Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 40538421 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, 01001, місто Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5 |
Контактна особа: |
Приходько Ірина Сергіївна 380442076757 prykhodko.is@kte.kmda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 квітня 2024 16:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 травня 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 06 травня 2024 12:17 |
Початок аукціону: | 06 травня 2024 12:17 |
Очікувана вартість: | 97 024 152,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 970 241,52 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42160000-8: Котельні установки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у Договорі, на підставі наданого Постачальником рахунку на оплату Товару, протягом 30 (тридцяти) робочих днів від дати підписання Покупцем видаткової накладної на поставлений Товар за умови наявності цільового фінансування Покупця. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 квітня 2024 17:00 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 квітня 2024 16:59 |
Додаток 4 до ТД. Проєкт договору.docx | |
25 квітня 2024 16:59 |
Додаток 2 до ТД. Технічна специфікація.docx | |
25 квітня 2024 16:59 |
Додаток 1 до ТД. Документи, необхідні для підтвердження відповідності пропозиції учасника-переможця вимогам Замовника.docx | |
25 квітня 2024 16:59 |
Додаток 3 до ТД. Технічна пропозиція.docx | |
25 квітня 2024 16:59 |
ТД 4216.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
2.Розшифровка абревіатур: м.в.ст. - метри водяного стовпа (одиниці виміру тиску); LTE - Long-Term Evolution. Стандарт безпровідної високошвидкісної передачі даних для мобільних телефонів та інших терміналів, які працюють із даними; УКХ - ультракороткі хвилі
3.Згідно Додатку 2 до тендерної документації зазначено: У разі, якщо дані Технічні вимоги містять посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, посилання на джерело походження або виробника тощо, то вважається, що Технічні вимоги містять вираз «або еквівалент»
Обґрунтування: Замовником могло бути застосовано використання найменувань окремих виробників для того, щоб з метою спрощення процесу підготовки тендерних пропозицій дати учасникам розуміння, які товари цілком задовольняють потреби підприємства.
У разі, якщо дані Технічні вимоги містять посилання на ДСУТ/ГОСТ/ТУ, якість продукції, запропонована учасниками, має бути не гірша ніж в зазначеному ДСТУ/ГОСТ/ТУ.
Також зазначаємо, що Технічні вимоги затверджені науково-технічною радою КП КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО і відповідають нормативно-технічним документам України.
4. Відповідно до пункту 24 Постанови №1178 Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Замовником правомірно визначено Строк для подання тендерних пропозицій, який складає не менше, ніж сім днів з дня оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель. Виходячи з наведеного та з у зв’язку з виробничою потребою, термін подання пропозицій не може бути продовжено.
Вимоги до конструкції пластинчастих теплообмінників:
- всі конструктивні несучі елементи пластинчастого теплообмінника (направляючі, шпильки) повинні бути оцинкованими, або виконані з нержавіючої сталі;
- конструктивні елементи пластинчастого теплообмінника повинні бути розраховані на максимальний робочий тиск Р=16 кгс/см2, та максимальну температуру середовища t=+150 °C (Температуру точки зламу +115°C приймають при розрахунку поверхні нагріву теплообмінників) і різницю тиску в контурах до ∆Р=10 кгс/см2;
- матеріал пластин – нержавіюча сталь марки AISI 316, або більш якісної;
- знімна ізоляція корпусу пластинчастого теплообмінника для можливості проведення ремонту;
- ущільнення EPDM;
- гідравлічний опір кожної ступені по контуру мережної води (теплоносій), не більше 15 кПа;
- сумарний гідравлічний опір обох ступенів по контуру водопровідної води, не більше 30 кПа.
2. 95/60оС
Перелік параметрів, які повинні передаватися з кожної дизельної котельні в диспетчерську через зазначений шлюз (може бути змінений):
1. Температура навколишнього середовища – ТЕ1.
2. Температура в котельні – ТЕ2.
3. Задана температура в подачі.
4. Температура подачі теплового агенту на споживача – ТЕ5.
5. Температура звороту теплового агенту від споживача – ТЕ6.
6. Температура на виході котла – ТЕ3.
7. Температура на вході котла – ТЕ4.
8. Тиск подачі теплового агенту в мережу споживача – PE4.
9. Тиск звороту теплового агенту від мережі споживача – PE5.
10. Тиск на виході котла - PE1.
11. Тиск на вході котла - PE2.
12. Заданий максимальний тиск котла.
13. Датчик витрати підживлення - QS1.
14. Датчик рівня запасу теплоносія - LE1.
15. Робота насосу котлового контуру - М2 (ручний/автоматичний режим).
16. Робота насосу контуру споживача - М3 (ручний/автоматичний режим)
17. Робота насосу заповнення бака підживлення - М4.
18. Рівень в пересувній ємності палива - LЕ2.
19. Робота насосу циркуляції дизельного палива - М1.
20. Сигнал "Сухий хід" насосу котлового насосу - PS1.
21. Сигнал від пресостату "Сухий хід" насосу контуру споживача- PS2.
22. Стан пальника (Ручний, Автоматичний, Аварія).
23. Стан вентилятора.
24. Стан Економайзера.
25. Стан прогрів.
26. Стан Головний Вимикач (ручний/автоматичний режим).
27. Стан Загальний Авто.
28. Рівень гліколю (мм).
Протоколи обміну даними дизельної котельні з диспетчерською: web-доступ до контролера котельні, обмін по протоколу 60870-5-104
2. Ергономіка котельні має передбачати доступ до всіх елементів та вузлів з урахуванням обмежень щодо місця встановлення, компактності розташування обладнання та зручності ремонту і обслуговування.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-21-000028 ● 03e47a3142154bedb8c2d4a7108aa813
- Статус: завершено ● Дата: 31 липня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 червня 2024 12:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.06.2024 № 126
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 07 червня 2024 року № 168-в «Про відпустку Басалаєвої А.В. та виплату грошової допомоги»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
18 UA-2024-04-25-011608-a 25.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-26 17:44:09
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів «Дизельна транспортабельна котельня» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-25-011608-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації та відповідних документів (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-01 12:24:48
Пояснення, інформація та документи у межах проведення моніторингу закупівлі товару «Дизельна транспортабельна котельня» UA-2024-04-25-011608-a
Відповідно до запиту Замовнику на пояснення під час здійснення моніторингу № UA-M-2024-06-21-000028 процедури закупівлі за предметом згідно з ДК 021:2015: «42160000-8 Котельні установки (Дизельна транспортабельна котельня)», оголошення № UA-2024-04-25-011608-a повідомляємо наступне:
1. Формування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено відповідно до наявної у Замовника об’єктивної потреби у забезпеченні дизельними транспортабельними котельнями для подачі тепла закладам охорони здоров’я та збірним пунктам евакуації, розташованим у закладах освіти м. Києва, у випадку значних ушкоджень об’єктів теплоенергетики та, як наслідок, відсутності централізованого теплопостачання з урахуванням вимог законодавства, та керуючись чинними нормативно-правовими актами та технічною документацією в даній сфері, а саме:
• Протокол секції з теплоенергетичних питань засідання науково-технічної ради КП КТЕ від 05.09.2023 №81;
• Розпорядження КМВА від 28.09.2022 №668;
• Правила дорожнього руху України (в частині транспортування причепів та негабаритних вантажів) – для виконання вимог щодо застосування без спеціальних заходів та організації супроводу поліцією (ГОСТ 3163; ГОСТ 2349; ГОСТ 3163; ГОСТ 12105; ГОСТ 4364; ГОСТ 22895; ГОСТ 23181; ГОСТ 6964; ГОСТ 8769; ГОСТ 12.1.019; ГОСТ 12.2.007.14; ГОСТ 21561; ГОСТ 27352; ГОСТ 8769; ГОСТ 22895; ДСТУ 3649:2010;
• ДСТУ 4454:2005; ДСТУ Б В.2.6-193:2013 – антикорозійний захист поверхонь (зовнішніх і внутрішніх);
• Екологічність - директива ЕС 2015/2193;
• Економічність – ККД відповідно до вимог Технічної політики КП КТЕ;
• Відповідність матеріалів, згідно умов роботи - НПАОП 0.00-1.81-18;
• Технічний регламент обладнання, що працює під тиском, затверджений Постановою КМУ від 16 січня 2019 р. № 27;
• Технічний регламент низьковольтного електричного обладнання Затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 р. № 1067;
• Захист обладнання повинен виконуватись у відповідності до вимог: розділу 17 - ДБН В 2.5-77:2014; пункту 4 розділу VІІ - НПАОП 0.00-1.81-18; пункту 3.26 розділу V НПАОП 0.00-1.76-15; пунктів 9.69-9.72 ДБН В.2.5-20:2018; пункту 6.1.14 – ПТЕТУіМ;
• Технічна політика КП КТЕ.
2. Розрахунок очікуваної вартості за відповідним предметом закупівлі Замовником здійснено на основі проведених ринкових консультацій та запиту цінових пропозицій з дотриманням рекомендацій, наведених у Примірній методиці визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 12.02.2020 №275. У зв’язку з чим очікувана вартість предмета закупівлі визначалась виходячи з мінімальної ціни за одиницю товару на підтвердження чого даємо таблицю розрахунків (Додаток 1).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 липня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 липня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
sas24-3-10
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 травня 2024 12:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРОВАРСЬКИЙ ЗАВОД КОТЕЛЬНОГО УСТАТКУВАННЯ АРДЕНЗ" |
89 999 984,00
UAH з ПДВ
|
89 999 984,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УКРЕНЕРГОПРОМ" |
97 023 152,00
UAH з ПДВ
|
97 023 152,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРОВАРСЬКИЙ ЗАВОД КОТЕЛЬНОГО УСТАТКУВАННЯ АРДЕНЗ" #05495354 |
Відхилено |
89 999 984,00
UAH з ПДВ
|
30 травня 2024 09:18
|
ТОВ "УКРЕНЕРГОПРОМ" #32589733 |
Переможець |
97 023 152,00
UAH з ПДВ
|
30 травня 2024 11:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 червня 2024 10:04
|
Договір №4518-ДЗЗ-24 від 14.06.2024.pdf | укладений |
14 червня 2024 10:04
|