Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42574629 |
Вебсайт: | https://medzakupivli.com/uk/ |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7 |
Контактна особа: |
Марія Панасюк +380671344281 m.panasyuk@medzakupivli.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 квітня 2024 17:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 травня 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 20 травня 2024 14:57 |
Початок аукціону: | 20 травня 2024 14:57 |
Очікувана вартість: | 384 197 040,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 920 985,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата продукції за договором здійснюється Замовником на умовах попередньої оплати з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати. Попередня оплата здійснюється Замовником протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дня надання Постачальником забезпечення повернення попередньої оплати у формі Банківської гарантії та за умови дотримання Постачальником вимог, визначених у пунктах 3.5.-3.9. договору. | Аванс | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 квітня 2024 17:07 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 квітня 2024 17:06 |
Додаток 3 Вимоги до переможця.docx | |
25 квітня 2024 17:06 |
Додаток 2-б (Згода з проєктом договору).docx | |
25 квітня 2024 17:06 |
Додаток 2-а (Анкета учасника).docx | |
25 квітня 2024 17:06 |
Додаток 2 Перелік інформації ЛЗ зареєстровані.docx | |
25 квітня 2024 17:06 |
Додаток 2-в (підпункт 2 пункту 45 Особливостей (відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань).docx | |
25 квітня 2024 17:06 |
ТД (Інструкція) ВТО.docx | |
25 квітня 2024 17:06 |
Додаток 4 (проєкт договору) трирічний.docx | |
25 квітня 2024 17:06 |
Додаток 1 ЛЗ 2024.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
1. Так, ціна може бути переглянута у разі наявності обставин визначених в пункті 3.1.2 Договору за умови звернення Постачальника до Замовника протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати здійснення ЗАМОВНИКОМ попередньої оплати.
В абзаці 2 пункту 3.1.2 Договору визначений перелік документів, який Постачальник зобов’язаний надати до звернення щодо перегляду ціни за одиницю продукції в частині імпортної складової. Постачальник може надати додатково інші документи, що свідчать про походження й вартість комплектуючих продукції.
2. Ціна може переглядатися виключно у разі звернення Постачальника до Замовника протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати здійснення ЗАМОВНИКОМ попередньої оплати.
3. Порядок зміни цін визначений постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України ""Про публічні закупівлі"", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” та розділом 3 Договору «ЦІНА ТА ПОРЯДОК ОПЛАТИ».
4. Відповідно до частини 1 статті 192 Цивільного кодексу України - законним платіжним засобом, обов'язковим до приймання за номінальною вартістю на всій території України, є грошова одиниця України - гривня.
Частина друга статті 524 та частина друга статті 533 Цивільного кодексу України допускають, що сторони можуть визначити в грошовому зобов'язанні грошовий еквівалент в іноземній валюті.
Згідно пункту 3.1 Договору Валютою цього Договору є національна валюта України – гривня.
Таким чином ціна в договорі зазначається в гривні з визначенням еквіваленту в умовних одиницях згідно з курсом продажу умовних одиниць на міжбанківському валютному ринку України станом на дату визначення переможця процедури закупівлі.
Відповідно до абзацу 2 пункту 3.4 Договору попередня оплата за цим Договором здійснюється ЗАМОВНИКОМ протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дня надання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ забезпечення повернення попередньої оплати у формі Банківської гарантії та за умови дотримання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ вимог, визначених у пунктах 3.5.-3.9. цього Договору.
Оплата Замовником здійснюється на рівних умовах, як резиденту так і нерезиденту. Після отримання попередньої оплати Постачальник на власний розсуд здійснює господарську діяльність (зокрема купує валюту для закупівлі лікарських засобів, що мають імпортне походження) без втручання з боку Замовника.
Відповідно до статей 42, 44 Господарського кодексу України підприємництво - це самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність, що здійснюється суб`єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку. Підприємництво здійснюється, зокрема, на основі принципів комерційного розрахунку та власного комерційного ризику.
Отже, у разі здійснення підприємницької діяльності особа має усвідомлювати, що така господарська діяльність здійснюється нею на власний ризик, особа має здійснювати власний комерційний розрахунок щодо наслідків здійснення відповідних дій, самостійно розраховувати ризики настання несприятливих наслідків в результаті тих чи інших її дій та самостійно приймати рішення про вчинення (чи утриматись від) таких дій.
Скарги до процедури
Дата подання: 02 травня 2024 10:30
Дата подання: 06 червня 2024 19:23
Дата подання: 26 липня 2024 18:07
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-07-09-000046 ● c99d6e4d7fb9469b80e0f55ee3b5fc2a
- Статус: завершено ● Дата: 16 серпня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 липня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 липня 2024 11:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
08.07.2024 № 163
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
49 UA-2024-04-25-011682-a 25.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-11 08:47:14
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Еверолімус 10 мг)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-25-011682-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, а саме, надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-16 16:00:23
Пояснення на запит від 11.07.2024 року
Державне підприємство «Медичні закупівлі України» (далі – ДП «Медзакупівлі України») висловлює повагу та повідомляє наступне. На запит Державної аудиторської служби України від 11.07.2024 про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом закупівлі «ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Еверолімус 10 мг)» (далі – Процедура закупівлі) (ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-25-011682-a) надаємо наступні пояснення.
Процедури закупівель лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них, в тому числі зазначена Процедура закупівлі, проводяться ДП «Медзакупівлі України» на виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я у встановленому чинними нормативно-правовими актами порядку за доведеними з боку Міністерства охорони здоров’я України (далі – МОЗ України) предметами закупівель (номенклатурними позиціями), кількісними та якісними характеристиками до предметів закупівель та в рамках доведених з боку МОЗ України бюджетних асигнувань.
Так, відповідно до пункту 2 Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.03.2011 р. № 298 (зі змінами та доповненнями) (далі – Порядок) (режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/298-2011-%D0%BF#Text), головним розпорядником бюджетних коштів та відповідальним виконавцем програм є МОЗ України. Згідно з пунктом 2 Порядку одержувачем бюджетних коштів є ДП «Медзакупівлі України», що належить до сфери управління МОЗ України і одержує кошти на виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я в частині доведеного до нього переліку напрямів профілактики, діагностики та лікування протягом відповідного бюджетного періоду.
Постановою Кабінету Міністрів України від 07.03.2022 № 216 «Деякі питання закупівлі лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них» (зі змінами) затверджено перелік лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них, що закуповуються на виконання відповідних угод (договорів), укладених особою, уповноваженою на здійснення закупівель у сфері охорони здоров’я для виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я (режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/216-2022-%D0%BF#n14).
Наказом Міністерства охорони здоров’я України (далі – МОЗ України) від 26.01.2024 № 137 (режим доступу: https://moz.gov.ua/uk/decrees/nakaz-moz-ukraini-vid-26012024--137-pro-dovedennja-do-derzhavnogo-pidpriemstva-medichni-zakupivli-ukraini-pereliku-naprjamiv-profilaktiki-diagnostiki-ta-likuvannja-2024-roku) до ДП «Медзакупівлі України» доведено перелік напрямів профілактики, діагностики та лікування до закупівлі у 2024 році, включаючи напрям «Хіміотерапевтичні препарати, радіофармпрепарати та препарати супроводу для лікування онкологічних хворих».
Наказом МОЗ України від 21.02.2024 № 291 (зі змінами) (режим доступу: https://moz.gov.ua/uk/decrees/nakaz-moz-ukraini-vid-21022024--291-pro-zatverdzhennja-zvedenih-pokaznikiv-100--potrebi-u-likarskih-zasobah-medichnih-virobah-ta-dopomizhnih-zasobah-do-nih-scho-zakupovuvatimutsja-derzhavnim-pidpriemstvom-medichni-zakupivli) затверджено зведені показники 100 % потреби у лікарських засобах, медичних виробах та допоміжних засобах до них, що закуповуватимуться ДП «Медзакупівлі України» за напрямами використання бюджетних коштів у 2024 році за бюджетною програмою КПКВК 2301400 «Забезпечення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру».
Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до бюджетних програм КПКВК 2301400 «Забезпечення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру», в тому числі за напрямом «Хіміотерапевтичні препарати, радіофармпрепарати та препарати супроводу для лікування онкологічних хворих», затвердженої головним розпорядником бюджетних коштів наказом МОЗ України від 11.03.2024 № 409 та затвердженого Паспорту бюджетної програми на 2024 рік (копія наказу та паспорту додається).
Очікувана вартість предмета закупівлі встановлена відповідно та в межах бюджетної програми КПКВК 2301400 «Забезпечення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру» в межах виконання заходів за напрямом «Хіміотерапевтичні препарати, радіофармпрепарати та препарати супроводу для лікування онкологічних хворих».
Визначення очікуваної вартості здійснено відповідно до Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом ДП «Медзакупівлі України» від 15.08.2022 № 478-ОД (копія наказу та додаток 2 до наказу додаються), (довідка про ціни додається).
Проведено попередні ринкові консультації в електронній системі SAP Ariba (ID запиту: Doc1893182359), згідно з наказом ДП «Медзакупівлі України» від 14.07.2022 № 385-ОД «Про введення в дослідну експлуатацію SAP Ariba» (додається). У результаті отримано три цінові пропозиції на предмет закупівлі «Еверолімус 10 мг», які враховані разом із ціною попереднього закупівельного періоду, що є найбільш прийнятною у порівнянні з конкурентними ринковими цінами.
Інформація з системи SAP Ariba, включаючи переліки учасників, запрошених до подання пропозицій, приклади реєстраційних даних, що заповнюються учасниками для подачі пропозицій, а також значення отриманих цінових пропозицій на предмет закупівлі додається у вигляді зображень екрану зазначеної системи.
Також надаємо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщені обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (режим доступу: https://mpu.gov.ua/uk/suppliers/public/50563).
- Довідка про ціни Еверолімус 10 мг.xlsx
- Додаток 2 СОП до наказу 478-ОД.docx
- Знімок екрану Еверолімус 10 мг.png
- Наказ №385 від 14.07.2022_ SAP.pdf
- Наказ №409 від 11.03.2024_Про затвердження Паспорту + Паспорт.pdf
- Наказ №478-ОД від 15.08.2022.pdf
- Пояснення на запит Еверолімус 10 мг.docx
- Пояснення на запит Еверолімус 10 мг.pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 липня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 серпня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 травня 2024 15:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРФАРМГРУП" |
182 583 600,00
UAH
|
182 583 600,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СТМ-Фарм" |
358 995 360,00
UAH
|
358 995 360,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ» |
359 895 420,00
UAH
|
359 895 420,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРФАРМГРУП" #39580810 |
Рішення скасоване |
182 583 600,00
UAH
|
18 липня 2024 20:00
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 червня 2024 14:30
Обґрунтування аномально низької ціни
до 22 травня 2024 00:00
|
ТОВ "УКРФАРМГРУП" #39580810 |
Відхилено |
182 583 600,00
UAH
|
22 липня 2024 18:31
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 20 липня 2024 00:00
|
ТОВ "СТМ-Фарм" #43808856 |
Очікує рішення |
358 995 360,00
UAH
|
22 липня 2024 18:31
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 20 серпня 2024 18:06 |
Кінець періоду оскарження: | 31 серпня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 31 серпня 2024 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Якщо процедура закупівлі проводиться з порушенням, то вона має бути відмінена відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. |
20 серпня 2024 18:06
|
Електронний підпис |
20 серпня 2024 18:02
|
_Протокол УО №1233 від 20.08.2024 відміна процедури закупівлі Еверолімус 10 мг.docx_.docx |