Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Автопідіймачі пожежні з висотою рятування 52-53 метри
Очікувана вартість
140 000 000,00 UAH
UA-2024-04-25-010891-a db2642871fff41098a645b8e3f882b80
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Герман Полішко

+380969389161 german.polishko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій
Код ЄДРПОУ: 33945469
Вебсайт: https://uz.dsns.gov.ua/
Місцезнаходження: 04082, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Бережанська, 7
Контактна особа: Герман Полішко
+380969389161
german.polishko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 квітня 2024 16:24
Звернення за роз’ясненнями: до 03 травня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 травня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 травня 2024 09:00
Очікувана вартість: 140 000 000,00 UAH з ПДВ
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби


Тендерна документація

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 квітня 2024 16:24
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 квітня 2024 16:24
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 квітня 2024 16:24
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 квітня 2024 16:24
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 квітня 2024 16:24
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 квітня 2024 16:24
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 квітня 2024 16:24
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 квітня 2024 16:24
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 квітня 2024 16:24
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 квітня 2024 16:24
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 квітня 2024 16:24
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 квітня 2024 16:24
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 квітня 2024 16:24
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 квітня 2024 16:24
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 квітня 2024 16:24
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 квітня 2024 16:24
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 квітня 2024 16:24
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 квітня 2024 16:24
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 квітня 2024 16:24
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 квітня 2024 16:24
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 квітня 2024 16:24
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 квітня 2024 16:24
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 квітня 2024 16:24
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 квітня 2024 16:24

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

25 квітня 2024 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 квітня 2024 16:24
ТД до АП 52-53 .docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання щодо Технічних вимог
Дата подання: 29 квітня 2024 16:10
Дата відповіді: 01 травня 2024 18:05
Пункт. 8.20 ТЕХНІЧНИХ ВИМОГ Автопідіймачі пожежні з висотою рятування 52-53 метрів згідно коду ДК 021:2015 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби, передбачає, що система пуску Електрогенератора повинна бути стартерна, тип двигуна – 4 - тактний, що має дискримінаційний характер, оскільки: 1. Замовник не обгрунтував необхідність встановлення у Технічних вимогах, саме таких характеристик Електрогенератора, зокрема, системи пуску Електрогенератора – стартерної, типу двигуна – 4 - тактного. 2. Взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише суб’єкти господарювання, Автопідіймачі, яких матимуть електрогенератор з системою пуску – стартерною, типом двигуна – 4 - тактним. Вищезазначене обмежує право на участь у даній закупівлі тих учасників, які можуть запропонувати альтернативні варіанти, зокрема: систему пуску Електрогенератора – гідравлічну, тип двигуна Електрогенератора – гідромотор. Відповідно до п.4 ч.1 статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. З огляду на вищезазначене, просимо усунути вказані порушення та внести відповідні зміни до Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Технічні вимоги до автопідіймачів пожежних з висотою рятування 52-53 метри затверджені наказом ДСНС України. Замовником ініційовано звернення до ДСНС щодо розгляду Вашого питання. У разі позитивного рішення, Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2024-04-25-010891-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ", Код ЄДРПОУ:32849408
Дата подання: 10 травня 2024 10:44
Вимога переглянути результати кваліфікації, відміна акцептування пропозиції учасника ТОВ "ПОЛІТЕК ІМПЕКС", або скасування закупівлі.
В Протоколі відхилення учасника ТОВ з ІІ «Юромаш» № 45 від 08.05.2024 вказані причини дискваліфікації , а саме :
Учасником у складі тендерної пропозиції подано інформацію в якій не зазначено технічні та якісні характеристики із обов’язковим зазначенням марок, моделей, модифікацій переліченого нижче обладнання:
- Аптечка медична автомобільна типу АМА -1
- Вогнегасник порошковий типу ВП-9
Але замовник одночасно акцептує пропозицію ТОВ «ПОЛІТЕК ІМПЕКС» з аналогічними відхиленнями, що є дискримінацією учасників.
Вимагаємо відхилення пропозиції ТОВ "ПОЛІТЕК ІМПЕКС", т.я . не відповідає технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 травня 2024 15:22
Доброго дня. В тендерній пропозиції ТОВ «ПОЛІТЕК ІМПЕКС» надано документ “55. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики.pdf” в якому зазначені технічні характеристики по відповідним позиціям.
В тендерній пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ" було надано документ “Технічні характеристики.pdf.p7s” в якому не зазначено розмір, колір, вага щодо “Аптечки медичної автомобільної типу АМА-1” та робоча речовина, витісняюча речовина, вага спорядженого вогнегасника, вага гасячого заряду, тривалість випуску речовини, максимальна площа гасіння, габаритні розміри, довжина викиду струменю, робочий тиск, термін експлуатації, діапазон допустимих температур зберігання щодо “Вогнегасника порошкового типу ВП-9”, що не відповідає умовам технічної специфікації предмета закупівлі. Окрім цього не надано ряд відповідних технічних характеристик щодо додаткового обладнання, пожежно-технічного оснащення та аварійно-рятувального обладнання які зазначені в Протоколі уповноваженої особи від 08.05.2024 № 45.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-06-04-000077 ● 2940e8a2dbe24bb39928355046191f61
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 червня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 червня 2024 11:22
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


03.06.2024 № 111

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
43 UA-2024-04-25-010891-a 25.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-06-06 17:22:21

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури Автопідіймачі пожежні з висотою рятування 52-53 метри (ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-25-010891-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, зокрема ТОВ «Компаня ТІТАЛ» (від 01.04.2024 вх.№76/1129), ТОВ «Променергообладнання» (від 28.03.2024 вх.№76/1114), ТОВ «НВК Патрон Демайнінг» (від 28.03.2024 вх.№76/1105), ТОВ «Політек Імпекс» (від 29.03.2024вх.№76/1113), посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо)), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати пояснення (інформацію, документи) щодо підстав не розміщення Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, що зазначені у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.05.2024 №45, учаснику товариству з обмеженою відповідальністю з іноземними інвестиціями «Юромаш», враховуючи норми абзацу другого статті 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-06-11 19:48:08

Автопідіймачі пожежні з висотою рятування 52-53 метри. Пояснення щодо закупівлі Автопідіймача пожежного з висотою рятування 52-53 метри

Стосовно поставлених питань запиту Державної аудиторської служби України від 06.06.2024 року щодо закупівлі Автопідіймачів пожежних з висотою рятування 52-53 метри (UA-2024-04-25-010891-a) повідомляємо наступне.
Відповідно до вимог наказу ДСНС від 13.06.2023 № 477 «Про проведення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти в Державній службі України з надзвичайних ситуацій» (у редакції наказу ДСНС 12.02.2024 № 145) (далі - Наказ) Управлінню забезпечення ОРС ЦЗ ДСНС України доручено здійснювати закупівлю транспортних засобів, а саме: “Пожежні автоцистерни, пожежні автодрабини, пожежні автопідіймачі, спеціальна інженерна техніка, спеціальна аварійно-рятувальна техніка, спеціальна техніка РХБ захисту, піротехнічні машини, автомобільна техніка (вантажні, легкові спеціалізовані, автобуси, спеціалізовані автобуси), паливозаправники”.
Алгоритмом (методикою) формування пріоритетної потреби для планування централізованих закупівель/закупівель у системі ДСНС відповідно до вимог наказу ДСНС від 13.06.2023 № 477 «Про проведення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти в Державній службі України з надзвичайних ситуацій» (у редакції наказу ДСНС 12.02.2024 № 145) (додається) визначено:
“Операція 5. Визначення технічних вимог до предметів централізованих закупівель (робоча група). Технічні вимоги до Майна розробляються Робочою групою з визначення технічних вимог до майна (далі – Робоча група). Склад робочої групи затверджується наказом ДСНС. Робоча група у своїй діяльності керується нормативно-правовими актами з питань закупівель, керівними документами МВС, ДСНС, Технічними регламентами, національними стандартами України чи інших держав, вимогами безпеки для життя і здоров’я людини та охорони навколишнього середовища, Положенням про Робочу групу, тощо. Визначені Робочою групою технічні вимоги до Майна затверджуються наказом ДСНС та оприлюднюються на офіційному сайті ДСНС для використання підпорядкованими підрозділами ДСНС. Підрозділи апарату ДСНС за напрямами доводять наказ про затвердження технічних вимог до Майна органу, який здійснює централізовану закупівлю для здійснення закупівель відповідно до вимог чинного законодавства. Орган, який здійснює централізовану закупівлю товарів, робіт та послуг розробляє технічні та якісні характеристики до предмета закупівлі на підставі оприлюднених на офіційному сайті ДСНС технічних вимог до майна, затверджених наказом ДСНС.”
Наказ ДСНС від 22.02.2024 № НГ-84 “Про створення робочих груп” (додається).
Відповідно до протоколу засідання робочої групи з визначення технічних вимог до майна (спеціальної, пожежно-рятувальної та автомобільної техніки) №3 від 12 березня 2024 року запропоновано розмежувати додатково технічні вимоги Автопідіймачі пожежні згідно штату 45-55 розмежувати на 45-46 метрів, 50-51 метр та 52-53 метри. Також було зауважено, що вищевказана техніка має специфічні конструктивні особливості і її виготовлення впродовж року у кількості визначеній першочерговою потребою одним із виробників є неможливим, що в свою чергу, при розмежуванні по висотам, надасть можливості закупівлі техніки у різних постачальників (протокол №3 додається).
Технічні вимоги до автопідіймачів пожежних з висотою підйому 45-55 метрів затверджені наказами ДСНС та розділені на чотири категорії відповідно до висоти рятування (оприлюднені на офіційному сайті ДСНС) (додаються):
- № НС-307 від 19.03.2024 “Про затвердження технічних вимог до автопідіймача пожежного з висотою рятування 45-46 метр”;
- № НС-282 від 18.03.2024 “Про затвердження технічних вимог до автопідіймача пожежного з висотою рятування 50-51 метр”;
- № НС-285 від 18.03.2024 “Про затвердження технічних вимог до автопідіймача пожежного з висотою рятування 52-53 метр”;
- № НС-283 від 18.03.2024 “Про затвердження технічних вимог до автопідіймача пожежного з висотою рятування 54-55 метр”.
На виконання листа ДСНС України від 20.03.2024 № 21-5944/212 «Про надання інформації» та з метою здійснення необхідних заходів щодо визначення очікуваної вартості предмету закупівлі, сектором маркетингових досліджень Управління було направлено запити на отримання цінових пропозицій від постачальників, а саме: ТОВ «КОМПАНІЯ ТІТАЛ»; ТОВ “ВАЛІДУС СПЕЦАВТО”; ТОВ “Спецвен”; ТОВ «ПК «ПОЖМАШИНА»; ТОВ “Променергообладнання”; ТОВ “Спец-Ком-Сервіс”; ТОВ «НВК Патрон Демайнінг» (лист ДСНС від 20.03.2024 № 21-5944/212 додається).
З електронної системи “Prozorro” отримано інформацію щодо аналогічної закупівлі (UA-2023-07-19-007109-а), яку проводив 1 державний пожежно-рятувальний загін ГУ ДСНС України у Івано-Франківській області по закупівлі автопідіймача пожежного з висотою підйому 52-55 метрів, вартістю 67 900 000, 00 грн. Вказану ціну взято в розрахунок під час визначення очікуваної вартості.
З електронної системи “Prozorro” отримано інформацію щодо аналогічної закупівлі (UA-2023-08-03-002109-а), яку проводив ГУ ДСНС України у Львівській області по закупівлі автопідіймача пожежного з висотою підйому 52-55 метрів, вартістю 67 900 000, 00 грн. Вказану ціну взято в розрахунок під час визначення очікуваної вартості.
Відповідно до примірної методики розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства № 275 від 18.02.2020 р., (далі — примірна методика) для визначення очікуваної вартості слід використовувати метод порівняння ринкових цін, за відповідними формулами, який не може бути застосований до автопідіймача пожежного з висотою рятування 45-46 метрів та 50-51 метрів, в зв’язку з наявністю лише по одній ціновій пропозиції, щодо автопідіймача пожежного з висотою рятування 54-55 метрів - відсутні цінові пропозиції.
Метод розрахунку очікуваної вартості на підставі закупівельних цін попередніх закупівель, що передбачений п. 2 розділу 3 примірної методики, також не може буди застосований, в зв’язку з тим, що інформація стосовно закупівель автопідіймача пожежного з висотою рятування 45-46 метрів, 50-51 метрів та з висотою рятування 54-55 метрів в електронній системі закупівель “Prozorro” відсутня.
Відповідно до пункту 1 розділу 3 примірної методики, для розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі автопідіймача пожежного з висотою рятування 52-53 метри можна застосувати метод порівняння ринкових цін, за відповідними формулами.
Згідно висновку маркетингового дослідження щодо визначання очікуваної вартості предмета закупівлі автопідіймачі пожежні з висотою підйому 45-55 метрів проведеним сектором маркетингових досліджень Управління від 03.04.2024 № 458-ДЗ/76 очікувана вартість предмету закупівлі автопідіймачів пожежних з висотою рятування 52-52 метри, в кількості 2 од., склала — 140 000 000,00 грн. з ПДВ (очікувана вартість за одиницю — 70 000 000,00 грн. з ПДВ)(висновок маркетингового дослідження додається).
Визначена очікувана вартість розрахована як середня арифметична величина на підставі наданих комерційних пропозицій від потенційних учасників та отриманої інформації з електронної системи закупівель “Prozorro”:
1) ТОВ “Компаня ТІТАЛ” — вх.№ 76/1129 від 01.04.2024;
2) ТОВ “Променергообладнання” — вх.№ 76/1114 від 28.03.2024;
3) ТОВ “НВК Патрон Демайнінг” — вх.№ 76/1105 від 28.03.2024;
4) ТОВ “Політек Імпекс” — вх.№ 76/1113 від 29.03.2024;
5) ТОВ “Політек Імпекс” — UA-2023-07-19-007109-a;
6) ТОВ “Політек Імпекс” — UA-2023-08-03-002109-a.

25.04.2024 року Управлінням забезпечення ОРС ЦЗ ДСНС України (далі-Замовник) було оголошено процедуру відкритих торгів з особливостями відповідно до постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» на закупівлю Автопідіймачів пожежних з висотою рятування 52-53 метри (ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-25-010891-a) в кількості — 1 одиниця Лот — 1; в кількості — 1 одиниця Лот — 2, очікуваною вартістю закупівлі 140 000 000,00 грн. з ПДВ.
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики до предмету закупівлі розроблені Замовником на підставі наказу ДСНС України від 22.04.2024 № НС-467 "Про затвердження технічних вимог до автопідіймачів пожежних з висотою рятування 52-53 метри" (додаються).
2. Щодо не розміщення Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, що зазначені у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.05.2024 №45, учаснику товариству з обмеженою відповідальністю з іноземними інвестиціями «Юромаш», враховуючи норми абзацу другого статті 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
Вивчивши документи тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ" Замовником виявлені документи, які не відповідають вимогам технічних характеристик предмета закупівлі та не є невідповідностями у інформації та / або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, а саме:
згідно Додатку 3 “Інформація про необхідні, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі” до тендерної документації Замовником зазначено що, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати:
1. “Детальний опис предмета закупівлі за всіма пунктами технічних вимог, у тому числі додаткового обладнання, пожежно-технічного оснащення та аварійно-рятувального обладнання (комплектації), що буде постачатись, його технічні та якісні характеристики із обов'язковим зазначенням марок, моделей, модифікацій (не допускається застосування висловів «або», «еквівалент», «аналог» тощо).”
Учасником у складі тендерної пропозиції надано інформацію в якій не зазначено технічні та якісні характеристики із обов'язковим зазначенням марок, моделей, модифікацій переліченого нижче обладнання:
- лафетний ствол з дистанційним керуванням;
- відеореєстратор з картою пам’яті та камерою заднього ходу;
- мотузка пожежна рятувальна типу МПР довжиною 50 м;
- ремінна система для сполученого (спільного) перенесення (плечова), пожежної штурмової сокири та багатофункціонального інструменту рятувальника для проникнення;
- ноші медичні жорсткі для постраждалих типу Біомед В10валент із системою кріплення та фіксації на платформі пожежного автопідіймача;
- противідкатний упор з полімерних матеріалів;
- аптечка медична автомобільна типу АМА-1;
- знак аварійної зупинки;
- вогнегасник порошковий типу ВП-9;
- автомобільний домкрат;
- комплект водійського інструменту у валізі;
- місток рукавний;
- стрічка сигнальна червоно-білого кольору;
- конус сигнальний дорожній;
- електрогенератор.
2. “Документальне підтвердження від виробника досвіду виробництва та постачання предмету закупівлі (посилання на закупівлі, листи (висновки) торгово-промислових палат, копії договорів постачання (зі збереженням комерційної таємниці) або інші матеріали, що підтверджуються із відкритих джерел.”
У складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ" не надано вищезазначений документ.
3. “Креслення, малюнки, діаграми навантажень, схеми розміщення пожежно-технічного оснащення та аварійно-рятувального обладнання, пофарбування тощо.”
У складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ" не надано креслення, малюнки, діаграми навантажень, схеми розміщення пожежно-технічного оснащення та аварійно-рятувального обладнання, пофарбування.
Абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації щодо предмета закупівлі, крім невідповідності у інформації та / або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.

На підставі викладеного вище, Замовником прийнято рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ" на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 21 червня 2024
Кінцевий строк оскарження: 27 червня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Автопідіймач пожежний з висотою рятування 52-53 метри
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 70 000 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 350 000,00 UAH з ПДВ
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта. Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 6 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: - 1% ЛОТ 1 — Автопідіймач пожежний з висотою рятування 52-53 метри — (700 000,00 грн.) Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення  тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (зі змінами). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 7. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту ДСНС України Юридична адреса : 04082, м. Київ, вул. Бережанська, 7. Код ЄДРПОУ: 33945469. IBAN № UA198201720343120001000009038 в ДКСУ м. Києва Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 700000 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3% від вартості договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю протягом 5 (п’яти) робочих днів: 1) після виконання Постачальником цього Договору про закупівлю у повному обсязі стосовно якості, кількості та строків; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178. Замовник не повертає забезпечення виконання Договору у разі, якщо Постачальник не виконав умови Договору у повному обсязі стосовно якості, кількості та строків. Назва Замовника: Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту ДСНС України Юр. адреса : 04082, м. Київ, вул. Бережанська, 7. Код ЄДРПОУ: 33945469. IBAN № UA198201720343120001000009038 в ДКСУ м. Києва Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. У разі продовження строку дії договору про закупівлю, строк дії забезпечення виконання договору повинен бути продовжений на відповідний строк. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) згідно чинного законодавства (шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом, завіреної печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранту. Окрім цього, переможець закупівлі повинен надати разом з оригіналом гарантії платіжне доручення, завізоване уповноваженим працівником банку, що підтверджує перерахування розміру покриття гарантії з рахунку переможця на рахунки банківської установи. До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання  (як повністю, так і частково) принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією. Вимога бенефіціара до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах бенефіціар зазначає, у чому полягає порушення принципалом основного зобов'язання, забезпеченого гарантією.

Аукціон

Початок: 07 травня 2024 11:28
Закінчення: 07 травня 2024 11:51
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 од
Автопідіймач пожежний з висотою рятування 52-53 метри
ДК 021:2015: 34144213-4 — Пожежні автомобілі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04202, Україна, м. Київ, вул. Вишгородська, 150
Дата доставки: 29 листопада 2024

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта. Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 6 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: - 1% ЛОТ 1 — Автопідіймач пожежний з висотою рятування 52-53 метри — (700 000,00 грн.) Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення  тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (зі змінами). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 7. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту ДСНС України Юридична адреса : 04082, м. Київ, вул. Бережанська, 7. Код ЄДРПОУ: 33945469. IBAN № UA198201720343120001000009038 в ДКСУ м. Києва Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України.

Сума забезпечення: 700000 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3% від вартості договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю протягом 5 (п’яти) робочих днів: 1) після виконання Постачальником цього Договору про закупівлю у повному обсязі стосовно якості, кількості та строків; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178. Замовник не повертає забезпечення виконання Договору у разі, якщо Постачальник не виконав умови Договору у повному обсязі стосовно якості, кількості та строків. Назва Замовника: Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту ДСНС України Юр. адреса : 04082, м. Київ, вул. Бережанська, 7. Код ЄДРПОУ: 33945469. IBAN № UA198201720343120001000009038 в ДКСУ м. Києва Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. У разі продовження строку дії договору про закупівлю, строк дії забезпечення виконання договору повинен бути продовжений на відповідний строк. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) згідно чинного законодавства (шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом, завіреної печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранту. Окрім цього, переможець закупівлі повинен надати разом з оригіналом гарантії платіжне доручення, завізоване уповноваженим працівником банку, що підтверджує перерахування розміру покриття гарантії з рахунку переможця на рахунки банківської установи. До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання  (як повністю, так і частково) принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією. Вимога бенефіціара до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах бенефіціар зазначає, у чому полягає порушення принципалом основного зобов'язання, забезпеченого гарантією.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 травня 2024 11:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ" 58 662 760,00
UAH з ПДВ
58 662 760,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛІТЕК ІМПЕКС" 67 900 000,00
UAH з ПДВ
67 900 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

04 травня 2024 11:12
Електронний підпис
04 травня 2024 11:12
Електронний підпис
04 травня 2024 11:10
Баланс за 2023 р..pdf
04 травня 2024 11:10
WMI Юромаш.pdf
04 травня 2024 11:10
протокол 218-0 Ян Герцог.pdf
04 травня 2024 11:10
Локалізація.pdf.p7s
04 травня 2024 11:10
Працівники.pdf.p7s
04 травня 2024 11:10
14 п 47.pdf.p7s
04 травня 2024 11:10
Малюнок.pdf
04 травня 2024 11:10
Статут ЮРОМАШ з описом.pdf
04 травня 2024 11:10
Гарантія 116160-GL-51-44.rar

Публічні документи

16 травня 2024 14:20
Електронний підпис
16 травня 2024 14:19
Гарантія.pdf.p7s
16 травня 2024 14:12
Гарантія.pdf
12 травня 2024 19:33
Електронний підпис
12 травня 2024 12:12
Статут копія.pdf
12 травня 2024 12:12
Протокол №1 копія.pdf
12 травня 2024 12:12
Довідка.pdf.p7s
12 травня 2024 12:12
Довідка 2.pdf.p7s
12 травня 2024 12:12
6.1. Дозвіл .pdf
12 травня 2024 12:12
Статут копія.pdf
12 травня 2024 12:12
Протокол №1 копія.pdf
12 травня 2024 12:12
Довідка.pdf.p7s
12 травня 2024 12:12
Довідка 2.pdf.p7s
12 травня 2024 12:12
6.1. Дозвіл .pdf
06 травня 2024 08:30
Електронний підпис
06 травня 2024 08:30
Електронний підпис
06 травня 2024 08:30
1. Тендерна пропозиція.pdf
06 травня 2024 08:30
30.4 Інвойс 4.pdf
06 травня 2024 08:30
41 Сертифікат типу ТЗ.pdf
06 травня 2024 08:30
Garantiya_ 700 000,00_ZMINY.pdf
06 травня 2024 08:30
30.2 Інвойс 2.pdf
06 травня 2024 08:30
37 Витяг з реєстру Lentner.pdf
06 травня 2024 08:30
38 Витяг з реєстру ТПП.pdf
06 травня 2024 08:30
28. ОСВ по рахунку 10.pdf
06 травня 2024 08:30
32. Виписка.pdf
06 травня 2024 08:30
Garantiya_ 700 000,00_ZMINY.pdf.p7s.p7s
06 травня 2024 08:30
Garantiya_ 700 000,00.pdf
06 травня 2024 08:30
Garantiya_ 700 000,00_ZMINY.pdf.p7s
06 травня 2024 08:30
30.3 Інвойс 3.pdf
06 травня 2024 08:30
29. ОСВ по рахунку 11.pdf
06 травня 2024 08:30
35. Витяг ПДВ.pdf
06 травня 2024 08:30
Garantiya_ 700 000,00.pdf.p7s.p7s
06 травня 2024 08:30
36. Протокол №1.pdf
06 травня 2024 08:30
33. Статут.pdf
06 травня 2024 08:30
Garantiya_ 700 000,00.pdf.p7s
06 травня 2024 08:30
1. Тендерна пропозиція.pdf
06 травня 2024 08:30
38 Витяг з реєстру ТПП.pdf
06 травня 2024 08:30
32. Виписка.pdf
06 травня 2024 08:30
36. Протокол №1.pdf
06 травня 2024 08:30
41 Сертифікат типу ТЗ.pdf
06 травня 2024 08:30
35. Витяг ПДВ.pdf
06 травня 2024 08:30
37 Витяг з реєстру Lentner.pdf
06 травня 2024 08:30
30.4 Інвойс 4.pdf
06 травня 2024 08:30
Garantiya_ 700 000,00_ZMINY.pdf.p7s
06 травня 2024 08:30
Garantiya_ 700 000,00_ZMINY.pdf
06 травня 2024 08:30
Garantiya_ 700 000,00.pdf
06 травня 2024 08:30
30.2 Інвойс 2.pdf
06 травня 2024 08:30
28. ОСВ по рахунку 10.pdf
06 травня 2024 08:30
30.3 Інвойс 3.pdf
06 травня 2024 08:30
Garantiya_ 700 000,00_ZMINY.pdf.p7s.p7s
06 травня 2024 08:30
Garantiya_ 700 000,00.pdf.p7s.p7s
06 травня 2024 08:30
Garantiya_ 700 000,00.pdf.p7s
06 травня 2024 08:30
29. ОСВ по рахунку 11.pdf
06 травня 2024 08:30
33. Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛІТЕК ІМПЕКС"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ"
#32849408
Відхилено 58 662 760,00
UAH з ПДВ
08 травня 2024 15:09
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛІТЕК ІМПЕКС"
#36755717
Переможець 67 900 000,00
UAH з ПДВ
09 травня 2024 15:18

Документи

08 травня 2024 15:09
Електронний підпис

Документи

09 травня 2024 15:18
Довідка НАЗК
09 травня 2024 15:18
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 травня 2024 15:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛІТЕК ІМПЕКС"
#36755717
67 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 травня 2024 15:18
Довідка НАЗК
09 травня 2024 15:18
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 травня 2024 15:25
Договір № 110.PDF укладений
17 травня 2024 15:25