Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Розроблення проектної документації на нове будівництво автомобільної дороги загального користування державного значення М-15 Одеса – Рені (на м. Бухарест) на ділянці км 52+230 – км 62+220 (в обхід с. Паланка), Одеська область
Очікувана вартість
34 460 000,00 UAH
UA-2024-04-25-009600-a ● 05ec94be7a124388b87a4e8913bb150d
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Одеській області |
Код ЄДРПОУ: | 25829550 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49 |
Контактна особа: |
Єфімова Алла Іванівна 380948632826 yefimova.ai@restoration.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 квітня 2024 15:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 травня 2024 10:00 |
Очікувана вартість: | 34 460 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 344 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі безумовної та безвідкличної банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) уповноваженої особи банка-гаранта, що підписала гарантію. Крім того, усі документи видані банком і які надаються відповідно до вимог даного пункту документації повинні містити кваліфікований електронний підпис гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 "Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції", з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Гарантія повинна містити такі реквізити: 1) назву документа; 2) номер, місце складання, дату видачі; 3) повне найменування принципала - юридичної особи, для принципала - фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові (за наявності); 4) код згідно з ЄДРПОУ - для принципала - юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків); 5) назву валюти, у якій надається гарантія; 6) суму гарантії цифрами та словами; 7) назву валюти платежу, якщо вона відрізняється від валюти, у якій надається гарантія; 8) дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини; 9) найменування бенефіціара - юридичної особи, для бенефіціара - фізичної особи - прізвище, ім'я, по батькові (за наявності); 10) код згідно з ЄДРПОУ - для бенефіціара - юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для бенефіціара - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків); 11) найменування банку-гаранта; 12) дату закінчення дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії є закінченим; 13) умови, за яких надається право вимагати платіж; 14) умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії (у разі потреби); 15) підпис(и) уповноваженої(их) особи(іб) банку-гаранта; 16) інші умови (за потреби). Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 0,5% від очікуваної вартості процедури закупівлі. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 172300 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Замовник вимагає від учасника-переможця надати Замовнику в електронному вигляді забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого пунктом 49 Особливостей, якщо така вимога передбачена проектом договору, який наведений у Додатку 7 цієї тендерної документації. Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути надана з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути обов’язково підписана кваліфікованим електронним підписом Банка-Гаранта та надана Замовнику шляхом прикріплення на веб-порталі Уповноваженого органу (prozorro.gov.ua) по відповідній закупівлі. Розмір забезпечення виконання договору: 1% від суми договору. Банківська гарантія оформлюється: - банками-резидентами України - відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639; - іноземними банками – відповідно до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 (ICC Uniform Rules for Demand Guarantees, Publication No. 758). Банківська гарантія повинна містити: − назву документа; − номер, місце складання, дату видачі; − повне найменування принципала - юридичної особи, для принципала - фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові (за наявності); − код згідно з ЄДРПОУ - для принципала - юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків); − найменування бенефіціара - юридичної особи, для бенефіціара - фізичної особи - прізвище, ім'я, по батькові (за наявності); −код згідно з ЄДРПОУ - для бенефіціара - юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для бенефіціара - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків); − посилання на оголошення про проведення закупівлі (UA-_____), предмет закупівлі; − назву валюти, у якій надається гарантія; − суму гарантії цифрами та словами; − назву валюти платежу, якщо вона відрізняється від валюти, у якій надається гарантія; − дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини; − найменування банку-гаранта; − дату закінчення дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії є закінченим; − умови, за яких надається право вимагати платіж; − умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії (у разі потреби); − підпис(и) уповноваженої(их) особи(іб) банку-гаранта; − положення, що банківська гарантія забезпечує виконання зобов’язань принципала за договором закупівлі, що буде укладено за результатами закупівлі; − безвідкличне зобов'язання банка-гаранта сплатити протягом 5 (п'яти) робочих днів з дати отримання письмової вимоги Замовника (бенефіціара) повну суму, визначену у вимозі, в межах суми гарантії, за умови, що в тексті вимоги буде посилання на порушення Учасником-переможцем (принципалом) будь-яких зобов'язань, передбачених договором закупівлі, без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів; − положення, що всі платежі за гарантією мають бути здійснені банком-гарантом на користь бенефіціара незалежно від будь-яких заперечень принципала або будь-якої третьої особи; − покладення усіх витрат, пов'язаних із гарантією, на принципала; − положення, що гарантія є чинною з дати її видачі банком-гарантом; − строк дії банківської гарантії повинен бути не менше, ніж строк дії договору про закупівлю та додатково ще один місяць; − повну відповідність банківської гарантії чинному законодавству України (для банків-резидентів України) та Уніфікованим правилам для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 (для іноземних банків). Текст банківської гарантії не має містити: - посилання на умови договору про надання гарантії (правочину, укладеного між банком-гарантом та принципалом); - умови про зменшення відповідальності банка в будь-якому випадку (крім випадку прострочення подання вимоги та зменшення зобов'язань на всі суми, виплачені банком за гарантією); - умови про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги, тощо); - обмеження відповідальності банку-гаранту сумою, на яку видано гарантію, у разі порушення банком-гарантом своїх обов'язків за гарантією; - умови відкликання гарантії банком-гарантом. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти робочих днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов'язання, забезпеченого гарантією. Банківські реквізити Замовника: Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Одеській області код ЄДРПОУ:25829550 IBAN: UA838201720355169004000008577 в ДКСУ, м. Київ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
розроблення проектної документації на нове будівництво автомобільної дороги загального користування державного значення М-15 Одеса – Рені (на м. Бухарест) на ділянці км 52+230 – км 62+220 (в обхід с. Паланка), Одеська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює оплату робіт на підставі підписаних актів здачі-приймання виконаних робіт протягом 10 робочих днів (з дати отримання фінансування з відповідного бюджету). | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 квітня 2024 15:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 квітня 2024 15:38 |
ТД ПКД Паланка_М-15_ 52-62.docx | |
25 квітня 2024 15:38 |
7. Проект договору Н.Б..docx | |
25 квітня 2024 15:38 |
Зміни до завдання Паланка.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Підвтердження наявності фахівців
Дата подання: 07 травня 2024 20:40
Дата відповіді: 10 травня 2024 12:55
Шановний Замовник!
Відповідно до п.1.2 Додатку №3 тендерної документації
ВІдповідно до абзацу сімнадцятого учасник надає:
" В підтвердження наявності працівників, мають бути надані копії наказів про призначення або
копії інших документів, що підтверджують наявність працівників, на кожну особу зазначену в таблиці"
у той же час відповідно до абзацу двадцятого Ви вимагаєте:
"На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників (з постійним місцевлаштуванням), яка міститься в довідці, йому необхідно, у складі пропозиції, надати: трудові книжки (сторінки, що містять інформацію) та/або накази про призначення на посаду та/або накази про сумісництво, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками щодо осіб, які будуть задіяні учасником під час виконання договору та/або інші документи, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, (цивільно-правовий договір, тощо) - в залежності від правовідносин між учасником та працівником."
Таким чином, в одному абзаці Ви вимагаєте підвтердження виключно наявності саме "працівників", а в іншому допускаєте наявінсть фахівців ( з постійним місцевлаштуванням) за цивільно-правовим договором.
Дані вимоги суперечать одна одній.
Просимо:
1. Надати розяснення "чи можливо залучати спеціалістів за цивільно-правовою угодою"?
2. Усунути суперечності та внести зміни до тендерної документації.
3. Усунути вимогу щодо "з постійним місцевлаштуванням", адже це дискримінує учасника, оскільки наяність фаівця саме "з постійним місцевлаштуванням" не залежить від волі Учасника, Учасник не може зобовязати фахівця працювати саме "за постійним місцевлаштуванням", та керує абсолютно волею свого фахівця та не може обмежити його в конкретному місці роботи, оскільки це порушує базові принципи Конституції України та КЗпП України. Просимо видалити таку вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У зв'язку зі скороченням обсягу видатків на здійснення закупівліі дана процедура закупівлі буде відмінена.
Щодо фахівців
Дата подання: 07 травня 2024 20:48
Дата відповіді: 10 травня 2024 12:57
Шановний Замовник!
Відповідно до п.1.2 (абз девятнадцятий) додатку 3 тендерної документації Учасник повинен надати копію спеціального дозволу, виданого уповноваженим органом на виконання топографо-геодезичних вишукувань під час дії воєнного стану.
Повідомляємо, що вимога щодо видачі спеціальних дозволів на виконання топографо-геодезичних вишукувань під час дії воєнного стану на даний час відсутня!
а саме :
НАКАЗОМ СЛУЖБИ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ від 29.06.2023 № 250 "Про визнання таким, що втратив чинність, наказу Центрального управління Служби безпеки України від 23 червня 2022 року № 159" скасовано дію НАКАЗУ СЛУЖБИ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ від 23.06.2022 № 159 яким було введено в дію отримання спеціального дозволу.
Таким чином, дана вимога є незаконною та такою, що порушує наші права!
просимо вилучити дану вимогу у звязку з скасуванням нормативного документу, яким було введено необхідність отримання такого дозволу!
На наш Запит, щодо отримання такого дозволу нам було відмовлено саме через скасування такого нормативного документу.
будь ласка, вилучте дану вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У зв'язку зі скороченням обсягу видатків на здійснення закупівліі дана процедура закупівлі буде відмінена. В подальшому при проведенні подібних закупівель ваші вимоги будуть враховані.
Аналогічний досвід
Дата подання: 07 травня 2024 21:31
Дата відповіді: 10 травня 2024 12:57
Шановний замовник!
відпопвідно до додатку №3
"Аналогічними вважаються укладені не раніше 2020 року та завершені договори та/або затверджені замовником проєкти з розробки або коригування проєктної документації (стадія «Проєкт» та/або стадія "Робочий проєкт») на нове будівництво/реконструкцію автомобільних доріг загального користування державного значення протяжністю не менше 5 км, не нижче категорії ІІ, з наявністю мостових переходів протяжністю не менше 57 погонних метрів, що повинно бути відображено в експертному звіті, клас наслідків не нижче СС3."
Ми, як учасник, який має намір прийняти участьу закупівлі, маємо значний багаторічний досвід проектування доріг однак протяжність ділянки яка задовіляє виоги щодо категорії доріг є менше ніж 5 км, а тому перешкоджає нашій участі в даній закупівлі. Крім того, протяжність ділянки не впливає на складність чи особливість протеквання обєкту. 2. Повідомляємо, що встановлення мінімально допустимої протяжності мостового переходу в 57 м є також необгрунтованим та таким, що обмежує конкуренцію, оскільки учасник має досвід проектування мостів за аналогічним договором протяжністю що дорівнює менше 57 метрам (56), однак це жодним чином не перешкоджає нам виконати договір на проетквання мосту в 57 та більше метрів.. Крім того, учасник має в наявності досвід виконання робіт з проетквання мостових переходів протяжністю, яка перевищує 57 метрів, але не входить в проект будівництва доріг (окремий проект), а тому така умова штучно обмежує конкуренцію та є дискримінаційною.
Повідомляємо, що скадінсть виконання робіт не обчислюється та практично не повязана з довжиною дороги чи мостової споруди. Повідомляємо, що встановлення будь яких кокретних параметрів (обмежень) до аналоігчного договору без належного обгрунтування та доведення Замовником є незаконним. Наша позиція підвтерджується практикою органу оскарження, зокрема, рішення органу оскарження від 15.03.2023 №3204, рішення органу оскарження від 06.07.2023 №10119, та іншими.
Повідомляємо, що у випадку ігнорування даного звернення, та не усунення порушень шляхом внесення змін до процедури закупівлі ми будемо змушені звернутись за захистом своїх прав до органу оскарження.
Пропонуємо викласти визначення аналогічного догвоору в наступній редакції: " Аналогічними вважаються укладені не раніше 2020 року та завершені договори та/або затверджені замовником проєкти з розробки або коригування проєктної документації (стадія «Проєкт» та/або стадія "Робочий проєкт») на нове будівництво/реконструкцію автомобільних доріг загального користування державного значення не нижче категорії ІІ, з наявністю мостових переходів протяжністю не менше 50 погонних метрів, що повинно бути відображено в експертному звіті, клас наслідків не нижче СС3."
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У зв'язку зі скороченням обсягу видатків на здійснення закупівліі дана процедура закупівлі буде відмінена. В подальшому при проведенні подібних закупівель ваші вимоги будуть враховані.
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 10 травня 2024 14:06 |
Кінець періоду оскарження: | 21 травня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 21 травня 2024 00:00 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Станом на дату оголошення, а саме 25.04.2024р. для проведення закупівлі на розроблення проектної документації на нове будівництво автомобільної дороги загального користування державного значення М-15 Одеса – Рені (на м. Бухарест) на ділянці км 52+230 – км 62+220 (в обхід с. Паланка), Одеська область, Маяківською сільською радою було виділено фінансування в обсязі 20 000,00 грн. Так 10.05.2024р. було отримано лист Маяківської сільської ради №987-043-07, в якому вказано про неможливість перерахування коштів з місцевого бюджету Маяківської сільської територіальної громади на виконання програми розвитку дорожнього, транспортного господарства і дорожньої інфраструктури на території Маяківської сільської територіальної громади на 2021-2024 роки по об’єкту «Розроблення проектної документації на нове будівництво автомобільної дороги загального користування державного значення М-15 Одеса – Рені (на м. Бухарест) на ділянці км 52+230 – км 62+220 (в обхід с. Паланка), Одеська область». У зв’язку з вищевказаним постала потреба у відміні цієї закупівлі. Відповідно підпункту 3 пункту 50 Особливостей Замовник відміняє торги у разі скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг. Згідно з пунктом 50 Особливостей у разі відміни відкритих торгів Замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення. Таким чином, необхідно зазначити в електронній системі закупівель підстави для відміни Закупівлі. |
Документи:
10 травня 2024 14:06
|
Електронний підпис |
10 травня 2024 14:05
|
ПР3 Відміни торгів від 10.05.2024.PDF |