Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт адміністративно-побутового корпусу літера "Б", за адресою вулиця Центральна,60, село Дмитрівка, Бучанський район, Київська область
Очікувана вартість
9 465 720,00 UAH
UA-2024-04-25-008287-a ● 9c4c39a9942a4384b98bb1e93fef985b
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Інститут державного управління та наукових досліджень з цивільного захисту |
Код ЄДРПОУ: | 43533709 |
Місцезнаходження: | 04074, Україна , м. Київ обл., м. Київ, ВУЛИЦЯ ВИШГОРОДСЬКА, будинок 21 |
Контактна особа: |
Виговський Олексій 380503552961 2800527@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 квітня 2024 15:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 травня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 13 травня 2024 15:57 |
Початок аукціону: | 13 травня 2024 15:57 |
Очікувана вартість: | 9 465 720,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 47 328,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції: - вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія; - розмір забезпечення тендерної пропозиції – 0,5% від очікуваної вартості закупівлі; - строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 (дев’яносто) днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія має набувати чинності з дня її надання і не містити відкладних умов набуття нею чинності; - банківська гарантія оформляється відповідно до вимог Особливостей, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції від 14.12.2020 № 2628. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії. У тексті банківської гарантії обов’язково повинно бути зазначено: обов’язок банку-гаранта, протягом 5 робочих днів після дня отримання банком-гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії; У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією (оригіналом) відповідного документа банку-гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП (кваліфікованого електронного підпису) уповноваженої особи банку-гаранта на підпис відповідного документу. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Також в складі документів тендерної пропозиції надається лист-згода від Банку-Гаранту на внесення змін до тексту банківської гарантії на вимогу Замовника, у випадках передбачених законодавством, щодо подовження терміну її дії. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника (Принципала), яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, Замовник (Бенефіціар) повідомляє установу (Банк-гарант), що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону, про що обов'язково має бути зазначено в банківській гарантії. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 47328.6 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 % від вартості договору (відповідно до частини 3 статті 27 Закону). До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: ___________________ Місцезнаходження Замовника: Код ЄДРПОУ: IBAN № _______________ в ГУДКСУ м. ___ Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не перебувати в стадії ліквідації. У разі, якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 5 % від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов'язання, забезпеченого гарантією. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт адміністративно-побутового корпусу літера "Б", за адресою вулиця Центральна,60, село Дмитрівка, Бучанський район, Київська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата за виконані Підрядником роботи здійснюється Замовником протягом 15 банківських днів після підписання Актів приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма № КБ-2в) із Довідками про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (примірна форма № КБ-3) з урахуванням Плану фінансування робіт, що є невід’ємною частиною даного договору. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 травня 2024 10:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 травня 2024 10:46 |
Тендерна документація (06.05.2024).doc | |
06 травня 2024 10:46 |
061_Протокольне рішення УО про внесення змін до тендерної документації.docx | |
06 травня 2024 10:46 |
061_Перелік змін.docx | |
25 квітня 2024 14:57 |
Тендерна документація (23.04.2024).doc | |
25 квітня 2024 14:57 |
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ 24.04.2024.docx |
06 травня 2024 10:51 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
06 травня 2024 10:46 |
Тендерна документація (06.05.2024).doc
|
||||||
06 травня 2024 10:46 |
061_Протокольне рішення УО про внесення змін до тендерної документації.docx
|
||||||
06 травня 2024 10:46 |
061_Перелік змін.docx
|
||||||
25 квітня 2024 14:57 |
Тендерна документація (23.04.2024).doc
|
||||||
25 квітня 2024 14:57 |
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ 24.04.2024.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ТЗ
Дата подання: 02 травня 2024 15:37
Дата відповіді: 06 травня 2024 11:01
Просимо внести зміни до технічного завдання. Невідповідність обсягу робіт до матеріалу. П. 255 - Монтаж анкерів 0,18031т, а анкерів М12х156 (п.256) всього 12 шт. Невже один анкер важить 15 кг? Просимо виправити помилку та внести зміни в тех завдання. Згідно з пунктом 51 Особливостей Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів. Отже, до кінцевого строку подання пропозицій ви як замовник маєте можливість внести зміни, до тендерної документації, та у тому числі, до технічних характеристик предмета закупівлі. Якщо мова йде про внесення змін до технічних характеристик вже після розкриття тендерних пропозицій, у тому числі після визначення переможця процедури закупівлі то внесення таких змін ЗАБОРОНЕНО, оскільки згідно з пунктом 18 Особливостей умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки. Отож, для запобігання відміни закупівлі у зв'язку з технічною неможливістю усунути помилки необхідно внести зміни до ТЗ та виправити помилку.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Технічне завдання, що є Додатком 4 до Тендерної документації, розроблено у відповідності проєкту "Капітальний ремонт адміністративно-побутового корпусу літера "Б" , за адресою вулиця Центральна, 60, село Дмитрівка, Бучанський район, Київська область", який отримав позитивний експертний звіт ТОВ "Українська міжрегіональна будівельна експертиза від 03 квітня 2024 № 02612-24. Замовник не може внести зміни до існуючого проєкту.
Всі питання будуть врегульовані в процесі реалізації проекта авторським та технічним наглядом.
Всі питання будуть врегульовані в процесі реалізації проекта авторським та технічним наглядом.
ТЗ
Дата подання: 02 травня 2024 15:42
Дата відповіді: 06 травня 2024 11:00
П.335 передбачено утеплення фасаду (цоколя) пінополістиролом з опорядженням декоративним розчином. П. 340 передбачена штукатурка декоративна під фарбування Ceresit СТ 77. Некоректна назва. В назві вказано два види абсолютно різних штукатурок: під фарбування та Ceresit СТ 77 (мозаїчна). Для цоколя логічніше була б мозаїчна. Але навіщо в такому випадку фарба? Хочу уточнити яка штукатурка врахована проєктом: під фарбування чи мозаїчна?
Просимо внести зміни
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Технічне завдання, що є Додатком 4 до Тендерної документації, розроблено у відповідності проєкту "Капітальний ремонт адміністративно-побутового корпусу літера "Б" , за адресою вулиця Центральна, 60, село Дмитрівка, Бучанський район, Київська область". Замовник не може внести зміни до існуючого проєкту.
ДИСКРИМІНАЦІЙНА ВИМОГА
Дата подання: 02 травня 2024 15:53
Дата відповіді: 06 травня 2024 10:42
На підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасник має надати не менше двох виконаних договорів протягом останніх чотирьох календарних років без урахування періоду дії військового стану із вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі.
Дана вимога є дискримінаційною - такою, що обмежує коло потенційних учасників. Ми як підприємство, яке створене в 2022 році вже з наявним позитивним досвідом не можемо взяти участь в даному тендері через дискримінаційну вимогу наявності досвіду протягом останніх чотирьох календарних років без урахування періоду дії військового стану із вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі. Просимо прибрати вимогу навності досвіду без врахування дії військового стану. Бо ви фактично вимагаєте досвід за 2 роки, що обмежує коло потенційних учасників. Згідно із практики АМКУ дана вимога є дискримінаційною та підлягає усуненню. У випадку негативної реакції зберігаємо за собою право оскаржувати бездіяльність в АМКУ,
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вказані вимоги враховані та внесені зміни до ТД
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 07 травня 2024 17:20
Дата відповіді: 09 травня 2024 14:45
Шановний замовник, на підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасник має надати не менше чотирьох виконаних договорів протягом останніх трьох календарних років із вартістю кожного договору не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі. Дана вимога є відверто дискримінаційною, адже ви вимагаєте 4 ВИКОНАНІ ДОГОВОРИ ЗА ОСТАННІ 3 РОКИ ВІЙСЬКОВОГО СТАНУ КОЛИ Є ПРОБЛЕМА ІЗ ФІНАНСУВАННЯМ РОБІТ ЩО ВПЛИВАЄ НА СТРОКИ ЗДАЧІ ОБ'ЄКТУ. Дана вимога є дикримінаційною і такою, що обмежує коло потенційних учасників - вимагаємо прибрати вимогу про 4 (чотрири) договори і штучно не обмежувати коло потенційних учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог Ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»
Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі
1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
3. У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
4. Під час проведення торгів із обмеженою участю замовником застосовуються всі кваліфікаційні критерії, встановлені частиною другою цієї статті.
5. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі
1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
3. У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
4. Під час проведення торгів із обмеженою участю замовником застосовуються всі кваліфікаційні критерії, встановлені частиною другою цієї статті.
5. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
Наявність дискримінаційної вимоги/вимог
Дата подання: 07 травня 2024 18:14
Дата відповіді: 09 травня 2024 14:44
Вивчивши документацію на закупівлю "Капітальний ремонт адміністративно-побутового корпусу літера "Б", за адресою вулиця Центральна,60, село Дмитрівка, Бучанський район, Київська область" вимушені вас повідомити про наявність дискримінаційної вимоги в тендерній документації. Додаток 1 п 1 "На підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасник має надати не менше чотирьох виконаних договорів протягом останніх трьох календарних років із вартістю кожного договору не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі". Даний ряд вимог а саме: надати не менше чотирьох виконаних договорів, виконання договорів протягом останніх трьох календарних років, вартість кожного договору не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі 9 465 720,00 грн є відверто дискримінаційними з точки аналізу рішень АМКУ. На даний момент АМКУ вважає дискримінаційною вимогою навіть наявність обов'язкових 2 (двох) договорів в Учасника. В ж пішли далі і вимагаєте 4 (чотири) і звужуєте коло потенційних учасників додатковими вимогами про вартість кожного договору не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі 9 465 720,00 грн виконаних договорів протягом останніх трьох календарних років. Ознайомтесь із рішенням АМКУ Номер скарги: UA-2017-02-03-000072-c.a1 https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-02-03-000072-c. Замовник по вказаній закупівлі як і Ви НЕ ОБГРУНТУВАВ та документально не підтвердив необхідність встановлення даної вимоги в ТД. Встановлення зазначеної вимоги обмежувало коло учасників лише тими, хто може надати копії щонайменше двох виконаних аналогічних договорів, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання а Ви вимагаєте 4 (чотири аналогічні договори). Внесіть зміни в документацію та приберіть вимоги надання не менше чотирьох виконаних договорів, виконання договорів протягом останніх трьох календарних років, вартість кожного договору не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі 9 465 720,00 грн. Аналогічні рішення АМКУ https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-02-16-000700-b, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-02-13-001432-c.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог Ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»
Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі
1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
3. У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
4. Під час проведення торгів із обмеженою участю замовником застосовуються всі кваліфікаційні критерії, встановлені частиною другою цієї статті.
5. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі
1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
3. У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
4. Під час проведення торгів із обмеженою участю замовником застосовуються всі кваліфікаційні критерії, встановлені частиною другою цієї статті.
5. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 травня 2024 16:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ „ФОРУМ“" |
8 700 329,03
UAH з ПДВ
|
8 700 329,03
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОНСТРОЙ" |
9 465 704,54
UAH з ПДВ
|
9 465 704,54
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ „ФОРУМ“" #33296987 |
Відхилено |
8 700 329,03
UAH з ПДВ
|
17 травня 2024 15:31
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОНСТРОЙ" #25327860 |
Очікує рішення |
9 465 704,54
UAH з ПДВ
|
17 травня 2024 15:31
|