Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нове будівництво ПРУ для Стецьківського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Сумської міської ради за адресою: вул. Шкільна, 5, с. Стецьківка, Сумського району, Сумської області (ДК 021:2015, код 45214000-0 «Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів»)
Очікувана вартість
23 290 228,80 UAH
UA-2024-04-26-008547-a 7c161be2c09d49b89d1c32c1a6fd5d82
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Суровицька

+380542225521 ukb.smr.zakupki@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 00433331
Місцезнаходження: 40030, Україна , Сумська обл., Суми, ВУЛИЦЯ ПЕТРОПАВЛІВСЬКА, будинок 91
Контактна особа: Інна Суровицька
+380542225521
ukb.smr.zakupki@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 квітня 2024 14:47
Звернення за роз’ясненнями: до 08 травня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 травня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 травня 2024 00:00
Очікувана вартість: 23 290 228,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 232 902,29 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Нове будівництво ПРУ для Стецьківського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Сумської міської ради за адресою: вул. Шкільна, 5, с. Стецьківка, Сумського району, Сумської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, с. Стецьківка, Сумського району, вул. Шкільна, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45214000-0 — Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після підписання Сторонами «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» форми №КБ-2в або попередньої оплати (при необхідності), яка здійснюється на підставі Постанови КМУ від 04.12.2019 №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» у термін до 3-х місяців в розмірі, що не перевищує 30% вартості річного обсягу робіт, на підставі рахунку протягом 10 банківських днів з дня виставлення рахунку. Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Замовник здійснює по мірі надходження коштів з міського бюджету проміжні платежі Підряднику за виконані роботи на підставі «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» по формі №КБ-2в протягом 10 банківських днів з дня підписання таких документів. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах 95 відсотків договірної ціни. Пiсляоплата 10 Банківські 65
Виконання робіт Кінцева оплата за виконані роботи з Підрядником здійснюються в 30-денний термін після закінчення Підрядником всіх передбачених договором робіт, але за умови наявності коштів у міському бюджеті. Пiсляоплата 30 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 квітня 2024 14:47
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 квітня 2024 14:47
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 квітня 2024 14:47
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 квітня 2024 14:47
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 квітня 2024 14:47
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 квітня 2024 14:47
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 квітня 2024 14:47
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 квітня 2024 14:47
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 квітня 2024 14:47
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 квітня 2024 14:47
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 квітня 2024 14:47
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 квітня 2024 14:47
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 квітня 2024 14:47
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 квітня 2024 14:47
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 квітня 2024 14:47
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 квітня 2024 14:47
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 квітня 2024 14:47
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 квітня 2024 14:47
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 квітня 2024 14:47
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 квітня 2024 14:47
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 квітня 2024 14:47
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 квітня 2024 14:47
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 квітня 2024 14:47
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 квітня 2024 14:47

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-06-03-000050 ● 2f25b3729faa4101aa82eb3d6d216cb1
  • Статус: завершено ● Дата: 28 жовтня 2024
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 червня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 червня 2024 10:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

03.06.2024 №25-З

Суми

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Ігор КОРОТКИЙ


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 03.06.2024 №25-З

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2024-04-26-008547-a 26.04.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-06-04 14:49:04

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Нове будівництво ПРУ для Стецьківського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Сумської міської ради за адресою: вул. Шкільна, 5, с. Стецьківка, Сумського району, Сумської області (ДК 021:2015, код 45214000-0 «Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів»)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-26-008547-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Крім того, просимо надати документальне підтвердження виникнення об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку дії договору про закупівлю додатковою угодою №1.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-06-07 12:35:09

Пояснення на запит

На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
1. Визначення розміру очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від 18.02.2020р. №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» на підставі затвердженої кошторисної документації, розробленої з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 та експертного звіту (позитивного) від 15 лютого 2024 № 3656 щодо розгляду проєктної документації на будівництво за робочим проектом об’єкта «Нове будівництво ПРУ для Стецьківського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Сумської міської ради за адресою: вул. Шкільна, 5, с. Стецьківка, Сумського району, Сумської області, виданого ТОВ «Центр експертизи» (скан-копія наказу від 16.02.2024 № П-12 «Про затвердження проекту», експертного звіту та зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва додаються). Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовано на підставі робочого проекту.

2. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі щодо закупівлі робіт «Нове будівництво ПРУ для Стецьківського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Сумської міської ради за адресою: вул. Шкільна, 5, с. Стецьківка, Сумського району, Сумської області» за ДК 021:2015, код 45214000-0 «Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів», ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-26-008547-a розміщено на сайті Сумської міської ради за посиланням: https://smr.gov.ua/uk/miska-vlada/tsentr-koordinatsiji-derzhavnikh-zakupivel/376-ochikuvana-vartist-i-tekhnichni-ta-iakisni-kharakterystyky-predmetiv-zaukipivli/20261-ochikuvana-vartist-i-tekhnichni-ta-yakisni-kharakteristiki-predmetiv-zakupivli.html

3. Щодо виникнення об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку дії договору про закупівлю додатковою угодою №1 повідомляємо, що Управлінням капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради було оголошено тендер під всю очікувану вартість закупівлі робіт по об’єкту будівництва, з урахуванням того, що фінансування за договором планувалось здійснюватися на умовах співфінансування проекту з місцевого бюджету та коштів субвенції з державного бюджету.
У зв’язку з чим Замовником відповідно до Порядку та умови надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 квітня 2023 р. № 419 (далі – Порядок) подано проектну заявку на фінансування за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за посиланням: https://dream.gov.ua/ua/project/DREAM-UA-200324-2C631F96/profile?fromFilter[initiator]=3052 (проектна заявка та гарантійний лист додаються).
За результатом проведеної процедури закупівлі Замовник, у терміни визначені чинним законодавством, відповідно до статті 3 Бюджетного кодексу України (далі – БКУ) та з урахуванням того, що відповідно до пункту 4 Порядку субвенція спрямовується на реалізацію проектів у разі дотримання , у тому числі, такої умови, що завершення реалізації проекту до кінця поточного року, уклав договір про закупівлю на бюджетний рік, тобто з терміном дії до 31.12.2024 року.
Крім того станом на дату укладання договору про закупівлю рішення про надання субвенції не прийнято, а затвердженими кошторисними призначеннями по об’єкту будівництва передбачено фінансування у 2024 році в розмірі 7 376 319,00 гривень.
Варто також зазначити, що розпорядження Кабінету Міністрів України № 496-р «Про розподіл обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту, у 2024 році» видано 4 червня 2024 року. Проте станом на сьогодні бюджетні призначення розпоряднику бюджетних коштів Управлінню капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради – не доведено.
Виходячи з наявного фінансування, в абзаці другому пункту 3.1. Договору було визначено, що ціна робіт, запланованих на 2024 рік (договірна ціна, додаток №2 до Договору), становить 7 118 000,00 грн, тоді як загальна ціна договору становить 22 536 823,00 грн, тобто наявного фінансування недостатньо для оплати у 2024 році виконаних будівельно-монтажних робіт на суму 15 418 823,00 гривень.
Враховуючи викладене, було укладено додаткову угоду №1 від 31.05.2024 до Договору, в пункті 1.1 якої зазначено, що у зв’язку із затримкою фінансування Замовника Сторони відповідно до підпункту 4 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), дійшли згоди про продовження дії договору до 31.12.2025 року.
На підтвердження затримання фінансування замовника також надаємо документи, зміст яких підтверджує, що у Замовника не було можливості здійснити повне фінансування предмета закупівлі, а саме:
- сканкопію довідки про зміни до кошторису та уточненого розрахунку до кошторису на 2024 рік;
- сканкопію наказу Сумської міської військової адміністрації №185-СМР від 22.04.2024 року;
- розпорядження Кабінету Міністрів України від 4 червня 2024 року № 496-р «Про розподіл обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту, у 2024 році» з додатком до нього.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-06-07 14:48:26

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Нове будівництво ПРУ для Стецьківського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Сумської міської ради за адресою: вул. Шкільна, 5, с. Стецьківка, Сумського району, Сумської області (ДК 021:2015, код 45214000-0 «Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів»)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-26-008547-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати пояснення щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Суми-Сервіс-Буд» (далі – учасник) з огляду на те, що:
1) учасник не виправив невідповідності протягом 24 годин, а саме: не підтвердив обладнання, зазначене в підсумковій відомості ресурсів - вібратор для бетону БА-71101 та вібратори поверхневі, а також не надав посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці та протоколи на інженера з проектно-кошторисної роботи Лук’яненко О.М.;
2) надані учасником у складі тендерної пропозиції копії трудових книжок електромонтера Летучого О.В. та електромонтера ОПС, налагоджувальника КВПіА Тимченко С.І. викладені іншою мовою, при цьому відсутній їх автентичний переклад українською мовою на вимогу пункту 7 розділу 1 тендерної документації;
3) відповідно до наданого учасником звіту про фінансові результати за 2023 рік обсяг його річного доходу склав 12 088,3 тис. грн., тобто 51,9 % від очікуваної вартості предмету закупівлі, в той час як у пункті 4 додатку 1 Замовником установлена вимога щодо надання фінансової звітності, яка підтвердить, що обсяг річного доходу є не менше ніж 60% очікуваній вартості предмета закупівлі.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-06-12 15:49:58

Пояснення на запит

На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.

Замовник під час розгляду тендерної пропозиції Учасника керувався нормами законодавства України, крім того, враховувався системний підхід судової практики у сфері публічних закупівель.
1. Щодо того, що учасник не виправив невідповідності протягом 24 годин, а саме: не підтвердив обладнання, зазначене в підсумковій відомості ресурсів - вібратор для бетону БА-71101 та вібратори поверхневі.
Відносно вібратора для бетону БА-71101, пояснюємо, що марки БА-71101 вібратора для бетону не існує, є лише марка БВ -71101, тому Учасником в підсумковій відомості ресурсів було допущено формальну (несуттєву) помилку, а саме: заміна літери.

Щодо вібратора поверхневого. Дійсно в колонці 2 «Назва/найменування машин та механізмів, згідно підсумкової відомості ресурсів до локальних кошторисів» «Довідки про наявність машин та механізмів, необхідних для виконання робіт та відповідного транспортного засобу» не зазначено вібратори поверхневі, але в колонці 3 «Назва/найменування машин та механізмів, відповідно до інформації, яка міститься в документах, що є підставою власності/користування (договору оренди, оборотно-сальдової відомості (витягу) тощо» учасником зазначена Віброрейка бензинова Conmec CDST-4 Honda GX, яка і виконує функції вібратора поверхневого (ущільнення бетонної суміші). Інформація щодо наявності віброрейки бензинової Conmec CDST-4 Honda GX також міститься у наданій учасником оборотно-сальдовій відомості.

Щодо не надання Учасником посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці та протоколів на інженера з проектно-кошторисної роботи Лук’яненко О.М. зазначаємо, що відповідно до абз.2 п/п 2.2 п.2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» до Додатку №1 до тендерної документації, Учасник повинен на підтвердження кваліфікації працівників учасника, зазначених у Довідці, надати:
- діючі посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці за нормативно-правовими актами з охорони праці, додержання яких входить до їхніх функціональних обов’язків та/або перевірку знань з питань охорони праці після проведення спеціального навчання та протокол(и)/витяг(и) з засідань комісії з перевірки знань з питань охорони праці, який(і) став(ли) підставою для видачі таких посвідчень або внесення останнього запису у відомості про періодичну перевірку знань з охорони праці такого посвідчення.
Після отримання вимоги про усунення невідповідностей, Учасником було приведено у відповідність до вимог тендерної документації «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» згідно якої інформація щодо інженера з проектно-кошторисної роботи Лук’яненко О.М. – відсутня.
Оскільки посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці та протоколів вимагались лише на працівників, зазначених у такій довідці, Учасником була виконана вимога в цій частині повністю.

2. Стосовно відсутності перекладу трудових книжок електромонтера Летучого О.В. та електромонтера ОПС, налагоджувальника КВПіА Тимченко С.І. зазначаємо, що ці трудові книжки оформлені за бланком трудової книжки, затвердженим постановою Ради Міністрів УРСР і Укрпрофради № 529 від 16.11.1973 «Про трудові книжки робітників і службовців», та в силу норм чинного законодавства України на даний час зберігає свою дію на території України, не потребує перекладу українською мовою та не підлягає обміну у відповідності до положень чинного законодавства.
Поряд з цим, записи на першій сторінці трудової книжки є доступними для розуміння та ідентифікації власника трудової книжки, а записи, викладені на останніх сторінках трудових книжок, зроблені українською мовою та є достатніми для підтвердження наявності трудових відносин.
Водночас, відсутність у складі тендерної пропозиції Учасника перекладу таких документів українською мовою не може слугувати підставою для відхилення пропозиції Учасника як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, з огляду на наступне.
Положеннями статті 48 Кодексу законів про працю України встановлено, що трудова книжка є основним документом про трудову діяльність працівника.
Трудові книжки ведуться на всіх працівників, які працюють на підприємстві, в установі, організації або у фізичної особи понад п`ять днів.
До трудової книжки заносяться відомості про роботу, заохочення та нагороди за успіхи в роботі на підприємстві, в установі, організації; відомості про стягнення до неї не заносяться.
Порядок ведення трудових книжок визначається Кабінетом Міністрів України.
При цьому, слід зауважити, що до введення в дію чинної постанови Кабінету Міністрів України від 27.04.1993 №301 «Про трудові книжки працівників» (далі - Постанова №301) та Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої спільним наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України та Міністерства соціального захисту населення України №58 від 29.07.1993 (далі – Інструкція), прийнятого на виконання пункту 5 цієї постанови, чинним був бланк трудової книжки, затверджений постановою Ради Міністрів УРСР і Укрпрофради № 529 від 16.11.1973 «Про трудові книжки робітників і службовців».
Абзацом другим пункту 1 Постанови №301 визначено, що трудові книжки раніше встановленого зразка обмінові не підлягають. Наведене узгоджується також з положеннями пункту 1.2. Інструкції.
Пунктом 2.1. вказаної Інструкції передбачено, що трудові книжки і вкладиші до них заповнюються у відповідних розділах українською і російською мовами.
За результатами аналізу змісту та форми затверджених Кабінетом Міністрів України зразків бланків трудової книжки і вкладиша до неї, зазначаємо, що бланк трудової книжки працівника складається з 64 сторінок, з яких сторінки 1-32 викладаються українською мовою, а 33-64 - російською мовою.
При цьому, приміткою до бланку трудової книжки визначено, що в трудовій книжці на сторінках 32 і 64 друкується витяг з тексту Постанови №301 «Про трудові книжки працівників» відповідно українською і російською мовами.
Варто також зазначити, що оформлювались вони крім того відповідно до чинних на той час норм, а саме ст. ст. 3, 14 Закону Української Радянської Соціалістичної Республіки «Про мови в Українській РСР» (Офіційні документи, які посвідчують статус громадянина, - паспорт, трудова книжка, документи про освіту, свідоцтво про народження, про одруження, а також документи про смерть особи виконуються українською і російською мовами), тобто до набрання чинності Закону України від 03 липня 2012 року № 5029-VI «Про засади державної мовної політики».
Згідно з статтею 58 Конституції України закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі.
Враховуючи наведені вище законодавчі положення, вимога щодо забезпечення учасниками закупівель перекладу українською мовою саме трудових книжок, що видані за зразком бланків, затверджених постановою Ради Міністрів УРСР і Укрпрофради № 529 від 16.11.1973 та які є чинними, свідчитиме про надмірність вимог замовника та суперечитиме положенням діючого законодавства України.
Такої ж позиції притримується адміністративний суд (Рішення Рівненського окружного адміністративного суду № 95375427 від 23.02.2021, Номер справи 460/8569/20 та Рішення Одеського окружного адміністративного суду № 114093048 від 10.10.2023, Номер справи 420/18795/23 додаються).

3. Щодо наданого учасником звіту про фінансові результати за 2023 рік, згідно якого обсяг річного доходу Учасника склав 12 088,3 тис. грн., повідомляємо, що Замовником встановлена вимога, що обсяг доходу (виручки) за 2023 рік має бути не менше ніж 60 відсотків від очікуваної вартості закупівлі.
Необхідно зазначити, що відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 15 «Дохід», затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 29.11.99 № 290 (зі змінами) доходи класифікуються в бухгалтерському обліку за такими групами: дохід (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг); чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг); інші операційні доходи; фінансові доходи; інші доходи.
Умовами тендерної документації передбачається саме показник «Дохід (виручка)», а не «Чистий дохід», так як ці поняття мають різне значення та фінансовий показник:
- дохід (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) - загальний дохід (виручка) від реалізації продукції, товарів, робіт або послуг без вирахування наданих знижок, повернення раніше проданих товарів та непрямих податків і зборів (податку на додану вартість, акцизного збору тощо);
- чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) визначається шляхом вирахування з доходу від реалізації продукції, товарів, робіт, послуг наданих знижок, вартості повернутих раніше проданих товарів, доходів, що за договорами належать комітентам (принципалам тощо), та податків і зборів.
Відповідно до 14.1.178. Податкового кодексу України податок на додану вартість - непрямий податок, який нараховується та сплачується відповідно до норм розділу V цього Кодексу.
Враховуючи, що Учасник є платником податку на додану вартість на загальних підставах, а тому сума доходу останнього становить 14 505,96 тис. грн. (12 088,3 тис. грн. х 1,2).
При цьому 60 % очікуваної вартості закупівлі становить 13 974,14 тис. грн., тобто є меншою, ніж сума доходу Учасника.
Виходячи з зазначеного, у звіті про фінансові результати за 2023 рік Учасником зазначено чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) без ПДВ, а тому обсяг доходу (виручки) учасника закупівлі з ПДВ за 2023 рік був не менший ніж 60 відсотків від очікуваної вартості закупівлі.
Такої ж позиції притримуються адміністративний суд (Рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду № 101485466 від 30.11.2021, Номер справи 160/17332/21 додається).


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 24 червня 2024
Кінцевий строк оскарження: 28 червня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 травня 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "Суми-Сервіс-Буд" 22 536 823,00
UAH з ПДВ
22 536 823,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

24 травня 2024 09:41
Електронний підпис
24 травня 2024 09:38
Витяг
24 травня 2024 09:38
Витяг
20 травня 2024 16:39
Електронний підпис
10 травня 2024 14:36
Електронний підпис
10 травня 2024 14:33
18 ліцензія ССБ.pdf.p7s
10 травня 2024 14:33
18 ліцензія ССБ.pdf
10 травня 2024 14:33
28 Додаток 3 п.6 кошторис.pdf
10 травня 2024 14:33
15 ч.11 КБ7-13.pdf.p7s
10 травня 2024 14:33
27 Додаток 3 довідки п.1-5.pdf
10 травня 2024 14:33
15 ч.11 КБ7-13.pdf
10 травня 2024 14:33
12 ч.8 КБ5.pdf.p7s
10 травня 2024 14:33
14 ч.10 КБ6.pdf.p7s
10 травня 2024 14:33
12 ч.8 КБ5.pdf
10 травня 2024 14:33
14 ч.10 КБ6.pdf
10 травня 2024 14:33
11 ч.7 КБ4.2.pdf.p7s
10 травня 2024 14:33
13 ч.9 КБ5.1.pdf.p7s
10 травня 2024 14:33
11 ч.7 КБ4.2.pdf
10 травня 2024 14:33
10.2дод._1 ч.6 КБ4.1а (2).pdf.p7s
10 травня 2024 14:33
13 ч.9 КБ5.1.pdf
10 травня 2024 14:33
10.2дод._1 ч.6 КБ4.1а (2).pdf
10 травня 2024 14:33
10.1 дод._1 ч.6 КБ4.1а (1).pdf.p7s
10 травня 2024 14:33
10.1 дод._1 ч.6 КБ4.1а (1).pdf
10 травня 2024 14:33
9 ч.5 КБ3.2.pdf.p7s
10 травня 2024 14:33
9 ч.5 КБ3.2.pdf
10 травня 2024 14:33
8 ч.4 КБ3.1.pdf.p7s
10 травня 2024 14:33
8 ч.4 КБ3.1.pdf
10 травня 2024 14:33
7 ч.3 КБ2.pdf.p7s
10 травня 2024 14:33
7 ч.3 КБ2.pdf
10 травня 2024 14:33
6 ч.2 КБ1.pdf.p7s
10 травня 2024 14:33
6 ч.2 КБ1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Суми-Сервіс-Буд"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Суми-Сервіс-Буд"
#36234347
Переможець 22 536 823,00
UAH з ПДВ
23 травня 2024 12:27
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 травня 2024 14:14

Вимога про усунення невідповідностей

1. Згідно вимог пункту 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен надати, зокрема: «1.1. Довідки за формою Таблиці 1 та Таблиці 2 за підписом уповноваженої особи Учасника та завірені печаткою, в яких зазначається інформація про наявність: - машин та механізмів, необхідних для виконання робіт, визначених цією тендерною документацією (із зазначенням їх назви/найменування, наявної кількості, технічного стану, а також із зазначенням підстави користування (власне/орендоване/тощо)). Машини та механізми вказані у Довідці повинні відповідати машинам та механізмам вказаним у підсумковій відомості ресурсів до локальних кошторисів, наданих учасником у складі тендерної пропозиції; У складі своєї тендерної пропозиції учасник надає документальне підтвердження, зазначеної у довідках інформації, а саме: 2) в частині машин та механізмів, зазначених у Довідці, шляхом надання одного з наступних документів: - завірена копія оборотно-сальдової відомості (витягу) станом на дату подання пропозиції, що підтверджує право власності Учасника на обладнання, машини та механізми, інструменти, автомобілі; - діючий договір, що підтверджує наявність у Учасника права користування обладнаннями, машинами та механізмами, інструментами, автомобілями (договір оренди/суборенди/договір про надання послуг/виконання робіт, тощо); - інший документ, що підтверджує право власності/користування. Документи надаються по кожній позиції зазначеній Учасником у Довідках.» Проте у наданій Учасником «Довідці про наявність машин, механізмів, необхідних для виконання робіт та відповідного транспортного засобу» назви/найменування машин та механізмів зазначено не згідно їх назв/найменувань у підсумковій відомості ресурсів до локальних кошторисів, наданих учасником у складі тендерної пропозиції та не відповідно до інформації, яка міститься в документах, що є підставою власності/користування (договору оренди, оборотно-сальдової відомості (витягу) тощо). Крім того надані оборотно-сальдові відомості по рахунках складені за 1 квартал 2024 року. Таким чином, для усунення зазначеної невідповідності, Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, привести «Довідку про наявність машин, механізмів, необхідних для виконання робіт та відповідного транспортного засобу» до вимог підпункту пункту 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» тендерної документації, а саме: - зазначити назви/найменування машин та механізмів згідно їх назв/найменувань у підсумковій відомості ресурсів до локальних кошторисів, наданих учасником у складі тендерної пропозиції та до інформації, яка міститься в документах, що є підставою власності/користування (договору оренди, оборотно-сальдової відомості (витягу) тощо). - надати оборотно-сальдові відомості (витяги) по рахунках станом на дату подання пропозиції. 2. Згідно вимог підпункту 2.1. та 2.2. пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен надати, зокрема: «2.1. Довідка, яка містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 3. Довідка, повинна містити інформацію про наявність: - керівника підприємства; - спеціаліста, що відповідатиме за охорону праці; - начальника дільниці/виконавця робіт, або іншої особи, яка виконує такі функції (відноситься до переліку обов’язкових ключових посад інженерно-технічних працівників); - працівника (не менше одного), який має не нижче четвертої групи допуску по електробезпеці; - інших працівників/осіб, яких учасник планує залучати до виконання робіт. 2.2. На підтвердження кваліфікації працівників учасника, зазначених у Довідці, зокрема: - інших працівників/осіб, учасник повинен надати діючі посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці за нормативно-правовими актами з охорони праці, додержання яких входить до їхніх функціональних обов’язків та/або перевірку знань з питань охорони праці після проведення спеціального навчання та протокол(и)/витяг(и) з засідань комісії з перевірки знань з питань охорони праці, який(і) став(ли) підставою для видачі таких посвідчень або внесення останнього запису у відомості про періодичну перевірку знань з охорони праці такого посвідчення. У наданій Учасником «Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» міститься інформація про наступних працівників: Лук’яненко Ольга Миколаївна, Рогунович Роман Вікторович, Борщов Олександр Олександрович, Наумов Андрій Петрович, Бібіков В’ячеслав Олександрович, Маслак Іван Миколайович, Чигида Олександр Іванович, Петленко Олександр Іванович. Проте у складі тендерної пропозиції відсутні на зазначених працівників посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці за нормативно-правовими актами з охорони праці, додержання яких входить до їхніх функціональних обов’язків та/або перевірку знань з питань охорони праці після проведення спеціального навчання та протокол(и)/витяг(и) з засідань комісії з перевірки знань з питань охорони праці, який(і) став(ли) підставою для видачі таких посвідчень або внесення останнього запису у відомості про періодичну перевірку знань з охорони праці такого посвідчення. Відповідно відсутня така інформація і у наданій «Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід міститься інформація». Таким чином, для усунення зазначеної невідповідності, Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати на наступних працівників: Лук’яненко Ольга Миколаївна, Рогунович Роман Вікторович, Борщов Олександр Олександрович, Наумов Андрій Петрович, Бібіков В’ячеслав Олександрович, Маслак Іван Миколайович, Чигида Олександр Іванович, Петленко Олександр Іванович посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці за нормативно-правовими актами з охорони праці, додержання яких входить до їхніх функціональних обов’язків та/або перевірку знань з питань охорони праці після проведення спеціального навчання та протокол(и)/витяг(и) з засідань комісії з перевірки знань з питань охорони праці, який(і) став(ли) підставою для видачі таких посвідчень або внесення останнього запису у відомості про періодичну перевірку знань з охорони праці такого посвідчення та зазначити таку інформацію у «Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» та/або привести у відповідність «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід міститься інформація». 3. Згідно вимог підпункту 2.3. пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник враховує: «2.3. При поданні тендерної пропозиції учасник враховує, що для начальників дільниці/виконавців робіт, або іншої особи, яка виконує такі функції, обов’язковим є наявність неповної вищої/вищої освіти з кваліфікацією будівельник (ступінь вищої освіти згідно закону України «Про вищу освіту»). На підтвердження кваліфікації/освіти, учасником у складі тендерної пропозиції надаються копії дипломів (сторона, на якій міститься інформація щодо кваліфікації).» У наданій Учасником «Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» міститься інформація про наявність виконроба Довгаль Роман Олексійович. Проте у складі тендерної пропозиції надано копію диплому Довгаль Роман Олексійович, згідно якого він здобув кваліфікацію «специаліста з водопосточання та водовідведення». Таким чином, для усунення зазначеної невідповідності, Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати копію диплома Довгаль Роман Олексійович з кваліфікацією будівельник та/або привести у відповідність «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». 4. Згідно вимог підпункту 2.4. пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен надати «2.4. На кожного працівника/особу, зазначеного в довідці, надати документ, який засвідчує можливість використання праці такого працівника/особи учасником / субпідрядником (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), а саме: - наказ про призначення на посаду/наказ про прийняття на роботу та повідомлення про прийняття працівника на роботу з підтверджуючим документом про його прийняття, тобто квитанцією (такий документ подається у разі якщо працівник прийнятий на роботу після набуття чинності Постанови КМУ № 413 від 17.06.2015 року); - або дійсний цивільно-правовий договір, що відповідає вимогам Господарського, Цивільного та Трудового кодексу України, а також розділу 2 також розділу 2 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 № 88, та статті 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-XIV – надається лише на осіб, залучених на умовах цивільно-правових угод; - або інший документ.» У складі тендерної пропозиції Учасника міститься Наказ (Розпорядження) № 6-пр від 16 лютого 2023 про прийняття на роботу Онищенко Михайло Вікторович та № 8-пр від 16 лютого 2023 про прийняття на роботу Пархоменко Олександра Павловича та повідомлення про їх прийняття на роботу. Проте відсутня квитанція, яка підтверджує про прийняття повідомлення про прийняття працівників. Таким чином, для усунення зазначеної невідповідності, Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати квитанцію, яка підтверджує про прийняття повідомлення про прийняття працівників Онищенко Михайло Вікторович та Пархоменко Олександра Павловича.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 травня 2024 12:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Суми-Сервіс-Буд"
#36234347
22 536 823,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 вересня 2024 11:28
ДУ 5 до договору 9 24.pdf зміни до договору
27 вересня 2024 11:27
Електронний підпис зміни до договору
24 червня 2024 16:39
ДУ 4 до договору 9_24 Суми Сервіс Буд.pdf зміни до договору
24 червня 2024 16:38
Електронний підпис зміни до договору
06 червня 2024 13:40
Додаткова угада №3 Договір №9-24.pdf зміни до договору
06 червня 2024 13:39
Електронний підпис зміни до договору
04 червня 2024 14:29
Д у №2 ПРУ Стецьківка.pdf зміни до договору
04 червня 2024 14:27
Електронний підпис зміни до договору
03 червня 2024 11:42
Додаткова угода №1 ПРУ Стецьківка.pdf зміни до договору
03 червня 2024 11:37
Електронний підпис укладений
03 червня 2024 10:43
Договір №9-24 ПРУ Стецьківка.pdf укладений
03 червня 2024 10:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 травня 2024
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю у зв'язку із затримкою фінансування Замовника
Номер договору про закупівлю: 9/24
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2024
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): приведення умов договору до вимог тендерної документації
Номер договору про закупівлю: 9/24
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 червня 2024
Дата публікації змін до договору:
06 червня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни у зв'язку із допущеною опискою
Номер договору про закупівлю: 9/24
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 червня 2024
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна джерела фінансування та реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 9/24
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2024
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): перегляд договірної ціни за результатми коригування проєктнлї дркументації
Номер договору про закупівлю: 9/24
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML