Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Южненської міської ради Одеського району Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 34607554 |
Місцезнаходження: | 65481, Україна , Одеська обл., м. Южне, просп. Григорівського десанту, 18 |
Контактна особа: |
Микола Баркар +380484231501 ykb.barkar@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 квітня 2024 15:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 травня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 3 620 171,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 100,86 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Умови оплати - згідно договору. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 квітня 2024 15:40 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 квітня 2024 15:37 |
ТД_нове_будівництво_колумбарію_зміни.docx | |
30 квітня 2024 15:37 |
детально про зміни.docx | |
26 квітня 2024 15:53 |
Проект договору.docx |
30 квітня 2024 15:40 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 квітня 2024 15:37 |
ТД_нове_будівництво_колумбарію_зміни.docx
|
|||
30 квітня 2024 15:37 |
детально про зміни.docx
|
|||
26 квітня 2024 15:53 |
Проект договору.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-13-000104 ● 0a184ce155b543b8b099db34637b7f8c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 травня 2024 16:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.05.2024 Одеса № 102
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 13.05.2024, доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 13.05.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 13.05.2024 № 102
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
6 UA-2024-04-26-010192-a 26.04.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-22 16:13:09
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКО-СЕПРО» (далі – ТОВ «ЕКО-СЕПРО») вимогам пункту 3 Додатка 1 до тендерної документації (далі – ТД), тоді як учасник у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів від 02.05.2024 № 03/05, аналогічні договори від 13.03.2023 № 22, від 17.03.2023 № 29 та відгуки до них, предметом закупівлі яких є послуги з поточного ремонту, а саме: «Послуги з поточного ремонту захисної споруди цивільного захисту розташованої в будівлі Великодолинського ЗЗСО № 1 за адресою: вул. Центарльна, 95, смт. Великодолинське, Одеський район, Одеської області», «Послуги з поточного ремонту приміщення Великодолинської музичної школи за адресою: вул. Соборна. 1-Д, смт. Великодолинське, Одеський район, Одеської області»?
При цьому Замовник у пункті 3 Додатка 1 до ТД встановив вимогу та конкретизував, які саме договори є аналогічними у розумінні ТД, а саме: аналогічним вважається виконаний / завершений договір на виконання робіт з будівництва.
Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» будівництво – нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт об’єкта будівництва. Водночас відповідно до пункту 21 частини 1 статті 1 Закону послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), лізинг, а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт, поточний ремонт з розробленням проектної документації. Тобто поточний ремонт відносяться до поняття послуг та не є роботами у розумінні Закону.
3. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ЕКО-СЕПРО» вимогам пункту 1 Додатка 1 до ТД, тоді як учасник у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази від 02.05.2024 № 05/05 за формою таблиці 1 Додатка 1 до ТД, в якій відсутня інформація про марку, модель подовжувача 50 м (власн.) (пункт 9 вказаної довідки)? Слід зазначити, що таблицею 1 Додатка 1 до ТД передбачено, що вона подається у наведеному вигляді на фірмовому бланку, учасник може відступити від даної форми в частині доповнення інформації.
4. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ЕКО-СЕПРО» вимогам пункту 2 Додатка 1 до ТД, тоді як учасник у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, від 02.05.2024 № 04/05 за формою таблиці 2 Додатка 1 до ТД, в якій зазначено, що Яровий Євген Сергійович працює на посаді монтажника, проте трудова книжка (перша та остання сторінки) або трудова угода або цивільно-правова угода або наказ на такого працівника у складі тендерної пропозиції не надано? Слід зазначити, що учасник надав наказ від 01.03.2024 № 16-к про переведення Ярового Євгена Сергійовича з посади монтажника на посаду штукатура.
5. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ЕКО-СЕПРО» вимогам пункту 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД та Додатку 3 до ТД, тоді як учасник у складі тендерної пропозиції надав Атестат та сфери акредитації органу з сертифікації «СЕРТ АСУ» товариства з обмеженою відповідальністю «Сертифікаційний експертний центр АСУ» за ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги» - металургія та оброблення металу, машинобудування, виробництво електричного та електронного устаткування?
При цьому для забезпечення якості послуг постачальник зобов’язаний впровадити на підприємстві систему менеджменту якості згідно стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги». Для підтвердження впровадження системи менеджменту якості учасник повинен надати чинний на момент подання пропозиції і протягом дії Договору сертифікат, який було видано на підприємство учасника органом по сертифікації, акредитованим національним агентством з акредитації України. Для підтвердження наявності акредитації учасник зобов’язаний надати копію Атестату та сфери акредитації органу з сертифікації підписану представником НААУ. Водночас предметом закупівлі є нове будівництво колумбарію на території Южненського кладовища, за адресою: 65481, Одеська область, Одеський район, Южненська територіальна громада, м. Южне, Южненське кладовище.
6. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ЕКО-СЕПРО» вимогам пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, тоді як учасник у складі тендерної пропозиції не надав інформацію про субпідрядника?
7. Відповідно до вимог пункту 24 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості) Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг не пізніше ніж за сім днів, на закупівлю робіт не пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Відповідно до вимог пункту 34 Особливостей строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше ніж 14 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю робіт.
Відповідно до пункту 27 частини першої статті 1 Закону до робіт належить в тому числі будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення.
Під час моніторингу процедури закупівлі встановлено, що предметом закупівлі є ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (нове будівництво колумбарію на території Южненського кладовища, за адресою: 65481, Одеська область, Одеський район, Южненська територіальна громада, м. Южне, Южненське кладовище); вид предмета закупівлі – роботи; дата оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі – 26.04.2024; дата оприлюднення тендерної документації – 26.04.2024; кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 05.05.2024.
Чому Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю робіт пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій?
Також, чому Замовник встановив строк для подання тендерних пропозицій менше ніж 14 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю робіт?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-27 16:08:38
Відповідь на звернення
Відповідь на звернення
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 червня 2024 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності оприлюдненого оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог пункту 26, 34 Особливостей та пункту 6 частини другої статті 21 Закону.)
- Порушення строків оприлюднення тендерної документації
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 травня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО-СЕПРО" |
3 607 996,19
UAH з ПДВ
|
3 607 996,19
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО-СЕПРО" #43099472 |
Переможець |
3 607 996,19
UAH з ПДВ
|
08 травня 2024 13:08
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 27 травня 2024 17:14 |
Кінець періоду оскарження: | 07 червня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 07 червня 2024 00:04 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
27 травня 2024 17:14
|
Електронний підпис |
27 травня 2024 17:12
|
2. Рішення УО 1-2 про відміну ТД.docx |