Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канцелярське приладдя згідно ДК 021:2015 код 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
95 224,58 UAH
UA-2024-04-26-003198-a ● 4fc921418cec432fbbcaa3c2d1911c60
Запит (ціни) пропозицій
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
26 квітня 2024
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня №6» Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 01984441 |
Місцезнаходження: | 49074, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Батумська, буд. 13 |
Контактна особа: |
Ольга Материнська +380967067110 olgamaterinska45@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
На виконання вимог п. 57 Постанови КМУ від 14.09.2020 № 822 "Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу" у даному електронному полі зазначається наступна інформація:
Умови поставки: поставка товару на адресу Замовника здійснюється однією партією відповідно до заявки Замовника до 30.06.2024 включно; строк виконання заявки – не пізніше 3 (трьох) робочих днів з дати її отримання від Замовника; вантажно-розвантажувальні роботи на місці доставки здійснюються постачальником.
Умови оплати: розрахунок за поставлену партію товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки товару на адресу Замовника на підставі наданого оригіналу видаткової накладної / акта про прийняття- передання товару.
Умови укладення договору з переможцем відбору:
Замовник укладає договір з переможцем відбору не пізніше ніж через 5 календарних днів з дня визначення електронною системою закупівель постачальника переможцем відбору.
Умови договору не можуть відрізнятися від умов, визначених замовником у запиті пропозицій постачальників, зокрема у проекті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників, та/або пропозиції переможця відбору, крім випадку зменшення ціни договору без зміни обсягу.
Протягом робочого дня після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір, переможець відбору надсилає на електронну адресу уповноваженої особи замовника заповнений проєкт Договору (формат Word) відповідно до проекту договору в запиті пропозицій постачальників, для перевірки та узгодження.
Після перевірки та узгодження переможець відбору повинен відправити замовнику поштою (кур’єрською службою) два примірники підписаного договору не пізніше наступного дня на поштову адресу: 49074, м. Дніпро, вул. Батумська, 13.
Не отримання примірників договору, а також отримання не повного пакету документів, протягом 5 днів з дня визначення електронною системою закупівель постачальника переможцем відбору, буде трактуватись замовником як відмова переможця від укладення договору, що є підставою для відхилення пропозиції переможця відбору відповідно до підпункту 1 пункту 64 Постанови КМУ № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу» (із змінами та доповненнями).
У випадку відмови від укладення договору переможець відбору повинен надіслати замовнику листа на поштову адресу: 49074, м. Дніпро, вул. Батумська, 13 та електронного листа на електронну пошту: 180122@ukr.net про відмову від укладення договору
Якщо підписантом договору про закупівлю за результатом цього запиту ціни пропозиції є особа, яка не є керівником, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, з договором про закупівлю надати документ, яким підтверджується повноваження цієї особи підписувати договори (довіреність, доручення на таку особу тощо.
Розгорнути
Згорнути
Умови поставки: поставка товару на адресу Замовника здійснюється однією партією відповідно до заявки Замовника до 30.06.2024 включно; строк виконання заявки – не пізніше 3 (трьох) робочих днів з дати її отримання від Замовника; вантажно-розвантажувальні роботи на місці доставки здійснюються постачальником.
Умови оплати: розрахунок за поставлену партію товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки товару на адресу Замовника на підставі наданого оригіналу видаткової накладної / акта про прийняття- передання товару.
Умови укладення договору з переможцем відбору:
Замовник укладає договір з переможцем відбору не пізніше ніж через 5 календарних днів з дня визначення електронною системою закупівель постачальника переможцем відбору.
Умови договору не можуть відрізнятися від умов, визначених замовником у запиті пропозицій постачальників, зокрема у проекті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників, та/або пропозиції переможця відбору, крім випадку зменшення ціни договору без зміни обсягу.
Протягом робочого дня після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір, переможець відбору надсилає на електронну адресу уповноваженої особи замовника заповнений проєкт Договору (формат Word) відповідно до проекту договору в запиті пропозицій постачальників, для перевірки та узгодження.
Після перевірки та узгодження переможець відбору повинен відправити замовнику поштою (кур’єрською службою) два примірники підписаного договору не пізніше наступного дня на поштову адресу: 49074, м. Дніпро, вул. Батумська, 13.
Не отримання примірників договору, а також отримання не повного пакету документів, протягом 5 днів з дня визначення електронною системою закупівель постачальника переможцем відбору, буде трактуватись замовником як відмова переможця від укладення договору, що є підставою для відхилення пропозиції переможця відбору відповідно до підпункту 1 пункту 64 Постанови КМУ № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу» (із змінами та доповненнями).
У випадку відмови від укладення договору переможець відбору повинен надіслати замовнику листа на поштову адресу: 49074, м. Дніпро, вул. Батумська, 13 та електронного листа на електронну пошту: 180122@ukr.net про відмову від укладення договору
Якщо підписантом договору про закупівлю за результатом цього запиту ціни пропозиції є особа, яка не є керівником, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, з договором про закупівлю надати документ, яким підтверджується повноваження цієї особи підписувати договори (довіреність, доручення на таку особу тощо.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
53 пачка
Скріпки канцелярські
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49074, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Батумська, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
58 пачка
Скріпки металеві 25-33мм, круглі, PVC, 100шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49074, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Батумська, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
64 пачка
Скоби для степлера №24/6, 1000 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49074, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Батумська, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
62 пачка
Скоби для степлера №10, 1000 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49074, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Батумська, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
19 пачка
Скоби для степлера №23/13, 1000 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49074, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Батумська, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3 пачка
Скоби для степлера №23/8, 1000 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49074, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Батумська, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 штука
Лінійки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49074, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Батумська, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
90 штука
Закладки-стікери, 12х45х125мм., прапорці, пластик 5 кольорів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49074, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Батумська, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
75 штука
Затискачі для паперів 51-55мм, 12шт. в пачці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49074, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Батумська, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
72 штука
Затискачі для паперів 32мм, 12шт. в пачці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49074, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Батумська, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
24 штука
Набір із 3-х текстових-маркерів, водна основа, для виділення тексту, різнокольорові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49074, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Батумська, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
32 штука
Клейкі стрічки канцелярські 45ммx100м, 30мкм, прозорі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49074, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Батумська, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
33 штука
Клейка стрічка канцелярська , 12ммх30м, 38мкм, прозора, упаковка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49074, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Батумська, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
74 штука
Олівець графітовий HB, дерев'яний, заточений, з ластиком
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49074, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Батумська, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
142 штука
Ручки кулькові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49074, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Батумська, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
143 штука
Ручки кулькові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49074, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Батумська, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
154 штука
Клей-олівець, PVP, 25-35г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49074, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Батумська, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
17 штука
Клей ПВА 200мл, кришка-дозатор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49074, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Батумська, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
78 штука
Папка-реєстратор А4, 75 мм, картон з ламінацією, 450 аркушів, колір в асортименті, 1шт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49074, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Батумська, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
75 штука
Папки-реєстратори, А4, 350 аркушів, сині
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49074, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Батумська, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
66 штука
Лотки для паперів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49074, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Батумська, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 штука
Лотки для паперів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49074, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Батумська, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
6 пачка
Папір для креслення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49074, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Батумська, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
66 пачка
Паперові блоки для нотаток
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49074, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Батумська, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
45 пачка
Паперові блоки для нотаток
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49074, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Батумська, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
4 штука
Степлери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49074, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Батумська, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
24 штука
Степлери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49074, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Батумська, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
7 штука
Степлер, скоба №23/6, №23/8, №23/10, №23/13, №23/17, №23/24, 240 арк., глибина скріплення 70 мм, метал
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49074, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Батумська, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
16 штука
Ніж канцелярський, корпус пластиковий, металева направляючя, ширина леза 18 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49074, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Батумська, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
7 штука
Ножиці від 180 мм, пластикові ручки з ергоном. вставками
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49074, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Батумська, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
23 штука
Органайзери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49074, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Батумська, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
9 штука
Настільний набір металевий, 2 відділення, чорний або сірий, 1 шт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49074, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Батумська, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
53 штука
Файли для документів А4, PP 40 мкм, глянцеві прозорі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49074, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Батумська, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
13 штука
Блокноти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49074, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Батумська, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
64 штука
Коректори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49074, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Батумська, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 штука
Датери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49074, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Батумська, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
26 квітня 2024 10:57 |
ЗПП - Проєкт Договору - Канцелярське приладдя.docx |
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Матеріал |
Можливі значення:
|
|
Бренд |
Можливі значення:
|
|
Кількість в пачці | від 50 до 50 | |
Колір |
Можливі значення:
|
|
Покриття |
Можливі значення:
|
|
Форма корпусу |
Можливі значення:
|
|
Розмір | від 78 до 78 | |
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Покриття |
Можливі значення:
|
|
Кількість в пачці | 100 | |
Матеріал |
Можливі значення:
|
|
Розмір | від 25 до 33 | |
Форма корпусу |
Можливі значення:
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Кількість в упавковці | 1000 | |
Розмір |
Можливі значення:
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Розмір |
Можливі значення:
|
|
Кількість в упавковці | 1000 | |
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Кількість в упавковці | 1000 | |
Розмір |
Можливі значення:
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Кількість в упавковці | 1000 | |
Розмір |
Можливі значення:
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Довжина | від 30 до 30 | |
Матеріал |
Можливі значення:
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Кількість кольорів | від 5 до 5 | |
Кількість в упаковці | від 125 до 125 | |
Розмір |
Можливі значення:
|
|
Форма |
Можливі значення:
|
|
Тип |
Можливі значення:
|
|
Матеріал |
Можливі значення:
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Розмір | від 51 до 55 | |
Кількість затискачів в пачці | від 12 до 12 | |
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Кількість затискачів в пачці | 12 | |
Розмір | 32 | |
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Набір |
Можливі значення:
|
|
Товщина лінії письма |
Можливі значення:
|
|
Пишучий вузол |
Можливі значення:
|
|
Тип |
Можливі значення:
|
|
Призначення |
Можливі значення:
|
|
Основа чорнил |
Можливі значення:
|
|
Кількість в упавковці | 3 | |
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Товщина клейкої стрічки | від 30 | |
Ширина клейкої стрічки | від 45 до 48 | |
Колір |
Можливі значення:
|
|
Тип клейкої стрічки |
Можливі значення:
|
|
Довжина клейкої стрічки | від 100 до 100 | |
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Кількість в упавковці | від 12 | |
Товщина клейкої стрічки | від 38 | |
Ширина клейкої стрічки | 12 | |
Тип клейкої стрічки |
Можливі значення:
|
|
Довжина клейкої стрічки | від 30 | |
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Діаметр олівця | від 7 | |
Заточений |
Можливі значення:
|
|
Матеріал корпусу |
Можливі значення:
|
|
Довжина олівця | від 180 | |
Діаметр грифеля | від 2 | |
Твердість грифеля |
Можливі значення:
|
|
Вид |
Можливі значення:
|
|
З гумкою |
Можливі значення:
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Кількість в упавковці | від 1 до 1 | |
Довжина стрижня | від 141 до 141 | |
Товщина лінії | від 0.7 до 0.7 | |
Колір чорнила |
Можливі значення:
|
|
Змінний стрижень |
Можливі значення:
|
|
Матеріал корпусу |
Можливі значення:
|
|
Вид |
Можливі значення:
|
|
Тип |
Можливі значення:
|
|
Бренд |
Можливі значення:
|
|
Наявність ергономічних вставок |
Можливі значення:
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Кількість в упавковці | від 1 до 1 | |
Довжина стрижня | від 141 до 141 | |
Товщина лінії | від 0.7 до 0.7 | |
Колір чорнила |
Можливі значення:
|
|
Змінний стрижень |
Можливі значення:
|
|
Матеріал корпусу |
Можливі значення:
|
|
Вид |
Можливі значення:
|
|
Тип |
Можливі значення:
|
|
Бренд |
Можливі значення:
|
|
Наявність ергономічних вставок |
Можливі значення:
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Основа |
Можливі значення:
|
|
Вага | від 25 до 35 | |
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Об'єм | 200 | |
Кришка-дозатор |
Можливі значення:
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Кількість аркушів | 450 | |
Товщина картону | від 2 | |
Матеріал |
Можливі значення:
|
|
Формат аркуша паперу |
Можливі значення:
|
|
Змінний індекс на торці |
Можливі значення:
|
|
Кільце для захвату папки |
Можливі значення:
|
|
Металеве обрамлення кутів |
Можливі значення:
|
|
Тип механізму |
Можливі значення:
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Кількість аркушів | 350 | |
Товщина картону | від 2 | |
Колір |
Можливі значення:
|
|
Ламінація обкладинки |
Можливі значення:
|
|
Матеріал |
Можливі значення:
|
|
Формат аркуша паперу |
Можливі значення:
|
|
Змінний індекс на торці |
Можливі значення:
|
|
Кільце для захвату папки |
Можливі значення:
|
|
Металеве обрамлення кутів |
Можливі значення:
|
|
Тип механізму |
Можливі значення:
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Кількість відділень | від 1 до 1 | |
Формат паперу |
Можливі значення:
|
|
Колір корпусу |
Можливі значення:
|
|
Тип лотка |
Можливі значення:
|
|
Матеріал лотка |
Можливі значення:
|
|
Бренд |
Можливі значення:
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Кількість відділень | від 3 до 3 | |
Формат паперу |
Можливі значення:
|
|
Колір корпусу |
Можливі значення:
|
|
Тип лотка |
Можливі значення:
|
|
Матеріал лотка |
Можливі значення:
|
|
Бренд |
Можливі значення:
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Кількість аркушів в пачці | від 200 до 200 | |
Щільність паперу | від 190 до 190 | |
Формат паперу |
Можливі значення:
|
|
Колір паперу |
Можливі значення:
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
З клейким шаром |
Можливі значення:
|
|
Ширина | від 40 до 40 | |
Довжина | від 50 до 50 | |
Щільність паперу | від 75 до 75 | |
Кількість листів | від 300 до 300 | |
Бренд |
Можливі значення:
|
|
Тип склеювання |
Можливі значення:
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
З клейким шаром |
Можливі значення:
|
|
Ширина | від 70 до 70 | |
Довжина | від 70 до 70 | |
Щільність паперу | від 75 до 75 | |
Кількість листів | від 50 до 50 | |
Бренд |
Можливі значення:
|
|
Тип склеювання |
Можливі значення:
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Колір корпусу |
Можливі значення:
|
|
Скріплює аркушів | від 12 до 12 | |
Глибина скріплення | від 45 до 45 | |
Скоба |
Можливі значення:
|
|
Матеріал корпуса |
Можливі значення:
|
|
Бренд |
Можливі значення:
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Колір корпусу |
Можливі значення:
|
|
Скріплює аркушів | від 30 до 30 | |
Глибина скріплення | від 60 до 60 | |
Скоба |
Можливі значення:
|
|
Матеріал корпуса |
Можливі значення:
|
|
Бренд |
Можливі значення:
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Скріплює аркушів | від 240 до 240 | |
Глибина скріплення | від 70 до 70 | |
Скоба |
Можливі значення:
|
|
Матеріал корпуса |
Можливі значення:
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Ширина леза | 18 | |
Наявність металевої направляючої |
Можливі значення:
|
|
Матеріал корпусу |
Можливі значення:
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Довжина загальна | від 180 до 209 | |
Матеріал ручок |
Можливі значення:
|
|
Матеріал леза |
Можливі значення:
|
|
Наявність ергономічних вставок |
Можливі значення:
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Колір |
Можливі значення:
|
|
Кількість предметів | від 16 до 16 | |
Матеріал |
Можливі значення:
|
|
Бренд |
Можливі значення:
|
|
Кількість відділень | від 16 до 16 | |
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Колір |
Можливі значення:
|
|
Матеріал |
Можливі значення:
|
|
Кількість відділень | від 2 до 2 | |
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Орієнтація документа |
Можливі значення:
|
|
Колір плівки |
Можливі значення:
|
|
Фактура поверхні |
Можливі значення:
|
|
Товщина плівки | від 40 до 40 | |
Матеріал |
Можливі значення:
|
|
Формат аркуша паперу |
Можливі значення:
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Тип обкладинки |
Можливі значення:
|
|
Розмітка |
Можливі значення:
|
|
Кількість сторінок | від 96 до 96 | |
Формат |
Можливі значення:
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Довжина стрічки | від 6 до 6 | |
Тип коректора |
Можливі значення:
|
|
Бренд |
Можливі значення:
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Матеріал корпусу |
Можливі значення:
|
|
Ширина кліше | від 26 до 26 | |
Висота кліше | від 9 до 9 | |
Висота шрифту | від 3.8 до 3.8 | |
Тип |
Можливі значення:
|
|
Бренд |
Можливі значення:
|
|
Наявність вільного поля |
Можливі значення:
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 травня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" |
66 591,42
UAH з ПДВ
|
66 591,42
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "АСТЕОН" |
69 877,80
UAH з ПДВ
|
69 877,80
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФОП "ТЮКАЛОВ БОГДАН ВІТАЛІЙОВИЧ" |
72 877,62
UAH з ПДВ
|
72 877,62
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПОРТ ПАПІР" |
73 139,38
UAH з ПДВ
|
73 139,38
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" #41136522 |
Переможець |
66 591,42
UAH з ПДВ
|
01 травня 2024 08:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 травня 2024 09:22
|
Договір №10-2210 (2).pdf | укладений |
08 травня 2024 09:20
|