Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Рейки, код 34940000-8 за ДК 021:2015 «Залізничне обладнання»
Очікувана вартість
56 121 900,00 UAH
UA-2024-04-25-010168-a ● 86f5d7a177a54674914d9937be79fc19
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" |
Код ЄДРПОУ: | 31725604 |
Місцезнаходження: | 04070, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2 |
Контактна особа: |
Тетяна Богославець +380504536101, +380442546680 t.v.bogoslavets@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 квітня 2024 15:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 травня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 56 121 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 280 609,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта відповідно до вимог ст. 25 Закону з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178. Вимоги щодо банків, строку дії банківської гарантії, умови неповернення та інші умови щодо забезпечення тендерної пропозиції наведені у п.2, 3 Розділу ІІІ та у додатку №7 цієї тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 560000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Відповідно до частини 3 статті 27 розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 0,5 % (нуль цілих п’ять десятих відсотка) ціни договору. Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: гарантія у вигляді забезпечувального (гарантійного) платежу. З метою належного забезпечення взятих на себе зобов’язань Переможець сплачує забезпечення виконання договору про закупівлю, який покриває в межах свого розміру перед Замовником будь-які інші зобов’язання Переможця, у разі порушення ним умов цього Договору. Переможець перераховує забезпечення виконання договору про закупівлю на поточний рахунок Замовника у розмірі 0,5 % від ціни Договору не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Крім того, не пізніше дати укладання договору про закупівлю, переможець повинен внести забезпечення виконання договору про закупівлю згідно вимог пункту 5 розділу VI тендерної документації. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34940000-8: Залізничне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
400 тонна
Рейки трамвайні типу NT1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02105, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Павла Усенка, 7/9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 34946110-4 — Рейки
100 комплект
Накладки стикові для рейок NT1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02105, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Павла Усенка, 7/9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 34946121-4 — Рейкові накладки та підкладки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Продавця протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання Покупцем видаткової накладної на фактично поставлений партію Товару. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 квітня 2024 15:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 квітня 2024 15:46 |
ЗТД Рейки — нова редакція.docx | |
26 квітня 2024 15:46 |
Перелік змін 1.docx | |
25 квітня 2024 15:57 |
ТД Рейки.docx |
26 квітня 2024 15:47 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 квітня 2024 15:46 |
ЗТД Рейки — нова редакція.docx
|
|||
26 квітня 2024 15:46 |
Перелік змін 1.docx
|
|||
25 квітня 2024 15:57 |
ТД Рейки.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Прохання надати роз'яснення
Дата подання: 26 квітня 2024 10:38
Дата відповіді: 26 квітня 2024 14:51
Щодо вимоги 3.1 Тендерної документації ".1. - первинний(-і) документ(-и), що свідчить про поставку аналогічного товару на суму не менше 500,0 тис. грн., за будь-який період з 31.03.2023 р. по 31.03.2024 р." просимо надати роз'яснення який договір можна вважати аналогічним?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання.
Аналогічний договір – це договір, який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015, якщо інше не зазначено в умовах документації. Отже, аналогічним за предметом закупівлі буде вважатися договір, який відповідає предмету закупівлі за показником четвертої цифри ДК 021:2015, тобто залізничне обладнання.
Аналогічний договір – це договір, який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015, якщо інше не зазначено в умовах документації. Отже, аналогічним за предметом закупівлі буде вважатися договір, який відповідає предмету закупівлі за показником четвертої цифри ДК 021:2015, тобто залізничне обладнання.
Поділ на лоти.
Дата подання: 26 квітня 2024 15:00
Дата відповіді: 29 квітня 2024 16:13
Шановний Замовнику! З метою збільшення конкуренції на торгах і отримання Замовником оптимальної ціни на трогах – просимо виділити в окремий лот рейки трамвайні типу NT1. Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання.
Розбивку предмета закупівлі на окремі лоти вважаємо недоцільною, оскільки накладки будуть використовуватись разом з рейками, які обумовлюють їх застосування лише в комплекті. В разі закупівлі тільки одного з названих компонентів, використання його буде неможливим.
Розбивку предмета закупівлі на окремі лоти вважаємо недоцільною, оскільки накладки будуть використовуватись разом з рейками, які обумовлюють їх застосування лише в комплекті. В разі закупівлі тільки одного з названих компонентів, використання його буде неможливим.
Стосовно вимоги надання сертифікату відповідності на продукцію імпортного виробництва (трамвайні рейки NT1)
Дата подання: 27 квітня 2024 20:53
Дата відповіді: 30 квітня 2024 16:50
Шановний Замовнику!
Сертифікат відповідності надається заводом-виробником при одержанні продукції. Травмайні рейки NT1 є предметом закупівлі на тендері. Таким чином сертифікат відповідності не може бути наданий до проведення торгів і закупки продукції (трамвайні рейки NT1). Просимо вилучити вимогу тендера про попереднє надання сертифікату відповідності продукції (трамвайні пейки NT1).
Заздалегідь вдячні.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання.
Згідно ч.5 Статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Таким чином, сертифікат відповідності підтверджує технічні та якісні характеристики товару що закуповується. Тому у Замовника відсутні підстави для внесення змін до Технічних вимог.
Згідно ч.5 Статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Таким чином, сертифікат відповідності підтверджує технічні та якісні характеристики товару що закуповується. Тому у Замовника відсутні підстави для внесення змін до Технічних вимог.
Внесення змін до ТД
Дата подання: 29 квітня 2024 15:45
Дата відповіді: 01 травня 2024 12:14
Шановний замовнику, просимо ЗМІНИТИ п.1 Додаток 2 (щодо матеріально-технічної бази), та представити у наступній редакції : 1.1. Якщо Учасник є виробником товару - надається Довідка (лист) довільної форми про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов даної закупівлі. 1.2. Якщо Учасник не є виробником товару: • учасником надається лист(и) від виробника у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов даної закупівлі та наданими повноваженнями учаснику у даній закупівлі; АБО • Гарантійний лист від учасника та довідку або інший документ зі складу про наявність продукції не менше чим 50% від обсягу закупівлі на складі Учасника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання.
Учасник повинен надати довідку (лист) в довільній формі.
Учасник повинен надати довідку (лист) в довільній формі.
Строки поставки
Дата подання: 29 квітня 2024 16:30
Дата відповіді: 01 травня 2024 12:18
Доброго дня! Шановний Замовнику, продукція яка є предметом закупівлі в Україні не виготовляється і може бути поставлена лише за імпортом, враховуючи це строк поставки обумовлений проектом договору (Додаток 3 до ТД) – 10 календарних днів є замалим. Даний строк не витримує ніякої критики, враховуючи терміни які необхідні на виготовлення продукції, її доставку та розмитнення на території України. Враховуючи це просимо змінити пункт 5.5. проекту Договору та викласти його в наступній редакції – «Поставка партії Товару здійснюється не пізніше 90 (дев’яносто) календарних днів з дати отримання Постачальником письмової заявки. Порядок приймання-передачі Товару наведений у Додатку № 3, що є невід’ємною частиною Договору.». Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання.
Повідомляємо, що рейки трамвайні NT1 і накладки стикові до них передбачається використовувати Службою колії КП «Київпастранс» в найкоротший термін на конкретному об’єкті. Тому постачання рейок і накладок необхідно буде здійснювати негайно після підписання відповідного договору.
Повідомляємо, що рейки трамвайні NT1 і накладки стикові до них передбачається використовувати Службою колії КП «Київпастранс» в найкоротший термін на конкретному об’єкті. Тому постачання рейок і накладок необхідно буде здійснювати негайно після підписання відповідного договору.
Технічні вимоги
Дата подання: 29 квітня 2024 16:44
Дата відповіді: 01 травня 2024 12:19
Доброго дня! Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу на те, що вимога щодо надання сертифікату відповідності на продукцію є такою, що обмежує конкуренцію на торгах. Сертифікація продукції на відповідність є цілком добровільною. Виробники продукції, що є предметом даної закупівлі, на підтвердження технічних та якісних характеристик товару надають акт (сертифікат) приймання, який засвідчує якість та відповідність продукції технічним та якісним характеристикам. Даний документ має всю необхідну технічну інформацію, яка підтверджує технічні вимоги Замовника. Просимо виключити з Додатку 5 до ТД пункт 17. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання.
Згідно ч.5 Статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Таким чином, сертифікат відповідності підтверджує технічні та якісні характеристики товару що закуповується. Тому у Замовника відсутні підстави для внесення змін до Технічних вимог.
Згідно ч.5 Статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Таким чином, сертифікат відповідності підтверджує технічні та якісні характеристики товару що закуповується. Тому у Замовника відсутні підстави для внесення змін до Технічних вимог.
Технічні вимоги
Дата подання: 29 квітня 2024 17:00
Дата відповіді: 01 травня 2024 12:20
Доброго дня. Просимо надати розʼяснення щодо п.16 Технічні вимоги (Додаток 5), щодо захисту навколишнього середовища , - окрім гарантійного листа в довільній формі, чи потрібно надавати офіційні документи на виконання вимог даних пунктів?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання.
Учасник повинен надати гарантійний лист в довільній формі.
Учасник повинен надати гарантійний лист в довільній формі.
Умови договору
Дата подання: 29 квітня 2024 17:32
Дата відповіді: 01 травня 2024 12:21
Шановний замовник, вивчивши умови проекту договору, просимо дати інформацію щодо термінів надання першої заявки на постачання товару
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання.
Згідно п. 5.3. проекту договору, поставка Товару здійснюється окремими партіями за окремою письмовою заявкою Покупця із зазначенням необхідних найменувань та кількості Товару в межах Специфікації (Додаток № 1 до Договору) виходячи з їх виробничої необхідності. Перша заявка на поставку Товару буде направлена Постачальнику негайно після підписання договору.
Згідно п. 5.3. проекту договору, поставка Товару здійснюється окремими партіями за окремою письмовою заявкою Покупця із зазначенням необхідних найменувань та кількості Товару в межах Специфікації (Додаток № 1 до Договору) виходячи з їх виробничої необхідності. Перша заявка на поставку Товару буде направлена Постачальнику негайно після підписання договору.
Щодо пункту 18. Додатка 5 ІНФОРМАЦІІ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
Дата подання: 29 квітня 2024 17:54
Дата відповіді: 01 травня 2024 12:22
Шановний Замовнику!
Просимо вилучити пункт 18 Додатка 5 ІНФОРМАЦІЇ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, в якому від Учасника вимагається надати завірені копії документів, які засвідчують якісні, конструктивні, технічні характеристики товару, його походження (сертифікати якості або паспорти або технічні паспорти або інспекційні сертифікати та/або інші документи про якість з відміткою приймання ВТК (відділом технічного контролю) та креслення на цей товар. Звертаємо вашу увагу, що вищевказані документи надаються тільки при купівлі товару. Таким чином пункт 18 надає необгрунтовану перевагу організаціям, які раніше поставляли цю продукцію та обмежує конкуренцію при проведенні торгів.
Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання.
Встановлені у тендерній документації вимоги до необхідного переліку документів обумовлені специфікою предмету закупівлі та необхідності у постачанні якісного товару, оскільки предмет закупівлі прямо впливає на безпеку перевезень пасажирів, безпеку дорожнього руху в цілому. У зв'язку із цим, замовник (згідно з частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі») має право вимагати необхідні документи, які засвідчують якісні, конструктивні, технічні характеристики товару.
Тому у Замовника відсутні підстави для внесення змін до Технічних вимог.
Встановлені у тендерній документації вимоги до необхідного переліку документів обумовлені специфікою предмету закупівлі та необхідності у постачанні якісного товару, оскільки предмет закупівлі прямо впливає на безпеку перевезень пасажирів, безпеку дорожнього руху в цілому. У зв'язку із цим, замовник (згідно з частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі») має право вимагати необхідні документи, які засвідчують якісні, конструктивні, технічні характеристики товару.
Тому у Замовника відсутні підстави для внесення змін до Технічних вимог.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 травня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МС ТРЕЙД УКРАЇНА" |
55 750 000,00
UAH з ПДВ
|
55 750 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МС ТРЕЙД УКРАЇНА" #41470176 |
Переможець |
55 750 000,00
UAH з ПДВ
|
08 травня 2024 16:19
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 травня 2024 13:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2025 09:33
|
Електронний підпис | укладений |
14 травня 2024 15:58
|
52.24 -321.pdf | укладений |
14 травня 2024 15:57
|