Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство Костопільської міської ради "Костопількомунсервіс" |
Код ЄДРПОУ: | 03352024 |
Місцезнаходження: | 35000, Україна , Рівненська обл., м. Костопіль, вул. Сарненська, буд. 30 |
Контактна особа: |
Сергій Пилипака +380972122362 sr_tod@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 квітня 2024 20:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 травня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 13 травня 2024 13:41 |
Початок аукціону: | 13 травня 2024 13:41 |
Очікувана вартість: | 5 572 894,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 27 865,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Капітальний ремонт набережної ( лівий берег) від пішохідного мосту ( ДЮСШ) до автомобільного мосту на вулиці Сарненська в м. Костопіль Рівненського району Рівненської області
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 травня 2024 15:12 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 травня 2024 15:11 |
Додаток 5 Нова редакція.doc | |
03 травня 2024 15:11 |
Перелік змін до ТД 1.doc | |
03 травня 2024 15:11 |
Рішення про внесення змін в тендерну документацію 1.pdf | |
29 квітня 2024 10:24 |
Перелік змін до ТД.doc | |
29 квітня 2024 10:24 |
Рішення про внесення змін в тендерну документацію.pdf | |
26 квітня 2024 20:23 |
Додаток 5.doc | |
26 квітня 2024 20:23 |
Відомість робіт.doc | |
26 квітня 2024 20:23 |
Рішення про оголошення закупівлі та затвердження форми тендерної документації.pdf | |
26 квітня 2024 20:23 |
Відомість ресурсів.doc | |
26 квітня 2024 20:23 |
Тендерна документація.doc | |
26 квітня 2024 20:23 |
Додаток 4.doc | |
26 квітня 2024 20:23 |
Додаток 1.doc | |
26 квітня 2024 20:23 |
Додаток 2.doc | |
26 квітня 2024 20:23 |
Додаток 3.doc |
03 травня 2024 15:12 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
03 травня 2024 15:11 |
Додаток 5 Нова редакція.doc
|
||||||
03 травня 2024 15:11 |
Перелік змін до ТД 1.doc
|
||||||
03 травня 2024 15:11 |
Рішення про внесення змін в тендерну документацію 1.pdf
|
||||||
29 квітня 2024 10:24 |
Перелік змін до ТД.doc
|
||||||
29 квітня 2024 10:24 |
Рішення про внесення змін в тендерну документацію.pdf
|
||||||
26 квітня 2024 20:23 |
Додаток 5.doc
|
||||||
26 квітня 2024 20:23 |
Відомість робіт.doc
|
||||||
26 квітня 2024 20:23 |
Рішення про оголошення закупівлі та затвердження форми тендерної документації.pdf
|
||||||
26 квітня 2024 20:23 |
Відомість ресурсів.doc
|
||||||
26 квітня 2024 20:23 |
Тендерна документація.doc
|
||||||
26 квітня 2024 20:23 |
Додаток 4.doc
|
||||||
26 квітня 2024 20:23 |
Додаток 1.doc
|
||||||
26 квітня 2024 20:23 |
Додаток 2.doc
|
||||||
26 квітня 2024 20:23 |
Додаток 3.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дякую за звернення!!!!
Справді, так і є, однак спрацював рефлекс, викоханий майже півторарічним використанням))))))))
У електронну систему закупівель будуть внесені зміни
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-08-15-000003 ● c5539bd7350348d8a563cb6d3292d645
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 серпня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 серпня 2024 17:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.08.2024 № 56
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 15.08.2024 № 56.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2024-04-26-011556-a 26.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-16 09:52:20
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт набережної ( лівий берег) від пішохідного мосту ( ДЮСШ) до автомобільного мосту на вулиці Сарненська в м. Костопіль Рівненського району Рівненської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-26-011556-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі;
2. Також надайте посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-08-19 09:03:12
Відповідь Замовника на «Запит замовнику на пояснення» в рамках моніторингу процедури закупівлі UA-2024-04-26-011556-а «Капітальний ремонт набережної ( лівий берег) від пішохідного мосту ( ДЮСШ) до автомобільного мосту на вулиці Сарненська в м. Костопіль Рівненського району Рівненської області»
На Ваш запит, в межах проведення моніторингу UA-M-2024-08-15-000003 закупівлі «Капітальний ремонт набережної (лівий берег) від пішохідного мосту (ДЮСШ) до автомобільного мосту на вулиці Сарненська в м. Костопіль Рівненського району Рівненської області» (інформацію опубліковано в інформаційно–телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-26-011556-а), надаємо наступну інформацію та пояснення, щодо:
- документів на підставі яких КП КМР "Костопількомунсервіс" здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
На зазначене запитання КП КМР "Костопількомунсервіс" повідомляє, що документами та інформацією на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних, кількісних та якісних характеристик предмету закупівлі «Капітальний ремонт набережної ( лівий берег) від пішохідного мосту ( ДЮСШ) до автомобільного мосту на вулиці Сарненська в м. Костопіль Рівненського району Рівненської області» (інформацію опубліковано в інформаційно–телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-26-011556-а) та розраховано його очікувану вартість, є:
- проектно-кошторисна документація з експертним звітом (позитивним) за об’єктом «Капітальний ремонт набережної ( лівий берег) від пішохідного мосту ( ДЮСШ) до автомобільного мосту на вулиці Сарненська в м. Костопіль Рівненського району Рівненської області» (додається);
Щодо оприлюднення КП КМР «Костопількомунсервіс» на сторінці власного веб-сайту обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне:
Відповідно до п. 4 прим. 1 Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів доручено забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до ст. 1 Бюджетного кодексу України (далі - БКУ):
- головні розпорядники бюджетних коштів - бюджетні установи в особі їх керівників, які відповідно до статті 22 цього Кодексу отримують повноваження шляхом встановлення бюджетних призначень;
- розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов’язань, довгострокових зобов’язань за енергосервісом, середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров’я та здійснення витрат бюджету.
Відповідно до ч. 2 ст. БКУ Головними розпорядниками бюджетних коштів можуть бути виключно:
- за бюджетними призначеннями, визначеними законом про Державний бюджет України, - установи, уповноважені забезпечувати діяльність Верховної Ради України, Президента України, Кабінету Міністрів України в особі їх керівників; міністерства, Національне антикорупційне бюро України, Служба безпеки України, Конституційний Суд України, Верховний Суд, вищі спеціалізовані суди, Вища рада правосуддя та інші органи, безпосередньо визначені Конституцією України, в особі їх керівників, а також Державна судова адміністрація України, Національна академія наук України, Національна академія аграрних наук України, Національна академія медичних наук України, Національна академія педагогічних наук України, Національна академія правових наук України, Національна академія мистецтв України, інші установи, уповноважені законом або Кабінетом Міністрів України на реалізацію державної політики у відповідній сфері, в особі їх керівників;
- за бюджетними призначеннями, визначеними рішенням про бюджет Автономної Республіки Крим, уповноважені юридичні особи (бюджетні установи), що забезпечують діяльність Верховної Ради Автономної Республіки Крим та Ради міністрів Автономної Республіки Крим, а також міністерства та інші органи влади Автономної Республіки Крим в особі їх керівників;
- за бюджетними призначеннями, визначеними іншими рішеннями про місцеві бюджети, - місцеві державні адміністрації, виконавчі органи та апарати місцевих рад (секретаріат Київської міської ради), структурні підрозділи місцевих державних адміністрацій, виконавчих органів місцевих рад в особі їх керівників.
Головні розпорядники коштів Державного бюджету України визначаються відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 22 БКУ та затверджуються Законом про Державний бюджет України шляхом встановлення їм бюджетних призначень. Головні розпорядники коштів місцевих бюджетів визначаються рішенням про місцевий бюджет відповідно до п. 2 і 3 ч. 2 ст. 22 БКУ.
Відповідно до ч. 2 ст. 22 Господарського кодексу України, суб’єктами господарювання державного сектору економіки є суб’єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб’єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує 50 відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб’єктів.
Виходячи зі змісту п. 4 прим. 1 Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», вимога щодо оприлюднення обґрунтування стосовно предмета закупівлі не стосується одержувачів бюджетних коштів за умови, якщо такі підприємства не є розпорядниками, оскільки їх немає у переліку цього пункту.
Крім того, відповідно до вимог п. 4 зазначеної Постанови органам місцевого самоврядування рекомендовано – затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
КП КМР «Костопількомунсервіс» здійснює свою діяльність у сфері публічних закупівель відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі", Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», що затвердженні постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178, Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082.
Зважаючи на вище наведене для КП КМР «Костопількомунсервіс», як для Замовника, вимоги Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» мають рекомендаційний, а не імперативний характер.
Додатки:
1. Експертний звіт
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 вересня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 вересня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2-1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 травня 2024 14:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД СІТІ РІВНЕ" |
5 184 793,77
UAH з ПДВ
|
5 184 793,77
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз" |
5 536 014,00
UAH з ПДВ
|
5 536 014,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД СІТІ РІВНЕ" #44980867 |
Відхилено |
5 184 793,77
UAH з ПДВ
|
16 травня 2024 10:09
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз" #13993936 |
Переможець |
5 536 014,00
UAH з ПДВ
|
20 травня 2024 09:35
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 травня 2024 14:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 травня 2024 09:00
|
ДУ 1 30.05.2024.pdf | зміни до договору |
30 травня 2024 08:59
|
Електронний підпис | укладений |
30 травня 2024 08:58
|
Капітальний ремонт Набережна ТОВ Кортакоз 30.05.2024.pdf | укладений |
30 травня 2024 08:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю-виправлення виявленої описки |
Номер договору про закупівлю: | 30-05-24/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |