Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 - 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (Бензин А-95, Дизельне паливо)
Очікувана вартість
7 997 976,60 UAH
UA-2024-04-25-011573-a ● 492e07eb0f854cd0827d74ba6f1f4a9f
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Чернігівводоканал |
Код ЄДРПОУ: | 03358222 |
Місцезнаходження: | 14017, Україна , Чернігівська обл., Chernihiv, 15 Zhabinskogo Street |
Контактна особа: |
Бичкова Тетяна Олександрівна +380504657672 tbychkova@water.cn.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 квітня 2024 16:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 травня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 7 997 976,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 39 989,88 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21860 літр
Бензин А-95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14017, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Жабинського, буд.15 та через мережу АЗС Учасника во всіх областях України за виключенням тимчасово окупованих територій.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09132000-3 — Бензин
118480 літр
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14017, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Жабинського, буд.15 та через мережу АЗС Учасника во всіх областях України за виключенням тимчасово окупованих територій.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09134200-9 — Дизельне паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 квітня 2024 12:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 квітня 2024 12:08 |
Перелік змін .docx | |
30 квітня 2024 12:08 |
ТД Бензин зі змінами.docx | |
25 квітня 2024 16:58 |
ТД Бензин 24.docx |
30 квітня 2024 12:33 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 квітня 2024 12:08 |
Перелік змін .docx
|
|||
30 квітня 2024 12:08 |
ТД Бензин зі змінами.docx
|
|||
25 квітня 2024 16:58 |
ТД Бензин 24.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Незаконна вимога (сертифікат відповідності)
Дата подання: 28 квітня 2024 07:53
Дата відповіді: 30 квітня 2024 11:46
Шановний замовнику! У пункті 3.7. Додатку 4 до тендерної документації зазначено, що Учасник надає, зокрема, «Сетрифікат відповідност на Товар, виданий на ім’я Учасника закупівлі». Не заперечуючи проти необхідності надання, як такого, Сертифікату відповідності на пальне, яке є предметом закупівлі, вважаємо необхідним зауважити, що вимога про його надання у редакції, викладеній у пункті 3.7. Додатку 4 до тендерної документації, здатна обмежити можливості участі у цій закупівлі, а отже може призвести до порушення вимог частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Так, відповідно до вимог пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у разі здійснення закупівель, в тому числі, бензину, дизельного пального, замовники НЕ МОЖУТЬ установлювати вимоги до предмета закупівлі, що НЕ ПЕРЕДБАЧЕНІ відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Вимоги до здійснення оцінки відповідності пального вимогам технічних регламентів (результати яких оформлюються у формі Сертифікатів відповідності) визначені Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності». Відповідно до вимог частини 2 статті 25 зазначеного Закону, процедури оцінки відповідності вимогам технічних регламентів застосовуються ВИРОБНИКАМИ, а у випадках, в яких згідно з відповідними технічними регламентами обов’язки виробників покладаються на імпортерів, розповсюджувачів або інших осіб, - імпортерами, розповсюджувачами чи іншими особами. При цьому, вимоги до бензину та дизельного палива, які є предметом закупівлі, встановлені Технічним регламентом щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 927. Зазначений Технічний регламент НЕ ЗОБОВ’ЯЗУЄ інших учасників ринку, ніж виробники (імпортерів, розповсюджувачів), замовляти здійснення оцінки відповідності пального вимогам технічних регламентів, за умов наявності чинного Сертифіката відповідності, виданого ВИРОБНИКУ. Таким чином, вимога замовника щодо надання сертифікату відповідності, ВИДАНОГО УЧАСНИКУ, може штучно обмежити можливість участі у торгах для учасників, які мають відповідний Сертифікат відповідності, однак який (згідно з вимогами Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності») виданий НА ІМ’Я ВИРОБНИКА. Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (рішенням № 5254-р/пк-пз від 25.03.2024 до закупівлі UA-2024-03-13-009333-a) підтверджує незаконність даної вимоги. Враховуючи наведене, з метою недопущення обмеження, спотворення та усунення конкуренції під час здійснення цієї закупівлі, пропонуємо добровільно внести зміни до пункті 3.7. Додатку 4 до тендерної документації, ВИКЛЮЧИВШИ з нього слова «виданий на ім’я Учасника закупівлі». У разі відмови від усунення з тендерної документації зазначених вимог, залишаємо за собою право на їх оскарження до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дискримінаційна вимога (додаткові вимоги до талонів)
Дата подання: 28 квітня 2024 08:11
Дата відповіді: 01 травня 2024 08:42
Шановний замовнику! У пункті 1 Розділу 2 Додатку 4 до тендерної документації зазначено "Учасник повинен забезпечити Замовника онлайн системою керування та розподілу пального за допомогою WEB додатку. Покупець повинен мати доступ до «Особистого кабінету» Учасника в якому здійснюється контроль та розподіл пального". З цього приводу слід зазначити, що відповідно до вимог пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у разі здійснення закупівель, в тому числі, бензину, дизельного пального, замовники НЕ МОЖУТЬ установлювати вимоги до предмета закупівлі, що НЕ ПЕРЕДБАЧЕНІ відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). При цьому, вимоги до бензину та дизельного палива, які є предметом закупівлі, встановлені Технічним регламентом щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 927. Зазначений Технічний регламент НЕ МІСТИТЬ подібних вимог, які б були зобов’язані виконувати виробники, імпортери або розповсюджувачі автомобільного бензину та дизельного палива. Таким чином, зазначені вимоги замовника, можуть штучно ОБМЕЖИТИ можливість участі у торгах для учасників, які, відповідно до вимог чинного законодавства, пропонують реалізацію пального за талонами, однак не відповідають зазначеним вище вимогам замовника. Більше того, проект договору, який неведений у Додатку 5 до тендерної документації, також не містить жодної згадки щодо обов’язку постачальника забезпечити такий додатковий функціонал щодо талонів. Враховуючи наведене, з метою недопущення обмеження, спотворення та усунення конкуренції під час здійснення цієї закупівлі, пропонуємо добровільно внести зміни до пункту 1 Розділу 2 Додатку 4 до тендерної документації, ВИКЛЮЧИВШИ з нього додаткові вимоги до талонів, зокрема, "Учасник повинен забезпечити Замовника онлайн системою керування та розподілу пального за допомогою WEB додатку. Покупець повинен мати доступ до «Особистого кабінету» Учасника в якому здійснюється контроль та розподіл пального". У разі відмови від усунення з тендерної документації зазначених вимог, залишаємо за собою право на їх оскарження до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, на Ваше звернення повідомляємо, що вимоги тендерної документації стосовно забезпечення Замовника онлайн системою керування та розподілу пального за допомогою WEB додатку викликані потребою Замовника у забезпеченні безперебійної роботи важливих для життєдіяльності міста об’єктів. Вимоги тендерної документації щодо закупівлі Бензину А-95 та Дизельного палива для потреб КП «Чернігівводоканал» передбачають та враховують всі можливі ризики та події, пов’язані із воєнним станом в Україні та в місті в цілому. Зазначений ресурс або схожий за функціоналом, дозволяє Замовнику здійснювати оперативний та своєчасний контроль витрат та отоварення паливно мастильними матеріалами (далі – ПММ), що йому належать. Оскільки таку можливість надають усі оператори ринку палива та нафтопродуктів, які володіють національними мережами АЗС, Замовник не вбачає порушення у встановлені вимоги, що дозволяє здійснювати контроль та облік ПММ за допомогою будь-якої IT- системи запропонованої Учасником. В той же час, у інших Учасників є право пропонувати будь-які аналогічні за змістом IT - системи Учасника або його партнерів/орендодавців/операторів АЗС на вибір Учасника та інформацію з посиланням на веб сайт/програму/додаток/тощо партнера/партнерів, які дадуть відповідні можливості Замовнику.
Тому підстави для внесення змін до тендерної документації щодо виключення вимоги: «Учасник повинен забезпечити Замовника онлайн системою керування та розподілу пального за допомогою WEB додатку. Покупець повинен мати доступ до «Особистого кабінету» Учасника в якому здійснюється контроль та розподіл пального» у Замовника відсутні.
Тому підстави для внесення змін до тендерної документації щодо виключення вимоги: «Учасник повинен забезпечити Замовника онлайн системою керування та розподілу пального за допомогою WEB додатку. Покупець повинен мати доступ до «Особистого кабінету» Учасника в якому здійснюється контроль та розподіл пального» у Замовника відсутні.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-04-25-011573-a.a1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРПЕТРОЛЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:43699122
Дата подання: 29 квітня 2024 15:12
Дата подання: 29 квітня 2024 15:12
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Замовником встановлена дискримінаційна вимога, а саме: учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати сертифікат відповідності на Товар, виданий на ім’я Учасника закупівлі.
Рішення органу оскарження: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Прийнято до розгляду: 01 травня 2024 16:58
рішення від 01.05.2024 № 7717.pdf
Дата публікації: 01 травня 2024 16:58
інформація про резолютивну частину рішення від 09.05.2024 № 8265.pdf
Дата публікації: 10 травня 2024 15:56
рішення від 09.05.2024 № 8265.pdf
Дата публікації: 14 травня 2024 11:32
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 травня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ОККО-СЕРВІС" |
7 770 246,00
UAH з ПДВ
|
7 770 246,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "ОККО-СЕРВІС" #44838860 |
Очікує рішення |
7 770 246,00
UAH з ПДВ
|
14 травня 2024 11:37
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 травня 2024 09:35
|