Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Капітальний ремонт будівель закладу дошкільної освіти «Дзвіночок» по вулиці Захисників України, 38а в смт. Нова Ушиця Кам'янець-Подільського району Хмельницької області»
Очікувана вартість
52 330 598,60 UAH
UA-2024-04-26-004126-a ● 0af30cd154994c1fac4e8e775448b46f
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту Новоушицької селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 40215304 |
Місцезнаходження: | 32600, Україна , Хмельницька обл., Нова Ушиця, вул. Захисників України 40 |
Контактна особа: |
Соловей Лариса Василівна +380687230703 nu.osvita@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 квітня 2024 11:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 травня 2024 20:00 |
Початок аукціону: | 13 травня 2024 15:21 |
Початок аукціону: | 13 травня 2024 15:21 |
Очікувана вартість: | 52 330 598,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 261 652,99 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 1. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі — Вимоги), а саме: Гарантія надається за з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 200 000,00 грн, (двісті тисяч гривень 00 коп.) якщо учасник є нерезидентом України, еквівалент у ЄВРО по курсу НБУ на дату оформлення забезпечення тендерної пропозиції). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія, PDF з накладанням ЕЦП гаранта, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції. Реквізити Замовника: Найменування замовника: Відділ освіти, молоді та спорту Новоушицької селищної ради, 32600, Хмельницька область, селище міського типу Нова Ушиця, Кам'янець-Подільського району, ВУЛИЦЯ Захисників України, будинок 40, код ЄДРПОУ 40215304; категорія замовника: орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону (п.1 ч.4 ст.2 Закону), р/р UA248201720355149030000093466 в Державній казначейській службі України, м. Київ. 2. Терміни, зазначені у банківській гарантії, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія**; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 4. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 5. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 6. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав, зазначених у пункті 3 Розділу ІІІ цієї документації. Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей у разі, коли учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. У разі якщо до тендерної документації вносяться зміни, забезпечення тендерної пропозиції має враховувати внесені зміни та відповідно містити посилання на дату рішення замовника, яким затверджена остання редакція тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 200000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення має складати 2,5 % вартості договору. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 2,5% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету на рахунок р/р UA248201720355149030000093466 в Державній казначейській службі України, м. Київ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості). Терміни, які використовуються в цій документації, вживаються у значенні в Законі та Особливостях. У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Надзвичайної кредитної програми для відновлення України (далі – НКПВУ), реалізованої відповідно до Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком, ратифікованої Законом від 22.04.2015 р. № 346-VIII , а які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру. 32600, Хмельницька область, селище міського типу Нова Ушиця, ВУЛИЦЯ ЗАХИСНИКІВ УКРАЇНИ, будинок 40 Фінансування закупівлі здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету та субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам у рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України. Категорія замовника – п. 1 частини першої статті 2 Закону (п. 3 ч.4 ст.2 Закону).
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
«Капітальний ремонт будівель закладу дошкільної освіти «Дзвіночок» по вулиці Захисників України, 38а в смт. Нова Ушиця Кам'янець-Подільського району Хмельницької області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
32600, Україна, Хмельницька область, смт. Нова Ушиця, Кам'янець-Подільського району, вул. Захисників України, 38а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) з урахуванням вимог постанови Кабінету міністрів України від 27 грудня 2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зокрема п.19 Порядку) та від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», у розмірі не більше ніж 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По завершенні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику. | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Строки оплати рахунку – 45 (сорок п’ять) календарних днів з дати випуску рахунку, за умови відповідності складу супровідних і платіжних документів та строків їх подання на погодження, визначених Угодою про передачу коштів позики | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 65 |
Iнша подія | Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 квітня 2024 13:30 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 квітня 2024 11:31 |
1.3.1. Пояснювальна записка ЗДО Нова Ушиця Додаток до ТЗ.pdf | |
26 квітня 2024 11:31 |
1.3.2. Експертний звіт ЗДО Нова Ушиця Додаток до ТЗ.pdf | |
26 квітня 2024 11:31 |
Додаток 1 до ТД ТП.docx | |
26 квітня 2024 11:31 |
Додаток 3-а до ТД.docx | |
26 квітня 2024 11:31 |
Додаток 4 до ТД субпідрядники.docx | |
26 квітня 2024 11:31 |
Додаток 5 до ТД МТБ.docx | |
26 квітня 2024 11:31 |
Додаток 6 до ТД працівники.docx | |
26 квітня 2024 11:31 |
Додаток 7 до ТД аналогічні договори.docx | |
26 квітня 2024 11:31 |
Додаток 8 до ТД .docx | |
26 квітня 2024 11:31 |
Додаток 9 до ТД.docx | |
26 квітня 2024 11:31 |
ТД НОВА ПОГОДЖЕНА KM04A_02 ТД роботи ЗДО Нова Ушиця (3) (2).docx | |
26 квітня 2024 11:31 |
Додаток 2 до ТД Проект Договору.docx | |
26 квітня 2024 11:31 |
Додаток 3 до ТД ТЗ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Не на часі!
Дата подання: 30 квітня 2024 09:15
Дата відповіді: 01 травня 2024 12:17
Добрий день, Чи впевнені ви що саме зараз потрібно займатись капітальними ремонтами та дитячого садку в селі де в кращі часі проживало 4000 осіб? В той саме час, коли кацапи тиснуть по всім фронтам і ми змушені відступати. На фронті не вистачає РЕБів не вистачає обладнаних інженерних позицій, військові постійно по копійкам збирають на своїх потреби а ви вирішуєте займатися реконструкцією дитячого садка. Для кого? Для путіна реконструюєте?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Закупівля робіт (код ДК 021:2015: 45453000-7— Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт будівель закладу дошкільної освіти «Дзвіночок» по вулиці Захисників України, 38а в смт. Нова Ушиця Кам'янець-Подільського району Хмельницької області» проводиться на умовах співфінансування в рамках проєктів, що реалізуються за рахунок кредитів, позик, грантів організацій та містить певні додаткові обов'язкові умови, встановлення яких передбачено Фінансовою угодою ((далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Надзвичайної кредитної програми для відновлення України (далі – НКПВУ), реалізованої відповідно до Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком, ратифікованої Законом від 22.04.2015 р. № 346-VIII.
Співфінансування, яке визначене у частині 3 статті 6 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), це є кошти для реалізації проєктів за рахунок коштів наданих в рамках кредитів, позик, грантів організацій та кошти бюджету: державного та / або місцевого.
Відповідно до частини 3 статті 6 Закону закупівля товарів, робіт і послуг на умовах співфінансування в рамках проектів, що реалізуються за рахунок кредитів, позик, грантів організацій, зазначених у частині другій цієї статті, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями, а в разі невстановлення таких правил і процедур - відповідно до цього Закону.
Згідно частини 2 статті 6 Закону закупівля товарів, робіт і послуг за кошти кредитів, позик, грантів, що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями з урахуванням принципів, встановлених у частині першій статті 5 цього Закону, а в разі невстановлення таких правил і процедур - відповідно до цього Закону, а також з урахуванням встановлених законом вимог щодо ступеня локалізації виробництва.
Тобто, законодавцем визначено, що виключно за кошти кредитів, позик, грантів, що надані відповідно до міжнародних договорів України, зазначених організацій та установ виконуються міжнародні зобов'язання України у сфері закупівель, в тому числі на умовах співфінансування.
Закупівля товарів, робіт і послуг здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями з урахуванням принципів, встановлених у частині 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, органи місцевого самоврядування у разі отримання грантових коштів зобов’язані їх витрачати відкрито, у відповідності до вимог законодавства і виключно за їх цільовим призначенням.
Закупівля робіт (код ДК 021:2015: 45453000-7— Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт будівель закладу дошкільної освіти «Дзвіночок» по вулиці Захисників України, 38а в смт. Нова Ушиця Кам'янець-Подільського району Хмельницької області» проводиться на умовах співфінансування в рамках проєктів, що реалізуються за рахунок кредитів, позик, грантів організацій та містить певні додаткові обов'язкові умови, встановлення яких передбачено Фінансовою угодою ((далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Надзвичайної кредитної програми для відновлення України (далі – НКПВУ), реалізованої відповідно до Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком, ратифікованої Законом від 22.04.2015 р. № 346-VIII.
Співфінансування, яке визначене у частині 3 статті 6 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), це є кошти для реалізації проєктів за рахунок коштів наданих в рамках кредитів, позик, грантів організацій та кошти бюджету: державного та / або місцевого.
Відповідно до частини 3 статті 6 Закону закупівля товарів, робіт і послуг на умовах співфінансування в рамках проектів, що реалізуються за рахунок кредитів, позик, грантів організацій, зазначених у частині другій цієї статті, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями, а в разі невстановлення таких правил і процедур - відповідно до цього Закону.
Згідно частини 2 статті 6 Закону закупівля товарів, робіт і послуг за кошти кредитів, позик, грантів, що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями з урахуванням принципів, встановлених у частині першій статті 5 цього Закону, а в разі невстановлення таких правил і процедур - відповідно до цього Закону, а також з урахуванням встановлених законом вимог щодо ступеня локалізації виробництва.
Тобто, законодавцем визначено, що виключно за кошти кредитів, позик, грантів, що надані відповідно до міжнародних договорів України, зазначених організацій та установ виконуються міжнародні зобов'язання України у сфері закупівель, в тому числі на умовах співфінансування.
Закупівля товарів, робіт і послуг здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями з урахуванням принципів, встановлених у частині 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, органи місцевого самоврядування у разі отримання грантових коштів зобов’язані їх витрачати відкрито, у відповідності до вимог законодавства і виключно за їх цільовим призначенням.
Наявність документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічних договорів
Дата подання: 01 травня 2024 14:40
Дата відповіді: 03 травня 2024 11:31
Доброго дня, шановний Замовнику!
Прошу роз’яснити, чи буде вважатися належним досвідом для участі у даній закупівлі наявність досвіду нового будівництва чи реконструкції (будівництва загальноосвітньої школи (нове будівництво, реконструкції з добудовою приміщення колишньої школи під дошкільний навчальний заклад) по коду ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель ?
Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Поняття «аналогічний договір» має на увазі досвід виконання робіт, які змістовно подібні (співставні, аналогічні) саме роботам, які є предметом закупівлі за оголошеним тендером. Тобто, якщо предметом закупівлі є капітальний ремонт з переліком відповідних робіт у ПКД – то нове будівництво та реконструкція буде вважатись аналогічним.
Технічне завдання
Дата подання: 02 травня 2024 14:55
Дата відповіді: 03 травня 2024 11:31
Шановний Замовнику!
Згідно п.5.1 Настанов з визначення вартості будівництва : для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. За рішенням замовника відомість обсягів робіт може бути складена за міжнародною системою вимірювання, визначеною Замовником.
Вами було оприлюднено лише відомість обсягів робіт без шифрів, однак відомість ресурсів до неї відсутня. Для правильності складання та розрахунку тендерної пропозиції просимо додати до тендерної документації відомість ресурсів, а також відомість обсягів робіт із шифрами розцінок.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Закупівля робіт здійснюється на умовах співфінансування в рамках проєктів, що реалізуються за рахунок кредитів, позик, грантів організацій та містить певні додаткові обов'язкові умови, встановлення яких передбачено Фінансовою угодою між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Надзвичайної кредитної програми для відновлення України, реалізованої відповідно до Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком, ратифікованої Законом від 22.04.2015 р. № 346-VIII, а також з урахуванням принципів, встановлених у частині 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Разом з тим, повідомляємо що технічне завдання на закупівлю «Капітальний ремонт будівель закладу дошкільної освіти «Дзвіночок» по вулиці Захисників України, 38а в смт. Нова Ушиця Кам'янець-Подільського району Хмельницької області» (код ДК 021:2015: 45453000-7— Капітальний ремонт і реставрація) складено відповідно до норм чинного законодавства згідно локальних кошторисів із зазначенням об»ємів робіт та кількості матеріалів необхідних для їх виконання.
Враховуючи вищевикладене відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Разом з тим, повідомляємо що технічне завдання на закупівлю «Капітальний ремонт будівель закладу дошкільної освіти «Дзвіночок» по вулиці Захисників України, 38а в смт. Нова Ушиця Кам'янець-Подільського району Хмельницької області» (код ДК 021:2015: 45453000-7— Капітальний ремонт і реставрація) складено відповідно до норм чинного законодавства згідно локальних кошторисів із зазначенням об»ємів робіт та кількості матеріалів необхідних для їх виконання.
Враховуючи вищевикладене відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 травня 2024 15:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ УКРБУДІНЖИНІРІНГ |
39 629 614,99
UAH з ПДВ
|
39 629 614,99
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЖК - Гарант" |
41 499 999,99
UAH з ПДВ
|
41 499 999,99
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АРТЕМЗБУД" |
44 995 432,05
UAH з ПДВ
|
44 733 779,06
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КОНСОРЦІУМ «ТОВ ФІД ПП УКРПРОМБУД-Б» |
48 059 354,00
UAH з ПДВ
|
48 059 354,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ УКРБУДІНЖИНІРІНГ #38800331 |
Переможець |
39 629 614,99
UAH з ПДВ
|
21 травня 2024 15:55
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 травня 2024 10:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 червня 2024 14:28
|
додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
14 червня 2024 14:26
|
Електронний підпис | укладений |
07 червня 2024 15:30
|
договір | укладений |
07 червня 2024 15:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 14 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, відповідно до реального фінансування на 2024. |
Номер договору про закупівлю: | 260 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |