Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 00433331 |
Місцезнаходження: | 40030, Україна , Сумська обл., Суми, ВУЛИЦЯ ПЕТРОПАВЛІВСЬКА, будинок 91 |
Контактна особа: |
Інна Суровицька +380542225521 ukb.smr.zakupki@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 квітня 2024 14:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 травня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 23 290 228,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 232 902,29 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після підписання Сторонами «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» форми №КБ-2в або попередньої оплати (при необхідності), яка здійснюється на підставі Постанови КМУ від 04.12.2019 №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» у термін до 3-х місяців в розмірі, що не перевищує 30% вартості річного обсягу робіт, на підставі рахунку протягом 10 банківських днів з дня виставлення рахунку. | Аванс | 10 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Замовник здійснює по мірі надходження коштів з міського бюджету проміжні платежі Підряднику за виконані роботи на підставі «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» по формі №КБ-2в протягом 10 банківських днів з дня підписання таких документів. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах 95 відсотків договірної ціни. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 65 |
Виконання робіт | Кінцева оплата за виконані роботи з Підрядником здійснюються в 30-денний термін після закінчення Підрядником всіх передбачених договором робіт, але за умови наявності коштів у міському бюджеті. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 травня 2024 11:07 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 травня 2024 11:05 |
ТД Стецьківка Шкільна, 5 (нова редакція).docx | |
06 травня 2024 11:05 |
Додаток 4 до ТД Стецьківка, Шкільна 5.docx | |
06 травня 2024 11:05 |
Додаток 3 до ТД Стецьківка, Шкільна 5.docx | |
06 травня 2024 11:05 |
Додаток 2 до ТД Стецьківка, Шкільна 5.docx | |
06 травня 2024 11:05 |
Додаток 1 до ТД Стецьківка, Шкільна 5.docx | |
06 травня 2024 11:05 |
Перелік змін Стецьківка Шкільна, 5І.docx |
06 травня 2024 11:07 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 травня 2024 11:05 |
ТД Стецьківка Шкільна, 5 (нова редакція).docx
|
|||
06 травня 2024 11:05 |
Додаток 4 до ТД Стецьківка, Шкільна 5.docx
|
|||
06 травня 2024 11:05 |
Додаток 3 до ТД Стецьківка, Шкільна 5.docx
|
|||
06 травня 2024 11:05 |
Додаток 2 до ТД Стецьківка, Шкільна 5.docx
|
|||
06 травня 2024 11:05 |
Додаток 1 до ТД Стецьківка, Шкільна 5.docx
|
|||
06 травня 2024 11:05 |
Перелік змін Стецьківка Шкільна, 5І.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-03-000050 ● 2f25b3729faa4101aa82eb3d6d216cb1
- Статус: завершено ● Дата: 28 жовтня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 червня 2024 10:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.06.2024 №25-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ігор КОРОТКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 03.06.2024 №25-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2024-04-26-008547-a 26.04.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-04 14:49:04
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Нове будівництво ПРУ для Стецьківського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Сумської міської ради за адресою: вул. Шкільна, 5, с. Стецьківка, Сумського району, Сумської області (ДК 021:2015, код 45214000-0 «Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів»)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-26-008547-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Крім того, просимо надати документальне підтвердження виникнення об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку дії договору про закупівлю додатковою угодою №1.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-07 12:35:09
Пояснення на запит
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
1. Визначення розміру очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від 18.02.2020р. №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» на підставі затвердженої кошторисної документації, розробленої з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 та експертного звіту (позитивного) від 15 лютого 2024 № 3656 щодо розгляду проєктної документації на будівництво за робочим проектом об’єкта «Нове будівництво ПРУ для Стецьківського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Сумської міської ради за адресою: вул. Шкільна, 5, с. Стецьківка, Сумського району, Сумської області, виданого ТОВ «Центр експертизи» (скан-копія наказу від 16.02.2024 № П-12 «Про затвердження проекту», експертного звіту та зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва додаються). Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовано на підставі робочого проекту.
2. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі щодо закупівлі робіт «Нове будівництво ПРУ для Стецьківського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Сумської міської ради за адресою: вул. Шкільна, 5, с. Стецьківка, Сумського району, Сумської області» за ДК 021:2015, код 45214000-0 «Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів», ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-26-008547-a розміщено на сайті Сумської міської ради за посиланням: https://smr.gov.ua/uk/miska-vlada/tsentr-koordinatsiji-derzhavnikh-zakupivel/376-ochikuvana-vartist-i-tekhnichni-ta-iakisni-kharakterystyky-predmetiv-zaukipivli/20261-ochikuvana-vartist-i-tekhnichni-ta-yakisni-kharakteristiki-predmetiv-zakupivli.html
3. Щодо виникнення об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку дії договору про закупівлю додатковою угодою №1 повідомляємо, що Управлінням капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради було оголошено тендер під всю очікувану вартість закупівлі робіт по об’єкту будівництва, з урахуванням того, що фінансування за договором планувалось здійснюватися на умовах співфінансування проекту з місцевого бюджету та коштів субвенції з державного бюджету.
У зв’язку з чим Замовником відповідно до Порядку та умови надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 квітня 2023 р. № 419 (далі – Порядок) подано проектну заявку на фінансування за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за посиланням: https://dream.gov.ua/ua/project/DREAM-UA-200324-2C631F96/profile?fromFilter[initiator]=3052 (проектна заявка та гарантійний лист додаються).
За результатом проведеної процедури закупівлі Замовник, у терміни визначені чинним законодавством, відповідно до статті 3 Бюджетного кодексу України (далі – БКУ) та з урахуванням того, що відповідно до пункту 4 Порядку субвенція спрямовується на реалізацію проектів у разі дотримання , у тому числі, такої умови, що завершення реалізації проекту до кінця поточного року, уклав договір про закупівлю на бюджетний рік, тобто з терміном дії до 31.12.2024 року.
Крім того станом на дату укладання договору про закупівлю рішення про надання субвенції не прийнято, а затвердженими кошторисними призначеннями по об’єкту будівництва передбачено фінансування у 2024 році в розмірі 7 376 319,00 гривень.
Варто також зазначити, що розпорядження Кабінету Міністрів України № 496-р «Про розподіл обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту, у 2024 році» видано 4 червня 2024 року. Проте станом на сьогодні бюджетні призначення розпоряднику бюджетних коштів Управлінню капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради – не доведено.
Виходячи з наявного фінансування, в абзаці другому пункту 3.1. Договору було визначено, що ціна робіт, запланованих на 2024 рік (договірна ціна, додаток №2 до Договору), становить 7 118 000,00 грн, тоді як загальна ціна договору становить 22 536 823,00 грн, тобто наявного фінансування недостатньо для оплати у 2024 році виконаних будівельно-монтажних робіт на суму 15 418 823,00 гривень.
Враховуючи викладене, було укладено додаткову угоду №1 від 31.05.2024 до Договору, в пункті 1.1 якої зазначено, що у зв’язку із затримкою фінансування Замовника Сторони відповідно до підпункту 4 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), дійшли згоди про продовження дії договору до 31.12.2025 року.
На підтвердження затримання фінансування замовника також надаємо документи, зміст яких підтверджує, що у Замовника не було можливості здійснити повне фінансування предмета закупівлі, а саме:
- сканкопію довідки про зміни до кошторису та уточненого розрахунку до кошторису на 2024 рік;
- сканкопію наказу Сумської міської військової адміністрації №185-СМР від 22.04.2024 року;
- розпорядження Кабінету Міністрів України від 4 червня 2024 року № 496-р «Про розподіл обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту, у 2024 році» з додатком до нього.
- Гарантійний лист ПРУ Стецьківка від 17.04.2024 .pdf
- Довідка №22.pdf
- Додаток до розпорядження 496 від 04.06.2024.pdf
- Наказ №185-СМР від 22.04.2024.pdf
- ПРОРОЗ~1.PDF
- Проектна заявка ПРУ Стецьківка.pdf
- ПРУ Стецьківка Експертний звіт.pdf
- ПРУ Стецьківка Зведений кошторисний розрахунок.pdf
- ПРУ Стецьківка Наказ №12.pdf
- Уточнений розрахунок до кошторису КПКВК 1517321.pdf
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-07 14:48:26
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Нове будівництво ПРУ для Стецьківського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Сумської міської ради за адресою: вул. Шкільна, 5, с. Стецьківка, Сумського району, Сумської області (ДК 021:2015, код 45214000-0 «Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів»)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-26-008547-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати пояснення щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Суми-Сервіс-Буд» (далі – учасник) з огляду на те, що:
1) учасник не виправив невідповідності протягом 24 годин, а саме: не підтвердив обладнання, зазначене в підсумковій відомості ресурсів - вібратор для бетону БА-71101 та вібратори поверхневі, а також не надав посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці та протоколи на інженера з проектно-кошторисної роботи Лук’яненко О.М.;
2) надані учасником у складі тендерної пропозиції копії трудових книжок електромонтера Летучого О.В. та електромонтера ОПС, налагоджувальника КВПіА Тимченко С.І. викладені іншою мовою, при цьому відсутній їх автентичний переклад українською мовою на вимогу пункту 7 розділу 1 тендерної документації;
3) відповідно до наданого учасником звіту про фінансові результати за 2023 рік обсяг його річного доходу склав 12 088,3 тис. грн., тобто 51,9 % від очікуваної вартості предмету закупівлі, в той час як у пункті 4 додатку 1 Замовником установлена вимога щодо надання фінансової звітності, яка підтвердить, що обсяг річного доходу є не менше ніж 60% очікуваній вартості предмета закупівлі.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-12 15:49:58
Пояснення на запит
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
Замовник під час розгляду тендерної пропозиції Учасника керувався нормами законодавства України, крім того, враховувався системний підхід судової практики у сфері публічних закупівель.
1. Щодо того, що учасник не виправив невідповідності протягом 24 годин, а саме: не підтвердив обладнання, зазначене в підсумковій відомості ресурсів - вібратор для бетону БА-71101 та вібратори поверхневі.
Відносно вібратора для бетону БА-71101, пояснюємо, що марки БА-71101 вібратора для бетону не існує, є лише марка БВ -71101, тому Учасником в підсумковій відомості ресурсів було допущено формальну (несуттєву) помилку, а саме: заміна літери.
Щодо вібратора поверхневого. Дійсно в колонці 2 «Назва/найменування машин та механізмів, згідно підсумкової відомості ресурсів до локальних кошторисів» «Довідки про наявність машин та механізмів, необхідних для виконання робіт та відповідного транспортного засобу» не зазначено вібратори поверхневі, але в колонці 3 «Назва/найменування машин та механізмів, відповідно до інформації, яка міститься в документах, що є підставою власності/користування (договору оренди, оборотно-сальдової відомості (витягу) тощо» учасником зазначена Віброрейка бензинова Conmec CDST-4 Honda GX, яка і виконує функції вібратора поверхневого (ущільнення бетонної суміші). Інформація щодо наявності віброрейки бензинової Conmec CDST-4 Honda GX також міститься у наданій учасником оборотно-сальдовій відомості.
Щодо не надання Учасником посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці та протоколів на інженера з проектно-кошторисної роботи Лук’яненко О.М. зазначаємо, що відповідно до абз.2 п/п 2.2 п.2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» до Додатку №1 до тендерної документації, Учасник повинен на підтвердження кваліфікації працівників учасника, зазначених у Довідці, надати:
- діючі посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці за нормативно-правовими актами з охорони праці, додержання яких входить до їхніх функціональних обов’язків та/або перевірку знань з питань охорони праці після проведення спеціального навчання та протокол(и)/витяг(и) з засідань комісії з перевірки знань з питань охорони праці, який(і) став(ли) підставою для видачі таких посвідчень або внесення останнього запису у відомості про періодичну перевірку знань з охорони праці такого посвідчення.
Після отримання вимоги про усунення невідповідностей, Учасником було приведено у відповідність до вимог тендерної документації «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» згідно якої інформація щодо інженера з проектно-кошторисної роботи Лук’яненко О.М. – відсутня.
Оскільки посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці та протоколів вимагались лише на працівників, зазначених у такій довідці, Учасником була виконана вимога в цій частині повністю.
2. Стосовно відсутності перекладу трудових книжок електромонтера Летучого О.В. та електромонтера ОПС, налагоджувальника КВПіА Тимченко С.І. зазначаємо, що ці трудові книжки оформлені за бланком трудової книжки, затвердженим постановою Ради Міністрів УРСР і Укрпрофради № 529 від 16.11.1973 «Про трудові книжки робітників і службовців», та в силу норм чинного законодавства України на даний час зберігає свою дію на території України, не потребує перекладу українською мовою та не підлягає обміну у відповідності до положень чинного законодавства.
Поряд з цим, записи на першій сторінці трудової книжки є доступними для розуміння та ідентифікації власника трудової книжки, а записи, викладені на останніх сторінках трудових книжок, зроблені українською мовою та є достатніми для підтвердження наявності трудових відносин.
Водночас, відсутність у складі тендерної пропозиції Учасника перекладу таких документів українською мовою не може слугувати підставою для відхилення пропозиції Учасника як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, з огляду на наступне.
Положеннями статті 48 Кодексу законів про працю України встановлено, що трудова книжка є основним документом про трудову діяльність працівника.
Трудові книжки ведуться на всіх працівників, які працюють на підприємстві, в установі, організації або у фізичної особи понад п`ять днів.
До трудової книжки заносяться відомості про роботу, заохочення та нагороди за успіхи в роботі на підприємстві, в установі, організації; відомості про стягнення до неї не заносяться.
Порядок ведення трудових книжок визначається Кабінетом Міністрів України.
При цьому, слід зауважити, що до введення в дію чинної постанови Кабінету Міністрів України від 27.04.1993 №301 «Про трудові книжки працівників» (далі - Постанова №301) та Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої спільним наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України та Міністерства соціального захисту населення України №58 від 29.07.1993 (далі – Інструкція), прийнятого на виконання пункту 5 цієї постанови, чинним був бланк трудової книжки, затверджений постановою Ради Міністрів УРСР і Укрпрофради № 529 від 16.11.1973 «Про трудові книжки робітників і службовців».
Абзацом другим пункту 1 Постанови №301 визначено, що трудові книжки раніше встановленого зразка обмінові не підлягають. Наведене узгоджується також з положеннями пункту 1.2. Інструкції.
Пунктом 2.1. вказаної Інструкції передбачено, що трудові книжки і вкладиші до них заповнюються у відповідних розділах українською і російською мовами.
За результатами аналізу змісту та форми затверджених Кабінетом Міністрів України зразків бланків трудової книжки і вкладиша до неї, зазначаємо, що бланк трудової книжки працівника складається з 64 сторінок, з яких сторінки 1-32 викладаються українською мовою, а 33-64 - російською мовою.
При цьому, приміткою до бланку трудової книжки визначено, що в трудовій книжці на сторінках 32 і 64 друкується витяг з тексту Постанови №301 «Про трудові книжки працівників» відповідно українською і російською мовами.
Варто також зазначити, що оформлювались вони крім того відповідно до чинних на той час норм, а саме ст. ст. 3, 14 Закону Української Радянської Соціалістичної Республіки «Про мови в Українській РСР» (Офіційні документи, які посвідчують статус громадянина, - паспорт, трудова книжка, документи про освіту, свідоцтво про народження, про одруження, а також документи про смерть особи виконуються українською і російською мовами), тобто до набрання чинності Закону України від 03 липня 2012 року № 5029-VI «Про засади державної мовної політики».
Згідно з статтею 58 Конституції України закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі.
Враховуючи наведені вище законодавчі положення, вимога щодо забезпечення учасниками закупівель перекладу українською мовою саме трудових книжок, що видані за зразком бланків, затверджених постановою Ради Міністрів УРСР і Укрпрофради № 529 від 16.11.1973 та які є чинними, свідчитиме про надмірність вимог замовника та суперечитиме положенням діючого законодавства України.
Такої ж позиції притримується адміністративний суд (Рішення Рівненського окружного адміністративного суду № 95375427 від 23.02.2021, Номер справи 460/8569/20 та Рішення Одеського окружного адміністративного суду № 114093048 від 10.10.2023, Номер справи 420/18795/23 додаються).
3. Щодо наданого учасником звіту про фінансові результати за 2023 рік, згідно якого обсяг річного доходу Учасника склав 12 088,3 тис. грн., повідомляємо, що Замовником встановлена вимога, що обсяг доходу (виручки) за 2023 рік має бути не менше ніж 60 відсотків від очікуваної вартості закупівлі.
Необхідно зазначити, що відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 15 «Дохід», затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 29.11.99 № 290 (зі змінами) доходи класифікуються в бухгалтерському обліку за такими групами: дохід (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг); чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг); інші операційні доходи; фінансові доходи; інші доходи.
Умовами тендерної документації передбачається саме показник «Дохід (виручка)», а не «Чистий дохід», так як ці поняття мають різне значення та фінансовий показник:
- дохід (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) - загальний дохід (виручка) від реалізації продукції, товарів, робіт або послуг без вирахування наданих знижок, повернення раніше проданих товарів та непрямих податків і зборів (податку на додану вартість, акцизного збору тощо);
- чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) визначається шляхом вирахування з доходу від реалізації продукції, товарів, робіт, послуг наданих знижок, вартості повернутих раніше проданих товарів, доходів, що за договорами належать комітентам (принципалам тощо), та податків і зборів.
Відповідно до 14.1.178. Податкового кодексу України податок на додану вартість - непрямий податок, який нараховується та сплачується відповідно до норм розділу V цього Кодексу.
Враховуючи, що Учасник є платником податку на додану вартість на загальних підставах, а тому сума доходу останнього становить 14 505,96 тис. грн. (12 088,3 тис. грн. х 1,2).
При цьому 60 % очікуваної вартості закупівлі становить 13 974,14 тис. грн., тобто є меншою, ніж сума доходу Учасника.
Виходячи з зазначеного, у звіті про фінансові результати за 2023 рік Учасником зазначено чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) без ПДВ, а тому обсяг доходу (виручки) учасника закупівлі з ПДВ за 2023 рік був не менший ніж 60 відсотків від очікуваної вартості закупівлі.
Такої ж позиції притримуються адміністративний суд (Рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду № 101485466 від 30.11.2021, Номер справи 160/17332/21 додається).
- Рішення № 95375427, 23.02.2021, Рівненський окружний адміністративний суд.pdf
- Рішення № 101485466, 30.11.2021, Дніпропетровський окружний адміністративний суд Номер справи 160_17332_21.pdf
- Рішення № 114093048, 10.10.2023, Одеський окружний адміністративний суд № справи 420_18795_23.pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 червня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 травня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Суми-Сервіс-Буд" |
22 536 823,00
UAH з ПДВ
|
22 536 823,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Суми-Сервіс-Буд" #36234347 |
Переможець |
22 536 823,00
UAH з ПДВ
|
23 травня 2024 12:27
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 травня 2024 14:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 вересня 2024 11:28
|
ДУ 5 до договору 9 24.pdf | зміни до договору |
27 вересня 2024 11:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 червня 2024 16:39
|
ДУ 4 до договору 9_24 Суми Сервіс Буд.pdf | зміни до договору |
24 червня 2024 16:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 червня 2024 13:40
|
Додаткова угада №3 Договір №9-24.pdf | зміни до договору |
06 червня 2024 13:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 червня 2024 14:29
|
Д у №2 ПРУ Стецьківка.pdf | зміни до договору |
04 червня 2024 14:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 червня 2024 11:42
|
Додаткова угода №1 ПРУ Стецьківка.pdf | зміни до договору |
03 червня 2024 11:37
|
Електронний підпис | укладений |
03 червня 2024 10:43
|
Договір №9-24 ПРУ Стецьківка.pdf | укладений |
03 червня 2024 10:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 03 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю у зв'язку із затримкою фінансування Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 9/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 04 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | приведення умов договору до вимог тендерної документації |
Номер договору про закупівлю: | 9/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 06 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни у зв'язку із допущеною опискою |
Номер договору про закупівлю: | 9/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 24 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна джерела фінансування та реквізитів Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 9/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | перегляд договірної ціни за результатми коригування проєктнлї дркументації |
Номер договору про закупівлю: | 9/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |