Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління будівництва, житлово - комунального господарства, інфраструктури та транспорту Броварської міської ради Броварського району Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 26146617 |
Місцезнаходження: | 07400, Україна , Київська обл., місто Бровари, вул. Героїв України, 15 |
Контактна особа: |
Ігнатенко Катерина Павлівна +380459472202 zakypku2021@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 квітня 2024 10:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 травня 2024 09:00 |
Початок аукціону: | 13 травня 2024 12:34 |
Початок аукціону: | 13 травня 2024 12:34 |
Очікувана вартість: | 1 451 116,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 511,16 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 7 000 грн. (сім тисяч гривень 00 копійок). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 7000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки Замовник проводить поетапно за фактично виконані роботи на підставі належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3). | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 квітня 2024 11:08 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 квітня 2024 10:57 |
ТД Капітальний ремонт шатрового даху по вул. Металургів_ 11.doc | |
26 квітня 2024 10:57 |
Додаток 3 Проект Договору.doc | |
26 квітня 2024 10:57 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.doc | |
26 квітня 2024 10:57 |
Додаток 2 Відомість обсягів робіт.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-04-000009 ● a201e84c1e514bbab4251846ec7e3fbb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 червня 2024 10:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.06.2024 № 143
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2024-04-26-003180-a 26.04.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-05 15:45:02
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є капітальний ремонт шатрового даху житлового будинку по вул. Металургів, 11 в м. Бровари Броварського району Київської області; 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-04-26-003180-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідома неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-07 14:54:02
Надання пояснення на запит по моніторингу.
1. На підставі розробленої проектної документації по об'єкту «Капітальний ремонт шатрового даху житлового будинку по вул. Металургів, 11 в м. Бровари Броварського району Київської області», яка пройшла експертизу і отримала Експертний звіт (Позитивний) від 19 грудня 2023 року №01-0504-23/КД виданий ФІЛІЄЮ КИЇВОБЛБУДЕКСПЕРТИЗА ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА КИЇВОБЛБУДІНВЕСТ замовником визначено очікувану вартість предмету закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики.
2. Фінансування робіт по вищезазначеному об'єкту, здійснюється в межах лімітних призначень виділених на поточний рік, відповідно до Програми будівництва, капітального ремонту, утримання об’єктів житлового фонду, благоустрою та соціально – культурного призначення Броварської міської територіальної громади на 2019-2024 роки, затвердженої рішенням Броварської міської ради Київської області від 20.12.2018 року № 1177-50-07 (зі змінами). Перелік об’єктів житлового господарства, які підлягають проведенню капітального ремонту, будівництву та реконструкції у 2024 році, затверджений рішенням виконавчого комітету Броварської міської ради Броварського району Київської області від 09.01.2024 № 28.
3. Оскільки, згідно п.п.1 п.4 Постанови КМ від 11.10.2016р. №710 (зі змінами) «Про ефективне використання державних коштів» органам місцевого самоврядування рекомендовано забезпечення оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів, інформація з обґрунтуванням технічних, якісних характеристик та очікувану вартість предмета закупівлі не оприлюднювалась на веб-сайті Броварської міської ради Броварського району Київської області. Програма будівництва, капітального ремонту, утримання об’єктів житлового фонду, благоустрою та соціально – культурного призначення Броварської міської територіальної громади на 2019-2024 роки, яка затверджена рішенням Броварської міської ради Київської області від 20.12.2018 року № 1177-50-07 (зі змінами), а також Рішення виконавчого комітету Броварської міської ради Броварського району Київської області «Про затвердження Переліку об’єктів, які підлягають новому будівництву, реконструкції та капітальному ремонту в 2024 році» від 09.01.2024 року № 28 (зі змінами) оприлюднені на сайті Броварської міської ради Броварського району Київської області brovary-rada.gov.ua.
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами проведеного моніторингу UA-M-2024-06-04-000009 процедури закупівлі Північним офісом Держаудитслужби було установлено порушення вимог частини другої статті 22 Закону № 922-VIII та пункту 28 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ГРУПА АТЕНА» установлено порушення пункту 43 та 44 Особливостей № 1178. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Слід зазначити, що Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі». Частиною 1 статті 651 Цивільного кодексу України передбачено, що зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України визначено, що зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Відповідно до п. 13.2. Договору підряду №47/24 від 05.06.2024 року «Розірвання Договору можливе за згодою сторін». Враховуючи вище викладене, повідомляємо, що на виконання зобов`язань щодо усунення виявлених порушень Управлінням будівництва, житлово - комунального господарства, інфраструктури та транспорту Броварської міської ради Броварського району Київської області прийнято рішення, в установленому законодавством порядку, розірвати Договір підряду №47/24 від 05.06.2024 року з ТОВ «ГРУПА АТЕНА» за згодою сторін.
2024-06-28 11:17:21
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 липня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
-
2024-06-28 12:41:26
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 травня 2024 13:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕВРОТРАНССТРОЙ" |
1 399 729,98
UAH з ПДВ
|
1 385 218,82
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГРУПА АТЕНА" |
1 438 984,80
UAH з ПДВ
|
1 397 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК СКОРПІОН" |
1 450 713,10
UAH з ПДВ
|
1 398 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕВРОТРАНССТРОЙ" #39812437 |
Відхилено |
1 385 218,82
UAH з ПДВ
|
20 травня 2024 16:21
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 травня 2024 16:40
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГРУПА АТЕНА" #33728853 |
Переможець |
1 397 500,00
UAH з ПДВ
|
27 травня 2024 15:34
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 травня 2024 15:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 червня 2024 10:54
|
ДУ _1 до дог _47-24.pdf | укладений |
28 червня 2024 10:51
|
Електронний підпис | укладений |
06 червня 2024 15:22
|
Дог _ 47-24 від 05.06.2024.pdf | укладений |
06 червня 2024 15:19
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 05 червня 2024 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які виявлені в результаті моніторингу UA-M-2024-06-04-000009 процедури закупівлі, а саме: Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором. |