані до СТО Учасника для надання послуг, призведе до збільшення часу технологічного простою транспорту Замовника та додаткових експлуатаційних витрат Замовника, що нівелює зменшення вартості послуги, запропоноване таким Учасником у пропозиції в порівнянні з іншими Учасниками закупівлі, що мають СТО в межах відстані, зазначеної у документації, та створить умови, щодо невиконання Замовником покладених на нього функцій щодо оперативного забезпечення транспортними засобами особливо в період воєнного стану враховуючи постійні обстріли по всій Україні.
Також необхідно зазначити, що СТО потенційного надавача послуг обов’язково повинна знаходитись на одному березі з базовою дислокацією транспортних засобів замовника, а саме за адресою: м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 63, для уникнення перетину мостів під час оголошення повітряних тривог, що унеможливить якомога швидкісний доступ до транспортних засобів Замовника з причини обмеження руху через такі мости під час повітряної тривоги та надвеликі затори після її завершення.
З огляду на зазначене вище, вимога не порушує принципу недискримінації Учасників та рівне ставлення до них, а також відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, а тому не є дискримінаційною.
1) Хочемо звернути увагу потенційного учасника , що відповідно до Додатку 3 до тендерної документації, а саме проекту договору, та згідно з п. 6.3.6, відповідно до якого Виконавець зобов’язаний забезпечувати безпеку Замовника під час його перебування на підприємстві, а також з урахуванням того, що Замовник має право на участь у перевірці відповідності наданої послуги вимогам технологічної документації Виконавця згідно умов договору (п. 6.2.6), а також відповідно до п. 6.2.2 може контролювати надання послуг, Замовник висуває вказані вимоги. Приймаючи до уваги, що Виконавець надає послуги відповідно до Правил надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів, затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 28 листопада 2014 року № 615, що класифіковано законом до підприємств з підвищеною ризиковістю, Замовник не вимагає від Учасника акти статичного та динамічного випробування на автопідйомники, що видані установою/організацією, яка має відповідний діючий Дозвіл та/або Ліцензію на виконання робіт підвищеної небезпеки з проведення технічного огляду, експертного обстеження, технічного діагностування та випробування підйомників чи іншого обладнання, натомість, з метою забезпечення виконань умов договору, Виконавець має забезпечити безпечні умови праці при наданні послуг та додержання вимог нормативних документів про охорону праці та правил протипожежної безпеки.
У зв’язку з цим Замовник висуває до Учасників посилені вимоги щодо наявності на підприємстві впровадженої системи управління охороною здоров’я та безпекою праці, яка відповідає вимогам стандарту ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, ІDT) Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування та просить надати копію сертифікату та копію атестату про акредитацію такого органу сертифікації, який засвідчує, що система управління охороною здоров’я та безпекою праці учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» (стосовно: технічне обслуговування та ремонт автотранспортних засобів). З огляду на зазначене вище, вимога не порушує принципу недискримінації Учасників та рівне ставлення до них, а також відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, а тому не є дискримінаційною.
2) Хочемо звернути увагу потенційного учасника, що Замовник адекватно розуміє, що виконання договору буде проводитись в період повномасштабної військової агресії Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану 24 лютого 2022 року та підписанням Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», а також відмічаючи частоту повітряних тривог та активність ракетних атак проти міст України, а також міста Києва, та частим переміщенням персоналу до укриття, необхідністю забезпечення безпеки співробітників всіх рівнів підприємства під час виконання робочих обов’язків, а також з урахуванням того, що підприємство забезпечує організацію і координацію науково-дослідної діяльності дітей шкільного віку, і транспорт виконує стратегічно важливі завдання, також враховуючи час для проведення періодичного технічного обслуговування і ремонту зазначеного транспорту, а також значний період експлуатації, технологічний простій транспорту повинен бути дуже обмеженим і максимально зменшеним у часових рамках. Bідповідно до даних google, в 10-ти километровій зоні знаходиться велика кількість потенційних учасників Закупівлі, що є достатньо необхідною умовою, яка дозволяє забезпечити мінімізацію часу технологічного простою та створити належні умови для виконання оперативних функцій нашої організації з урахуванням умов руху транспорту у м. Києві. Прибирання вимоги щодо відстані чи збільшення відстані до СТО Учасника для надання послуг, призведе до збільшення часу технологічного простою транспорту Замовника та додаткових експлуатаційних витрат Замовника, що нівелює зменшення вартості послуги, запропоноване таким Учасником у пропозиції в порівнянні з іншими Учасниками закупівлі, що мають СТО в межах відстані, зазначеної у документації, та створить умови, щодо невиконання Замовником покладених на нього функцій щодо оперативного забезпечення транспортними засобами особливо в період воєнного стану враховуючи постійні обстріли по всій Україні.
Також необхідно зазначити, що СТО потенційного надавача послуг обов’язково повинна знаходитись на одному березі з базовою дислокацією транспортних засобів замовника, а саме за адресою: м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 63, для уникнення перетину мостів під час оголошення повітряних тривог, що унеможливить якомога швидкісний доступ до транспортних засобів Замовника з причини обмеження руху через такі мости під час повітряної тривоги та надвеликі затори після її завершення.
З огляду на зазначене вище, вимога не порушує принципу недискримінації Учасників та рівне ставлення до них, а також відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, а тому не є дискримінаційною.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 травня 2024 13:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД", |
274 000,00
UAH з ПДВ
|
240 378,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ АВТОСОЮЗ |
321 300,00
UAH з ПДВ
|
240 379,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КИЇВ АСМ-АВТО" |
327 150,00
UAH з ПДВ
|
327 150,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД", #39952932 |
Переможець |
240 378,00
UAH з ПДВ
|
12 травня 2024 20:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 травня 2024 13:44
|
Автоспецсервіс 240378.pdf | укладений |
24 травня 2024 13:43
|