Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти (Дизельне паливо, Бензин А-95)
Очікувана вартість
553 038 190,20 UAH
UA-2024-04-25-011591-a ● e12d1233ba92437d9330cc0d12fc0c53
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа "Центр обслуговування підрозділів Національної поліції України" |
Код ЄДРПОУ: | 40108981 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10 |
Контактна особа: |
Дамір Тенчурін +380443632447 tender.center.npu@ukr.net |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 квітня 2024 16:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 травня 2024 10:00 |
Очікувана вартість: | 553 038 190,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 530 381,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта. Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 6 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: - 3% (16 591 145,00 грн). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Державна установа «Центр обслуговування підрозділів Національної поліції України» Юр. адреса: 01601, м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10. Код ЄДРПОУ: 40108981 IBAN № UA438201720355109002001092654 в ДКСУ м. Києва Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір (з додатками та іншими його невід'ємними частинами) разом з банківською гарантією. У випадку, якщо підписантом банківської гарантії є не голова правління банку, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (а саме – уповноваженої особи банка-гаранта, яка підписала відповідний документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, тобто, особи, яка уповноважила підписанта банківської гарантії на підпис банківської гарантії; наприклад, голови правління банку, члена правління банку тощо). У випадку, якщо підписантом банківської гарантії є голова правління – його повноваження повинні бути підтверджені статутом (або іншим установчим документом банку) з накладенням КЕП банку, а також документом, згідно з яким такого голову правління було призначено на посаду, з накладенням КЕП банку. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. Також в складі документів тендерної пропозиції надається лист-згода від Банку-Гаранту на внесення змін до тексту банківської гарантії на вимогу Замовника щодо подовження терміну її дії згідно з вимогами законодавства. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 16591145 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1% від вартості договору. Назва Замовника: Державна установа «Центр обслуговування підрозділів Національної поліції України» Юр. адреса : 01601, м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10. Код ЄДРПОУ: 40108981. IBAN № UA438201720355109002001092654 в ДКСУ м. Києва Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 1% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов'язання, забезпеченого гарантією. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5109020 літр
Бензин А-95 (смарт картки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 грудня 2024
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
3406000 літр
Бензин А-95 (талони)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 грудня 2024
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
2189590 літр
Дизельне Паливо (смарт картки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 грудня 2024
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
1459700 літр
Дизельне Паливо (талони)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 грудня 2024
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Незаконна вимога (смарт-картки, електронні талони)
Дата подання: 26 квітня 2024 17:50
Дата відповіді: 29 квітня 2024 19:51
Шановний замовнику!
У тендерній документації щодо цієї закупівлі зазначено, що предметом закупівлі є Бензин А-95 та Дизельне паливо В СМАРТ-КАРТКАХ (про що зазначено, зокрема, у Додатках 1, 2 та 4 до тендерної документації), а також в талонах (або ЕЛЕКТРОННИХ ТАЛОНАХ) (про що зазначено, зокрема, у Додатках 1 та 2 до тендерної документації).
З цього приводу слід зазначити, що відповідно до вимог статті 19 Конституції України, правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Також зазначеною статтею встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України регламентуються Інструкцією про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, затвердженою Наказом Мінпаливенерго України, Мінтрансзв'язку України, Мінекономіки України, Держспоживстандарту України від 20.05.2008 № 281/171/578/155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 02.09.2008 за № 805/15496 (далі – Інструкція).
Відповідно до зазначеної Інструкції, Порядок відпуску нафтопродуктів передбачає лише такі способи відпуску нафтопродуктів:
1) Відпуск нафтопродуктів за готівку;
2) Відпуск нафтопродуктів за відомостями;
3) Відпуск нафтопродуктів за талонами;
4) Відпуск нафтопродуктів за платіжними картками.
Інших способів відпуску нафтопродуктів, в тому числі, «за смарт-картками» та «за електронними талонами», Інструкція не передбачає.
Більше того, згідно з визначенням, наведеним у Законі України «Про платіжні послуги», платіжна картка – це електронний платіжний засіб у вигляді пластикової чи іншого виду картки. При цьому, зазначений Закон передбачає можливість застосування таких типів носія ідентифікаційних даних електронного платіжного засобу, як магнітна смуга, мікросхема тощо.
При цьому вбачається, що «смарт-картка» - це електронний платіжний засіб, у якому у якості носія ідентифікаційних даних електронного платіжного засобу використовується саме мікросхема.
Таким чином, вимоги тендерної документації, які передбачають закупівлю Бензину А-95 та Дизельного палива саме В СМАРТ-КАРТКАХ, є мають ознаки НЕЗАКОННИХ ТА ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ, оскільки можуть штучно обмежити участь у закупівлі для учасників, які пропонують відпуск Бензину А-95 та Дизельного палива за картками, у яких у якості носія ідентифікаційних даних електронного платіжного засобу використовується не мікросхема, а магнітна смуга тощо.
Що стосується «ЕЛЕКТРОННИХ ТАЛОНІВ», то визначення цього терміну взагалі відсутнє у законодавстві України. За таких умов, використання цього терміну (зміст якого непрозорий та незрозумілий) в тендерній документації не сприятиме відкритості та прозорості здійснення закупівлі, та за певних умов може призвести до дискримінації окремих учасників, необ’єктивного та упередженого визначення переможця процедури закупівлі, а також може сприяти вчиненню корупційних дій і зловживань, і як наслідок, не узгоджується з вимогами статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Отже, встановлення замовником такої вимоги може призвести до ПОРУШЕННЯ ВИМОГ частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи наведене, з метою недопущення обмеження, спотворення та усунення конкуренції під час здійснення цієї закупівлі, пропонуємо добровільно внести зміни до тендерної документації, виключивши з неї зазначені вимоги (щодо способів відпуску нафтопродуктів) та встановити передбачені чинним законодавством способи відпуску нафтопродуктів.
У разі невнесення замовником відповідних змін до тендерної документації, залишаємо за собою право на оскарження зазначених вимог до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник. Будуть внесені відповідні зміни до Додатку 2 тендерної документації в частині додання в умовах поставки відпуску Бензину А-95 та Дизельного палива за допомогою Смарт- карток (Паливних або Платіжних).
Незаконна вимога (сертифікат відповідності)
Дата подання: 26 квітня 2024 17:51
Дата відповіді: 29 квітня 2024 19:51
Шановний замовнику!
У підпункті 1 пункту 1.1. Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що Учасник надає, зокрема, «сертифікат відповідності, ВИДАНИЙ УЧАСНИКУ уповноваженим органом з оцінки відповідності».
Не заперечуючи проти необхідності надання, як такого, Сертифікату відповідності на пальне, яке є предметом закупівлі, вважаємо необхідним зауважити, що вимога про його надання у редакції, викладеній у підпункті 1 пункту 1.1. Додатку 2 до тендерної документації, здатна обмежити можливості участі у цій закупівлі, а отже може призвести до порушення вимог частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Так, відповідно до вимог пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у разі здійснення закупівель, в тому числі, бензину, дизельного пального, замовники НЕ МОЖУТЬ установлювати вимоги до предмета закупівлі, що НЕ ПЕРЕДБАЧЕНІ відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Вимоги до здійснення оцінки відповідності пального вимогам технічних регламентів (результати яких оформлюються у формі Сертифікатів відповідності) визначені Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності». Відповідно до вимог частини 2 статті 25 зазначеного Закону, процедури оцінки відповідності вимогам технічних регламентів застосовуються ВИРОБНИКАМИ, а у випадках, в яких згідно з відповідними технічними регламентами обов’язки виробників покладаються на імпортерів, розповсюджувачів або інших осіб, - імпортерами, розповсюджувачами чи іншими особами.
При цьому, вимоги до бензину та дизельного палива, які є предметом закупівлі, встановлені Технічним регламентом щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 927.
Зазначений Технічний регламент НЕ ЗОБОВ’ЯЗУЄ інших учасників ринку, ніж виробники (імпортерів, розповсюджувачів), замовляти здійснення оцінки відповідності пального вимогам технічних регламентів, за умов наявності чинного Сертифіката відповідності, виданого ВИРОБНИКУ.
Таким чином, вимога замовника щодо надання сертифікату відповідності, ВИДАНОГО УЧАСНИКУ, може штучно обмежити можливість участі у торгах для учасників, які мають відповідний Сертифікат відповідності, однак який (згідно з вимогами Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності») виданий НА ІМ’Я ВИРОБНИКА.
Враховуючи наведене, з метою недопущення обмеження, спотворення та усунення конкуренції під час здійснення цієї закупівлі, пропонуємо добровільно внести зміни до підпункту 1 пункту 1.1. Додатку 2 до тендерної документації, ВИКЛЮЧИВШИ з нього слово «Учаснику».
У разі відмови від усунення з тендерної документації зазначених вимог, залишаємо за собою право на їх оскарження до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник. Будуть внесені відповідні зміни до Додатку 2 тендерної документації в частині видачі сертифікату відповідності Учаснику або Виробнику або уповноваженому представнику.
Дискримінаційна вимога (відносини з мережами АЗС)
Дата подання: 26 квітня 2024 17:51
Дата відповіді: 29 квітня 2024 19:52
Шановний замовнику!
У підпункті «а» пункту 1.2.2. пункту 1.2. Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що якщо АЗС не перебувають у власності Учасника, Учасник надає, зокрема, «скан-копію документу, який посвідчує його право господарського відання щодо АЗС, зазначених у довідці, а у разі, якщо АЗС, зазначені у довідці, знаходяться у користуванні – копію чинного договору оренди/лізингу/надання послуг або партнерського договору), строк дії якого повинен становити не менше, ніж до 31.12.2025».
З цього приводу слід зазначити, що зазначений пункт може обмежити можливість участі у цій закупівлі для учасників, у яких правова форма користування АЗС відмінна від вказаних замовником у цьому підпункті, а саме, «оренда», «лізинг», «надання послуг» або «партнерський договір».
З метою усунення ознак дискримінаційності зазначеної вимоги, просимо внести зміни до підпункту «а» пункту 1.2.2. пункту 1.2. Додатку 2 до тендерної документації, у якому, за аналогією до вимог підпункту «в» пункту 1.2.2. пункту 1.2. Додатку 2 до тендерної документації, ДОПОВНИТИ можливістю надання учасником «іншого правочину, що свідчить про наявність права користування, реалізацію палива на АЗС вираженого в іншій формі, відповідно до цивільного, господарського законодавства».
Крім того, вважаємо, що вимога щодо строку дії таких договорів «не менше, ніж до 31.12.2025», є безпідставною та необґрунтованою.
За усталеною ділової практикою, подібні договори укладаються до кінця календарного року, з можливістю пролонгації договору. Більше того, згідно з вимогами підпункту 4.4 пункту 4 Розділу І тендерної документації, строк поставки товарів - до 16.12.2024 року. Згідно з проектом договору, наведеним у Додатку 4 до тендерної документації, Договір набирає чинності з дати його підписання уповноваженими представниками Сторін, реєстрації у Замовника та діє до 31 грудня 2024 року, але в будь якому випадку - до повного виконання Сторонами умов цього Договору.
Отже, вважаємо, що об’єктивна потреба у строку дії відповідних договорів «не менше, ніж до 31.12.2025», відсутня.
Таким чином, вважаємо, що вимога тендерної документації, яка примушує учасників до передчасної пролонгації договорів оренди/лізингу/надання послуг або партнерських договорів, не менше, ніж до 31.12.2025, є безпідставною.
Враховуючи неведене, просимо внести зміни до підпункті «а» пункту 1.2.2. пункту 1.2. Додатку 2 до тендерної документації, в якому ВИКЛЮЧИТИ вимогу, відповідно до якої строк дії договору оренди/лізингу/надання послуг або партнерського договору повинен становити не менше, ніж до 31.12.2025.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник. Будуть внесені відповідні зміни до Додатку 2 тендерної документації в частині доповнення п. 1.2.2 “іншого правочину.
Щодо виключення вимоги, відповідно до якої строк дії договору оренди/лізингу/надання послуг або партнерського договору повинен становити не менше, ніж до 31.12.2025. Вважаємо дану вимогу не дискримінаційною, зважаючи на наступне:
П. 1.4. Додатку № 4 до тендерної документації та проектом договору передбачено, що «Термін дії смарт-карток, талонів (електронних талонів) необмежений. У разі зміни зовнішньої форми смарт-карток, талонів Учасник здійснює їх обмін без додаткової на це оплати (інформація щодо необмеженого терміну дії смарт-карт та талонів (або електронних талонів), а також їх безоплатного обміну зазначається у відповідному положенні пункту 5.5 проекту Договору про закупівлю Товару, згідно з Додатком 4 до Документації).»
П.5.5. проекту договору передбачено, що «5.5. Термін дії смарт-карток і Талонів є необмежений та не залежить від терміну дії цього Договору.»
П. 6.6. проекту договору передбачено, що Учасник зобов’язаний забезпечити безперебійний та повний відпуск Товару на усіх автозаправних станціях, зазначених в Переліку (Додатку 4 до Договору), відповідно до режиму (розкладу) їх роботи. Вибір автозаправних станцій визначених у Переліку (Додаток 3 до Договору) для отримання Товару в кожному конкретному випадку здійснюється Замовником (уповноваженими ним особами) на власний розсуд.»
Відповідно до п. 5.2. проекту договору Постачальник зобов’язаний в строк до 10 (десяти) календарних днів з дня отримання від Замовника Заявки на поставку Товару встановленого зразка (Додаток № 4 до Договору), передати Замовнику однією партією указаній в Заявці Талони та/або смарт-картки, у тому числі смарт-картку(и) № _______________ (далі – смарт-картка(и) Замовника) з нарахованим на ній(них) обсягом Товару у кількості та асортименті згідно Заявки Замовника.
При цьому строк дії договору відповідно до пп 13.1. проекту договору визначено що діє до 31 грудня 2024 року, але в будь якому випадку - до повного виконання Сторонами умов цього Договору.
Щодо виключення вимоги, відповідно до якої строк дії договору оренди/лізингу/надання послуг або партнерського договору повинен становити не менше, ніж до 31.12.2025. Вважаємо дану вимогу не дискримінаційною, зважаючи на наступне:
П. 1.4. Додатку № 4 до тендерної документації та проектом договору передбачено, що «Термін дії смарт-карток, талонів (електронних талонів) необмежений. У разі зміни зовнішньої форми смарт-карток, талонів Учасник здійснює їх обмін без додаткової на це оплати (інформація щодо необмеженого терміну дії смарт-карт та талонів (або електронних талонів), а також їх безоплатного обміну зазначається у відповідному положенні пункту 5.5 проекту Договору про закупівлю Товару, згідно з Додатком 4 до Документації).»
П.5.5. проекту договору передбачено, що «5.5. Термін дії смарт-карток і Талонів є необмежений та не залежить від терміну дії цього Договору.»
П. 6.6. проекту договору передбачено, що Учасник зобов’язаний забезпечити безперебійний та повний відпуск Товару на усіх автозаправних станціях, зазначених в Переліку (Додатку 4 до Договору), відповідно до режиму (розкладу) їх роботи. Вибір автозаправних станцій визначених у Переліку (Додаток 3 до Договору) для отримання Товару в кожному конкретному випадку здійснюється Замовником (уповноваженими ним особами) на власний розсуд.»
Відповідно до п. 5.2. проекту договору Постачальник зобов’язаний в строк до 10 (десяти) календарних днів з дня отримання від Замовника Заявки на поставку Товару встановленого зразка (Додаток № 4 до Договору), передати Замовнику однією партією указаній в Заявці Талони та/або смарт-картки, у тому числі смарт-картку(и) № _______________ (далі – смарт-картка(и) Замовника) з нарахованим на ній(них) обсягом Товару у кількості та асортименті згідно Заявки Замовника.
При цьому строк дії договору відповідно до пп 13.1. проекту договору визначено що діє до 31 грудня 2024 року, але в будь якому випадку - до повного виконання Сторонами умов цього Договору.
Дискримінаційна вимога (додаткові вимоги до талонів)
Дата подання: 26 квітня 2024 17:52
Дата відповіді: 29 квітня 2024 19:52
Шановний замовнику!
У пункті 2 Додатку 2 до тендерної документації наведено низку умов, зокрема, щодо наявності в учасника можливості обслуговування талонів з добовим та місячним режимом лімітування, щодо обслуговування, обліку талонів програмно-апаратним шляхом, щодо забезпечення можливості користування Замовником особовим онлайн кабінетом в якому забезпечена можливість ведення обліку та перерозподілення отриманого палива по талонам, щодо надання замовнику можливості, за допомогою сервісу онлайн кабінету, самостійно регулювати ліміти (добові чи місячні) отримання палива кожним користувачем талона.
З цього приводу слід зазначити, що відповідно до вимог пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у разі здійснення закупівель, в тому числі, бензину, дизельного пального, замовники НЕ МОЖУТЬ установлювати вимоги до предмета закупівлі, що НЕ ПЕРЕДБАЧЕНІ відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
При цьому, вимоги до бензину та дизельного палива, які є предметом закупівлі, встановлені Технічним регламентом щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 927.
Зазначений Технічний регламент НЕ МІСТИТЬ подібних вимог, які б були зобов’язані виконувати виробники, імпортери або розповсюджувачі автомобільного бензину та дизельного палива.
Таким чином, зазначені вимоги замовника, можуть штучно ОБМЕЖИТИ можливість участі у торгах для учасників, які, відповідно до вимог чинного законодавства, пропонують реалізацію пального за талонами, однак не відповідають зазначеним вище вимогам замовника.
Більше того, проект договору, який неведений у Додатку 4 до тендерної документації, також не містить жодної згадки щодо обов’язку постачальника забезпечити такий додатковий функціонал щодо талонів.
Враховуючи наведене, з метою недопущення обмеження, спотворення та усунення конкуренції під час здійснення цієї закупівлі, пропонуємо добровільно внести зміни до пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації, ВИКЛЮЧИВШИ з нього додаткові вимоги до талонів, зокрема, вимоги щодо наявності в учасника можливості обслуговування талонів з добовим та місячним режимом лімітування, щодо обслуговування, обліку талонів програмно-апаратним шляхом, щодо забезпечення можливості користування Замовником особовим онлайн кабінетом в якому забезпечена можливість ведення обліку та перерозподілення отриманого палива по талонам, щодо надання замовнику можливості, за допомогою сервісу онлайн кабінету, самостійно регулювати ліміти (добові чи місячні) отримання палива кожним користувачем талона.
У разі відмови від усунення з тендерної документації зазначених вимог, залишаємо за собою право на їх оскарження до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник програмно - технічна підтримка вимагається тільки до смарт-карток та електронних талонів тому для уточнення та конкретизації будуть внесення зміни.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-04-25-011591-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ", Код ЄДРПОУ:43012009
Дата подання: 29 квітня 2024 17:30
Дата подання: 29 квітня 2024 17:30
Незаконні та дискримінаційні умови тендерної документації
У тендерній документації щодо закупівлі UA-2024-04-25-011591-a, затвердженій Рішенням уповноваженої особи Замовника (Д.Р. Тенчурін) від 25.04.2024, протокол № 365 (далі – Тендерна документація), встановлено низку умов, які не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства, та які є дискримінаційними, оскільки унеможливлюють результативну участь у закупівлі окремих учасників (в т.ч., ТОВ «Укрнафта-Постач»). В наслідок таких дій замовника порушене право ТОВ «Укрнафта-Постач» на участь у процедурі закупівлі на недискримінаційних засадах, право на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, право на відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
В наслідок таких дій замовника, ТОВ «Укрнафта-Постач» незаконно позбавлено можливості перемогти у Процедурі закупівлі, а також порушено інтереси ТОВ «Укрнафта-Постач», пов’язані з можливістю отримання законної вигоди в наслідок виконання договору про закупівлю, укладеного за результатами Процедури закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 травня 2024 17:00
рішення від 01.05.2024 № 7716.pdf
Дата публікації: 01 травня 2024 16:59
інформація про резолютивну частину рішення від 09.05.2024 № 8264.pdf
Дата публікації: 10 травня 2024 15:55
рішення від 09.05.2024 № 8264.pdf
Дата публікації: 14 травня 2024 11:40
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесено зміни Протоколом 17.05.2024 № 549
Дата виконання рішення замовником: 17 травня 2024 17:03
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 21 травня 2024 16:25 |
Кінець періоду оскарження: | 01 червня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 01 червня 2024 00:03 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Під час проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель щодо Закупівлі були зменшенні кошторисні призначення на закупівлю паливно-мастильних матеріалів. Таким чином Замовник скасуває відкриті торги, керуючись пунктом 50 Особливостей у разі скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг. |
Документи:
21 травня 2024 16:25
|
Електронний підпис |
21 травня 2024 16:24
|
Протокол про скасування рішення закупівлі ПММ № 569.docx |